You changed everything - episode 76

Jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite avundsjuk. Jäkla Chris Brown...
- Nu vill jag lyssna på Beyonce , sa jag och reste mej upp för att byta låt.
- Någon är visst avis... sa Sofia och småflinade.
- Pfftt... Jag ? Avis ? På honom ? Haha , skulle inte tro det...
- Du är så dålig på att ljuga , visst vet du det ? sa hon medans hon satt i soffan och kollade på mej med en retsam blick...


- Whatever , sa jag medans jag sökte efter någon låt vi kunde lyssna på.
Sen kom jag på att jag kunde lära henne att jerka. Vi hade ju ändå inget annat att göra.
- Älskling , kan du jerka ?
- Hahah nej , jag har försökt lära mej men jag gör bara fel. Sist jag gjorde det trampade jag på mitt snöre och ramlade rakt på rumpan.
- Kom , Bieber ska lära dej.
Hon reste sej upp och vi båda flyttade bort bordet för att ha mer plats för att kunna lära henne. Sedan slog jag på låten You're A Jerk med New Boyz.
- Okej , såhär ska du göra. Stå på höger ben och ha det vänstra benet lite längre fram medans du har den i luften. Sedan hoppar du fram med det högra benet och lyfter den och ställer dej på vänster ben medans du har den högra i luften lite längre fram. Sedan fortsätter du göra samma sak hela tiden.
Jag visade henne medans hon stod bredvid mej och försökte göra samma sak.
- Jag fattar inte... Kan du göra lite saktare så att jag ser vad du gör ?
- Okejdå , ställ dej på högra benet då.

Jag visade henne igen så sakta jag kunde och hon hängde faktiskt med. Sedan började jag köra lite snabbare men då stod hon bara där och kollade på mej med en mördarblick.
- Justin ! Hur ska jag kunna hänga med när du kör så fort och jag inte ens kan ?
- Hahah förlåt sötnos , vi börjar om från början.
Jag började om låten och visade henne några gånger till. Vi dansade och dansade och efter ett tag klarade hon sej själv helt okej.
- Kolla Justin , jag kan ! sa hon medans hon jerkade.
Jag skrattade lite sen gick jag och släckte taklampan och tände en mindre stark lampa som stod vid soffan. Jag tog jag upp mobilen och bytte låt till Like I Always Do med Drew Scott.
- Vad gör du ? Jag försöker ju lä...-
- Shhh... sa jag och tog henne lätt vid midjan. Vi dansar , sa jag och log lite lätt.
Hon sa inget utom häll mej vid nacken och kollade på mej.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag trodde att jag inte kunde bli mer kär i Justin , men i denna stunden kändes det som att jag bara blev det mer och mer. Jag stirrade in i hans hasselbruna ögon som glänste lite smått och kände fjärilarna i min mage. Han var så perfekt , så himla perfekt... Han tröck mej närmare sej. Jag tittade upp på honom eftersom att han var längre än mej och flashade ett litet leende. Han pussade mej lätt på pannan och sedan la jag mitt huvud på hans bröst medans vi dansade sakta till låten som fortfarande spelades ur högtalarna. Jag kände hans hjärtslag och märkte att dom var väldigt snabba.
- Justin ? sa jag och tittade upp på honom.
- Ja , vad är det ?
- Gör jag dej nervös...? sa jag och bet mej i läppen.
- Sofia , varje gång du ler , varje gång du biter dej i läppen sådär som du just gjorde , varje gång du gör nånting bultar mitt hjärta snabbare och snabbare. Även om jag är i närheten av tjejer hela tiden så blir jag aldrig så nervös som du gör mej , du är speciell.
Jag tittade ner lite generad och sedan pussade jag honom lite lätt på munnen och vilade mitt huvud på hans bröstkorg igen.

Låten var på väg mot sitt slut. Jag ville inte att den här stunden skulle ta slut , jag ville stanna här förevigt , med honom. Jag gick och plockade upp mobilen och slog på What You Mean To Me med Christopher Wilde.
- Gillar du den här låten ? frågade jag Justin som stod bakom mej och höll mej lätt vid midjan.
- Aadå , kom vi sätter oss i soffan. Mina ben värker lite.
Han satte sej i soffan och jag la mej ner och vilade huvudet i hans famn. Jag kollade upp på honom och märkte att han var inne i djupa tankar.
- Vad tänker du på ? frågade jag lite tyst.
- Oss... Jag vill inte förlora dej Sofia.
- Varför skulle du förlora mej ? Jag tänker aldrig lämna dej.
- Jag vet inte , jag är bara rädd för att du kanske blir less på allt drama med alla paparazzin och allt det där.
- Justin , lyssna. Ingen ska förstöra det vi har , vi klarar allt tillsammans okej ? Du är allt jag behöver och jag tänker göra allt jag kan för att få vara med dej.
- Jag älskar dej , sa han och strök mitt hår försiktigt...

Kommentarer
Postat av: Julia

aaaw vad gulligt! har väntat hela dagen på episode 76, synd att den var så kort :/

2010-11-29 @ 22:59:20
Postat av: Anonym

Awsome!!! ;) *tryckte ist för "tröck" och sig ist för "sej" och dig ist för "dej" hahaha bara lite småsaker ni kan tänka på sen om ni vill! Annars asbra!! :D

2010-11-29 @ 23:04:20
Postat av: Bella

Bra!! :)

2010-11-29 @ 23:06:40
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Truska :)

Ni tjejer gör ett jättebra jobb, jag förstår att ni kanske inte har så mycket tid för skolan och så... Men den är asbra

2010-11-30 @ 06:57:17
URL: http://beliebersjustinbieber.blogg.se/
Postat av: m i n i

älskar eran blogg, men håller med om att ni skulle kunna skriva tryckte istället för tröck, stör mig på det. Haha :)

2010-11-30 @ 08:06:22
Postat av: Anonym

ni måste skriva nya inlägg oftare!!

2010-11-30 @ 09:27:27
Postat av: Sandra

R O O O O M A N T I S K T : D



mer :*

2010-11-30 @ 10:03:16
URL: http://ssandraaas.blogg.se/
Postat av: cajsa

a-zum :D MER ! xoxo ♥♥

2010-11-30 @ 12:16:27
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: sandra

det här borde vara slutet på den här berättelsen. för det har ju hänt så många saker och det här vore ett väldigt fridfullt och fint slut. ni skulle ju kunna börja om från början med en ny berättelse och jag tänkte att det säkert kan bli svårt att komma på massa saker som kan hända ifall ni har med allt i den här berättelsen. hoppas ni inte tar min komentar negativt för jag verkligen älskar eran berättelse men det är bara det att det känns som att hela berättelsen redan är berättad, att det inte kan hända så mycket mer.... aja gör som ni vill, jag kommer ändå vara erat fan hur ni än gör! :)<3333333

2010-11-30 @ 14:40:47
Postat av: Julia

asbra , supergullit :)

2010-11-30 @ 16:32:45
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker som sandra, att det borde sluta här och att ni börjar med en ny!:)

btw så äger ni på skriva!:)

2010-11-30 @ 17:14:40
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB!!!!!!!!! SKRIV MEEER!!!

SKIIIIIIIIITBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-30 @ 17:38:01
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

NAAAAAAAWWWW!!1 Vad söta dom är!!mer mer meeeer:D

2010-11-30 @ 17:44:45
Postat av: Anonym

Äntligen en ny episod! :) <3 När kommer nästa? :D

2010-11-30 @ 18:21:49
Postat av: Anonym

naaaaw :D

2010-11-30 @ 18:41:10
Postat av: Anonym

När kommer nääästa, vill haa mer nuu <3

2010-12-01 @ 17:10:45
Postat av: Julia

Mer, fortsätt. men ni behöver inte skriva varje dag eftersom ni skriver på den nya. men vi vill ha mer av denna!!<33

2010-12-04 @ 11:51:39
Postat av: Anonym

meer av denna den får inte vara slut de måste gifta sig och få barn!

2010-12-05 @ 20:56:14
Postat av: felicia

HEJ, NI MÅÅÅÅÅSTE FORTSÄTTA NÅGRA AVSNITT TILL PÅ DENNA EPISOD!!!! Jag har suttit non-stop i 9 timmar och läst ALLA avsnitten! Kan ni inte bara fortsätta nåågra avsnitt till, typ när Justin åker iväg på sin tour och vad som händer då! OCH NÄR DE ÅTERFÖRENAS!! NI MÅSTE FORTSÄTTA LIIIIITE TILL :D

2010-12-06 @ 17:07:40
Postat av: Denice

Naaw, jag fullkomligt älskar denna! Jag harnu suttit ända sedan 17:35 och läst ALLA inlägg i hela "You changed everything... " kategorin.. SÅÅÅÅ BRA ;) Nu ska jag börja med nästa! Keep going girls :D



Kram / Denice

2010-12-07 @ 22:23:21
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Linnea

Riktigt älskar denna storyn ! :D

det är sjukt bra,

när kommer fler delar ? :D

2011-01-06 @ 15:21:42
Postat av: sofieschilcher

den hära bloggen kommer jag läsa mera av !

vart hittar du allting du skriver om eller kommer u på det själv. isf bra skrivare du är !

2011-01-18 @ 08:27:29
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Svarten97

76 episoder... omg, så långt, men så himla bra! nästan alla noveller jag läser handlar om drama, drama, drama, drama!

2011-01-20 @ 20:17:56
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Elvira

Meeeera sluta aldrig!! ÅÅÅÅ grymt duktigt gort!!!<3

2011-01-24 @ 07:56:06
Postat av: Anonym

SNÄLLA SKRIV MER JAG VILL BARA FORTSÄTTA LÄSA!!!!!!

2011-02-06 @ 13:07:10
Postat av: Anonym

Är den slut eller? :(

2011-02-21 @ 08:52:39
Postat av: adnamA

Kan ni inte göra bära en till?

Vill inte sluta läsa, vill bara läsa den om och om igen! Grymt bra!!! :)

Hoppas ni skriver en till!

2011-03-04 @ 17:28:07
URL: http://bieberstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

more or more

2011-08-11 @ 12:30:02
Postat av: Lilly

Men ni slutade när Justin sa att han skulle göra en överaskning till henne innan han åkte på turné

2011-10-27 @ 23:44:45
URL: http://lillypower.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0