You changed everything - episode 62

När jag kom hem så stod mamma och laga mat. Jag sprang upp på mitt rum och tog ett djupt andetag och gick ned igen.
- Hej älskling, har du haft det kul idag? frågade hon när hon stod vid spisen.
- Ja verkligen! Vi bowlade.
- Åh vad mysigt! Jag är så gld att du hittat henne, hon verkar så snäll!
- Jo du mamma.. på tal om det... sa jag och kollade på henne.
Hon kollade tillbaks med en orolig blick och frågade vad som stod på.
- Jag har förlovat mig med henne.... sa jag sedan och kollade ner i marken för att inte se hennes reaktion.
- VA!?!?!?


Jag stod där och visste inte vad jag skulle säga... Jag visste inte om hon var glad eller bara överraskad.
- Justin du är bara 16 , du kan inte förlova dej nu ! Ni kanske inte är tillsammans om ett år ! Och dessutom så är det inte bra för din karriär , dina fans kommer att bli väldigt besvikna...
- Mamma förstår du inte ? Jag älskar Sofia , hon är den som lyser upp min dag. Ingen får mej att må lika bra som hon ! Hon betydet så mycket mer än min karriär ! Och om dom är mina riktiga fans så stöttar dom mej även om jag är förlovad !
- Älskling... Jag förstår att du verkligen tycker om henne och allt men...
- Jag tycker inte om henne mamma , jag älskar henne , jag behöver henne ! sa jag och avbröt henne.
- Okej , jag förstår att du verkligen älskar henne men gubben du är bara 16 år gammal. Ni kan väl nöja er med att vara ett par , ni behöver väl inte vara förlovade för att bevisa er kärlek för varandra ?
- Mamma... Vet du vad ? Skitsamma...
Jag suckade och gick upp till mitt rum. Varför grälade jag med henne iäntligen , hon hade ju trotts allt rätt. Vi var rätt unga för att förlova oss. Men det var ju inte riktigt så att vi skulle gifta oss ändå...
Jag undrade om hon hade sett eller hört nånting om det i bilen , hon hade i alla fall inte sagt nånting till mej...
Jag var så himla trött efter att ha bowlat nästan hela dagen så jag bestämde mej för att bara lägga mej och kolla på tv.

SOFIAS PERSPEKTIV:
När jag kom in satt mamma och pappa i köket och diskuterade nånting. Mamma reste sej upp.
- Hej gumman , sa hon och kramade mej sedan gick hon ut ur köket snabbt som vinden.
Jag kände att nånting var på gång...
- Sofia , vad är det här ?! frågade pappa rasande och pekade mot en tidning som låg på bordet.
Åh nej... Helvete också.
Jag kollade på tidningen noga och läste rubriken. "Bieber blir påkommen när han har...SEX ?!"
- Pappa , jag kan förkl...
- Förklara vad ? Att du har gått och haft sex i en bil med en världskänd stjärna ?!
- Kan du lyssna på mej för en gångs skull ?! Vi hade inte sex ! Du vet hur jävla mycket tidningarna överdriver nu för tiden !
- Ljug inte för mej , vill du att jag ska ta din dator och mobil igen eller ?
- Ugh , jag orkar inte gräla med dej just nu. Jag är för jävla trött... Du får fan tro vad du vill , om du inte vill lita på mej så fine.
Jag gick upp till mitt rum , jag smällde igen dörren och satte mej i sängen. Jag tog upp min mobil ur fickan och smsade Justin.
"Pappa är förbannad på mej , bilderna på oss har kommit ut..."
Medans jag väntade på att han skulle svara bytte jag om snabbt. Jag tog på mej ett par shorts och en t-shirt sedan gick jag och läste vad han hade svarat.
"Fan också , vilken tidning ? Själv tror jag inte att mamma har sett nånting."
Jag sprang ner till köket snabbt och tog tidningen , sedan sprang jag upp till mitt rum igen.
"InTouch. Tur för dej..."
Jag suckade och bläddrade till sidan där det stod om oss. Det var en lång artikel , jag orkade verkligen inte läsa den. Jag ville inte ens veta vad dom hade skrivit för då hade jag förmodligen blivit förbannad och haft sönder nånting. Dom hade tagit flera bilder , på en av dom kysste Justin mej i halsen och jag såg ut att njuta väldigt mycket. Under bilden stod det "Skulle inte Bieber spara sej tills han gifte sej ?" med tjocka och stora bokstäver. Jag stängde igen tidningen och slängde den på golvet. Paparazzijävlar....
*pling*
"Okej , jag får väl ta och kolla in tidningen imorgon. Men nu skriver vi om nånting annat , jag vill verkligen inte tänka på det där just nu."
Han hade rätt , det bästa var att försöka ignorera det hela just nu.
"Vad har du för dej då sötnos ?"
Jag slog på tv:en och bläddrade mellan kanalerna , ingenting var speciellt bra så jag lät det bara vara på någon konstig kanal.
"Nä inget speciellt , ligger och kollar på tv och tänker på dej. Önskar att du var hos mej just nu... Själv då BabyGirl ? xx"
Jag log över hur gullig han kunde vara ibland. Jag kollade på ringen jag hade fått av honom och snurrade på det lite , sedan svarade jag.
"Aww , jag önskar också att jag kunde vara där. Jag ligger bara och funderar på att sova. Är verkligen trött efter allt bowling , haha !"
"Hahah du ska bara veta hur jag känner mej då , är helt död i armen. Come and kiss it better ?"
"I wish i could. Men nu ska jag ta och sova , vi hörs imorgon. Godnatt älskling ♥"

Det tog ett tag innan han svarade , medans gick jag och borstade tänderna och tvättade bort maskaran och sedan gick jag och la mej i sängen igen och läste smset.
"Jag vill inte sova utan dej inatt älskling... Det känns ensamt utan dej vid min sida. Jag önskar att du låg här och sov vid min sida medans jag låg och lyssnade på dina hjärtslag och hörde hur du lågt sa mitt namn i sömnen... Godnatt gumman , sov gott. ♥"
Åh... Hur lyckades han iäntligen ? Till och med via sms fick han mej att totalt smälta....

Kommentarer
Postat av: allis

föööörst!

2010-11-17 @ 12:09:54
Postat av: Emma

så jävla bra jag döör !!! :D <33

2010-11-17 @ 12:18:03
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Fanny

åå, snälla skriv mer nu :D

Jag ÄLSKAR novellen!

Skriver ni inte mer snart böjar jag läsa dn från början, för andra gången :D

2010-11-17 @ 12:41:13
URL: http://fanniis.blogg.se/
Postat av: amanda

MER MER MER :D

2010-11-17 @ 13:02:17
URL: http://amandaolivia.devote.se
Postat av: GALET Justin bieber Fan!

Asså är allt detta du skriver sant elr hittar du bara på? elr var du nu får det ifrån

Asså du fattar :S

Antingen skriver du det själv eller så kopierar du det från nånstans eller både och. Men jag undar om det är sant. asså om detta har hänt.. Han har ju sagt att ha ska ''spara'' sig tills han gifter sig, Men asså den där bilden när du skrev att dom låg i bilen så låg dom i en soffa och det syntes och det syntes också att det inte Ens va Justin ;o

Hans armar var för stora där..

2010-11-17 @ 13:51:30
Postat av: plusett

Vet du vad Screwdriver och Sweet Liqourice är?

Läs våran blogg för ett alternativt svar. lätt värt det!

2010-11-17 @ 15:02:44
URL: http://plusett.blogg.se/
Postat av: silje

aaaww!! skriv en til i dag :)??

2010-11-17 @ 15:04:10
Postat av: Anonym

TACK FÖR EN SJUKT BRA BLOGG ! <3 fortsätt med det här för novellen är så jävla bra !!!!! ni snor mina eftermiddagar varje dag för att jag läser så himla mycket ! hehehe.......



jag fattar inte, accepterar Justins mamma att Sofia och Justin har förlovat sig ?

tack för bra underhållning och jag längtar tills nästa inlägg kommer, vill ha meeeeeeeeeeeeeer !!!

2010-11-17 @ 15:07:04
Postat av: ELMA

OH MERRRRRRRR IDAG SNÄLLA, DÖR SÅ FINT!!

2010-11-17 @ 15:07:39
Postat av: Emma

SKIT BRA! MEEER!

2010-11-17 @ 15:07:39
URL: http://jbstorys.blogg.se/
Postat av: Josefine

Meeeeeeeeeer!! :D

2010-11-17 @ 15:16:41
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: madde

I love this!<3 I want more tonight!<3

2010-11-17 @ 15:59:49
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEEEER! :D

2010-11-17 @ 16:02:53
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: kimbe

hej, bra skrivit, men jag stör mig lite tyvärr, när du skriver "iäntligen" det stavas "egentligen" ta inte illa upp, men det är lite svårt att läsa när det ordet kommer upp i texten.. men annars va det sjukt bra skrivit :)

2010-11-17 @ 16:21:10
URL: http://jbnoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

åhhh , superbra (yyy'

jag och min kompis satt och läste den här delen i bussen , och hon tyckte att den var jätte bra även fast att hon inte gillar justin. men hon tänker som att det inte handlar om honom , och så sa vi att det känns som att det bara är en person som skriver för ni skriver så himla bra och på samma sätt liksom eller hur man nu ska säga :)

TACK FÖR EN HEEEELT UNDERBAR BERÄTTELSE! <3

2010-11-17 @ 16:27:23
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Liann

GALET Justin bieber fan: Nej de dem skriver är INTE på riktigt, kanske inte på alla bilder heller? Aso det har INTE hänt!!! Det är inte på riktigt, bara för dig som inte fattar det där? :S o de hittar på, de kopierar inte? De är ju typ de största storys bloggen.

Förlåt men asså... Jag stör mig verkligen på sånna här kommentarer om att vissa inte fattar om de är sant?! Nej dem hittar på. Såg förlåt om jag låter sur då....

2010-11-17 @ 16:42:32
Postat av: Julia

Till ETT GALET JUSTIN BIEBER FAN: Allt Detta är pÅ hittat.



JAG KAN INTE VÄNTA TILLS DET ANDRA AVSNITTET <3

2010-11-17 @ 16:44:57
Postat av: Anonym

Ni skriver sjukt bra, fortsätt så! mer mer mer uppdatera mer för det är sjukt bra. mer inlägg ikväll, snälla!? :D och sen kan dom inte ha mer sex, och detaljer som någon sa hahah! :D

2010-11-17 @ 17:21:45
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

sv; följer er redan med bloglovin! :)

2010-11-17 @ 17:31:30
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: ida

sjukt duktig är du, fortsätt så!

2010-11-17 @ 17:46:43
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Alltså ni skriver sjukt bra :D

Nästa avsnitt :D:D

2010-11-17 @ 17:57:57
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

FLER EPISODER IKVÄLL, SNÄLLA :D SÅ JÄKLA BRA :)

2010-11-17 @ 18:23:03
Postat av: Erica

SNÄLLA MER IKVÄLL!! DET ÄR SÅ JÄVLA BRA! :D

2010-11-17 @ 18:51:06
Postat av: Anonym

MER?!

2010-11-17 @ 19:40:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0