You changed everything - episode 13

- Absolut , think pink Justin !
Vi skrattade båda två. Sen såg han att jag hade två affischer med honom på väggen.
- Vem är den där sexiga beasten ? frågade han.
- Jadu , det undrar jag med , sa jag och småflinade...



Han gick och la sej i min säng medans jag bytte om. Jag tog ett par tighta jeans och en t-shirt med texten "Don't hate me cuz i'm cute" på. Sedan gick jag och tog lite mascara på mina långa ögonfransar.

- Vad ska vi hitta på idag då ? Eller vill du hitta på nåt...? frågade jag.
- Klart jag vill. Vad vill du göra ?
- Hm... något lugnt. Vi la oss ganska sent igår så jag är fortfarande ganska småtrött , svarade jag.
- Okej , vill du gå till Savannas ? Du vet , fiket vi var på här om dagen.
- Aa visst , jag älskar deras yoghurt ! sa jag entusiatiskt.
- Då har vi något gemensat , svarade han och gick upp ur sängen.
- Ska vi gå nu ? frågade han
- Okej , jag ska bara stoppa upp håret.
- Nej , låt det vara som det är. Jag älskar när dina stora lockar småstudsar när du går.
- Aww tack.

Vi gick ner och sen satte vi oss i bilen. Bilresan var ganska tyst , men den kändes ändå väldigt kort. Vi parkerade bilen en gata bort från Savannas och sen gick vi den korta biten som var kvar. När vi kom in så var det ganska tomt , exakt som förra gången. Och det kändes väldigt skönt. Vi gick och beställde samma sak vi hade tagit förra gången och sen gick vi och satte oss vid ett bord för två. Jag tog lite av min yoghurt med en sked och kollade på honon och log.
- Visst är det gott ? frågade jag.
- Mums , svarade han och skrattade.
Jag struntade i skedet och började dricka yoghurten istället. Sen tog den slut på nolltid.
- Åh , jag ska gå och köpa en till , sa jag och började resa mej upp.
- Här , sa Justin och gav mej pengar.
- Jag kan betala själv Justin , jag har mina egna pengar...
Jag gick och beställde en ny yoghurt och sen gick jag tillbaka och satte mej.
- Mmmmm , i'm lovin' it.
- Det här är inte Mc Donalds , sa han och skrattade.
- Jag vet , sa jag och log och tog en stor klunk.
Jag hade inte märkt att jag hade fått yoghurt på näsan förräns Justin tog bort det med sitt pekfinger.
- Du är så himla söt , och klumpig. Trappan , minns du ? frågade han.
- Det var inte mitt fel , byxorna var för stora , svarade jag generat.

Innan han hann säga nånting annat så ringde hans mobil. Han tog upp den ur fickan och gick bort en bit. Hans ansiktsuttryck ändrades helt plötsligt. Jag undrade vad som pågick. Han pratade i telefonen några minuter till och sen kom han tillbaka och satte sej. Nånting var fel , jag såg det. Jag såg det i hans ögon. Han såg inte lika glad ut som han gjorde innan det där jäkla samtalet. Jag var tvungen att fråga vad som pågick.

- Har det hänt nånting ? frågade jag oroligt.




Kommentarer
Postat av: Julia

I LOOOOVE IT! <3



Snälla en till del idag är beroende ! x'd

2010-10-22 @ 19:08:53
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: josefine

jaha, vad hände sen då?!! :o det kan ju bara inte sluta där xd haha mer!!

love.

2010-10-22 @ 19:09:31
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: bieber fever

omg omg vad händer?? en till idag<3333333

snääääälla!! älskar novellerna!<3333333333

2010-10-22 @ 19:14:20
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-silverhalsband.html#comment



Va super gärna med och tävla, har flera tävlingar i bloggen just nu! Trevlig kväll!

2010-10-22 @ 19:43:48
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0