You changed everything - episode 60

Jag började tänka på tiden innan jag hade träffat Justin och jag alltid lyssnade på den låten och tänkte på honom. Den stämde in så himla perfekt.
"You smile that beautiful smile
And all the girls in the front row scream your name"....

Jag la mig tillbaka lutad i sängen och blunade och fick en flashback. Allt jag och Justin gjort. På flygplatsen. Allt.
När jag väl tänkte på det så verkade allt som en ända stor dröm, en dröm som aldrig fick ta slut.

Jag hade nog slumrat till av allt tänkade, jag vaknade av att mamma kom in rusandes på mitt rum.
- Sofia, du sa ju att du inte skulle höja volymen när vi hade åkt!
Jag vaknade till med ett ryck och mitt hjärta slog några extra slag.
- Förlåt, sa jag och gnuggade mig i ögonen. Hur länge var ni borta?
- Ungefär en timma kanske, vadåra?
- Nej undrade bara, sa jag och gick bort från sängen och hämtade datorn och sänkte volymen lite till.
- Fast jag och pappa ska åka ut och storhandla imorgon för då får vi lön, vill du följa med?
- Nej tack det är lugnt, jag ska vara med Justin.
Hon kollade på mig och log lite, sedan gick hon ut ur rummet och ner igen.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Efter jag hade vart med Sofia så åkte jag bara hem och slappade. Och efter ett tag kom Christian och spelade lite tvspel. Det var så skönt att bara hänga med kompisarna nu utan att hålla på och tänka på alla konserter och så. Men självklart saknar jag fansen också, men jag behöver lite ledigt.
Fast nästa vecka så ska jag ha några konserter och så kommer jag vara borta i ungefär en vecka.. Med Jasmine.

- Du christian, vill du ha en redbull? ropade jag från köket när han satt framför TV;n och spelade.
- Ja visst.
Jag tog fram två redbull ur kylen och gick till honom och satte mig i soffan.
- Så vad gör Caitlin nu för tiden? Har inte träffat henne på nyår, sa jag sedan och kollade på honom.
- Hon gör väl inte så mycket, hon har precis bråkat med Tyler så hon är lite tillbakadragen om man säger så.
- Aha oj det var synd.

Efter nån timma så började klockan bli riktigt sent och Christian hade dragit hem. Jag gick upp på mitt rum och tog fram mobilen och slog in ett nummer och det tog lång tid innan nån svarade.
- Hej det är Caitlin, hörde jag en röst som sa.
- Hej Caitlin, det är Justin.
- Hej! jag nästan hörde hur hon sken upp på andra sidan luren. Så varför ringer du nu? Det är ju rätt sent.
- Jo.. Jag ville bara undra hur du mår för att Christian sa att du och Tyler bråkat.
- Jo, det har vi.. Jag dumpade honom idag.
- Men.. Varför? Ni passade ju så bra! sa jag och försökte verkligen muntra upp henne.
- Jo det är en rätt lång historia, men du vet på nyår när vi kysstes. Jag ville inte ljuga för honom så jag sa det och han blev jätte sur så började vi bråka och massa sånt. Och idag så gjorde jag slut med honom.. För att .. man hörde att hon tvekade lite men hon lät glad, verkligen. För att jag gillar dig Justin. Om du inte fattade det så var jag bara tillsammans med Tyler för att göra dig svartsjuk, men det funkade tydligen inte.
Jag blev helt tyst och det kändes som mitt hjärta hade stannat.
- Gillar du mig..? frågade jag efter ett tag.
- Japp det gör jag! sa hon glatt. Så tror du att det någonsin kommer bli du och jag igen Justin..?
- Det kan jag inte svara på .. Jag älskar ju Sofia och jag lovar att hon inte har glömt nyår än, och jag tycker du ska tänka på det också Caitlin, sa jag sedan och blundade hårt.
- Jaja jag vet, men du.. Jag måste gå och sova. Pusspuss, sa hon och sedan la på.
Orden ekade inom mig, "jaja jag vet" hallå, brydde hon sig inte att Sofia höll på att dö eller!? tänkte jag och slängde mobilen på sängen.
Efter ett tag kom mamma hem och jag gick ner och umgicks med henne och Kenny lite.
- Nå gubben, ad har du gjort idag då? sa hon och pussade mig på pannan.
- Nja, inget speciellt.. Först var jag med Sofia och sedan var jag med Christian, sa jag och gäspade.
- Okej, vad gjorde du och Sofia då? Jag tycker det är så kul att ni kan umgås utan att alla papparazzis ska hålla på! sa hon och log mot mig och jag gäspade åter igen. Gå och lägg dig, sa hon sedan och kramade om mig.
- mmm, sa jag och tänkte medans vad hon hade sagt "Jag tycker det är så kul att ni kan umgås utan att alla papparazzis ska hålla på" .. Hm, jo visst tjena.....
Förlåt för den usla uppdateringen men vi har tyvärr inte haft tid. Ny vecka, nya läxor osv.
Men ni vet att vi verkligen försöker så gott vi kan!

Vi fick en kommentar förut som ville att vi skulle ha frågestund, så ni läsare får vta lite mer om oss.
Vad tycker ni? Ni får bestämma :)




Kommentarer
Postat av: Siri

OMG, undra bara vad Pattie nu kommer säga! men justin fååår inte bli tillsammans med Caitlin det var ju så längesedan och neeej verkligen inte! Sofia och justin har ju det så bra nu :)



jag tycker ni ska ha en frågesstund.. asbra! vill verklige veta mer om just er åså :D kör på det (Y)

2010-11-16 @ 17:23:22
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

JAG ÄLSKAR ERAN BERÄTTELSE! ÄR SÅÅÅÅÅÅ JÄÄVLA BESATT! JAG BER ER ATT GÖRA MASSA FLER INLÄGG IDAG, SKRIV MEEEEEEEEER! jag uppdaterar eran blogg minst 5 ggr i timmen, SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLAAA!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 17:25:58
Postat av: Karro :)

jo, det kan ni ha!

meeeen, FLER INLÄGG!!<3

2010-11-16 @ 17:26:18
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Emma

AS BRA !!



Men borde inte Sofias föräldrar eller Justins mamma eller nån fråga eller prata om att dom är förlovade...?

2010-11-16 @ 17:26:53
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKA! ÄLSKA! ÄÄÄLSKA!

2010-11-16 @ 17:31:31
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeer!!!!

Hihi ^^

2010-11-16 @ 17:37:12
Postat av: Ida

Ja ta en frågestund! :D



Det är sjuukt bra skrivet tjejor! :D

2010-11-16 @ 17:39:52
Postat av: Anna

själviska anna är i farten.. neej , ni är så bra på noveller , så man skulle bara bli konstig i huvet om ni hade det.. xD

2010-11-16 @ 17:45:47
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: lovisa

asså förlåt, men kan ni int göra en blogg på sidan om ni vill ha en frågestund, ägna hellre eran tid åt att skriva noveller än frågestund;)

smartare praktiskt ni kanske tappar massa läsare...

2010-11-16 @ 17:48:47
Postat av: Belle

MEEEEEEER IKVÄÄÄÄÄÄL AWESOME !!!! ;)

2010-11-16 @ 18:01:19
Postat av: Amanda (:

mer mer mer :D

2010-11-16 @ 18:01:46
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER IKVÄLL, MYCKET MER. BÄÄÄÄÄÄÄST. men caitlin får inte blir tillsammans med justin!

2010-11-16 @ 18:08:53
Postat av: Anonym

skriv mer! maycket mer! :D



åh, justin måste berätta för pattie om allt dom gjort ;P

2010-11-16 @ 18:09:05
Postat av: Karin

Sjukt bra!

Frågestund skulle vara kul!

2010-11-16 @ 18:25:20
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: silje

ååh :)) mer mer.. =)

2010-11-16 @ 18:38:07
Postat av: Anonym

jaa ha en frågestund! :)

2010-11-16 @ 18:50:46
Postat av: Anonym

skriv längre berättelser ;)

2010-11-16 @ 19:01:55
Postat av: Nellie

Det skulle bli kul med frågestunden! Vi måste Faktiskt också tänka på att ni har ett privat liv.

2010-11-16 @ 19:06:58
Postat av: Anonym

Ja skriv LÄNGRE berättelser i varje inlägg, det var bättre förut när dom var långa ;) Men ett tips är att när ni har tid så kan ni skriva många på datorn som ni sparar och lägger ut då och då..men lägg ut ofta ;)

2010-11-16 @ 19:29:09
Postat av: Justins BIGGEST FAN :D <3

Har / Är det här på riktigt elr har ni hittat på deT?

2010-11-16 @ 19:40:00
URL: http://barahdiintjej.blogg.se/
Postat av: Anna

skiiiitbra!!

2010-11-16 @ 19:45:44
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Lena

seriöst mer! XD haha jag sitter här o ba väntar xd

2010-11-16 @ 19:45:47
Postat av: Clara

Åååh mamma mia vad bra den är! Skriv meeer:D Haha den är jättebra:):):)

2010-11-16 @ 19:54:19
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Frida

nej nej nej du får inte göa så att jasmine ellr caitlin börjar kyssas okej lova mig det lova lova lova

2010-12-01 @ 18:38:20
Postat av: Emma

Kan i inte skriva ett slut på denna så man får reda på hur det går?

2010-12-30 @ 20:14:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0