You changed everything - episode 57

INNAN NI LÄSER SÅ VILL JAG VARNA ER OM ATT DET ÄR LITE SNUSKIGT !


- Kom hit, sa han sedan och viftade med handen.
Jag reste mig upp och gick mot honom och vi kysstes och det blev mer och mer passionerat och tillslut tog han av sig sin tröja.....


Jag kunde inte låta bli att kolla in honom. Hans sexiga mage gjorde mej så upphetsad , och det hjälpte ju inte att han sedan slickade sej om läpparna. Det gjorde det hela ännu svårare för mej , svårare att motstå honom. Han gjorde sin hairflip och jag smälte nästan. Han höll mej lätt vid midjan och kollade in mej i ögonen. Han gjorde mej galen... Han kysste mina läppar mjukt och försiktigt , sedan fortsatte han ner mot halsen med småpussar. Jag stönade lite lågt. Han la sej ner försiktigt och jag la mej över honom. Jag drog mina fingrar genom hans hår , och han verkade gilla det. Han började kyssa och suga mej mjukt i halsen. Sedan lyfte han mej över till sidan och la sej över mej. Jag drog mina fingrar lätt genom hans bröstkorg , det var varmt...Sedan fortsatte jag neråt , och ännu längre ner men slutade just vid hans midja.

Det här var den perfekta stunden , jag ville ha honom nu. Jag kunde inte vänta mer.
Jag satte mej försiktigt upp och knäppte upp min bh , sedan la jag mer ner igen. Han smekte mina bröst försiktigt medans han kollade på dom med stora ögon.
Han kysste mej vid bröstkorgen och sedan ner mot mina bröst och hans varma andedräkt gjorde bara att jag ville ha honom ännu mer.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Damn...Jag undrar om det är något som inte är perfekt med henne. Jag ville ha henne så gärna , här och nu.
Jag fortsatte smeka hennes bröst och jag märkte att hon blundade. Hon bet sej i läppen och njöt av känslan jag gav henne. Jag slickade hennes bröstvårtor som nu hade blivit hårda och hörde hur hon stönade.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag höll mina händer vid hans rygg och drog honom närmare min kropp. Jag kände hur varm och svettig han var. Han hade fått väldigt mycket stånd vid det här läget så jag kände den väldigt tydligt mot mej. Han småjuckade och stönade lite.
- Jag vill ha dej , nu... viskade han i mitt öra.
Jag kunde inte motstå honom nåt mer. Jag rullade över och drog av honom hans shorts så att han nu bara hade kalsonger och jag märkte att hans utbukning hade blivit gigantisk.
Jag kände lite lätt och bet mej i läppen. Jag kunde reta honom lite innan han fick som han ville. Jag stoppade ner min hand i hans kalsonger och började runka av honom försiktigt i början. Jag hade rätt , den var gigantisk. Jag var nästan rädd över att ha den i mej , tänk om jag fick ont ?
Han blundade , stönade , och njöt.
- Varför gör du...aaahhhh...såhär mot mej ? sa han medans han andades tungt.
Jag log över tanken att han ville ha mej i denna stunden och fortsatte fortare.
- Aaahhh , guuud !
- Vill du att jag ska sluta ? viskade jag i hans öra och log.
- Yes , yeees ! Aahh , nejj för guds skull ! Sluta inte !
Jag skrattade lite lågt och drog av honom kalsongerna. Sedan tog jag av mej trosorna.
- Vänta lite , sa han och tog ut en kondom ur hans nattbord sedan tog han på sej den.
Jag tog ett djupt andetag och sedan satte jag mej över honom försiktigt. Helvete , tänk om jag fick ont ? Han kollade in mej i ögonen och märkte att jag var orolig.
- Jag ska inte göra dej illa , oroa dej inte. Jag lovar att vi kommer att ta det lugnt.
Hans ord fick mej att känna mej lite mindre orolig. Jag gled ner sakta och stönade högt när jag äntligen hade han i mej. Han höll mej vid midjan medans jag fortsatte rida honom försiktigt.
Det gjorde faktiskt lite ont , men jag ville fortsätta. Efter en stund slappnade jag av ordentligt och red honom lite snabbare. Känslan var otrolig...
Han stönade högt och andades tungt. Det kändes som att jag skulle börja brinna vilken sekund som helst , så varmt var det. Vi båda var väldigt svettiga. Hans tag om min midja blev ännu hårdare. Det gick bara snabbare och snabbare , och vi båda stönade väldigt högt.
- AAAAHHHHH !
Där kom orgasmen... Herregud vilken känsla. Jag fortsatte lite till , plötsligt kom han också.

JUSTINS PERPEKTIV:
- AAHHHHH GUUUD !
Där kom jag. Jag kände hur mina muskler spändes och hur hela kondomen fylldes. Hon la sej ner bredvid mej och vi låg där båda två , helt döda och andades tungt.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen! Väntat hela kvällen på en episode.

2010-11-14 @ 21:01:28
Postat av: Siri

OMGOMGOMGOMG! fan vad bra skrivit... :o åååh gud, ser jusitn framför mig.. FYFAN vad sjukt bra skrivit.. jag fick ju typ orgams (ironi) av att läsa.. det pirrar i hela mig och OMG... mer, mer sådana här OTROLIGT fina stunder..

Tänk ändå när justin har det på riktigt :o lyckos den tjejen <3 OMGOMGOMG, när du skrev det att han slickade sig på läpparna och gjorde sin haairflip.. OMGOMGOMG! HETTHETHHETTTTTT blir gaaalen<3 skriv MERMERMER

2010-11-14 @ 21:07:59
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: cajsa

hubba hubba ! :D hahahhaha nu sitter jag här och har biebergasm. hahahahahahah MEEER

2010-11-14 @ 21:09:07
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Emma

omgomgomgomg !!!! meer jag kommer döö omg så bra !!

2010-11-14 @ 21:10:35
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Siri

asså jag läser det en gång till och det är sjukt va bra ni skriver :oooooo



när justin säger: jag ska inte göra illa dig, vi tar det lungt och ah... hur fint? asså verkligen en hjälteee... GALET! <3333333333

2010-11-14 @ 21:10:36
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Julia

Skitbra, snuskigt gör inget. Det känns ju ändå som att jag gjorde det med Justin. xD Skrattade lite åt detta btw.. ''hans utbukning hade blivit gigantisk.'', hahah.. :) Håller med Siri också.. x)

2010-11-14 @ 21:11:01
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Liann

Habbbbbbbbbbbbbbbba!!!!!!! Haha hubba hubba? BIEBERGAZM OR WHAT!? LOVE! Ååh, ofta man typ inte drömmer om att ha han vid sin sida typ hela tiden? :D OMFB!! Haha "det är lite snuskigt!" omg Gud jaa! Men sjukt bra!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2010-11-14 @ 21:13:24
Postat av: amanda

OMG, sjukt bra skrivit.



MEEER :D

2010-11-14 @ 21:14:09
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VA BÄST, seriöst ni skriver så jävla bra, snusikt.. vi gillar det hahahahhaahh :D

2010-11-14 @ 21:15:09
Postat av: Limpan

MER IKVÄLL :D

2010-11-14 @ 21:15:24
URL: http://hollywoodsenaste.se
Postat av: Laura

SKREV EN TILL NU :) GUUUUUUD VA BRA. hahhhahah mer sex! ;D

2010-11-14 @ 21:16:00
Postat av: HannahBieber

Så jävla bra! :D löööve<3<3<3

2010-11-14 @ 21:17:18
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: leila

OMG DE GJORDE DET!!!! justin tappa oskulden

2010-11-14 @ 21:18:20
Postat av: Anonym

haha håller med alla er

2010-11-14 @ 21:19:07
Postat av: Clara

BAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag asgarvar just nu hahah! BIEBERGAZM!!!! Hahahaha den var gaaanska snuskig men ändå bra! hahaha!

Men allvarligt haha asgarvade åt det där ''Varför gör du...aaahhh...såhär mot mig?''...HAHAHAHHA kan inte sluta skratta! Skriv meeer:D

2010-11-14 @ 21:19:16
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

omb biebergasm vil ha mer nu ahahahahahha

2010-11-14 @ 21:19:31
Postat av: sara

hahahahhahaha love it! :D meeeeeer!

2010-11-14 @ 21:20:23
Postat av: Karin

OMG Va bra!! har läst den tre gånger i rad nu! HAHAH

2010-11-14 @ 21:20:58
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: silje

omg, har ventet 57 episoder på at dette skal skje!! ahhhhh, fyfaen så bra! mer sex, mer episoder! ahh :))) fyfaen.. JA! jeg elsker bloggen deres.. :)

2010-11-14 @ 21:21:41
Postat av: Anonym

omb biebergasm vill ha mer nu ahahahahaha

2010-11-14 @ 21:21:49
Postat av: Liann

HShshhahshshshhahahshhshaahahhaha gaaaaaaaaaaaaaaaah! BIEBERGAZM!!! Ofta man Inte vill göra "det" med Justin? Haha snuskigt är ju bah efternamnet so dont worry! It was like amazing! LOVE

2010-11-14 @ 21:22:56
Postat av: Anonym

BIEBERGAMS, SKREV MER SNUSK FÖR FAN :D

2010-11-14 @ 21:22:58
Postat av: Anonym

GILLA GILLA GILLA.. herregud BIEBERGAZM :'D

2010-11-14 @ 21:23:44
Postat av: Anonym

BÄSTA I VÄRLDEN! Mer snusk, vi klarar mer, HHAHA BIEBERGAZM! :D

2010-11-14 @ 21:25:12
Postat av: Emma

Hahaha fyfan vad snuskgit hahaha!! Man tackar för varningen:-D

2010-11-14 @ 21:28:40
Postat av: Elsa K

Snälla fler ikväll, den dödar seriöst, så fuckin' bra. MER MER MER. Biebergasm x10000000 , mer snusk hahah :D

2010-11-14 @ 21:31:19
Postat av: Anonym

SNUUUUUUUSSSKKIIGGARRREEE KAN NI FÖR I HELVETE ;)

2010-11-14 @ 21:31:49
Postat av: Anonym

haha BIEBERGAZM!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 21:33:59
Postat av: Hanna

biebergasm allvarligt!! Haha. Ni skriver så jävla bra hela tiden!

2010-11-14 @ 21:37:26
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: Sofia

sååå bra. älskar det!!!

2010-11-14 @ 21:37:40
Postat av: Anonym

BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEBERGAAAAAAASSSMMNN

jag är så jävla avundsjuk på den tjejen som kommer få han.. ohh gud.. asså fan va galet/ fint o perfekt skrivit!?

det gör inget om det är snuskigt, för det lever man sig verkligen in i det hahahaha

seriöst , man får nästan biebergasm i verkligheten!?

jag kan bara se han framför mig hahah...

så JÄVLA HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT

asså jag dör, kom med en till snälla !+

annars kommer jag fan inte kunna sova!!!!!!!!!!!!!!

SÅ JÄVLA BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ORHH DÖR FÖR JUSTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 21:45:30
Postat av: Sara

MER SEX MER UPPDATERING.. underbart :')

2010-11-14 @ 21:48:20
Postat av: madde

faaan! Kan inte sluta små skratta! BIEBERGASM! Fan! Mer sex! Haha, fattar inte att jag sade det! :P men fan va bra!

2010-11-14 @ 21:48:52
Postat av: Anna

ahahahaha xD

2010-11-14 @ 22:02:54
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fyfaaasen va braaa!! Mer nuuuu! Snuskit- i like it hahah:)<3

2010-11-14 @ 22:09:32
Postat av: Anna

hahah meeeeeeeeeeer!! :D

2010-11-14 @ 22:12:04
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

OMG OMG OMG OMG, HÄR HETTADE TILL!!!

2010-11-14 @ 22:12:45
Postat av: Sandra

Biebergasssssssssssmmmmmmmmm på hög nivå

2010-11-14 @ 22:34:33
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Anonym

to much information.

2010-11-14 @ 22:51:45
Postat av: josefine

hahaah, aww va gulligt? xd

hahah har längtat hela dan på att den här episoden ska komma xd

så mer ikväll? :D pls!

love.

2010-11-15 @ 00:00:42
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: felicia

OMG! gud vad bra! asso shiet! tänker att det är jag och justin.. HAHA! justin är också så gullig och snäll mot henne! :') AWWW! ni skriver så bra!

2010-11-15 @ 15:49:00
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: felicia

och att ni skrev först att de är lite snuskigt så är ju de naturligt.. de är ju bara en fin sak liksom? :D

2010-11-15 @ 15:50:07
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: Elizabeth

maaaaygadddh! BIEBERGAAAAZM. ÅHHH.. önskar nt att d va jag.. det var bra, men lite p e r v e s t

Men GUD, mera kan ni.. mer, mer, mer, mer!!

2010-11-15 @ 17:57:30
URL: http://llilebetz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj, xD men grym! :) <3

2010-11-15 @ 19:01:55
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR.. HAR SUTTIT EN KVART OCH GARVAT ÅT - DEN VAR GIGANTISKT. AAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

2010-11-16 @ 19:20:28
Postat av: patricia

Hahahaha!!!

Samma här jag har suttit i typ en timme och garvat åt ''DEn var gigantisk '' HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

2010-11-16 @ 20:01:24
Postat av: Anonym

illa...

2010-11-26 @ 17:25:31
Postat av: Anonym

Jag såg på en video med honom som inte är gammal alls. Och man ser lång väg att han blivit av med oskulden... hehehe

2011-09-14 @ 17:42:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0