You're my favorite song - episode 67

- Nå säg nu vad du tyckte om honom? frågade hon glatt.
- Vem? Emilio? Jo han var väl söt.. Men jag vill inte vara något mer än kompis med honom i alla fall, sa jag och skrattade lite lätt..


FEM DAGAR SENARE:

Nu har jag gått en hel vecka i skolan och det är äntligen fredag!
Nu när alla vet att jag och Justin inte är tillsammans längre så frågar dom inte lika mycket längre, till och med Jenna och Alexandra har hållt sig undan dom här dagarna.

Jag, Caylie och Taylor gick från matsalen och pratade lite om allt möjligt. Vi hade vart varje dag sen skolan började och vi skulle antagligen vara idag med. Vi skulle gå till cafét igen.
Vi satte oss vid en bänk ute och njöt av solen och helt pltsligt fick jag ett sms.

"Hej gumman, jag saknar dig. Det var längesedan vi träffades ♥ -Caitlin"

Jag svarade lite fort och la sedan ner mobilen.
- Vem var det? frågade Taylor.
- Caitlin.
- Aha, vad ville hon egentligen? Är ni också ovänner?
- Nej jag är kompis med alla förutom Justin.. sa jag och suckade lite tyst.

Efter ett tag när vi satt där på bänken hade jag fått ett par sms av Caitlin så helt plötsligt fick jag sms av Emilio.

"Hej vad gör du? =)"

Jag log lite för mig själv och svarade på hans sms och frågade vad han gjorde också.
Efter ett tag när vi hade smsat ett tag så kollar Caylie på mig.
- Vem smsar du med nu då? Fortfarande Caitlin? Vad vill hon egentligen!?
Caylie gillade verkligen inte Caitlin, hon hade aldrig gjort heller för att det var Justins ex och hon tyckte att hon "stal" uppmärksamhet av honom.
- Nej jag smsar inte med henne längre, nu är det Emilio.
När jag sa det så sken hon upp som en sol.
- Uuuhhhh , skrek hon och skrattade lite.
- Va? Vem är han? frågade Taylor.
- Emilio är Taylors bästa kompis. Jag och Nicole var med dom i måndags.

Jag fick ett sms till av honom,

"Vad ska du göra idag då?"

"Jag ska vara med Caylie och Taylor. Du då?"

- "Nej ingenting, har du lust att träffas ett tag? Jag antar att ni ska till cafét så jag kan väl komma dit och hämta dig?"

När han frågade pirrade det lite i magen, fast jag var nog bara nervös eftersom jag aldrig hade vart med honom själv men nångång måste ju vara den första!
- Jag ska vara med honom idag, så han kommer och hämtar mig på cafét när vi är klara där, sa jag och kollade på dom.
Jag tror inte det gjorde något för dom, speciellt inte för Caylie som ville att det skulle bli mer mellan oss än vänskap.
- Visst!

PÅ CAFÈT EFTER SKOLAN:

Jag beställde ingenting eftersom jag glömde mina pengar hemma men Caylie och Taylor beställde varsin bulle.
- När kommer han och hämtar dig? frågade Caylie och flinade åt mig.
- Sluta haha! Han kommer väl om 10 minuter kanske? Han slutade skolan för ett litet tag sedan ju.

Han gick inte på våran skola. Han gick på nån annan i Nashville som hade en annan inriktning och han var ju 2 år äldre än mig.
Efter ungefär en kvart så öppnas dörren till cafét och han kommer inte.
Jag kan faktiskt erkänna att han var väldigt söt då för det såg ut som en film när han kom in och tog av sig sina solglasögon och log lite snett.
Jag sa hejdå till tjejerna och gick och mötte honom vid dörren.
- Hej , sa jag och kramade honom och kollade tillbaks på Caylie och Taylor och självklart satt dom och glodde på oss. Jag kunde knappt hålla mig för skratt så jag lipade åt dom och sedan gick vi ut.
- Vad vill du göra? frågade han.
- Hmm.. Jag vet inte, kan vi inte sätta oss på bron vid ån?
- Visst, sa han och log och vi började gå dit.
Efter några minuter tog jag av mig skinnjackan och suckade högt.
- Gud vad varmt det är!!
- Jag kan ta den åt dig, sa han och tog jackan och slängde den över axeln.

När vi kom fram sätte vi oss på bron och kallpratade lite och efter ett långt samtalsämne om typ ingenting så frågade han vem jag hade vart tillsammans med innan. Alltså vem Justin.
- Det var Justin Bieber..
- Oj.. Jaha, när jag sa det vart han helt häpen. Jag tror inte han visste att det var Bieber jag hade vart tillsammans med.
- Japp .. Det är stort faktiskt men jag bryr mig inte längre.
- Okej, men varför tog det slut mellan er då?

Jag berättade samma sak som jag sa till Caylie och han förstod verkligen vad jag pratade om och efter det vad han tvungen att gå för han hade fotbollsträning men vi bestämde oss för att träffas imorgon också..

Jag gick tillbaks till cafét där Caylie och Taylor satt kvar.
- Kom! sa jag till dom och dom följde efter.
- Vad ska vi göra?
- Följ bara med, sa jag och log och vi gick till en sjö.
- Försten i! skrek jag och alla tre tog av sig sina kläder så fort som möjligt och hoppade i.
- Hahahaha jag vann! skrek Taylor och log.
- Så vad hände mellan dig och Emilio då? sa Caylie.
- Men ge dig! Ingenting, fast han skulle på träning så vi ska träffas imorgon också.


KOMMENTERA SÅ FÅR NI MER EPISODER!


Kommentarer
Postat av: Maya

bra!!! mer idag !!

2011-02-09 @ 16:28:05
Postat av: Matilda

Nej Gud va dåligt!

2011-02-09 @ 16:33:29
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeer! grymt bra skrivet och uppdaterat! ahaha tänk om det händer nåt mellan emilio och nicole!?!?!? skriv merr!!!!

2011-02-09 @ 16:40:01
Postat av: Anonym

asbra

2011-02-09 @ 16:44:10
Postat av: Mayya

OMg meer!!! ni är sååå grymt bra ! Nicole måst bli tsm med justin igen! <33

2011-02-09 @ 16:45:26
Postat av: m

meeeeeeer :D

2011-02-09 @ 16:45:54
Postat av: Adina

jag älskar den här novellen det är den bästa jag har läst

2011-02-09 @ 16:46:37
URL: http://aniciaadina.blogg.se/
Postat av: madde

mer!<3

2011-02-09 @ 16:59:29
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej, haha jag menar att det var dåligt att hon typ börjar gilla Emilio, älskar novellen!♥

2011-02-09 @ 17:01:48
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA DÅLIGT ! Men det får inte hända något mellan Emelio och Nicole -.-

Isåfall inget stort.. Asså domänet är BIEBERstorys inte EMILIOstorys,och det har varit 4 kapitel eller nåt nu utan Justin och Nicole tillsammans och nån gång måste dom ju det annars kan du lika gärna skita i at och sluta skriva nu om du ska göra 5 till kapitel utan Nicole och Justin tillsammans..

2011-02-09 @ 17:06:10
Postat av: Anonym

VA DÅLIGT ! Men det får inte hända något mellan Emelio och Nicole -.-

Isåfall inget stort.. Asså domänet är BIEBERstorys inte EMILIOstorys,och det har varit 4 kapitel eller nåt nu utan Justin och Nicole tillsammans och nån gång måste dom ju det annars kan du lika gärna skita i at och sluta skriva nu om du ska göra 5 till kapitel utan Nicole och Justin tillsammans..

2011-02-09 @ 17:06:37
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer

men snälla gör att det inte händer nå mellan Emilio och Nicole det ska ju vara Justin och Nicole :)<3

ÄLSKAR ERAN BLOGG

2011-02-09 @ 17:08:27
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIIIITBRA!!!!!!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 17:10:22
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrraaaaaaaaa!!!!!



bloggen äger <33



super uppdatering & jättespännande! :)

2011-02-09 @ 17:22:45
Postat av: :)

Jättebra!!:D

2011-02-09 @ 17:26:46
Postat av: Anonym

Bra. nu tycker jag faktiskt att justin ska ta tag och göra något åt saken och träffa henne ! :)

2011-02-09 @ 17:31:17
Postat av: citat

"VA DÅLIGT ! Men det får inte hända något mellan Emelio och Nicole -.-

Isåfall inget stort.. Asså domänet är BIEBERstorys inte EMILIOstorys,och det har varit 4 kapitel eller nåt nu utan Justin och Nicole tillsammans och nån gång måste dom ju det annars kan du lika gärna skita i at och sluta skriva nu om du ska göra 5 till kapitel utan Nicole och Justin tillsammans.."



du behöver faktiskt inte läsa om det var så dåligt som du uttryckte dig ? :)

jag tycker att det är grymt bra, mer. :3

2011-02-09 @ 17:36:22
Postat av: josefine

grymt bra!!!!!!!11

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!

2011-02-09 @ 17:43:36
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: jenni

Jätte bra! Älskar att hon börjar gilla en annan kille, blir skit spännande. Vissa noveller överdriver så mycket ibland, typ att andra killar vill döda justin ba för tjejen varit tillsammans med han innan. Era historier är så jävla verklighets trogna eller vad man ska säga! Ville bara säga att ni gör ett sånt GRYMT jobb med eran blogg! Fortsätt såhär och läsar antalet kommer stiga gång efter gång! Tack för att ni gör våra dagar extra bra tjejer! <3

2011-02-09 @ 17:51:11
Postat av: lydia

snälla säg att han kör henne till konserten! emilo alltså. Skulle vara grymt som fan , och att hon inte blir arg.

2011-02-09 @ 18:09:35
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra uppdatering! jättebra story också :D

2011-02-09 @ 18:12:31
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw hoppas inte han gör något dumt nu eller asså skriv inte som det för det är så ialla andra bloggar XD

2011-02-09 @ 18:13:42
Postat av: Anonym

Meeeer! <33

2011-02-09 @ 18:19:02
URL: http://blondinernaomalin.blogg.se/
Postat av: Jbiebersstory

BRA! MERA! Justin och Nicole måste bli tillsammans igen, annars börja det bli tråkigt :D Haha men ändå bra mera! (:

2011-02-09 @ 18:23:53
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER

2011-02-09 @ 18:34:56
Postat av: amanda bieber

det ska ju vara hon och justiiiiiiiiiiiiiiin! men spännande!

2011-02-09 @ 18:35:29
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

MER MER MER MER :D

Tykcker att det är jätte bra, fast det inte handlar om Justin Bieber :D:D<3

2011-02-09 @ 18:43:10
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEER

2011-02-09 @ 18:48:13
Postat av: ...

Skriv mer <3 jag älskar eran blogg btw!! =)

2011-02-09 @ 18:49:49
Postat av: Sofia

more ;D

2011-02-09 @ 18:52:50
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Elvira

meeeeeraa!!!

2011-02-09 @ 18:57:38
Postat av: Julia

Loveit<3

Snälla checka min novell ? ingen kommenterar typ ;P skulle vara jätte snällt om du länkade den på bloggen



www.biebeeernovell.blogg.se

;)

2011-02-09 @ 19:12:20
URL: http://biebeeernovell.blogg.se/
Postat av: Emma

meer

2011-02-09 @ 19:28:50
Postat av: Sofia Eriksson

Åhh jääääääääätte bra :D SNÄLLA skirv mer snabbt :) Älskar den här novellen ! Åhh tänk om hon typ börjar gille Emilio (mer) och dom gåt på en dejt och Emlilio kysser henne för första gången och då ser Justin det :o

2011-02-09 @ 19:34:18
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: jblover

Snälla gör ett till kapitel. Jag kan inte vänta;)<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-09 @ 19:40:06
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

mer :D

2011-02-09 @ 19:44:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0