You changed everything - episode 14

Han pratade i telefonen några minuter till och sen kom han tillbaka och satte sej. Nånting var fel , jag såg det. Jag såg det i hans ögon. Han såg inte lika glad ut som han gjorde innan det där jäkla samtalet. Jag var tvungen att fråga vad som pågick...

- Vad har hänt? sa jag
- Nej inget.
- Men jag ser på ditt ansikte att det är någonting ju.
- Men jag har fått dåliga nyheter.
- Va? Har det hänt nånting eller?
- Alltså det har inte riktigt hänt nånting, men jag ska på turné ett tag, sa han och kollade ned i marken.
- Men det är väl inge farligt? Hur länge ska du vara borta?
- Jag kommer vara borta i fem veckor...
- Jaha... Men kan inte jag följa med då? 5 veckor är ju inte så mycket, jag kan ta ledigt från skolan.
- Förlåt men jag lovade att Jasmine skulle få följa med och det sa jag innan jag träffade dig, och hennes mamma och bror ska med så det får inte plats i bussen och vi har redan bokat flygbiljetterna förlåt, sa han och försökte sträcka på handen för att smeka min lite lätt.
Jag tog sista klunken från min yoghurt och sen ställde jag mig upp.
- Vart ska du? frågade Justin och ställde sig snabbt upp.
- Jag måste hem, jag mår inte riktigt bra just nu.
- Men vänta, jag skjutsar dig, sa han och lät jätte snäll och tog min hand.
- Nej det är lugnt, du kan åka hem, jag går.
- Men låt mig skjutsa dig, det är alldeles för långt och gå hem till dig.
- Ja okej då, sa jag och vi gick i från Savannas café.
På vägen mot bilen sa ingen av oss nånting, vi bara gick utan att ens kolla på varandra.
När vi kom fram satte jag mig i bilen och väntade på att han skulle hoppa in på förarsidan. Han startade bilen och skulle precis köra ut från parkerinen och jag ville inte att han skulle börja prata om nånting så jag satte på radion högt och bara tittade ut genom fönstret utan att kolla på honom en ända gång. 
Det kändes som en evighet när vi satt där i bilen påväg hem till mig men sedan var vi äntligen framme. 
Jag försökte gå ut ur bilen direkt utan att ens säga hejdå men han tog tag i man arm.
- Inte ens en puss? frågade han och kollade på mig med ledsna ögon. 
Jag sa ingenting utan bara pussade honom på kiden och gick direkt ut ur bilen. Jag var på väg mot dörren och skulle precis låsa upp. Men plötsligt hörde att han ropade "vänta!" 
Jag vände mig om och han hade gått ut ur bilen och var på väg mot mig.
- Vad är det? frågade jag när han hade kommit fram till mig.
- Är du sur på mig? Det är inte mitt fel att du inte kan följa med...det är inte jag som bokar alla biljetter.
- Jag förstår, men jag måste gå in nu vi hörs sen, sa jag och öpnnade dörren.

Jag gav honom en snabb kram och gick in, jag sprang upp för trappan in på mitt rum och kollade ut genom fönstret. Justins bil stod kvar där och han satt i den med händerna för ögonen och sen såg jag att han slog hårt med en knytnäven på rutan och sedan åkte han iväg.
"Nu känner jag mig dum, jag kanske ska ringa honom och be om förlåtelse för att han såg ledsen ut.." tänkte jag.....

Vad händer?? Kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: bieber fever

omg vad händer hon måste ju trösta honom och han henne!!!!!!!!!!

omg

omg

hon måste åka hem till honom och göra något så att jasmine inte får följa med!!

2010-10-22 @ 20:16:20
Postat av: Julia

OMG, OMG, OMG !

Love the story <3

Meer idag ! x'd

2010-10-22 @ 20:19:32
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: madde

aw, draaamaaa :P, men älskar storyn!<3

2010-10-22 @ 20:24:30
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: josefine

jaha? nu då? :o kan ju inte bara sluta där xd vill ha meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! xD

haha, hon måste ju åka till flygplatsen när dom är beredda på att åka, men hinner inte fram dit i tid, lr något xd shit ! love story <3

2010-10-22 @ 20:49:35
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Ella.



love story .

händer sen ? måste verkligen veta . <3

2010-10-22 @ 20:59:22
URL: http://bbbaraellaramosaj.weblogg.se
Postat av: Bella

jättebra! :)<3

2010-10-22 @ 21:43:15
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

meraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! snälla

2010-10-22 @ 21:51:47
Postat av: Anonym

merrrrrr

2010-10-22 @ 21:54:31
Postat av: Johanna

NEEEJJ!!INTE JASMINE!!Skriv mer innan jag dör!<3

2010-10-22 @ 21:59:02
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Karro ;)

sv: åååååh, skriv episode 15 dirr!!!

jag har nyss läst igenom från börjar, den är super bra verkligen! du är enormt bra på att skriva!!:)<3

2010-10-22 @ 21:59:34
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Julia

Åhh, bästa ''historien'' jag någonsin läst faktiskt! Detta borde bli en bok och jag skojar verkligen inte, du är GRYM på att skriva. Älska, älska <3Justin<3 och storyn, haha.

2010-10-22 @ 22:19:39
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; vsg, såklart att jag fortsätter läsa. du skriver så otroooooligt målande. Hahah, jag låter ju som typ värsta sv läraren. xD Ääälskar din blogg. Eller har du den ensam?

2010-10-22 @ 22:45:16
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: molly

fortsätt skriv! :D

sjukt bra!

2010-10-22 @ 23:03:40
URL: http://ekelunds.devote.se
Postat av: Julia

Hahah Julia :)

Men det du säger är sant, berättelsen är otroligt målande ;)



Meeeeeeeer, LOVE IT, LOVE IT, LOVE IT! :)

2010-10-22 @ 23:12:56
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: abdulah

FÖRFAN VILKEN DÅLIG BLOGG, HAN VET INTE ENS ATT NI EXISTERAR ERA MONGON

2010-10-22 @ 23:15:48
Postat av: Julia Linnéa Frida Jennifer Johanna

abdulah: Haha superbra kommentar host,host

Fick visst nåt i halsen x'd

Har du något liv?!

Hur orkar du gå in och kommentera här om du inte tycker att bloggen är nå bra?

2010-10-22 @ 23:21:39
Postat av: Julia Linnéa Frida Jennifer Johanna

Haha måste skriva det igen, älskar berättelsen!

Men måste bara fråga kommer det någon mer del idag, annars går jag och lägger mig, är skittrött men om det kommer någon mer del så väntar jag på den, så snälla svara snart ;)

2010-10-22 @ 23:30:27
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia Linnéa Frida Jennifer Johanna

Typ direkt jag gjort min kommentar så kom det en ny episod x'd

2010-10-22 @ 23:33:21
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad e orgasm det sotd så i en episod i facebook gruppen asso dem kom till orgasmen det e en annan novell men vad e det :) :$



13 år :)

2010-10-26 @ 20:51:20
Postat av: Emmie

Hej! berättelsen är fängslande o bra. men tänk på att ditt språk kan verka tråkigt, vilket gör att man lätt tröttnar. hitta synonymer som låter ' vuxet ' det är det som gör att en bok bli ' omöjlig att lägga ifrån sig ' :)



kram på dig!

2011-07-31 @ 13:11:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0