You're my favorite song - episode 72

- Förlåt, men jag kan inte Emilio... sa jag och kollade ner. Jag måste verkligen gå nu. Tack för att du skjutsade mig hem, sa jag och öppnade dörren och gick sedan in.
Jag ställde mig på tå för att kolla ut genom det lilla fönstret i dörren och jag såg hur han fällde upp stödet på moppen och rullade vidare för att gå hem till sej. När jag vände mig om så stod pappa bakom mig med armarna i kors och kollade på mig med en underlig blick.


- Han heter Emilio , och nej. Han är inte min pojkvän.
Jag orkade inte börja diskutera med honom så jag gick upp till mitt rum direkt och stängde dörren. Jag släppte ner min blöta väska på golvet och tog upp mobilen som lyckligviss inte hade blivit så himlans blöt eftersom att jag hade haft den bland mina kläder.  Jag slängde min mobil i sängen och började sedan leta efter några torra kläder jag kunde ta på mej. Jag tog upp ett par rosa pyjamasbyxor med vita pandor på och ett svart linne sedan gick jag till badrummet och bytte om där. När jag hade tagit på mej torra kläder tvättade jag även bort sminket och satte upp håret i en bulle. Jag kände mej riktigt risig men samtidigt kändes det fräsht med torra kläder och inget smink alls. Jag tog upp dom blöta kläderna från golvet och la dom i korgen där jag hade alla smutsiga kläder ,  sedan gick jag ner till köket. Jag öppnade kylskåpet för att se om det fanns något gott att äta men det fanns ingenting. Jag suckade och gick sedan till vardagsrummet där mamma och pappa satt och kollade på något tråkigt program.
- Jag ska se på film så kom inte upp och stör mej , sa jag och med en bestämd ton och gick sedan därifrån innan dom hann säga nånting.
Jag bläddrade genom mina filmer och bestämde sedan mej för att kolla på A Cinderella Story. Hur många gånger har jag sett den där filmen egentligen ? Säkert aldelles för många gånger , fast det var fortfarande en av mina absolut favoriter.
Jag satte skivan i dvd-spelaren och reste mej sedan upp för att släcka taklampan. Jag satte mej i sängen under mitt täcke och rättade till kuddarna , sedan satte jag igång filmen.

Jag höll på att tappa andan när Chad Murray , eller Austin som han hette i filmen , klev ut ur bilen på parkeringen. Det fanns inga ord som kunde beskriva hur snygg han var och liksom den intensiva blicken han alltid hade...

Filmen rullade på och för en liten stund lyckade jag faktiskt sluta tänka på Justin vilket jag tyckte var ett mirakel. Men självklart var mamma tvungen att komma upp och förstöra allt.
Hon öppnade dörren till mitt rum och kom in , med en tidning i handen. Jag anade nästan vad det var hon ville prata om... Hon tände lampan och jag såg i hennes blick att hon på något sätt tyckte synd om mej.
- Gumman , varför har du inte berättat att du och Jus...-
- Gå ut , jag kollar på film , sa jag och avbröt henne.
- Du kan pausa filmen.
- Nej det kan jag inte ! Gå ut nu , jag sa ju att ni inte skulle störa mej !
Jag var nu inte på humör , inte bara för att hon tog upp ämnet Justin utom för att hon kom in utan att knacka när jag tydligt och bestämt hade sagt att dom inte skulle komma upp och störa mej.
Hon suckade och la tidningen hon höll i vid tv:en sedan släckte hon lampan igen och gick ut.
Jag fortsatte kolla på filmen men jag kunde inte fokusera mej på den , det enda jag tänkte på var den där jäkla tidningen. Hade dom skrivit om oss eller ? Jag reste mej från sängen och tog tidningen , sedan satte jag mej i sängen igen. Jag tände min nattlampa och kollade sedan på omslaget. Det var en bild på Justin och under bilden stod det "Bieber i tårar efter bråk med sitt... EX ?" med tjocka stora bokstäver.
Jag tog ett djupt andetag , pausade filmen och började sedan bläddra i tidningen tills jag kom till sidorna där det stod om mej och Justin.

Det var två sidor fyllda med massa text som jag absolut inte orkade läsa. Jag tittade igenom allt text lite snabbt och kom sedan till några rader som verkligen fångade min uppmärksamhet.
"Han är deprimerad hela tiden men han försöker dölja det så gott han kan på konserter , intervjuer och sånt. Tjejen betydde väldigt mycket för honom och det är väldigt svårt för honom att vara ifrån henne eftersom att dom umgicks non-stop under hela sommaren. Efter varje show sitter han antingen i sin buss och bara gråter och vägrar prata med någon eller så sitter han kvar i Arenan och spelar piano eller gitarr. Dock brukar han prata i telefonen med Usher , dom två är väldigt nära och Usher ger honom väldigt goda råd." - Källa , TMZ.

Helvete så känslig jag hade blivit den sista tiden , jag satt nu och grät som jag vet inte vad och önskade att Justin var med mej. Jag önskar att han kunde vara där med mej och liksom bara hålla om mej och aldrig släppa taget...
Jag bytte till nästa sida och till min förvåning så var det två sidor med massa bilder på både honom och mej. Några av bilderna var från när vi var i St. Lucia under två dagar efter incidenten med Ryan. Vi satt där på balkongen och Justin höll i sin gitarr och sjöng för mej medans jag kollade ut mot havet. Jag snyftade och grät. Dom två sista bilderna var från någon av hans konserter för några dagar sedan. Under dom två bilderna stod det "Justin grät under uppträdandet av sin låt That Should Be Me på sin konsert i New York , kan det vara på grund av sitt ex ?"
Jag slängde tidningen åt sidan och satte mej framför datorn , varför gjorde jag allt det här ? Det gjorde ju det hela ännu svårare för mej. Men jag kände att jag liksom var tvungen att se videon. Jag väntade tills datorn var igång och gick sedan in på Youtube och sökte på "Justin Bieber crying during that should be me". Jag tröck på videon som var högst upp och kände hur mitt hjärta började bulta så fort han började sjunga.
Under andra versen hörde man hur hans röst blev rätt skakig och man såg även att fällde några tårar eftersom att dom zoomade in på hans ansikte i den stora skärmen bakom honom.
Jag satt där och kollade på klippet medans jag grät , sedan vid slutet föll Justin ner på knä och fortsatte sjunga. Varför hände allt det här ? Varför ?!
Jag stängde av datorn och la mej sedan i sängen , jag orkade inte kolla vidare på filmen efter allt det där så jag la mej bara under mitt täcke och grät. Grät så mycket att hela min kudde blev blöt. Hur länge till skulle jag få ha det såhär ? Hela grejen var bara för mycket , allt blev aldelles för jobbigt för mej...
VAD TROR NI ATT NICOLE KOMMER ATT GÖRA ? TROR NI ATT HON KOMMER ATT TA TILLBAKA JUSTIN ?

KOMMENTERA FÖR NÄSTA EPISODE ! ♥

Kommentarer
Postat av: lydia

snälla säg att hon åker dit och säger förlåt, var han än är och att han förlåter henne!!

2011-02-11 @ 22:08:28
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hon måste ta tillbaka honom annars blir det rent olidligt. Skriv mer ni är bäst!! Jag tror hon kommer att ta tillbaka honom, jag skulle ha gjort det i alla fall :)

2011-02-11 @ 22:08:33
Postat av: Maria

Hon måste ta tillbaka honom annars blir det rent olidligt. Skriv mer ni är bäst!! Jag tror hon kommer att ta tillbaka honom, jag skulle ha gjort det i alla fall :)

2011-02-11 @ 22:09:12
Postat av: Anna

ingen aning... men MEEEEER :D

2011-02-11 @ 22:09:24
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

HON MÅSTE TA TILLBAKA HONOM!!!!!



GULLIGT♥

ÄLSKAR ERAN NOVELL!!!!!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEERR!!!!!!

snälla, en till ikväll!? :)

2011-02-11 @ 22:13:48
Postat av: Anonym

Snälla en till idag

2011-02-11 @ 22:18:12
Postat av: Anonym

AS BRAAA. HON MÅSTE RINGA HONOM ELR NÅT!! OMGAAAG. DE MÅSTE TRÄFFAS. MEER I KVÄLL!!

2011-02-11 @ 22:20:03
Postat av: Rebecka

hon måste ta tillbax justin :O

2011-02-11 @ 22:29:47
URL: http://blondinernaomalin.blogg.se/
Postat av: alicia

snälla mer idag. underbar novell!

2011-02-11 @ 22:34:39
URL: http://foreverlovestories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awwe, Fan mer! Mer i kväll! Så jävligt bra!

2011-02-11 @ 22:36:05
Postat av: Johanna

MER IKVÄLL SNÄLLA!HON MÅSTE TA TILLBAKS HONOM!!!

2011-02-11 @ 22:37:00
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra ! Hon måste förlåta honom ! Typ åka vart han än är och säga nåt med att hon förlåter honom och att hon saknar hohnom och allt ! Och att han godtar ursäkten! Du äger verkligen på att skriva! Det här är en av mina favorit noveller :D Snälla skriv mer snabbt !

2011-02-11 @ 22:38:08
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra ! Hon måste förlåta honom ! Typ åka vart han än är och säga nåt med att hon förlåter honom och att hon saknar hohnom och allt ! Och att han godtar ursäkten! Du äger verkligen på att skriva! Det här är en av mina favorit noveller :D Snälla skriv mer snabbt !

2011-02-11 @ 22:38:20
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Dalia:)

MER IDAAAAAAAAAAAAG ! OMG BÄST! hon kommer säkert att förlåta honom eller så kommer det hända något...<3

2011-02-11 @ 22:43:57
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-11 @ 22:45:16
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: anna

Hoppas hon gör de :o

2011-02-11 @ 22:46:15
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: elin (:

TA TILLBAKA HONOM !! <3

2011-02-11 @ 22:46:31
URL: http://bloggerskanelinohrn.blogg.se/
Postat av: daniela

snälla en till i kväll, kan inte vänta !

2011-02-11 @ 22:47:28
Postat av: Matilda

asbra, och dom måste bli tsm igen!

2011-02-11 @ 22:56:12
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Bella

MER! NU! SNÄLLA!

2011-02-11 @ 23:14:58
Postat av: Vendela

Nästa episod tack! Snääälla ;) <3

2011-02-11 @ 23:15:30
URL: http://blondinernaomalin.blogg.se/
Postat av: tess

åh, så jävla grymmt! meeeeeeeeeeeeeer :D

2011-02-11 @ 23:24:03
Postat av: amandaa:)

as bra sitter tp och gråter själv



Ni måste tp göra en bok eller ngt ni skriver ju as bra:)

2011-02-11 @ 23:31:13
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER

2011-02-11 @ 23:33:13
Postat av: Anonym

meeeeerr meeeeer meeeeer

2011-02-11 @ 23:36:45
Postat av: Johanna

KOM IGEN MEEEEEEEEEEEEEER!!!

2011-02-12 @ 00:10:23
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: lisa :)

MEEEEEEEEEEER så sjukt bra tjejer !

2011-02-12 @ 00:13:48
Postat av: Sofia

Klart hon gör ;) det är ju BIEBERstorys ? ;) Hahahahah

2011-02-12 @ 00:59:45
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hon MÅSTE ta tillbaka Justin! <33333

2011-02-12 @ 08:50:02
Postat av: .......

Mer mer mer

2011-02-12 @ 09:09:42
Postat av: Katy

Hon MÅSTE ta tillbaka honom!!! ;) meeer nuuu!!!

2011-02-12 @ 09:54:32
Postat av: Ebru

Hon MÅSTE ta tillbaka honom!! :D

2011-02-12 @ 09:57:43
Postat av: josefine

Dom måste ju bli tillsammans igen!

Meeeeeeeeeer

2011-02-12 @ 10:44:35
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det måste hon göra :P

2011-02-12 @ 10:48:15
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-12 @ 11:30:07
Postat av: Hannah

Asså skit bra!!! Men dem måste bli tsm snart för det börjar bli lite tråkigt!;)<3

2011-02-12 @ 11:35:09
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se/
Postat av: Siis

Meer O:

2011-02-12 @ 12:36:47
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: juliasofiiajohansson

hallå, ni är underbara som skriver dehär novellerna. man vill aldrig att det tar slut. man vill bara läsa mer, man fastnar helt enkelt i vad ni skriver. hoppas ni fortsätter ett tag till för denna sidan lämnar jag aldrig! :)

2011-02-12 @ 12:49:50
URL: http://juliasofiiajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

AS BRA :D

Jag tror absolut att hon kommer ta tillbaka honom!

hon MÅSTE!! :D

2011-02-12 @ 14:09:58
Postat av: Mig XD

Awww stackars Justin och Nicole. Hon borde ta tillbaka honom, speciellt eftersom han "tog tillbaka" henne efter det att hon hade kysst Ryan och allt...

Älskar er novell <3

Puss och Kram fråm Mig XD

2011-02-12 @ 15:22:50
Postat av: mirja

Om dom inte blir tsm igen tar jag självmord :( Haha nej men jag får daaaaaaamp som in i helvete....hehe

2011-02-12 @ 17:35:15
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon måste ta tillbaka honom :(

2011-02-12 @ 19:07:00
Postat av: Anonym

Hoppas hon tar tillbax honom på nästa vi saknar snusk delarna haha bästa.. Awesome story, älskar!

2011-02-12 @ 21:27:09
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER!

2011-02-12 @ 21:47:54
Postat av: tess

OMB ! SÅ JÄVLA GRYMMA NI E ! :D WE WANT MORE!

2011-02-13 @ 01:33:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0