Goodbye Bieberstorys.

Hej allihopa!
Nu ska vi bara säga våra sista ord på denna blogg, men vi kommer inte ta bort bloggen. Så den kommer finnas kvar men vi kommer inte uppdatera den.
Vi bestämde oss att sluta med den nu för att "You're my favorite song" slutade rätt bra tycker vi.
Justin kom och överraskade henne och dom låg där i vattnet och plaskade tillsammans i slutet. Tycker inte ni också det?



Vi har bloggat här ett halv år nu och vi har kommit så långt, vi har världens finaste läsare och det är inte några heller, utan rätt många!
Men dom sista månaderna har det som sagt varit lite dålig uppdatering osv. men såklart har det vairt både bra och dåliga dagar när man skriver episoderna.
Det är inte alltid kul att ha en blogg som man är tvungen att uppdatera oftast dagligen, det blir bara jobbigt och speciellt när man har annat att göra och för att det kan ta jättelångt tid att skriva.
Och det blir inte roligare av att skriva när man får kommentarer såsom "MEEEEEER INNAN JAG DÖR!"
Visst man kan ta det som en komplimang om man skriver bra men i detta tillfälle blir det bara jobbigt.

Både Jinet och jag tappade lusten att skriva redan vid första novellen men vi började ändå på en ny för eran skull och vi trodde att det skulle bli roligare att börja om på nytt.
När vi startade våran blogg så fanns det nästan ingen blogg som skrev biebernoveller, kanske nån enstaka men inte många och ingen som vi visste.
Men sedan när vi fick mer och mer läsare då märkte vi också att det hade kommit hur många sånna bloggar som helst, och sedan började vi t.o.m få kommentarer att flera härmar oss.
Men när folk rent ut sagt snor våra berättelser rakt av (vilket faktiskt hände) eller bara kopierar nåt så tappar man lusten direkt.
Men självklart har det fått vara kul att skriva och dela med sig av det man gjort till er. Och som sagt, utan ER hade vi aldrig kommit såhär långt med bloggen men här tar det stopp.

Sen vill jag bara svara på en kommentar:



SVAR: Tack för att du hade tid att skriva denna onödiga kommentar, tack för att du klagar på oss som sitter i TIMMAR och skiver till er, det är inte för våran skull vi skriver. Det är till er. Vi skippar saker som skolarbeten för att kunna skriva och så sitter ni och klagar på att det heter tryckte istället för tröck. Vi skriver som vi vill och ni fattar vad man menar.
Sen det där med gästbloggarna, vi FRÅGADE vilket betyg dom hade i svenska och DET SKULLE VARA KUL att se betyget, inte att man måste ha BRA betyg. Det är skillnad lilla du.

Visst vi har ett litet ansvar att uppdatera bloggen, men det är vårat val. Om vi inte ens har tid att uppdatera den då? Hur ska vi göra då? Ska vi släppa allt vi håller på med och uppdatera då det inte ens blir bra? Det tar tid att skriva en bra episode.
Vi tvingar inte er att läsa, det är ni som valt det och därför så kallar jag det inte att det är VI som har ansvar att uppdatera bloggen dagligen.
Men tack för att du la ner tid på din underbart fina kommentar Annie... :-)

Till er läsare, lägg gärna till oss på Facebook och följ oss på Twitter och Tumblr om ni vill !

Li's Facebook: HÄR
Li's Twitter: HÄR

Jinet's Facebook: HÄR
Jinet's Tumblr: HÄR

- Li & Jinet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte synd att ni ska sluta skriva,men den novellen var jättebra o jag tyckte den slutade perfekt,skulle vilja ha en till novell men om ni inte har tid så stöttar jag ert val;).

2011-03-06 @ 21:26:28
Postat av: berri

Jag tycker värkligen att ni skriver JÄTTE BRA !!

jag älskar värkligen bloggen den e sjukt grym,och ja tycker du som skrev komentaren har du inget annats för dej,lågt -.-

men ni skriver jätte bra tycker värkligen ni ska veta det :)

2011-03-06 @ 21:41:01
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag vet att det är slut oså, men jag ville ändå säga att jag ÄLSKAR det ni gör, jag gillar inte ens JB. Men jag läste och det visar hur GRYMMA ni är på att skriva. Sen blir det tråkigt efter ett tag, ni hållt på i minst ett halv år. Så det är klart att det inte är lika roligt. Men jag ville bara skriva TACK, för jag har insett att det inte handlar om vad man skriver om utan hur man skriver det. Ni är verkligen grymma och borde fortsätta med skrivandet på ett eller annat sätt. :)

2011-03-06 @ 21:43:21
URL: http://absolutpea.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

Hej!

Tråkigt att ni slutar med novellen, jag menar det verkligen. Jag har följt den jättelänge. Men att era läsare klagar på att ni aldrig uppdaterar och skriver typ "MER INNAN JAG DÖR" ska ni ändå ta positivt, var glad att de dör utan eran novell. Inte bokstavligt men det är väl bevis på att de gillar den väldigt mycket?



PS: Ni kanske inte vill svara men ungefär hur många läsare hade ni varje dag? Och hur många som mest? Jag är riktigt tacksam för svar, vore roligt att veta hur många läsare bästa novellbloggen om Justin hade. Älskade bloggen så länge ni skrev, fortsätt gärna!!!

2011-03-06 @ 21:45:45
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: anna

Vill inte klaga elr så men slutet blev väldigt hastigt... dessutom vrf kan ni inte lämna över ansvaret av bloggen till någon annan, någon som är bra på att skriva och så, då kan bloggen fortfarande uppdateras?? Ni behöver ju inte bara lägga ner bloggen? Jag menar ni kmr ju aldirig mer uppdatera så låt ngn annan göra det istället för att bloggen bara ska dö?

Sen måste jag bara skriva att ni borde inte använda ert sista inlägg till att klaga på era läsare ;) haha, tacka de istället, för jag antar att ni har fått fler positiva kommenatrer än negativa, så snälla tacka istället! haha! Men som sagt, lämna över bloggen till nån annan istället för att lägga ned den!

2011-03-06 @ 22:00:35
Postat av: marre

Tyckte de var ett rätt bra slut ändå :) och ni har varit grymma, verkligen. Och de är erat val om ni vill lägga ner bloggen, eller vad man nu säger. Ni har gjort ett grymt bra jobb de senaste halvåret, men måste faktiskt säga att den första novellen var liite bättre än den andra. Men de är ju rätt så svårt att bara hitta på en helt annan story och de. Som i filmer, om 1 filmen får en stor succé så är de svårt att göra om en lika bra uppföljare. Haha, ja nu sitter jag bara här och babblar. Ville bara säga att ni är gryma, KRAM! :)

2011-03-06 @ 22:34:19
URL: http://marrenilsson.blogg.se/
Postat av: Nicole

2011-03-06 @ 23:13:58
Postat av: Nicole

Gud va tråkigt, men aja tack för att ni har skrivit dem här underbara novellerna har varit helt underbart att läsa dem och jag kommer sakna det riktigt mycket men samtidigt så förstår jag er, det måste ha varit riktigt jobbigt att känna en sån stor press på sig att hela tiden behöva skriva något men jag vill tacka er en än gång TACK <3

2011-03-06 @ 23:19:43
Postat av: Denisé

Förstår inte hur man kan kommentera så där! Men jag ville säga var..



Jag vill tacka er som har ställt upp och skrivit dom här SUPER DUPER bra novellerna! Jag har vart inne kanske 15 gånger dagligen för att jag tycker att ni skriver så bra, och jag levde verkligen in i eran berättelse! Tack för att ni har skrivit här på bieberstorys!! Puss på er!!<33

2011-03-06 @ 23:51:02
URL: http://smaaxxit.blogg.se/
Postat av: Amandaa:)

Neej,Ni får inte sluta?´Ni är ju sveriest största Justin Bieber novell,Ni skriver ju as bra

:)

2011-03-07 @ 06:48:00
Postat av: victoria

Jag kommer sakna denna bloggen men jag fattar verkligen att ni inte orkar ha kvar den .

Ni är jävligt duktiga på att skriva och tack för jätte fina noveller (:

Bieberlove !

2011-03-07 @ 09:54:20
Postat av: victoria

Jag kommer sakna denna bloggen men jag fattar verkligen att ni inte orkar ha kvar den .

Ni är jävligt duktiga på att skriva och tack för jätte fina noveller (:

Bieberlove !

2011-03-07 @ 09:54:32
Postat av: victoria

Jag kommer sakna denna bloggen men jag fattar verkligen att ni inte orkar ha kvar den .

Ni är jävligt duktiga på att skriva och tack för jätte fina noveller (:

Bieberlove !

2011-03-07 @ 09:54:38
Postat av: victoria

Jag kommer sakna denna bloggen men jag fattar verkligen att ni inte orkar ha kvar den .

Ni är jävligt duktiga på att skriva och tack för jätte fina noveller (:

Bieberlove !

2011-03-07 @ 09:54:44
Postat av: victoria

Jag kommer sakna denna bloggen men jag fattar verkligen att ni inte orkar ha kvar den .

Ni är jävligt duktiga på att skriva och tack för jätte fina noveller (:

Bieberlove !

2011-03-07 @ 09:54:49
Postat av: Maya

sv: nej men det var ganska lika förrut ! Men ni har en underbar blogg och älskar den! Det var tråkigt att ni slutade:( men jag vet hur det känns om man inte har tid och så! :)

2011-03-07 @ 10:30:38
URL: http://jbieberstories.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Synd att ni slutar, men det har varit riktigt kul att läsa dom två novellerna (:

2011-03-07 @ 12:02:27
Postat av: Anonym

Nej snälla :(

Sluta inte :(

Men kommer ni tillbaka ? Era noveller är så bra ju :(

2011-03-07 @ 14:20:21
Postat av: anna

tråkigt att ni ska sluta :(

men jag förstår er, det blir nog lite jobbigt .. man vill ju göra andra saker också :)

Ni var verkligen jätte grymma på att skriva ! och jag är verkligen imponerad! :D

Verkligen grym blogg , kändes som man var en person i berättelsen xd (y)

älskar bloggen , kom ihåg det!

2011-03-07 @ 16:16:38
Postat av: Truska

Synd att ni slutar... Men det är ju ert val, vet ju själv hur det är man hinner typ inte göra läxor... Men annars har ni varit grymma tjejer!! Jätte grymma :)

2011-03-07 @ 16:29:29
URL: http://beliebersjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

dööööö

2011-03-07 @ 16:33:33
Postat av: Anonym

justin bieber suger

2011-03-07 @ 16:34:06
Postat av: Julia

åhh nej, älskar bloggen verkligen

menmen det är erat beslut



älskar bloggen verklien, ni skriver skit grymmt

Skit i alla dumma komentarer dem är inte sanna ni skriver jätte bra



Hoppas att ni förtsätter (L)

2011-03-07 @ 18:57:13
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
Postat av: emelie

Det är synd att ni kommer ta bort bloggen. Kommer verkligen sakna denna bloggen!! :(



Men hoppas att ni ångrar er och inte tar bort den (L)

2011-03-07 @ 20:14:24
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: Siri

ååååh nej! vad synd.. jag och min kompis var alltid så förväntansfulla och undrade vad som skulle hända. jag tycker ni har gjort ett JÄTTEBRA jobb och ni har skrivit skit bra om vår lilla bieber<3333 jag tycker ni ska fortsätta skriva men ni måste ju tycka om det såklart! Men som sagt - jag äääälskar/de eran blogg och tänker nog läsa om allt från början för det var såååå bra! Kraam kram kram

2011-03-07 @ 20:20:19
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber story

jag älskade och älskar denna blogg! jag har läst båda novellerna och dom är helt underbara! :)



jag kommer sakna denna novelll, och fortsätta spana in den ibland i hopp om att ni har ångrat er! <3 Ha det bra, ni är grymma. Så ni vet.

2011-03-07 @ 22:11:41
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Amandaa:)

NEJ NI FÅR INTE SLUTA, JAG ÄLSKAR ERAN NOVELL OCH JAG LÄSER OM YOU CHANGE EVERYTHNG, Jag läser den MINST en gång i veckan och läser om eran andra novell också för dom e så otroligt bra, SNÄLLA TA INTE BORT DEN,NI ÄR JU SVERIGES STÖRSTA JB NOVELL:)

2011-03-08 @ 06:53:48
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: någon

ni är jätte bra på det här , jag förstår att man blir trött på att blogga men om ni någonsin upptaderar kan ni skicka ett mail till mig , good job:):(

2011-03-08 @ 17:54:08
Postat av: Anonym

döööööö justin bieber är en våldtäcktsman

2011-03-08 @ 18:43:22
Postat av: Mig XD

Ååh... vad synd att ni ska sluta skriva!! Jag gillade verkligen eran blogg - eller rättare sagt jag älskade den faktiskt <3 men jag antar att det är över nu </3 snyft

Får väll läsa om novellerna igen och börja med den första...

Men i alla fall jag vill bara tacka för den här tiden och för eran inverkan på mitt liv, det kommer kanske inte bli det samma utan bloggen - den betydde mycket, gav mig hopp lixom... men det blir bra ändå :')

Tack för allt och Hejdå på er, hoppas ni läser detta...

Aa... nu är tiden inne att ta farväl och det vill jag göra genom att en sista gång säga:

Tack för allt, jätte bra noveller och mycket BieberLove från mig! <3

2011-03-08 @ 23:23:18
Postat av: Annie (igen)

Men alltså ni hade ju ett val och ni valde att blogga?

Gulligt att ni tog er tid att svara på min "onödiga" kommentar ;)

2011-03-09 @ 15:05:55
Postat av: elin

ni kommer alltid vara guldvärda <33333

2011-03-09 @ 20:55:55
Postat av: felicia

ni har gjort ett bra jobb tjejer.

och bra att ni har bloggen kvar.

jag håller på att läsa ''You changed everything''

nu igen, är typ på 5te kapitlet ;)



den där Annie kan dra eller nå x'd förlåt men asso, hon är en tönt. jag menar, ni är två vanliga tjejer som har skola och andra roliga saker också. (:



men li och jinet, ni ska veta att jag fortfarande älskar bloggen och ni skriver otroligt bra.

kommer sakna lite och läsa den här :(

men bra att ni har kvar den, om ni efter några veckor/månader kanske har lust att skriva igen så kanske ni kan börja igen (bara om ni vill lixom och känner för det) och jag är säker på att ni kommer fortfarande ha lika många läsare då ;)

goodbye bieberstorys, we love you :D

<3

2011-03-11 @ 13:31:42
Postat av: Anonym

kan ni inte låta någon annan ta över bloggen?? det skulle vara superr :D

2011-03-11 @ 15:11:43
Postat av: Jessica

</3

2011-03-12 @ 22:21:15
Postat av: Anonym

er blogg var sjukt bra, man lever sig verkligen in när man läser och ni har talang aså, på riktigt! verkligen synd att ni slutar.. men vem vet, ni kanske börjar någon dag igen, skulle varit kul för era noveller är bättre än de flesta riktiga böckerna jag faktiskt har läst, och jag gillar inte ens justin bieber särskilt mycket!

2011-03-16 @ 19:24:58
Postat av: Anonym

nu gråter jag. ville bara säga ETT STORT TACK till er!!!!!!!

tack vare er gillar, snarare ÄLSKAR jag justin bieber. jag hatade honom,sedan länka min kompis denna blogg och jag vart beroende. jag tycker om att läsa.. sedan kom det till en knullscen och jag sökte fakta om justin för jag trodde det var sant hade aldrig sett något liknande... att någon knulla med min snyggjustin, så jag började söka fakta om honom, och så.. frågade min kompis som är ett bieberfreak om hon kunde nå bra bieberblogggar om justin så jag kunde lära känna honom lite bättre, och sen så läste jag ALLA episoder sen ni starta bloggen och så kommer jag till ett inlägg där ni har skrivit att sofia är PÅHITTAD! ahahahaahahah

men när jag väl börjat så kunde jag inte sluta.. och det är tack vare er att jag är den jag är idag (töntigt) men skitsamma, jag älskar er!! och justin bieber! men det var tack vare er jag gör det, så TACK OCH ADJÖ.♥

2011-03-20 @ 22:40:43
Postat av: sara

åååh berättelsen var sååååååååååå bra! ni är sjukt duktiga på att skriva!

2011-03-22 @ 17:42:33
Postat av: bbiebs.blogg.se - Novellblogg om Justin Bieber

Jättesynd att ni kommer sluta skriva, men ni var sjukt duktiga så länge det varade.

2011-06-19 @ 17:55:15
URL: http://bbiebs.blogg.se/
Postat av: Bieberlicious - Novellblogg om JB

Hej! Eftersom du har en novellblogg om Justin Bieber, och jag har precis startat en, skulle det vara enormt snällt, och till stor hjälp om du typ kunde länka min blogg? Och kanske säga något snällt ord om bloggen? Skulle vara otroligt snällt av dig isåfall!



Kram, Bieberlicious.

2011-06-25 @ 15:17:36
URL: http://bieberlicious.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker verkligen ni ska fortsätta, blev i stort sätt kär i Justin. Gillar verkligen såna här berättelse om kärlek och kändisskap, lite små roligt när det var lite små snuskigt också!

Hoppas ni kommer på nå mer bra att skriva, pöss!

2011-07-02 @ 00:10:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0