You're my favorite song - episode 80

Hela dagen hade jag legat i sängen och kollat på film. Mamma hade kommit in ett par gånger och frågat hur det var med mig, men jag sa bara att det var okej.
Tillslut orkade jag inte kolla klart på filmen så jag stängde av och försökte sova. När jag la ner huvudet på kudden så kände jag att den var helt blöt av tårar.
Efter ett tag somnade jag, och drömde att jag låg i Justins famn, och sov med ett leende.



23 MAJ NÄSTA ÅR:

Nu var Justins tour slut, den höll på i 9 månader och vi träffades, men tyvärr mindre i slutet och sedan övergick till ingenting. Vi hade inte träffats på snart 4 månader och jag kan fortfarande inte slut tänka på honom..
Men det var nog bäst att släppa taget, men jag hade nog tänkt så för många gånger nu men ändå fungerade det inte. Justin hade väl andra tjejer som han flirtade med och jag hade läst i flera tidningar om att han och Selena Gomez dejtade för dom var med varandra hela tiden.

Men det var inte bara det som snurrade i mina tankar, i December förra året lite innan Julafton så åkte mamma, pappa och jag bil till ett jätte stort shoppingcenter som låg några mil bort för att handla julklappar och när vi hade åkt ett tag så var det en bil som körde raks imot oss och krachade rakt in i passagerarsidan där mamma satt..
Vi fördes till sjukhuset fort och jag låg i koma i nån vecka, pappa bröt armen och ett revben och ja.. Mamma gick bort så nu är det bara pappa och jag hemma.
Det är snart 6 månader sedan och det har verkligen vart dom tuffaste i hela mitt liv, det har förändrats mycket eftersom mamma betydde mer än någon annan för mig..
Jag är en hel ny person sen dess, pappa för den delen med.

Jag låg i sängen och klockan var mitt i natten, kunde inte sova fast brydde mig inte eftersom det var redan Lördag och jag hade inga planer för idag.
Jag blädderade i en tidning och sedan såg jag ett par bilder på Justin och Selena:

"Kärleksromans mellan superstjärnorna!" stod det på framsidan.

Jag rullade ihop tidningen och kollade på papperskorgen som stod på mitt golv. Mitt i prick, ännu en sak med Justin ute ur mitt liv.
Jag ville inte se honom, men det gjorde så ont att vara utan honom för jag hade fortfarande inte släppt honom, verkligen inte.
Jag la mig skönt på kudden och blundade och tankarna bara flög iväg, jag fyllde ju år om ett par dagar och pappa hade hyrt en park i Nahville där jag skulle ha fest.
Det skulle iallafall bli jätte kul.
Det skulle komma så himla mycket folk, till och med folk jag inte kände så värst bra men det skulle bli den största festen jag någonsin varit på.
Artister skulle uppträda, jag skulle få presenter och massor av minnen såklart.
Det var lite som "my super sweet 16" fast inte lika lyxigt och det skulle inte filmas.

SAMMA DAG, PÅ DAGEN:

Jag vaknade av att min mobil ringde, det var pappa.
Jag svarade snabbt med en gäsp och sa sedan hallå.
- Hej gumman, hur är det?
- Bra , jag vaknade precis, vad ville du?
- Jo det är såhär : Jag är i centru nu och kollar på lite saker till din fest och tänker även beställa tårtorna nu, hur vill du att dom ska se ut?
- Det spelar ingenroll, den ska vara stor, men många våningar och typ.. cool, sa jag och log lite smått för mig själv för liksom .. Hur såg en cool tårta ut? Jag sa det men visste inte riktigt själv.
- Okej... sa han med en osäker röst. Aja jag måste gå nu, kommer hem om ett par timmar, puss älskar dig.
- Älskar dig med, sa jag och sedan la på.

Det var ingen idé att lägga mig igen och klockan var ändå rätt mycket, så jag gick upp och gjorde mig i ordning och sedan gick jag en lång promenad.
Efter vintern så var jag verkligen glad att det var vår igen, fåglarna kvittrade, solen sken och knopparna på träden hade äntligen slagit ut! Nu kändes livet iallafall någorlunda okej....
KOMMENTERA VAD NI TYCKER ;)
*DUMDUMDUM* vad kommer hända?


Kommentarer
Postat av: Anonym

mera mera mera!!!

Den får inte va slut snart, den måste iaf upp till chapter 100, om inte 200 xd

älskar verkligen denna novellen, så sluta aldrig!

Och dom måste bli tillsammans igen!!!!

2011-02-23 @ 19:16:54
Postat av: Anonym

Mer mer älskar den!!! Skriv mer nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3

2011-02-23 @ 19:18:02
Postat av: Julia

skit bra som vanligt (L)

2011-02-23 @ 19:23:55
Postat av: Anonym

Bra som vanligt , det ska bli kul att läsa om festen :)



kan inte typ justin överraska henne då eller nånting :)

2011-02-23 @ 19:26:31
Postat av: :)

jättebra!!

Skriv mer snart!!:D

2011-02-23 @ 19:27:00
Postat av: lydia

att justin skiter i selena och kommer till henne istället!

Hehe, men alltså.

De ska inte vara ifrån varann, han får inte verka skita i henne...

2011-02-23 @ 19:44:37
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst, ni förstörde just hela berättelsen

2011-02-23 @ 20:11:42
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

JUSTIN KOM TILLBAKA :d

2011-02-23 @ 20:21:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elin

mer jag vilol läsa om festen!! :P bra!!!

2011-02-23 @ 20:32:48
Postat av: Anonym

bra!! skriv så fort du får tid för jag vill gärna läsa om festen!! :P

2011-02-23 @ 20:33:31
Postat av: elin

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-02-23 @ 20:36:50
Postat av: sara

huuuuuuuuuuh, justin & nicole måste ta kontakt igen:O

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-02-23 @ 20:44:09
Postat av: frida

snälla mer ikväll?? :) <3 skitbra!

2011-02-23 @ 20:44:16
Postat av: tess

åh spännande!!! mer :D

2011-02-23 @ 20:52:55
Postat av: maja

mer mer mer mer mer mer mer mer mer <3<3



det får inte ta slut nu måste var vid 100 för jag älska den här novellen så himla mycket :)

2011-02-23 @ 20:58:08
Postat av: Siis

Något .. ;D Låt det ta lång tid innan Justin kommer tillbaka ;D

2011-02-23 @ 21:06:20
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: berri

superbra alltid lika roligt att läsa :)

men du måste skriva mer :)

2011-02-23 @ 21:20:22
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeej vad händer:(

2011-02-23 @ 21:28:04
Postat av: Anonym

justin kan vell överraska henne på hennes fest och sjunga

2011-02-23 @ 21:46:20
Postat av: Sofia

ASBRA :D

2011-02-23 @ 21:47:49
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer!

2011-02-23 @ 21:48:39
Postat av: Anonym

ASBRA!! justin borde överraska henne men hon ska inte bli så glad lr nåt o precis då när justin "överraskar" henne ska nån kille komma bakifrån o krama nicole o då tror justin de är hennes boy friend o får en heartbreak ahhaha

2011-02-23 @ 22:16:27
Postat av: Clara

Men helluuuu,hon och Justin måste ju bli ihop igen! Kan inte han typ komma o överraska henne på hennes födelsedagsfest??? :D

2011-02-23 @ 22:39:20
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Zoey

Jaa ja håller med den där uppe! Justin kan överraska henne på festen! :D Å de med selena kan ju vara typ att dom spelar in en låt tillsammans Elr nåt så de är därför dom är så mkt med varandra! ;) men att Justin också har saknat Nicole jättemkt!! <3 :')

2011-02-23 @ 23:06:26
Postat av: Mig XD

ÅÅhhhh stackars Nicole!!!

Hoppas att allting löser sig! <3

2011-02-23 @ 23:42:15
Postat av: Sandra

Jag fattar inte helt, har dem gjort slut? :(

2011-02-23 @ 23:45:09
Postat av: Jossann

ungefär när tror ni att ni börjar med en ny?

jag menar inget dumt, men jag har lixom hamnat efter på den här med 75 episoder och årkar inte ta igen de..

men bara så jag vet typ när?! :)

2011-02-24 @ 09:32:55
URL: http://lixomjossann.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super! Bra jobbat, tjejen!

2011-02-24 @ 14:00:56
URL: http://facebook.se/fannysjoberg
Postat av: Liz

Jättebra! Men dom måste bli ihop snart! :D typ att dom Justin kmr till festen å så kmr dom ihåg hur mkt dom saknat varandra :')

2011-02-24 @ 15:50:36
Postat av: Rebecka

sjuuukt bra :D

2011-02-24 @ 16:02:20
URL: http://blondinernaomalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg sååå grymt bra!!! Mer snälla ni är så duktiga

<33

2011-02-24 @ 16:54:17
Postat av: m

När kommer nästa inlägg? :P <3 den är så grymt bra, :)

2011-02-24 @ 17:39:57
Postat av: Malva

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 17:31:12
URL: http://djurförsäkring.net

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0