You changed everything - episode 52

Jag gick ut på scenen och tog emot mitt pris och höll mitt tacktal och sedan såg jag Sofia, Chaz och Ryan.
Dom såg väldigt glada ut för min skull. 
- Tack så jätte mycket, jag trodde aldrig att jag skulle komma såhär långt, jag är en kille från en liten stad i Kanada och det här betyder jät... Jag kunde inte fortsätta när jag såg att Sofia kysste Chaz....


 Alla satt tysta och väntade på att jag skulle säga något men jag kunde inte. Inte efter vad jag just hade sett. Plötsligt märkte jag att Sofia och Chaz kollade oroligt på mej. Jag gav microfonen till hon som stod bredvid mej och sprang backstage. Hur kunde hon ? Hur kunde han ? Min så kallade bästa vän ?
Jag kunde inte hålla tårarna inne utom lät dom rinna. Varför skulle jag dölja att jag var sårad ? Det spelade väl ingen roll.
Många av dom som jobbade backstage märkte att jag satt där och grät och kom fram till mej oroliga.
- Justin vad har hänt ? frågade Usher som kom ur ingenstans.
Jag satt bara där med huvudet i händerna och försökte samla mej , men jag kunde inte. Mitt hjärta hade just blivit krossat , av tjejen jag var djupt förälskad i.
- Eii , säg nånting... sa han försiktigt medans han klappade mej på ryggen.
- Jag åker till hotellet , sa jag och reste mej upp.
Jag började springa mot bakdörren när jag plötsligt såg att Sofia letade efter mej. Jag klarade av inte att kolla på henne just nu. Jag försökte springa snabbare men kände mej svag , och plötsligt stod hon framför mej och blockerade min väg.
- Justin , snälla låt mej förklara.
- Förklara vad ? Att du har gillat Chaz hela tiden ? I så fall vill jag inte höra !
- Nej ! Det är inte det , lyssna bara på mej , sa hon och försökte hindra mej från att gå iväg.
- Jag vill inte lyssna Sofia , förstår du inte att du har sårat mej ? Hela tiden har du avvisat mej när jag har försökt kyssa dej eller ens frågat dej om en ny chans , men så går du och kysser min bästa vän ?!
- För det första så har du sårat mej också , och för det andra så var det inte jag som kysste honom ! sa hon och jag märkte att hon faktiskt talade sanningen.
Jag orkade inte lyssna på henne nåt mer så jag slingrade mej ur hennes händer och gick ut till limousinen.
- Kör mej till hotellet , tack.
När jag kände att vi kom fram till hotellet gick jag ut ur bilen snabbt och in i hotellet. Som tur var så var det inga papparazzis eller fans utanför , alla trodde förmodligen att jag fortfarande var backstage nånstans.

SOFIAS PERSPEKTIV:
Helveteee också ! Varför ska sånt här alltid hända mej ?! Nu tror Justin att jag gillar Chaz. Men det gör jag faktiskt inte , jag gillar fortfarande Justin. Det har jag gjort hela tiden... Jag har bara inte riktigt velat ha ett förhållande med honom än efter det som hände på nyår , och nu var jag faktiskt beredd på att ge honom en ny chans och börja om på nytt men jag sumpade hela skiten.
Hur skulle jag ta mej till hotellet nu då ? Jag hade ju inga pengar med mej.
Jag sprang in till rummet där alla som skulle ut på scen var och lyckligtviss så var Usher där.
Han märkte att jag kom in och rusade genast mot mej.

- Vet du vad som hände med Justin ? Jag tänkte springa efter honom och försöka få honom att komma tillbaka och avsluta sitt tal men jag såg att han var väldigt ledsen...
- Ja , jag vet vad som hände... svarade jag och kollade ner på golvet. Han såg mej och Chaz kyssas när han skulle hålla tacktalet...
Usher kollade förvånat på mej och skakade sedan på huvudet som att han inte förstod.
- Varför gjorde du det Sofia ? Du vet hur mycket Justin gillar dej , killen är galen i dej. Han måste ju känna sej förstörd just nu...
- Snälla få mej inte att må sämre än vad jag redan gör ! Det var inte ens jag som gjorde det !
- Ta det lugnt , kom hit.
Han kramade mej och suckade lågt. Vi hade träffats ganska mycket på sista tiden under några av Justins shower och han var alltid väldigt snäll mot mej , han var som en pappa för mej.
- Jag skulle verkligen vilja åka till hotellet och prata med Justin just nu men jag kan inte , jag ska ut på scenen och uppträda snart. Men du borde verkligen åka och ta ett snack med honom , om det är sant att det inte var du som kysste Chaz så måste Justin tro dej.
- Men hur ska jag kunna ta mej hem...?
- Vänta lite.
Han gick bort en bit och pratade lite snabbt i telefonen , sedan kom han tillbaka igen.
- Gå ut till baksidan , min chaufför står och väntar på dej nu , han skjutsar dej till hotellet.
- Okej , tack , sa jag och kramade honom igen.
Jag började småspringa mot dörren men sedan hörde jag att Usher ropade mitt namn.

- Om det är några papparazzis där ute eller utanför hotellet så ignorera dom bara , svara inte på några frågor.
Jag nickade och gick ut , och där stod hans chaufför och väntade på mej exakt som Usher hade sagt.
Han körde mej till hotellet och jag sprang snabbt mot hissen och sedan mot vårat rum. När jag kom in såg jag att Justin satt i sängen och grät , han grät så mycket att han knappt märkte att jag hade kommit in.
- Justin... sa jag medans jag försiktigt stängde dörren.
Han verkade ganska förvånad över att jag var där.
- Vad gör du här Sofia ? Lämna mej ifred !
Han torkade tårarna men det var bara onödigt för det kom bara mer och mer.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Hur kunde hon visa sej här bara sådär efter vad hon just hade gjort ? Brydde hon sej inte eller ?

- Jag tänker inte gå ! Du måste tro mej , jag gjorde inget...
- Kan du bevisa det ? Nej skulle inte tro det..!
- Sluta Justin ! Jag skulle aldrig göra något sånt mot dej. Jag vet hur det känns , jag vet hur jävla ont det gör....

Kommentarer
Postat av: Anna

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2010-11-12 @ 16:43:31
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: f

åhhhhhhhh , så braaa!!!!!!!!1 asmånga som som skriver noveller , men denna är seriöst den bästa!!! haha , när kommer 53 ut?:D:DD::D

2010-11-12 @ 16:44:41
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/
Postat av: Maja

Nu måste ni lägga in en till!! nu när det e som bäst! lägg in en eller två ikväll för annars brukar ni lägga in en till så vi kan läsa på morgonen :D PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3<3

2010-11-12 @ 16:45:57
Postat av: Anonym

7kt bra vill ha mer nuu

2010-11-12 @ 16:47:33
Postat av: Nea

Naaaaaaw! <33

2010-11-12 @ 16:48:58
URL: http://wecangonowherebutup.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra! Skirv mer! :D

2010-11-12 @ 16:49:06
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Hannahbieber

2010-11-12 @ 16:51:17
Postat av: Liann

SÅ JÄVLA BRA! DÖÖÖÖÖÖR.... SERIÖST?! KAN INTE BESKRIVA!!! FUCK VA BRA.....

2010-11-12 @ 16:51:37
Postat av: Anonym

snälla skriv mer nu! :))

2010-11-12 @ 16:51:41
Postat av: Hannahbieber

Löööve!!snälla en till i kväll;)<3

2010-11-12 @ 16:53:10
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: Liann

SOM SAGT... TÅRARNA BARA RINNER!! SÅÅÅÅ BRA!!

2010-11-12 @ 16:53:29
Postat av: Anonym

jag började typ grina när jag läste det:(

2010-11-12 @ 16:58:59
Postat av: Emma

fyfan mina tårar bara rinner mer fort !!!?? <333333

2010-11-12 @ 17:00:56
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJUUUUUUUUUUUUUUKT BRA!! FYFAN VAD GRYMT!! MER :D SOM BÄST NU :D



Kan inte vi få se hur sofia ser ut? :D

2010-11-12 @ 17:28:21
Postat av: C4J$4

awwwwwwwwwwwwwwww <3

2010-11-12 @ 17:44:22
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaaw, omg seriöst , ni skriver som gudar!!! kommigen skriv två till nu på kvällen!!! älskar er<333

2010-11-12 @ 17:45:57
Postat av: josefine

men shit, omg :o lr omb!!! :oo

hallå, skriv mer !! xd

han måste ju förlåta henne :o liksom sluta inte där!!! xo hahaha,

love.

2010-11-12 @ 18:31:45
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Liann

Asså? Det är ju inte på riktigt så man kan ju inte direkt visa hur hon ser ut? -.- eller?

2010-11-12 @ 18:48:44
Postat av: Jossann

Skitbra! Skirv mera! :)

2010-11-12 @ 19:09:39
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: alice

omg jag dör, den är så himla bra. jag är typ beroende!!

2010-11-12 @ 19:31:11
URL: http://justinbieebs.blogg.se/
Postat av: Lauren

awsome! Jag är också beroende! Kan inte sluta läsa, vill ha mermermer! Ni är grymma! När kommer fortsättningen?

2010-11-13 @ 11:36:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0