You changed everything - episode 7

- Får jag göra en sak? Det blir kul, sa Justin.
- Vadå?
- Nej det får du se, blunda.......

Jag blundade hårt och sedan hörde jag honom skratta lite.
- Vänta, sitt alldeles stilla nu, sa han.
- haha ja, jag sitter så stilla jag bara kan!
- Bra.
Jag slickade mig om läpparna och sedan gapade jag igen, kände mig rätt dum när jag satt där med vidöppen mun.
Han kastade en marsmellows in i munnen och då stängde jag den och börja skratta.
- BOJAH, mitt i prick!! skrek han sedan som om han hade gjort mål i ishockey.
- haha bra där! Nu är det min tur.
Han öppnade munnen.
- Men blunde din dummer, sa jag åt honom och sedan knuffade jag honom lite.
Nu satt han mitt i mot mig med stängda ögon och öppen mun, jag kunde inte låta bli att le, han var vacker till och med då!
Jag tog upp en marsmellow och sedan tänkte jag efter en gång till.
- Stäng munnen igen, sa jag snabbt efter jag hade lagt ner marsmellowsen igen.
Han gjorde som jag sa och jag kollade på honom, jag kom närmre honom och nu var jag kanske 1 cm i från hans ansikte med mitt ansikte.
Jag sa åt hon att öppna ögonen snabbt och han gjorde som jag sa.
- BUUUH! skrek jag och han hoppade rakt upp i luften och sedan ner på golvet och där låg vi säkert i nån minut och bara skrattade och skrattade, det tog verkligen inte slut, vi fick bara ont i magen.
Han hoppade upp från golvet och och rakt på mig, jag ramlade och han satt på mig och hade händerna på varsin sida om mitt huvud.
Vi kollade på varandra och sedan öppnade han munnen.
- Blunda, sa han efter nån sekund och log.
Jag gjorde det och trodde att han skulle säga att jag skulle öppna munnen och släppa en marsmellow i den.
Men istället för det kände jag någon fuktigt mot mina läppar, han sa så från första början bara för att han skulle kunna kyssa mig... Jag öppnade ögonen och där var han, 2 cm från mina ögon och våra läppar snuddades......

Kommentarer
Postat av: Jinet

aaaaaaaaahhhh , meeeeeer ! <3333

2010-10-19 @ 17:42:14
URL: http://jinetrojas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0