You changed everything - episode 1

Du är Sofia, en helt vanlig femtonårig tonårs tjej som bodde i ett rätt stort radhus i Atlanta.
LÄS OCH NJUUUUUT! :)

Det var en en mörk kväll och klockan började närma sig mot ca 20:00.
Det var fredag kväll och jag var ensam hemma, det var american idol men jag vågade inte gå ner själv på undervåningen.
Så jag satt själv uppe i ditt rum och satt vid datorn. jsg var inloggad på msn och twitter och väntade på att Justin skulle twittra, men det gjorde han aldrig. Han hade inte twittrat på kanske 12 timmar..
Mamma och pappa skulle komma vid elva tiden, hade dom sagt. Men man vet ju aldrig eftersom dom var på bröllop hos en gammal kompis till dom som du inte kände, därför ville jag inte följa med.

Efter ett tag när jag hade suttit och stirrat ut twitter och bara väntat på att Justin skulle twittra, men nej det gjorde han aldrig. Men jag skrev till honom iallafall.
"@justinbieber I luv u, please follow me. I beg u."
Jag hade försökt få han att följa dig i snart 8 månader men det har aldrig gått..
Jag gick ner på nedervåningen tillslut efter mycket om och men bara för jag ville ha ett glas Oboy som jag hade längtat efter så länge men mamma hade vart snäll nog och köpt hem det bara idag för jag skulle vara ensam hemma. Jag fick ett slagt "oboy-förbud" förra hösten bara för att jag drack så himla mycket och det blev dyrt så nu köper mina föräldrar bara det till speciella tillfällen.. 
Jag stod i köket och skyfflade i oboy pulvret i mitt glas fyllt med kall mjök.
"1 sked .. 2 skedar .. 3 skedar .. 4 ske... vafan håller jag på med egentligen? Det blir alldeles för mycket" tänkte jag när jag råkade hälla i rätt mycket pulver i mitt lilla glas. Jag stod väl och tänkte på Justin..
Jag satte mig vid TV;n nu och satte på den men det var inte mycket kvar av american idol, jag kollade slut på det och sedan var det någon konstig film. Den var rätt rolig iallafall så jag fortsatte att kolla. 

Oj.. jag hade nog slumrat till lite, jag hade missat lite i filmen och fattade ingenting. Klockan var ca 22:00 nu. Jag gick in i köket och kollade om vi hade godis, nejnej.. Det hade vi självklar inte. 
Det plingade på dörren och jag tänkte inte öppna eftersom klockan var så sent, men jag började röra mig sakta mot dörren. Jag gick ut i hallen och låste upp dörren, jag öppnade och.....
 

Kommentarer
Postat av: malin

bra noveller :D dom ska jag fortsätta läsa! ;)

2010-10-23 @ 20:35:11
URL: http://malinalrup.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ASBRRAAA KUUUK SEX OH

2011-04-03 @ 17:04:56
Postat av: alice love bieber

bra! älskar dig över hela mitt hjärta bieber

2011-06-06 @ 10:47:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0