You changed everything - episode 16

Jag väntade ett tag på att han skulle svara. *pling*
"BieberBabe ? Hm... jag gillar det nog också , ganska gulligt :)
"Bra , sov gott ♥" svarade jag , sedan ställde jag min mobil på nattbordet och efter nån minut somnade jag...
         
Jag vaknade nästa morgon av att mamma och pappa kom upp på rummet och sa att dom skulle nånstans.
Jag vet inte riktigt vart för jag halvsov fortfarande. Jag låg i sängen tills jag vaknade till och bara kollade upp i taket. Det är söndag idag, gud vad fort helgen har gått!
Imorgon åker Justin bort i 5 hela veckor och jag är återigen tillbaks i plugget.. Men nästa vecka är det jullov tror jag.
Jag gick upp och gick mot badrummet och satte på duschen, gick in och tog en lång varm dusch och nu kände jag mig äntligen levande igen! När jag hade gjort mig i ordning med kläder, smink och hår osv. så kollade jag på mobilen. "Jag kommer nån timme senare, jag ska göra en grej först!! xx Justin"
"Okej, jag väntar på dig iallafall, det är bara att komma hem när du vill xx BabyGirl haha"
Jag gick ner med mobilen i handen och la den på bordet i köket och hällde upp flingor och fil.
Efter jag hade ätit upp allt ställde jag det i diskmaskinen och gick upp på rummet igen och bäddade, och sedan satte jag mig vid datorn. Kollade twitter och Justin hade tweetat för 7 minuter sedan. 
justinbieber - "Jag är på stan och fixar en grej, sen blir det en slappdag med film! :)"

Efter ett tag så plingade det på dörren, jag sprang ner och öppnade. Där stod han med min chokladkaka i handen.
- Haha tack sötnos, hur mycket kostade den? frågade jag och tog fram pengar ur fickan.
- 7,5 dollar, men jag bjuder. Kom nu så går vi in och kollar på film så kanske du slutar tjata om att du ska betala tillbaka, sa han och tog av sig skorna.
- Haha okej då, jag kan väl göra något snällt mot dig nån gång. Följ efter mig, sa jag och pekade upp för trappan mot mitt rum.
Vi gick upp för trappan och in på mitt rum. Direkt när Justin såg min säng slängde han sig i den.
- Skulle vi inte kolla på film? frågade jag honom.
- Jo det var iallafall det vi sa, välj film då! 
- Men jag har ju massor av filmer här och jag har sett alla, kom så får du välja en.
Han gick mot lådan med filmer. 
- Jag har också sett alla utan den, sa han och pekade på en film.
- Vill du se den då? sa jag och höll upp filmen My sister's keeper. 
- Japp, den blire, sa han och gick tillbaka till sängen.
- Haha okej som du vill...
- come on den är säkert rolig!
Undra om hand ens visste vad den handlade om..?
- Hahah okej som du vill, sa jag och stoppade in filmen in DVD;n och den började.
Vi satt länge på min säng och bara höll varandra i handen och jag hade mitt huvud på hand axel.
Filmen hade gått en bit och jag kollade upp såg att han inte kollade på filmen. Han kollade på mig och jag såg att han grät......

Varför gråter han? Kommentera! :) episod 17 nästa eller?

Kommentarer
Postat av: petra

längtar till nästa ¨episode¨ kommer=) kommer ni lägga upp de i dag?

2010-10-23 @ 13:54:47
Postat av: Ella.

länktar till episode 17. , hoppas du lägger upp den idag ! :d

2010-10-23 @ 14:06:26
URL: http://bbbaraellaramosaj.weblogg.se
Postat av: Daniella <3

OMB <3



Jag har ingen aning om vrf han gråter men vill veta NUU!



snälla säg att nästa kommer snart <3



xoxo

2010-10-23 @ 14:07:54
Postat av: Julia

OMB!

Vill veta svaret nu, haha x'd

Hoppas ni lägger upp episod 17 snart eller idag ;)

2010-10-23 @ 14:35:56
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Nelly

Guud OMB ag vill veta vf han gråter!! innan jag åker till turkiet (i mon) så hoppas jag på fortsättningen!!:)

2010-10-23 @ 14:40:38
Postat av: Julia

Kanske för att han ska vara borta i fem veckor utan henne? Och Justin vill ju att Sofia ska med ist för Jasmine.. (:

2010-10-23 @ 14:54:16
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: anna

för att filmen är assorglig, eller för att han ska vara utan henne... :o

2010-10-23 @ 15:18:44
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: kajsa :)

shit, satt och sträckläste allt!

skit bra.

2010-10-23 @ 15:45:51
URL: http://kaaajzaah.blogg.se/
Postat av: Ewii

Har sträckläst alltihopp nu, as bra ju!

2010-10-23 @ 15:58:40
URL: http://saphiras.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

ojah jag älskar Justin Bieber, du verkar skriva bra så jag kommer nog att titta in flera gånger ;D

kram

2010-10-23 @ 16:04:07
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: josefine

wtf, varför gåter han ? :O asså shit xd ahaha, vadå kommer han att vara borta längre? kommer han flytta? VAD HÄNDER VA XD XD hahaah. hoppas att episode 17 kommer snart :D väällddiigt snart! xd

love.

2010-10-23 @ 16:12:38
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla lägg upp den nu snart ja åker till spanien imorrn och jag vill höra ja ser att det var en till som åkt till turkiet i morrn också!!

2010-10-23 @ 16:47:34
Postat av: Johanna

SKRIV VARFÖR HAN GRÅTER!

2010-10-23 @ 17:14:30
URL: http://www.jojjos.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0