You changed everything - episode 8

Men istället för det kände jag någon fuktigt mot mina läppar, han sa så från första början bara för att han skulle kunna kyssa mig... Jag öppnade ögonen och där var han, 2 cm från mina ögon och våra läppar snuddades......

... Jag ville bara skrika, men jag skrek innombords så han inte skulle tro att jag var störd.
Jag blundade och fortsatte tills han slutade, jag kunde ju inte bara dissa honom, kändes så taskig och sen var det ju något jag hade önskat i snart över ett år. Mina kompisar skulle flippa ut när jag berättar det här!!
Han hängde fotfarande över mig under hela kyssen tills det plingade på dörren. Justin tittade upp och stannade.
- Vänta jag kommer strax, sa han och gick mot dörren medans han gjorde sin hairflip. Jag följde honom med blicken ända bort till dörren. Jag låg kvar där och sedan hörde jag när han öppnade.
- Hey bro! hörde jag någon säga. Jag har med mig popcorn och en härlig film!
- Hej Christian, alltså jag kan inte ikväll, jag är lite upptagen. Jag har besök av en kompis..
- Eh skitsamma, din kompis och vi kan kolla på film. Jag har ju också med mig kompisar, dom kommer snart. Dom fixar med bilen nere på gatan.
- Aja, kom in då, sa Justin lite tyst.. Man hörde att han egentligen inte ville.
In i vardagsrummet kom Justin, och in efter honom kom Christian, Chaz, Ryan, Caitlin och nån annan tjej som hette Melinda. Alla hälsade på alla och sedan kom Christian fram till mig.
- Men ojojoj Justin! Har du ett nytt ragg? Men.. Är det inte hon vi busringde på? frågade Christian och växlade blicken mellan mig och Justin. 
- Eh jo det är hon... och ja, det är typ...ett ragg, ellet nåt, sa han försöktigt och kollade på mig som om han inte visste om vi var 'på G' eller inte. 

Alla satte sig i soffan, och Chaz satte sig bredvid mig. Justin var och stoppade in filmen och sedan kollade på oss. Sedan bara knölade han sig ned mellan mig och Chaz som om det var uppenbart, (det var ju det för mig) eftersom jag ville sitta bredvid honom. 
Det var kolsvart i rummet nu och sedan började filmen, men den var inte speciellt bra. Eller jag kollade faktiskt inte så mycket och jag var inte speciellt engagerad.. Jag kollade mest på Justin och sätt och tänkte. 

Efter kanske en kvart när jag hade kommit in i filmen lite så såg jag att Justin kollade på mig. Jag kollade tillbaka och han vände snabbt tillbaka huvudet till filmen och lådsades som ingenting. Jag puttade till honom lite och han kollade tillbaka igen och log. Han tog tag i min hand och sedan satt han och drog i mina fingrar, det var skönt och han var alldeles mjuk. Jag kunde inte sluta kolla på honom...
Han kollade tillbaka och alla andra var helt inne i filmen så dom märkte ingenting. 
Han pussade mig på kinden och sedan sa han att han skulle på toa. Han reste sig upp och gick ut ifrån vardagsrummet. 
Efter nån minut fick jag ett sms. 
"Gå ut ifrån vardagsrummet, du är ju inte så inne i filmen iallafall. Jag ska visa en sak, gå upp för trappan och ta endra dörren till vänster x Justin"  
Jag log för mig själv och sedan gick jag upp, drog upp byxorna lite och sedan gick jag utifrån rummet och gick mot trappan......

Kommentarer
Postat av: Hanna

aaaah! Jag skulle vilja heta sofia i det här läget!

2010-10-19 @ 18:26:33
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: silje

mer mer mer.. elsker historien!!

2010-10-19 @ 18:57:00
Postat av: Hanna

sv: I already do ;)

2010-10-19 @ 19:04:59
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: Pricilla

MERRRRRRRRRRR ÄLSKAR DEEEEEEEEEEEN!

2010-10-19 @ 19:28:38
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/
Postat av: Jossann

Älskar den!

2010-10-22 @ 15:13:02
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0