You changed everything - episode 2

Oj.. jag hade nog slumrat till lite, jag hade missat lite i filmen och fattade ingenting. Klockan var ca 22:00 nu. Jag gick in i köket och kollade om vi hade godis, nejnej.. Det hade vi självklar inte. 
Det plingade på dörren och jag tänkte inte öppna eftersom klockan var så sent, men jag började röra mig sakta mot dörren. Jag gick ut i hallen och låste upp dörren, jag öppnade och.....



... där där stod jag, jag såg några springa bort i mörkret och små fnissa. På det sättet hatar jag att bo mitt i centrum, folk busplingar som galningar..
Det såg ut som det var några mellan 13-16 årsålder. Kanske nån i plugget? Eh skit samma, bara dom inte kommer tillbaka. Jag gick lite små sakta upp på mitt rum ingen, TV;n var fortfarande på men jag orkade inte bry mig. Jag satte mig vid datorn och gick in på twitter och youtube. U smile blev låten.. Den är så bra!
twitter @justinbieber - "Haha ATL sweet home!! I've been out with Chistian Beadles and some friends, no one is safe tonight. Pling plong!" half a minute ago via Übertwitter.
- OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!! Ingen kunde ändå höra mig så det spelade inte så stor roll att jag skrek det högsta jag kunde. Jag lovar att om någon skulle se mig nu så skulle dom få värsta garv attacken eftersom jag antagligen hade underkäken under knäna. Helt otroligt, Justin Drew Bieber hade busplingat på min dörr. Jag kunde knappt andas, jag var så överlycklig. Tankarna bara for runt i huvudet och sedan passade jag på att tweeta:
"OMB, @justinbieber prank on my door for a few minutes ago! I can't believe it!!"

Jag gick ner helt hyper till nedervåningen och tog ett glas till oboy och jag skakade som aldrig förr. Jag gick upp igen och kollade twitter.. hm, jag hade fått en massor av followers bara den lilla stunden jag var nere och hämtade dricka. Jag kollade runt lite. Jag gick in på min egna sida och såg att massor hade skrivit till mig så som "Justin RT you!" och "omg, lucky girl. Justin retweet you and he follow you now!"
Var det sant? Hade han RT mig? ÄR DET SANT!?!?!
Jag gick in på justins twitter sida och såg att han hade skrivit: "hahahah, are u the surprised girl? you looked terrified sweetie! see u 2night ;)"
Vadå ses inatt? Kommer dom komma igen eller vadå?
Jag klunkade min oboy och sedan gick jag ner och kollade på TV igen, det var faktiskt mitt favorit program - jersey shore. Det är verkligen kul.. Jag låg och kollade och jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Klockan var över tolv och jag var helt slut så som jag hade hållt på ikväll, jag var nog den mest lyckligaste tjejen på jorden just nu!

Jag vaknade av att jag hörde en duns... Jag hoppade till i fotöljen och såg att det var ljust ute. Fan jag måste ha somnat. Tv;n stod fortfarande på och just nu var det Pimp my ride.
Jag gick ut trött i hallen och såg att dunsen hade vart ett litet brev som hade kommit farandes i brevinkastet. Jag öppnade och det stod......



Kommentarer
Postat av: silje

ELSKER den.. skriv mer skriv mer :))



@siljebieber93

2010-10-17 @ 20:53:35
Postat av: Anonym

du borde bli författare, GRYMT! Jag ligger på andra kapitlet nu måste läsa hela :D

2010-11-10 @ 18:08:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0