You changed everything - episode 59

- HELVETE JUSTIN! Skrek jag.
- Va vad gör jag för fel? Sa han oskyldigt.
- Nej nej, inte du. Titta ut för i helvete! Skrek jag.
Han vände sig om frågande och såg alla kameror.
- FAN OCKSÅ! ATT MAN INTE KAN HA NÅGOT PRIVATLIV ALLS! Skrek han och tog på sig tröjan. Han var så stressad att tröjan hamnade ut och in, men jag brydde mig inte om det utan ville bara komma därifrån...


Vi flyttade fram till framsätena och han slog igång bilen började köra.
- Sakte ner lite... sa jag orolig.
Han ignorerade mej först , men sedan taggade han ner lite och körde lite saktare.
Bilresan hem kändes som en jäkla evighet. Ingen av oss sa nånting. Tusen tankar for runt genom mitt huvud. Vad skulle tidningarna skriva ? Vad skulle Justins fans säga ? Vad skulle mina föräldrar säga ?! Tänk om det här var slutet , tänk om Scooter tyckte att jag inte var bra för Justins karriär...
Efter ungefär fem långa timmar var vi äntligen hos honom.
- Kan du skjutsa hem mej ? frågade jag snabbt innan han hann parkera bilen.
- Va..? Varför då ?
- Jag har inte varit hemma sen vi åkte till galan Justin.
- Aha , just det. Ja men det kan jag.
Han började köra ut igen och sedan skjutsade han hem mej.
När vi kom fram så stannade han precis utanför mitt hus. Jag pussade honom lite snabbt och sedan kramade jag honom.
- Ses vi imorgon ? frågade han innan jag hann gå ut ur bilen.
- Visst , om du har tid ?
- Jag har alltid tid för dej babe , sa han och kollade på mej med sina underbara hasselbruna ögon.
Jag log och slängde en kyss åt honom , sedan stängde jag bildörren och gick in till huset.

- Mamma ? Pappa ?
- Här inne i köket gumman ! ropade mamma.
Jag gick in i köket och så mamma såg mej rusade hon mot mej och kramade mej.
- Mamma ta det lugnt , det är inte så att jag har varit borta i flera år eller något...
Hon skrattade till lite och sedan släppte hon mej.
- Nå , hur har du haft det då ? frågade pappa sedan.
- Ehm ja.. Väldigt bra. Såg ni VMA's på tv:n ?
- Nej tyvärr , det var så sent på kvällen och vi båda orkade inte vara uppe så vi gick och la oss.
- Aha okej , men det gör inget. Jag går upp till mitt rum så om ni behöver något är det bara att ropa på mej.
- Visst , men vi ska åka om en liten stund och handla sedan ska vi in till stan och kolla runt lite , sa mamma.
- Okej , sa jag och gick upp till mitt rum.

Jag gick till datorn och slog på musik och sen gick jag och bytte om. Jag tog på mej ett vitt linne och min rosa mjukisdress sedan slängde jag mej i sängen. Welcome To My Life med Simple Plan spelades högt ur högtalarna och jag började sjunga med.
"Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you"
Jag låg ett bra tag i sängen och bara lyssnade på musik och tänkte på allt möjligt , plötsligt kom mamma in.
- Sofia kan du sänka lite ? sa hon medans hon höll för öronen. SOFIA , KAN DU SÄNKA LITE ? sa hon igen med en högre ton.
Jag reste mej upp och gick mot datorn och sänkte.
- Vad är det ? frågade jag irriterad.
- Vi åker nu , vill du att vi ska köpa nånting åt dej ? frågade hon.
- Nej tack.
- Okej , vi ses senare. Och höj inte volymen när vi har åkt.
Jag nickade och sedan gick jag mot mitt fönster för att se när dom åkte. Pappa körde ut bilen från garaget och sedan åkte dom iväg. Jag gick mot datorn och höjde volymen igen. Nu spelades SuperStar med Taylor Swift och jag sjöng med även den här gången.
Jag började tänka på tiden innan jag hade träffat Justin och jag alltid lyssnade på den låten och tänkte på honom. Den stämde in så himla perfekt.
"You smile that beautiful smile
And all the girls in the front row scream your name"....

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosenqvist

MEEEER!!!

SÅ OTROLIGT BRA :D!!!!!!

2010-11-16 @ 12:52:46
URL: http://amandaaaaaaaaaaa.blogg.se/
Postat av: cajsa

skit bra :D har väntat skit länge !! :p mer idag ? ♥♥

2010-11-16 @ 13:27:44
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Amanda (:

Jag skriver också om Justin Bieber, läs och kommentera,

Älskar er historia, helt fast ! :D <3

2010-11-16 @ 13:42:39
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kommer ni skriva mer idag?

är sjuk och hade inget att göra så jag lästa från början bara för att den är så bra så snälla snälla skriv mer! :D<3

2010-11-16 @ 13:47:43
URL: http://Fanniis.blogg,se
Postat av: Anna

haha , oj. mer ! :D

2010-11-16 @ 14:35:25
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: belle

MEEEEEEEEEEEER, ni borde skriva längre !!! :D JÄTTE BRA. kan inte sluta läsa !!!!

2010-11-16 @ 14:50:29
Postat av: lena

sluta inte skriva! skriv mer! haha jag kan nörda vid datan för att vänta tills ni skriver mer xd

2010-11-16 @ 14:56:49
Postat av: Anna

Meer! :D

2010-11-16 @ 15:48:45
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag läste igenom ALLA delar på lite mer än en timma och jag älskar den! Jag kan knappt vänta till nästa del :)

2010-11-16 @ 16:01:50
Postat av: Siri

åååh, nu är allt lungt igen.. typ! undra vad som kommer stå i tidningen.. MER.. och eh lite mer snusk igen.. HIHIHI kram<3

2010-11-16 @ 16:32:18
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Nina

Fan vad bra!!!!

Mer snälla så fort ni har tid meeeer x)

2010-11-16 @ 16:39:12
Postat av: Anonym

skriv mer :D

2010-11-16 @ 17:14:10
Postat av: oliviaaaa

asså jag är typ beroende jag tycker ni skriver så sjukt bra ! ni borde göra en bok hah , ta aldrig bort bloggen om ni gör de borde ni spara novellerna och göra en bok så sjukt braaaaaaaaaaa

2010-11-16 @ 17:16:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0