You're my favorite song - episode 59

När jag väl tänkte efter det så var det faktiskt rätt komiskt. Jag skrattade lågt för mej själv och blev sedan seriös igen så att Justin inte skulle skämmas mer än vad han redan gjorde.


Det blev tyst ett litet tag och jag låg bara och njöt av solen.
- Minns du när vi frågade varandra saker där i bastuavdelningen då? frågade jag sedan.
- Hehe ja, när jag frågade dig vad du skulle göra om jag kysste di-
- .. Och så puttade jag ner dig i poolen för jag inte visste vad jag skulle göra, skrattade jag och avbröt honom.
- HAHA VAR DET DÄRFÖR DU KNUFFADE I MIG!? sa han och gapskatta och satte sig upp och kollade på mig genom sina solbrillor. Fast.. Jag visste ju att du ville det, liksom.. hm jag är Justin Bieber, alla tjejer vill ha mig! hahaha.

Efter en lång dag på stranden med skratt, mys, jordgubbar och SourPatch Kids.
- Ska vi gå hem ? Det börjar blåsa lite nu, sa han sedan.
- Ja visst, sa jag och reste mig upp och började packa ihop allt.
Jag tryckte ner allt i väskan och sedan när vi gick upp tog Justin min hand och kollade på mig och log, alltid som han brukar göra och som vanligt så smälter jag varje gång. Jag kunde knappt gå upp för trappan till våran lägenhet för att jag var helt knäsvag..
- Jag har en överraskning åt dig sen, sa han när vi nästan var uppe.
- Va? Varför sa du inget tidigare? Jag vill se den nuuuu ju!
- Kom då skydar vi oss då, sen så går du och gör dig i ordning och sätter på dig nåt fint, typ den där svarta klänningen du har med dig. Den är jätte fin!

När vi kom upp så hoppade jag snabbt in i duschen och sedan plockade jag fram min klänning, smink osv. och sedan började jag fixa mig när Justin skulle gå in och duscha. 
Efter ungefär 30 minuter kommer Justin ut och jag sitter där på sängen med klänningen och smink på.
- Uh... wow, sa han när han precis kom ut från badrummet med handuken runt höften. 
- Ser det bra ut? 
- Bra? Du ser helt .. fantastiskt ut älskling! sa han och gick fram och kysste mig men avslutade den sedan för att han höll på att tappa handduken.
- Skynda dig nu! Jag vill se min överraskning.
När han var klar satte vi oss i bilen och åkte iväg.
- Jag trodde det var på hotellet, hur långt är det dit vi ska?
- Vi ska åka kanske 2 mil med min bil, sen ska vi byta till en annan och kanske åka några kilometer med den, sen får du se din överrasking.
Jag svarade honom med en kyss och han log.
- Jag är så himla lycklig med dig Nicole.. Jag har aldrig vart såhär lycklig..
- Inte jag heller, jag älskar dig.
- Jag vill flytta hem ifrån med dig nu, bara du och jag. Som vi har haft dom här två dagarna och imorgon blir det som vanligt igen och snart åker du hem till Nashville igen.
- Jag vet.. Och skolan börjar om nån vecka bara, tänk vi har typ tillbringat hela sommarlovet med varandra, varje dag.
- Det är därför jag vill bo med dig, se ditt vackra ansikte varje morgon jag vaknar bredvid dig.
- Justin.. Du fattar väl att det inte funkar, jag är bara 15 än så länge..
- Jag vet.. Det är därför jag ska vänta på dig.
Efter en lång konversation stannar han och går ut och öppnar dörren åt mig.
- Varsegod min sköna, nu ska vi in i denna bilen, sa han och pekade på en lång vit limousin.
Jag hoppade in i bilen och han med, vi satt i bilen och fortsatte vår konveration om att flytta ihop med varandra.
- Justin.. Jag älskar dig och jag skulle kunna leva med dig, men inte nu! Jag är 15 och du 16.. Vi har flera år kvar tills vi är vuxna på riktigt.. Vi borde vänta för jag vill verkligen inte sabba det här för du gör mig så himla lycklig.

Efter ett par minuter stannar bilen och en kille öppnade dörren och Justin går ut före mig sedan kom jag.
När jag gick där var det en massa blixtar från kameror så jag såg knappt vart jag var.
- Justin.. Vart är vi..?
- På röda mattan, le och gå in nu, sa han och tog min hand.
Vi gick in snabbt för att det blev för mycket och sedan kollade jag på Justin.
- Vart är vi!? haha...
- Kändis gala.
- Och vad gör vi här?
- Vi ska inte göra något speciellt här, umgås med kändisar, dansa, äta romantisk middag också, sa han och pussade mig på kinden och log.
Vi gick längre in i salen och det kryllade mig kändisar överallt! Det skulle bli några uppträdanden och Justin och jag skulle bara ta det lugnt.
- Var det en bra överrasking? frågade han sedan när vi satt i publiken och såg på när Rihanna sjöng Only girl.
- Jätte bra, det har alltid vart min dröm och vara på en sån här stor gala.
- Bra älskling, fast jag har en sak till som jag inte sagt till dig.. Men det får du veta snart.
Rihanna var klar och värden för galan gick upp på scenen igen och tog micen.
- Tack Rihanna för ett vackert uppträdanden. Men det är inte slut på festligheterna för nu är det Justin Biebers tur att uppträda, ge en applåd för honom nu!
- Here we go! viskade han i mitt öra och sedan gick upp på scen.

- Jag är en liten kille, från en lite stad i Kanada på ca 30 000 invånare. Det är helt otroligt hur långt jag har kommit i min karär och det är tack vare mina fans. Dom finns alltid där för mig när jag behöver dom och det det är pågrund av dom jag står här nu.. Fast det finns en speciellt person i mitt liv, Nicole.
Av 6 000 000 000 människor i hela världen har jag träffat den bästa, tjejen i mitt liv. Jag lovar att hon är en ängel!
Jag älskar henne mest i hela världen. Jag kan inte säga att jag är den bästa pojkvännen för det är jag verkligen inte eftersom vi har inte dom alternativen andra par har eftersom jag är känd. Men jag kan inte låta bli henne, hon är mitt liv och det är därför jag tänkte sjunga en låt till henne nu när hon är här ikväll
, sa han och viftade på handen mot mig att jag skulle komma upp på scen.

Jag gick upp och satte mig på pallen som stod där, mitt imot honom och musiken började spela.
Jag satt och lyssnade på introt och jag hade ingen aning om vad det var för låt sen när han började sjunga hörde jag. Han hade bara gjort om melodin en aning..

"can you tell me what I should do? To be the most important thing in your life,
what should I do, how should I be, to be near you?
you're my sun when the rain is falling , you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing , you're the one that makes me believe in destiny"

Han visste att jag älskade den låten..
Kommentera! ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

AWESOME!!!!!! MEEEEEEEEER!!!

2011-02-01 @ 10:41:20
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gulligt :)

2011-02-01 @ 14:01:14
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra! vill ha mer nu nu nu!!!! läser din bblogg jätte ofta, du får gärna ta en titt på våran novellblogg :)

2011-02-01 @ 14:45:26
URL: http://jbstoryoflove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken låt är det?

Snälla svara :))

2011-02-01 @ 14:46:18
Postat av: johannamattsson♥

så sjukt bra ni berättar.

jag har gråtit åt era berätellser, sen såg jag att ni skrev att det här skulle bli eran sista naovell. Tappa jag hackan. Det får bara inte ske, dom är så sjukt awesome bra. Mina kompisar läser den här och jag tyckte dom var as töntiga, liksom justin bieber? sen började jag läsa och jag har läst klart hela eran novell på två dar. helt sjukt. BESATT

snälla, kan det inte bli minst en till efter den här. Jag menar, ni behöver inte uppdatera varje dag, ett episod om veckan eller två, liksom det räcker. Vi får iaf våran novell och ni har fortfarande tid till annat. Snälla :D:D:D

2011-02-01 @ 15:06:43
URL: http://styledbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

assbra!!

2011-02-01 @ 16:10:18
Postat av: sara

åååååh den är så bra! :''')

2011-02-01 @ 16:26:16
Postat av: Anonym

Hah det var bra men haha det ska vara 3 0:or till i 6 miljader ;) 6 000 000 000*

2011-02-01 @ 16:53:55
Postat av: Moa

mmmmmeeeeerrrrrrr det var jätte bra ju merrrrr

2011-02-01 @ 17:17:11
URL: http://moahalvardsson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeer

2011-02-01 @ 17:24:50
Postat av: Anonym

6 billion people in the world! :)



Så fint ni skriver, älskar det.. Det som är det bästa, det är som om man läser en bra bok som man aldrig vill ta slut så gör den det?? Här fortsätter ju grejen och det blir bättre och bättre efter varje episode.. Och kommer typ komma och slå er om ni slutar skriva efter det här!!! Vill att det ska va en sån bok och känna att det tar aldrig slut! de lugnt om ni inte upptaderar bloggen så ofta, bara ni inte slutar och skriva!



Mer snusk hahaha? Älskar det!

Bästa med era noveller! ne men sluta inte skriva, om det här är den sista novellen så måste det finnas 34234234 episoder till så :D , och ja det MÅSTE. :D puss and keep it up!

2011-02-01 @ 17:27:20
Postat av: astbrik

kan du talar om vilken åt han sjöng:)

2011-02-01 @ 17:59:08
Postat av: helena

NNAAAAAAAAAWWWWWWWWW

2011-02-01 @ 18:50:32
Postat av: Johanna

Naw, vad gulligt :D <3 men skitbra!!:D

2011-02-01 @ 19:42:40
Postat av: Amandaa

Mer!<3

2011-02-01 @ 20:01:04
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Joanna !! =P

Vad är de för låt ?XD

2011-02-01 @ 20:07:45
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME!♥

SLUTA ALDRIG SKRIVA!!!!!!!!!



läste igår att ni detta är eran sista novell ;(

DET FÅR DET INTE VARA!!!



& okej, jag vet att ni inte har tid & jag respekterar det, men ni måste ju inte uppdatera massa, det räcker med typ 1 om dan, eller till&med ännu mindre



JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG♥

VILL BARA LÄSA MER MER MER MER MER MER!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 20:35:27
Postat av: Linn

mmeerr :)

2011-02-01 @ 22:24:19
URL: http://linndavrins.blogg.se/
Postat av: Linn

JÄTTE BRA!!!:D vill läsa mer nu!! :D

era noveller e bäst ;)<3

2011-02-01 @ 22:38:25
URL: http://lovegrows.blogg.se/
Postat av: Yeeeah

Aawww va gullig han är!!! :') <3 SNÄLLA DETTA FÅR BARA INTE VARA ERAN SISTA NOVELL!!!! :( :O om elma och Elin(tror ni hette så som skrev några noveller här förut) läser detta kan inte ni två starta en novellblogg isf!! För ni skrev ASS bra osso :D :D

2011-02-01 @ 23:15:07
Postat av: Anonym

bra ! :)

2011-02-02 @ 16:03:18
Postat av: azum chäy

för er som undrar, sjöng han incu - you're my sun

http://www.youtube.com/watch?v=1z5Y1tz-UyE



2011-02-02 @ 21:45:13
Postat av: Nicole

Börja läsa denna novellen idag & den är grym!

Ett extra plus för att hon heter Nicole! :DD

2011-02-06 @ 15:45:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0