You changed everything - episode 50

Det började bli solnedång så vi båda ställde oss upp och gick mot vattnet. Jag drog upp byxbenen och gick sedan lite i vattnet.
Sofia gjorde samma sak , sedan gick vi en promenad längs stranden fast i vattnet. Vi gick och pratade om allmäna saker och sedan kunde jag inte motstå henne mer. Jag tog hennes ansikte i mina händer och kysste henne. I början försökte hon få mej att sluta men jag gav inte upp utom fortsatte och släppte inte taget , sedan gav hon upp och kysste mej tillbaks...


Plötsligt knuffade hon bort mej och backade lite.
-  Du kan inte hålla på sådär hela tiden. Jag har sagt att vi bara är vänner , inte mer än så , sa hon och kollade ut mot vattnet sedan på mej igen.
- Men snälla , kan du inte ge mej en till chans ? Jag vet att det jag gjorde v...
- Justin , börja inte. Vi går tillbaka och packar ihop grejerna sen åker vi till dej och gör nånting , okej ?
Jag sa inget utom vände bara och så började vi tillbaka. Ingen av oss sa nånting under tillbakavägen. Vi packade ihop grejerna i picknikkorgen och gick till bilen.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Varför gjorde han sådär ? Han gjorde det svårare för mej att motstå honom... Jag älskar honom , det gör jag verkligen. Men just nu vill jag inte ha något förhållande. Jag orkar inte med massa problem för tillfället.
Han öppnade bildörren åt mej och jag satte mej , sedan satte han sej brevid och började köra.

- Vi ska väl hem till mej ? frågade han och kollade på mej snabbt.
- Japp.

Bilresan var inget speciellt , då och då småpratade vi lite. Det gick dock ganska fort. När vi kom hem till honom så gick vi upp till hans rum direkt. Jag la mej i hans säng och suckade tungt , jag var ganska trött men ville ändå göra något.
- Vad ska vi göra ? frågade jag och rullade runt över hela sängen.
- Hm... Spela xbox ?
- Ja visst , svarade jag och hoppade upp ur sängen direkt.
- Eh , jag var inte seriös men om du vill så okej , sa han och log glatt.
- Ska vi spela här uppe eller i vardagsrummet ?
- Var vill du spela ? frågade han mej.
Jag svarade inte utom började springa ner , jag blev plötsligt hyper. Han förstod att jag ville spela där nere och sprang genast efter mej.
Jag tog en av kontrollerna och satte mej i soffan medans han fixade xboxen och det.
- Vad ska vi spela då ? frågade han mej.
- Vad som helst , jag antar väl att du inte har några tjejspel så det spelar ingen roll.
- Okej , sa han och började kolla igenom alla spelen. Den här kan vi ta.
Han satte i spelet och gjorde några saker som jag inte fattade , sedan tog han en kontroll och satte sej bredvid mej. Det var tydligen något krigspel och han måste ha spelat den ganska mycket för han var väldigt bra. Jag förlorade hela tiden.

- Är det kul att förlora hela tiden ? retades han och skrattade lågt.
- Slutaaa , du distraherar mej !
- Nananan.
- Nä nu ska du få , sa jag och la ner min kontroll och tog hans.
Jag började trycka på alla möjliga knappar och göra massa saker och han höll på att förlora.
- Vad säger du nu Bieber ?
- Det där är fusk... sa han och försökte ta kontrollen.
Jag sprang iväg med den och hoppade runt hyper som aldrig förr. Plötsligt slog jag mej i foten på ett bord och det kändes som att jag skulle dö.
- Fuuuuuuuuck ! skrek jag.
- Vad hände ?! frågade han och blev rädd.
- Min fooot !
Han började garva ihjäl sej och det verkade som att han nästan inte kunde andas.
- Det är inte kul Justin , du förstår inte hur ont jag har !
- Förlåt , förlåt... sa han och försökte sluta men började skratta ännu mer istället.
Nä nu jävlar , tänkte jag och gick fram till honom. Jag kollade djupt in i hans hasselbruna ögon och närmade mej hans läppar. Han blev äntligen seriös och skulle just kyssa mej , då stampade jag hårt på hans fot och han föll ner på marken.
- Aaaahhh , vad håller du på med Sofia ?!
- Hur känns det ? frågade jag medans jag stod och log lite ondaktigt.
- Inte...bra... sa han medans han höll i sin fot och försökte andas.
- Exakt , nu vet du hur ont jag fick.
- Förlåt.
- Förlåt själv , kom så ska jag hjälpa dej upp.
Jag tog tag i hans hand och skulle hjälpa honom att ställa sej upp , men då drog han ner mej istället och jag landade på honom och där låg vi... Och kollade på varandra... Jag ställde mej genast upp.
- Förlåt... igen... sa han och ställde också sej upp.
Jag suckade. Varför gjorde han sådär hela tiden ? Ville han ha mej såå gärna ? Vi sa ingenting utom stod bara där , sedan bröt han tystnaden.
- Jo du ? Du vet ju att VMA's är nästa vecka eller hur ?
- Antagligen , hur kan man missa det ? Jag sitter alltid bänkad framför tv:n och kollar !
- Okej , men jag undrade om...du ville gå med mej ?
- Va ? På VMA's ?! frågade jag chockat.
Jag kunde inte fatta att han ville att jag skulle gå med honom på galan , tänk om Chris Brown var där. Tänk om Taylor Lautner var där !
- Ja , men du måste inte om du in...
- Justin , jag går gärna med dej. Men bara som kompisar okej ?
- Självklart , svarade han och log som aldrig förr.....

Kommentarer
Postat av: Liann

Så sjukt braaa!!!! Meeeer

2010-11-11 @ 17:07:59
Postat av: Anna

naaaaaaaaaaaaaaaw. :) åh , kan inte typ hans andra kompisar följa med dit, och så typ hånglar hon med chaz? :D eller nått.. haha, eller så. :'D

2010-11-11 @ 17:08:08
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Liann

Så sjukt braaa!!!! Meeeer

2010-11-11 @ 17:08:21
Postat av: cajsa

AHAH fett kul när hon slog i foten ju xD hahahah MER ! ♥♥♥

2010-11-11 @ 17:11:46
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: clara

Herrrrregud !! tror jag dör snart för justin bara såå cute !! :D

2010-11-11 @ 17:12:27
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: a.

herregud!! ni e så bra ni lyssnar på våra önskemål!! lr den där tjejen förlåt kommen inte ihåg namnet:P men aa ni e så himla bra skriv mer ikväll!! lr hoppas det iaf:)

2010-11-11 @ 17:13:08
Postat av: Elina

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! Jag är beroende :)

Snälla skriv mera ;D

2010-11-11 @ 17:13:36
Postat av: Johanna

Aaw vad kul !! Aaw de måste g dit själva han borde inte ta med sig sina kompisar då kmr det bli mkt mer problem hihi ;)<3

2010-11-11 @ 17:13:47
Postat av: Anonym

meer idaag :D

2010-11-11 @ 17:22:30
Postat av: clara

MEEEEEEEEEEEEEER IKVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-11 @ 17:23:23
Postat av: saga

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer! , jag kollar bloggen varje timme typ. Jag vill så gärna att dom blir tsm ! :D

2010-11-11 @ 17:24:30
Postat av: Saia

MEER, MEER blir bara bättre, bättre + hur gamla är ni? :)

2010-11-11 @ 17:27:01
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

7kt braaaaaaaaaaaa villll haaaaaaaa merrrrrrrrrrrra nuuuuu!!!!

2010-11-11 @ 17:29:23
Postat av: Anonym

MERA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Jag kollar typ hela tiden om det uppdateras ^^

2010-11-11 @ 17:31:49
Postat av: Ida

OMG. dom måååste bli tillsammans allt e såå krångligt nu. förstår typ ingenting längre o.O



Men den är bra!

2010-11-11 @ 18:01:14
Postat av: Josefine

Love it!! Meeeeeeeeer !!!!!! :d vafan kommer hin aldrig att förlåta honom lr ;o

Lr kommer hon kyssa chaz till hämd ? x) Hahahah?

Love.

2010-11-11 @ 18:19:12
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Vilma

Asså novellerna är så underbara och bra!

Är det ni som kommer på alla? :)

2010-11-11 @ 18:26:21
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Postat av: Limpan

Du är riktigt grym på skriva! du borde satsa på en bok! MEN MEER :D Skriv två till ikväll? (A)Jag älskar det här, så grymt!



Läs gärna min blogg som jag startade idag som handlar om Hollywood kändisar.

2010-11-11 @ 18:31:52
URL: http://hollywoodsenaste.blogg.se/
Postat av: ella

EN TILL IDAG?! SNÄLLA?! :D

2010-11-11 @ 19:05:57
Postat av: Siri

åååh! bra skrivit, men det måste bli tillsammans igen, gör det mysiga sakerna det gjorde förrut! bra skrivit. tjohejjjsan

2010-11-11 @ 19:11:12
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: bella

gud så härlig bieber storys! Gud, i love him. <3

love jah.

2010-11-11 @ 19:24:43
URL: http://bbeliebers.blogg.se/
Postat av: Maja

Meeeeeeeeer ikväll!!!??? bääääääästa! asså dem måste bli tsm annars kommer ju historien ta slut och det vill ingen här!? snälla låt dem bli tsm igen? PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA! <3

2010-11-11 @ 19:34:01
Postat av: Anonym

SLUTA ALDRIG !! FORTSÄTT!! FORTSÄTT FORTSÄTT!! Sedan kanske du får göra en bok? om en agent hittar dig :D



Snälla, skriv en massa episoder till. Typ 500? En fin kärlekshistoria. Gud du är grym! Kan inte du göra några fler idag?

2010-11-11 @ 19:59:45
Postat av: sara

sv: Varsåågod ;)

2010-11-11 @ 20:14:21
URL: http://bieberfever.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0