You're my favorite song - episode 77

Jag skyndade mej med äta upp och maten sedan ställde jag tallriken på diskbänken och gick upp på mitt rum för att göra mej i ordning inför kvällen. Jag bytte om till pyjamas , borstade tänderna och så vidare. Sedan la jag mej i sängen och låg och funderade lite.
Det hade verkligen varit en bra dag , från början till slut. Fast det var ju lite trist att se Justin åka iväg.



När jag legat i sängen säkert en halvtimme utan att ens kunna slappna av så reste jag mig upp och började kolla vilken film jag skulle kolla på. Jag stog och försökte välja ett tag, och tillslut valde jag Killers. Jag satte i filmen i DVDn och la mig i sängen igen. Jag koncentrerade mig inte speciellt mycket på filmen, men jag kunde den ju ändå utantill.. Jag tänkte på om vi verkligen valt rätt som bara skulle vara vänner.. Jag älskade honom, men det var ändå så svårt att veta att vi nu bara var kompisar. 
Jag tänkte på hans lapp, och på det sista han skrev: "Och snälla lova mej en till sak... Glöm mej inte?" Däremot var jag rädd att han skulle glömma mig. Han skrev ju själv att han han skulle ha så fullt upp hela tiden, tänk om han hade så mycket att göra att han inte ens skulle ha tid att tänka på mig? Han skulle ha så mycket skrikande tjejer omkring sig, han kanske hittade nån som var bättre än mig?
Jag skakade av mig tanken när jag kände hur ögonen började tårfyllas. Men sen försökte jag tänka lite positivt, han älskade mig, så varför skulle han då hitta någon annan? Vi kunde klara det här, bara vi ville.. Efter ungefär halva filmen stängde jag av och la mig ner på kudden och försökte sova..

JUSTINS PERSPEKTIV:
Direkt när jag åkt från Nicole saknade jag henne. I bilen satt Scooter och sjöng med i låtar på radion. 
- Ryck upp dig, det finns gott om tjejer! sa han och kollade på mig i backspegeln.
- Men jag vill inte ha nån annan än Nicole! svarade jag och blängde på honom. Han höjde ögonbrynen och kollade på vägen igen. 
Efter 20 minuter stannade vi på en stor parkering där Tour bussen stog parkerad. Jag hoppade ut ur Scooters bil och gick iväg mot bussen där resten av crewet stog och väntade. Jag hälsade på alla och låtsades som att allt var superbra. Kenny klappade mig på axeln innan jag gick på bussen, så jag antar att han såg att allt inte var perfekt, eller så hade han pratat med Scooter. 
Efter att ha messat med Nicole ett tag hade jag faktiskt tänk att försöka sova ett tag, men det gick inte. Jag var inte speciellt trött, och även om jag hade varit det så hade jag ändå inte kunnat somna eftersom att alla lät så himla mycket. Efter ett tag tröttnade jag på att ens försöka så jag gick upp och satte mig bredvid Scooter i en utav sofforna. 
- Ni kommer träffas igen, sa han och ruffsade om mitt hår med ett leende. Jag log lite halvt tillbaka och kollade på medans 2 utav dansarna spelade Need For Speed på Xboxet.  Medans dom krockade och höll på kände jag hur jag efter ett tag rycktes med och skrek och hejade på dom tillsammans med alla andra. 
Efter säkert en timme så började det märkas att alla blev tröttare och tröttare, tills Scooter tillslut reste sig upp.
- Äh, men ska vi gå och sova eller? Vi har mycket vi ska hinna med imorrn! sa han och puttade till mig i sidan. Alla nickade och jag gick bort mot sängen igen. Den här gången somnade jag faktiskt riktigt snabbt.

NÄSTA DAG:
Jag vaknade av att jag hörde folk resa sig upp och klä på sig.
- Ni är inte dom bästa på att va tysta.., mumlade jag och satte mig upp. Jag hörde hur några började skratta och sen reste jag mig upp och började leta efter lite kläder i resväskan, vilket inte var lätt eftersom att det var så trångt! 
- VI MÅSTE SKAFFA EN STÖRRE BUSS! ropade jag till Scooter som var i andra sidan av bussen. 
- Eller hur! flinade han, då måste vi ha ett hus på hjul!
Jag log lite och drog sedan upp en svart tröja ur väskan som jag satte på mig + en svart jacka och ett par jeans som jag satte på mig. 
Jag tog upp mobilen och smsade Nicole.
"Hej sötnos, jag vet att du inte är vaken än, men det är jag.. Första intervjuen är om en timme. Puss"
Sen gick jag in på den minimaliska toaletten vi har i bussen och borstade tänderna.
- Ey, Bieber! Kom nu! hörde jag att Kenny ropade efter mig och först då märkte jag att bussen stannat. Jag skynda mig ut ur bussen och märkte att solen sken. 
Kenny gick fram till en bil där Scooter redan satt och öppnade bakdörren åt mig innan han satte sig i framsätet.
- Jag borde få sitta i framsätet.. Jag är inte 5 år.. sa jag surt på låtsas när Scooter börjat köra. 
Båda två började skratta och efter ett tag så hängde jag på dom.
När vi väl var framme vid studion där jag skulle var med så blev jag förvånad över att det inte var några fans där, tills Kenny sa att dom kört runt till baksidan eftersom att vi redan var sena.
Intervjuen flöt på bra, och dom frågade faktiskt ingenting om Nicole, vilket var väldigt skönt.
Direkt efter vi var klara stressade vi ut till bilen, där några fans stog och väntade. Jag skrev ett par autografer och var med på nåra kort innan vi satte oss i bilen och åkte vidare till nästa studio. 


KOMMENTERA! :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla uppdatera mer

2011-02-19 @ 20:15:24
Postat av: Sofia

asbra !

2011-02-19 @ 20:18:57
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra :D och snälla, uppdatera mer, för jag ÄLSKAR denna novellen!

Och jag tycker att Nicole ska få följa med på touren,

Kan ni inte ta mitt förslag här.. Att justin inte alls mådde bra utav att nicole inte va med, så pratade usher, scooter och pattie om att hon kanske ändå skulle få komma,så dom bestämde det, och ringde till nicole utan att justin visste nått, och sen så blev hon såhär as glad och pratade med sina föräldrar, så fick hon för dom, sen åkte hon dit, som en överraskning och så smög hon in i tour-bussen och satte sig i soffan där bara nån annan satt under justins konsert, sen när han kommer tillbaka ska han gå o sätta sig i den soffan, och ser att hon sitter där, och blir gladare än någonsin ;p

2011-02-19 @ 20:44:54
Postat av: Wilma

merameramera!

2011-02-19 @ 20:51:39
URL: http://wilmaaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :)

2011-02-19 @ 21:18:55
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-02-19 @ 21:22:13
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-19 @ 21:42:02
Postat av: Mig XD

Ja en episode till, haha :)

2011-02-19 @ 21:49:26
Postat av: elin

jättebra , vill ha mer nu :D

2011-02-19 @ 21:50:36
Postat av: Clara

Skriv meeeer! Den är jättebra!

2011-02-19 @ 21:53:38
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: anna

skit bra som vanligt! :) lite sorgligt utan dom tsm bara

2011-02-19 @ 21:55:08
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!

Eran novell ee bäst!

Undra bara om ni länk bytar ?

2011-02-19 @ 22:27:34
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/
Postat av: Katy

Asbraa!!! :D keep up the good work! ;D hoppas dom blir tillsammans igen...

2011-02-19 @ 22:51:32
Postat av: Anna

asbra!

2011-02-20 @ 12:15:04
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: sara

GAAAAAAAAAAAAAAH MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

2011-02-20 @ 14:21:41
Postat av: lydia

den långa kommentaren, så tycker jag med !! :D

2011-02-20 @ 16:27:24
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Länkbyta? skulle vara cool, älskar er novell! <3

2011-02-20 @ 17:18:40
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra mera är beroende (L)



Kolla gärna in min blogg (L) www.justindrewbstory.blogg.se

2011-02-20 @ 17:24:50
URL: http://justindrewbstory.blogg,se
Postat av: någon

jag vill läsa men finns inget mer att läsa men , jag försöker skriva en novell själv det går bra!! för att va mig :) jag önska att detta skulle inte va eran sista novell , har läst alla era på typ 3 dagar , asså eran förra novell oxå

2011-02-20 @ 19:07:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0