You changed everything - episode 9

"Gå ut ifrån vardagsrummet, du är ju inte så inne i filmen iallafall. Jag ska visa en sak, gå upp för trappan och ta endra dörren till vänster x Justin"  
Jag log för mig själv och sedan gick jag upp, drog upp byxorna lite och sedan gick jag utifrån rummet och gick mot trappan......

Jag började gå upp för trappan och varken Christian, Caitlin, Chaz eller Melinda verkade ha sett något.
När jag var uppe för trappan gick jag några meter som om i en lång korridor och sedan tog jag andra dörren till vänter som var sagt. Jag öppnade och stod en stor svart flygel med tända ljus på.
Han satt på pallen och klappade på den vilken menade att jag skulle sätta mig bredvid.
Jag gick fram till honom och jag kände att jag var varm i antiktet.. Jag vare säkert röd också..
Han började spela på flygeln och det lät som en ängel spelade en fin melodi och sedan började han sjunga och då hörde jag vilken låt det var. Just the way you are med Bruno Mars.
Det värmde ochdet pirrade i magen, som om det var miljontals fjärilar i den. Det var en härlig känsla och jag ville vara skrika, var det verkligen sant? Hade jag fått känslor för Justin på så kort tid?
Efter han hade spelat klart så kollade jag på honom och han kollade på mig, vi log mot varandra och jag skulle kunna sitta sådär tills jag torkade fast på exakt samma plats.
Vi la oss på hans heltäckningsmatta och kollade upp i taket och pratade om det vi hade gjort idag.
- Du Sofia?
- Ja vad är det?
- Hur mår du just nu?
- Haha ja jag mår bra, hur mår du själv? sa jag lite små förvånad som om han trodde jag mådde dåligt.
- Jag mår bra, jag är ju med dig och han kollade fortfarande upp i taket och log för sig själv. 
Jag kollade dit kvikt och log,
- Aw, mår du bra när du är med mig? sa jag och var jätte glad men jagförsökte låta mer lite..känslosam.
- Ja det gör jag, du är inte som alla andra tjejer, det är det. Du är dig själv.. Det var inte först innan vi dansade i regnet jag insåg hur snäll du var och att jag kanske tyckte om dig lite mer än kompis. 
- VA!? Tycker du om mig mer än som en kompis? Jag lät jätte glad och satte mig upp stel som en pinne. 
- Haha ja jag tror det, han kollade på mig och log generat och sedan kollade han upp i taket igen.
- Du..? Jag tror jag gillar dig med? Du var så mycket bättre än jag trodde och jag räknar inte dig som en kändis längre, du är en helt vanlig pojke för mig nu. Du betyder mycket mer än vad någon annan kille har gjort hittills.

Vi låg en stund knäpptysta, kollade upp i taket och försökte lyssna om filmen var slut. Det var den inte. 
Justin kollade på mig snabbt och sedan tillbaka, han tog sitt pekfinger och pickade mig på magen så att jag började skratta. Sedan böjrade han kittla mig och vi fullade runt på hand vita matta. 
Vi rullade några varv sedan slutade vi när jag låg på honom och skrattade, det var rätt pinsamt men så himla härligt.. Han sträckte på halsen och jag kysste honom.....

Vi kollade på klockan,  01:13.. Oj, båda vi var trötta så vi gick ned.
Filmen hade precis slutat och alla var påväg att packa ihop. Sedan sa dom hejdå och tackade för kvällen. (jag tror inte ens dom hade märkt hur länge vi var borta)
Vi stod i hallen och vinkade åt dom och sen så stängde Justin dörren efter dom.
I samma sekund som han stängde dörren så tog han mig mot väggen och började kyssa mig ännu mer......

Bruno Mars - just the way you are

Kommentarer
Postat av: bieber fever

aahh dom här är jätte bra juuu !! läängtar till nästa!!

2010-10-19 @ 20:46:31
Postat av: silje

jeg er avhengig! ah..

elsker historien! :))

2010-10-19 @ 23:20:19
Postat av: Pricilla

seriöst den är skit bra!!!!!!!!!!!!!!!!:) MERAAAAAAAAAAAA<3

2010-10-20 @ 15:53:22
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/
Postat av: isabella

vart har ni fått den bilden ifrån



2010-11-22 @ 17:00:02
URL: http://deliriouss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0