You're my favorite song - episode 63

- Där sa du det, du är inte bara Justin för mig längre, du är Justin Bieber . En dryg jävla kändis som tror han är något. Nu när jag har försvunnit så vill jag inte att du SMSar mig, ringer mig eller tar kontakt med mig på något sätt. Jag vill aldrig mer se dig, sa jag och vände mig och gick upp till gaten och gick på flyget som redan stod inne.

Nu skulle jag hem, hem till Nashville igen..


JUSTINS PERSPEKTIV:

Efter hon hade gått upp för en lång trappa till hennes gate vände jag mig om och jag tror inte riktigt vad som hade hänt.. Jag hade inte hängt med.
När jag vände mig om så kom det massor med papparazzisar mot mig.
- Justin Bieber, vad hände precis? Blev du dumpad eller dumpade du henne? Bråkar ni? frågade en hel drös med snubbar med kameror och mikrofoner som dom tröck upp i fejset på mig.
- SNÄLLA, LÅT MIG VARA FÖR EN GÅNGS SKULL! skrek jag till dom och gick snabbt där ifrån.

Jag hoppade in i bilen och kollade på klockan , dën var inte ens 15.00 än.
Denna dag gick väldigt fort, gick upp runt 10.00 sedan frukost sen var det dags att gå av båten ungefär, mer hade vi inte hunnit med förens vi började bråka och nu var allt försent, Nicoles flyg hade redan gått och hon är hemma om ett par timmar och jag har en stor dag framför mig imorgon. Jag ska åka iväg på min turné och vara borta i över 6 månader, se hela världen och.. ja, träffa nya tjejer..

NÄSTA DAG:

Jag vaknade av att mamma puttade lite lätt på mig.
- Justin, det är dags att gå upp nu! Scooter kommer och hämtar oss om ca 1½ timma.
Jag gick upp och dushade, klädde på mig och åt frukost sedan var det dags att packa. Jag tog fram min stora resväska och packade bara ner det viktigaste klädesplaggen från min garderob, crewet och jag skulle ju ändå handla massor med saker under turnén.

När jag hade packat klart så bar jag ner väskan och där stod mamma och var helt upp i varv.
- Ta det lugnt, vi köper nytt om du glömmer nåt, sa jag och skrattade till lite.
- Bra gubben, sa hon och pussade mig på pannan. Jag är såååå stolt över dig!
- Tack.
- Förrästen Justin, förlåt för att jag inte vart hemma så mycket på senaste tiden när du och Nicole har vart med varandra.. Men det kanske inte gjorde nåt?
- Det gör inget, huvudsaken allting har löst sig med ringen osv.. Fick polisen tag på dom som brt sig in i huset?
- Nej, efter Chaz hittat ringen under soffan så la dom brottet åt sidan för ett tag för det finns saker som är viktigare för dom. Men dom har lovat att jobba vidare snart. Men jag fick ju tillbaks ringen, sa hon och log mot mig.
- Ja det var ju bra iallafall.
Jag hörde hur en biltuta hördes och kollade ut genom fönstret, Scooter var här nu.
Mamma och jag gick ut och la in väskorna i bakluckan och sedan hoppade vi on och körde iväg.
Jag tog upp min mobil och kollade på min bakgrundsbild , den var på mig och Nicole. Vi tog den för ett par dagar sedan när vi var i St. Lucia.
- Fin bakgrundsbild, hörde jag sedan. Det var mamma som hade smågluttat lite på mobilen utan att jag märkte det.
- Japp.. sa jag och kollade på den och rörde på henne med fingret.
- Juste, vart tog hon vägen? Jag tänkte inte på det när jag väckte dig imorse.
- Hon... Hon har dragit, sa jag med en ledsen röst.
- Men gubben, menar du att det är slut mellan er?
- Ja det är slut.. Och allt är mitt fel.
- Nej det tror jag inte.
- JO MAMMA, DET VAR MITT FEL, sa jag med en bestämt ton mot henne.
Efter jag sa det blev hon tyst och vi alla var tysta tills vi hade åkt ett tag tills det var dags att gå av och träffa crewet och hoppa in i turnébussen mot Kalifornien.

NICOLES PERSPEKTIV/SENARE:

Jag var hemma, hade packat upp alla mina saker och tagit av mig Justins och mitt halsband. Jag hade låst in det i mitt kassaskåp så att jag slapp se det.
Imorgon var det skola igen och jag ville bara dra täcket över mig och ligga kvar där tills nästa sommarlov.
Jag låg i sängen och skrev i dagboken som jag inte gjort på hela sommarlovet, jag skrev om Justin och om allt drama med Ryan osv. Det har vart en helt awesome sommar men i slutet vart det bara katastrof..
Och imorgon får jag äntligen träffa Taylor och Caylie igen, vi har inte träffats på hela sommaren för jag har bara umgåts med han..
Jag kollade på klockan, den var 22:00 och jag var tvungen att sova men jag var inte ett dugg trött faktiskt.
Jag visste att Justin var på väg på Kalifornien just nu och klockan var 19:00 där.
Jag la mig till rätta och puffade till kudden då jag kände att jag fick ett SMS.
Det var från Justin, jag läste det fort och sedan raderade det. Sen tror jag att jag somnade..
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här kan det bara INTE sluta!!

2011-02-06 @ 19:25:51
Postat av: Clara

Skriv meeer!!! Det måste bli bra med dom igen!

2011-02-06 @ 19:39:11
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Anna

meeeeer :D

2011-02-06 @ 19:43:19
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är typ beroende av denna novellen!! Jag sitter och uppdaterar sidan 24/7!! Men snälla det får inte sluta här! :'(

Postat av: juliia

men ni måste fortsätta skriva den äger ju, meeeeeeeeeer !

2011-02-06 @ 19:46:34
Postat av: Mig XD

Skriv mer!! <3

2011-02-06 @ 19:46:57
Postat av: Maayaa

Men hur gör du sådar med smset? :D snälla sääg <33 maila <3

2011-02-06 @ 19:49:02
Postat av: K A R I N

Det måste bli bra emellan dom igen! :(

2011-02-06 @ 19:49:06
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer hennes ex in i historian? :D btw, nu är bäääääääääääääääääst!

2011-02-06 @ 19:50:19
Postat av: Anonym

när kommer hennes ex in i historian? :D btw, nu är bäääääääääääääääääst!

2011-02-06 @ 19:50:35
Postat av: Anonym

Meeer, snälla ett till idag!

2011-02-06 @ 20:01:32
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-06 @ 20:15:06
Postat av: Alexia

åååh så jävla bra!! :D

2011-02-06 @ 20:26:47
URL: http://byalexia.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså nej.

jag blir så helsikes ledsen när jag läser att dom blir ovänner!!!

men det är jätte bra för övrigt!

Men lova att ni ser till att dom blir vänner igen, i typ nästa chapter :)

Som jag vill att ni ska skriva ikväll om det går bra :D <3

2011-02-06 @ 20:39:52
Postat av: Matilda

Huuuur bra som helst!! MER IKVÄLL!!

2011-02-06 @ 20:58:06
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag tycker Justin ska gör Feeeeeta överraskningen tillhenne och vinna hennes hjärta igen!!!! Mer mer mer, as bra <33333

2011-02-06 @ 21:25:23
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SÅ SJUUUKT BRA!!!!!!!!

ÄLSKAR DRAMA!!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!! :D:D:D♥

2011-02-06 @ 21:41:39
Postat av: Anonym

Skriv nu! får panik :O <3

2011-02-06 @ 21:55:05
Postat av: Jbiebersstory

Omb, as bra ! MERA! :D AHAHAH! Ska nog läsa om hela igen för det är så skit bra!!!!!!! :D

2011-02-06 @ 21:55:07
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/
Postat av: elin

mer!! :S jag dör annars å jag måste få veta vad som händer!!!

2011-02-06 @ 22:16:22
Postat av: Jbiebersstory

Haha, hon glömde att tända lampan.Hon var ju mörkrädd haha (:

2011-02-06 @ 22:17:05
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/
Postat av: Emma

meer grym

2011-02-06 @ 22:23:46
Postat av: josefine

AWESOME!

meeeeeeer!!!! han borde överraska henne, typ åka till nashville eller nåt? eller om det blir tvärtom att Nicole saknar honom för mycket och åker dit han nu är? Typ står utanför hans konsert och bara väntar på att han ska komma ut..:(

2011-02-06 @ 23:07:14
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: lisa

dom måste bli tillsammans igen!!!!! buhuuu :´( asbra, meeer!! :D

2011-02-06 @ 23:08:57
Postat av: Lina

Jaaaaa sen kan den dära killen komma och misshandla henne igen så han hamnar på sjukhus lr nått o sen när hon vaknar är justin där så blirom sams o så! :D

2011-02-07 @ 07:25:21
Postat av: Alicia

meeer :)

2011-02-07 @ 09:28:39
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

asbraa! :D mer!

2011-02-07 @ 14:18:24
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du härmar typ jdbstory.blogg.se fett mkt :O

2011-02-07 @ 16:17:02
Postat av: elin

as bra!! mer!! :)

2011-02-07 @ 16:42:46
Postat av: Siis

Aww O:

2011-02-07 @ 17:28:51
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER MER MER MER MER MER; SNÄLLA!:D

2011-02-07 @ 17:54:37
Postat av: Mathilda

Asså älskar eran fanfic, loggar in så fort jag sätter mig vid datorn!



Det måste bara bli bra mellan Justin och Nicole igen.. De är så söta tillsammans!! :o



Btw, kolla in min fanfic blogg med? Har nyss börjat skriva fic och vill gärna ha lite feedback ;)



ANYWAYS - ÄLSKAR ER BLOGG! :D

2011-02-07 @ 18:39:03
URL: http://justmystories.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra :)

2011-02-07 @ 19:05:05
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 16:54:44
URL: http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0