You're my favorite song - episode 74

Jag satte mej i sängen och tog av mej min munktröja sedan la jag mej ner , Nicole la sej bredvid mej och vi fokuserade på filmen båda två.
Filmen rullade på och jag var väldigt inne i den , plötsligt hörde jag att hon snyftade. Jag kollade på henne och märkte att hon grät.
- Vad är det ? frågade jag oroligt.
- Den där scenen får mej alltid att gråta. Dom är så fina tillsammans...


Hon la sej närmare och la sedan sitt huvud på min bröstkorg. Jag kände hur några tårar föll på min tröja.
Jag önskar att jag inte behövde åka. Jag önskar att jag kunde stanna med henne och få allt att bli som förut igen men jag kunde inte svika mina fans. Dom flesta hade trotts allt redan köpt biljetter till konserterna så det vore inte sådär jättesnällt att ställa in allt. Men det var nästan så att jag var villig att göra det för Nicole , om jag bara kunde.
- Inte lika fina som oss... , sa jag lågt.
Hon kollade upp på mej med sorgsna ögon. Det gjorde så ont att se henne sådär. Även fast hon grät på grund av filmen så visste jag att hon grät på grund av något annat också. På grund av allt jag hade ställt till med. Jag kunde nästan svära på att jag höll på att drunka i hennes ögon som var fyllda av tårar. Dom hasselbruna ögonen som totalt hypnotiserade mej den dagen på hotellet. Jag närmade mej henne försiktigt och kollade fortfarande in i hennes ögon , plötsligt möttes våra läppar. Dom snuddade vid varandra och jag blundade sakta. Det pirrade till i hela mej och det kändes som våran första kyss. Sättet hon besvarade kyssen på och tog tag om min nacke försiktigt var exakt som i poolen den där dagen.
Det kändes som att allt gick i slow motion i denna stunden. Kyssen var så... perfekt. Allt gick så sakta och våra läppar snuddade perfekt vid varandra.
Hon avslutade kyssen och våra pannor vilade mot varandra. Jag vågade inte öppna ögonen , jag var rädd för att allt kanske bara var en dröm. Rädd för att jag kanske inte alls var med hon på riktigt utom att allt bara hade varit en fantasi. Hon andades lugnt och jag kände hennes varma andedräkt.
Jag drog mina fingrar genom hennes hår som hängde ner från hennes svans och insåg hur mycket jag hade saknat att dra mina fingrar genom hennes lockiga långa hår.
Det var först då jag vågade öppna ögonen. Hon var fortfarande kvar , hon var med mej på riktigt. Jag torkade en liten tår som föll från hennes öga och sedan flashade jag ett svagt leende.

NICOLE'S PERSPEKTIV:

Jag var nästan säker på att jag skulle dö vilken sekund som helst. Kyssen var så perfekt. Hans läppar var så mjuka och han visste verkligen hur han skulle använda dom.
- Förlåt för allt...
- Sshhh , sa jag och satte mitt finger mot hans läppar.
Jag ville inte tänka på allt som hade hänt , jag ville bara mysa med honom och slippa tänka på allt dåligt för en liten stund. Jag reste mej upp och gick mot datorn. Jag gick in på spotify , sedan slog jag på musik på lågt volym.
Vi strundade i att fortsätta kolla på filmen och låg nu i sängen och pratade istället. Jag låg med mitt huvud på hans bröstkorg och ritade hjärtan med mitt pekfinger.
- Nicole får jag fråga dej en grej ?
- Ja , vad är det ?
- Vem var den där killen du var på bussen med ?
- Emilio. Caylie har skaffat en pojkvän och det är hans bästa vän.
- Jaha , jag vet att jag kanske inte borde fråga det här men har ni något... På gång om du förstår vad jag menar ?

Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara. Jag menar , det var ju egentligen inte något på gång mellan oss men vi umgicks ju rätt mycket och han försökte ju till och med kyssa mej för bara några timmar sen så... Jag bestämde mej för att säga som det var. Jag ville inte ljuga för Justin.
- Inte riktigt , men...-
- Inte riktigt ? Vad menar du med det ? sa han och avbröt mej.
- Låt mej prata klart , sa jag och skrattade lite. Det var rätt gulligt när han var avundsjuk.
- Förlåt.
- Vi har inget på gång men om jag ska vara ärlig så umgås vi rätt mycket och han är jättesnäll. Fast jag tror att han gillar mej på ett annat sätt än vad jag gör , idag när han följde mej till dörren efter träningen försökte han kyssa mej...
- Kysste du tillbaka ? frågade han oroligt.
- Nej , jag backade undan och gick in. Jag skulle inte kunna göra så mot dej Justin. Även om vi har gjort slut så älskar jag dej mer än någonting annat och skulle inte kunna tänka mej att påbörja något nytt med en annan person just nu , inte på ett långt tag.
Jag märkte lyckan i hans ögon och hur han andades ut av lättnad. Jag drog mina fingrar genom hans hår och log. Det kändes skönt att vi var vänner igen , även fast jag egentligen ville vara så mycket mer.
- Kan du inte sova här ikväll ? Jag vill sova med dej en sista gång innan du åker...
- Va ? Jo självklart , jag ska bara ringa Alfredo och säga att han inte behöver hämta mej sen.

Han tog upp telefonen ur fickan och ringde samtalet , medans gick jag ner för att säga till mamma att han skulle sova över för kvällen.
- Mamma , går det bra om Justin sover över ? Han åker ju och fortsätter sin tour imorgon...
- Absolut. Har ni löst allt nu eller ?
- Vi är vänner och så men inget mer.
- Okej , godnatt gumman.
- Godnatt. Och mamma en till sak. Tack för att du är så snäll mot honom. Det betyder verkligen mycket för mej.
Hon log och mumlade sedan ett "tack".
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG BELIEBERS ! ♥

KOMMENTERA VAD NI TYCKTE.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-14 @ 18:28:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lena

Awwe, shit så jävligt sött! Ni är sjukt bra! Mer! ;)

2011-02-14 @ 18:35:15
Postat av: Anonym

happy valentines day!

as bra! Men kan inte typ alfredo säg till Justin att Nicole kan följa med på touren? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!! ;DD

7kt bra novell!

2011-02-14 @ 18:42:23
Postat av: emma

jättebra ! meeeer ! :D

2011-02-14 @ 18:46:26
Postat av: josefine

Hon borde få följa med honom! Och efter ett tag så blir dom såklart tsm igen!!

Meeeeeeer ikväll snälllllllllllllaaaaaaa??????!!!!!!!!

2011-02-14 @ 18:50:20
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

desamma! :D



AWESOME!♥

ÄÄÄÄÄLSKAR ERAN NOVELL

SKRIV MER MER MER MER MER MER



snälla, mer idag!!!??? :D

2011-02-14 @ 19:02:17
Postat av: Daniela

Mera nu :D

2011-02-14 @ 19:11:58
URL: http://subwey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Happy Valentines day till er också XD Och speciellt till Justin som är där ute någonstans <3<3 Älskar dig Justin <3<3

Much Love!

2011-02-14 @ 19:12:44
Postat av: Fanny

Kan du posta nästa episoden idag please? Den är så beroendeframkallande!

2011-02-14 @ 19:13:55
Postat av: Wilma

Mer mer mer mer! Snälla, en bit till idag!!

Verkligen sjuktbra! :)

2011-02-14 @ 19:19:39
Postat av: sagal

happy valentines day och eran novell är bara bäst <3

2011-02-14 @ 20:30:33
URL: http://jjjutin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen. tjihihiii!! as braaa, som vanligt.

jag vägrar tro det, men jag tror jag älskar denna novell mer en min katt...

2011-02-14 @ 20:33:16
Postat av: Anonym

Shit vad bra! Novellen har blivit jättebra! :D

2011-02-14 @ 20:51:27
Postat av: Anonym

bra! :D riktiga bra!

2011-02-14 @ 21:14:20
Postat av: Lina

Neej hon följer nt med påp touren så kommer hennes ex och misshandlar henne och sen så inser justin att hon måste vara med honom hela tiden och hur mkt hon betyder så hon följer med på resten av touren sen :D

2011-02-14 @ 21:26:38
Postat av: Ebba

"Äntligen. tjihihiii!! as braaa, som vanligt.

jag vägrar tro det, men jag tror jag älskar denna novell mer en min katt..."



HAHA asså det där var nog det roligaste jag hört på länge, haha!

2011-02-14 @ 21:26:48
Postat av: Dalia:)

men fattar inte ? dom kysstes så perfekt och allt, men är dom bara vänner ? aja får se på nästa kapitel :) SKITBRA ! ;D Passa gärna på att läsa min blogg !

2011-02-14 @ 21:34:05
URL: http://bieberness.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbraa

2011-02-14 @ 21:40:29
Postat av: Alice

hon MÅSTE följa med på touren!!!!!!!!!!!! annars vet jag inte vad jag gör!!! ;O hahahahaha skitbraaaa!! meeeerr nuuu!! :D :D :D

2011-02-14 @ 23:33:09
Postat av: karroozz:D

Skit bra novell!<3

Titta gärna in på miin <3

2011-02-17 @ 17:23:52
URL: http://storysjbfans.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0