You changed everything - episode 49

- Kom närmre, du har vattenmelon på kinden, sa Justin och viftade med handen.
Jag gjorde som han sa och sträckte fram ansiktet mot han och han tog bort det och sedan kysstes vi... Vi kollade på varandra och sedan satte jag mig ordentligt igen.
- Justin.. Vi är inte tillsammans längre, det är inte som förut, vi är bara kompisar, sa jag sedan.
- Eh ja jag vet.. Förlåt men jag kunde inte motstå dina mjuka läppar....



Jag log lite smått och sedan tog jag lite godis. Jag tog en sur och råkade göra en konstig min så Justin började skratta. Jag tog två chokladkulor och åt upp den ena.
- Gapa , sa jag till honom och var beredd på att kasta den andra chokladen i hans mun.
Han gjorde som jag sa och jag prickade perfekt. Jag tog en till och kastade den , jag träffade även den här gången. Plötsligt började jag tänka på när jag och Justin kastade marshmellows på varandra... Varför kunde inte allt vara som det var då ? Jag fick en klump i halsen och kände hur en liten tår rann nerför min kind.
- Vad är det ? frågade Justin och blev orolig.
- Nä inget , jag fick nånting i ögat , sa jag och försökte att inte gråta mer.
- Jaha , svarade han och log.
Vi satt och åt godis och bara hade det allmänt trevligt , när jag sedan började storgråta igen.
- Sofia vad är det ? Har jag gjort något fel ? frågade han och satte sej vid min sida.
- Jag vill inte ha det såhär Justin... sa jag och snyftade lite.

JUSTINS PERSPEKTIV:
När hon sa dom orden kände jag hur mitt hjärta började bulta snabbare och snabbare.

- Jag vill inte ha det såhär heller , du förstår inte hur svårt det är för mej att försöka behandla dej som en vän när jag iäntligen vill att vi ska vara mer än så. Du förstår inte hur svårt det är för mej att motstå dej varje gång jag bara vill kyssa dej och hålla dej i mina armar som förut... Då du var min och jag din. Då jag kunde kalla dej för BabyGirl när jag ville , när jag var mer än bara en vän för dej...
Jag kunde inte fortsätta. Jag kände en klump i halsen och jag började nästan gråta.
Hon la sitt huvud på min axel och tog sedan min hand. Jag kramade om hennes hand hårt och jag märkte att hon fortfarande grät lite.

- Snälla , gråt inte... Jag gillar inte att se dej ledsen , då blir en del av mej också det. Speciellt när jag vet att det är tack vare mej...
- Men..jag kan..inte låta bli , sa hon och snyftade ännu mer.
- Kom hit , sa jag och sedan la hon sitt huvud i min famn.
Hon låg där och kollade upp på mej med sina underbart fina ögon. Jag märkte hur det fortfarande rann lite tårar från hennes öga och torkade den.
Jag satt där ett bra tag med hennes huvud i min famn och bara kollade på henne. Hur kunde jag förstöra allt ? Hon var en av dom viktigaste personerna för mej men jag lät allt gå åt helvete...
Jag lekte med hennes hår medans hon låg där och bara kollade upp mot himlen.
- Vad tänker du på ? frågade jag henne.
- Nä inget speciellt... svarade hon efter ett tag. Du då ?
- Inget särskilt här heller.
Jag ljög , jag tänkte på något speciellt. Väldigt speciellt. Jag tänkte på henne...
Det började bli solnedång så vi båda ställde oss upp och gick mot vattnet. Jag drog upp byxbenen och gick sedan lite i vattnet.
Sofia gjorde samma sak , sedan gick vi en promenad längs stranden fast i vattnet. Vi gick och pratade om allmäna saker och sedan kunde jag inte motstå henne mer. Jag tog hennes ansikte i mina händer och kysste henne. I början försökte hon få mej att sluta men jag gav inte upp utom fortsatte och släppte inte taget , sedan gav hon upp och kysste mej tillbaks...

Förlåt för att den är så kort men jag måste gå och packa grejer inför träningen !

Kommentarer
Postat av: Ida

AAAH! MEER! :O :) såå fuckiiing braa!

2010-11-10 @ 19:27:10
Postat av: Emma

mer så fort du kan !!!! <3

2010-11-10 @ 19:29:49
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES!

2010-11-10 @ 19:31:29
Postat av: sanna

Fick reda på denna blogg igår, har just suttit och läst alla! Har läst i en timme eller nå, Sjukt bra! <3

2010-11-10 @ 19:32:22
URL: http://ssannal.blogg.se/
Postat av: Liann

Unbeliveble! U did a great story again! låt dem bli ihop igen!! JAG ÄLSKAR NÄR DEM ÄR TSM!

2010-11-10 @ 19:35:19
Postat av: Liann

Unbeliveble! U did a great story again! låt dem bli ihop igen!! JAG ÄLSKAR NÄR DEM ÄR TSM!

2010-11-10 @ 19:35:40
Postat av: Karro :)

åååh, så bra!! får damp varje gång det tar slut:P

kommer det fler episoder ikväll? hoppas<3

2010-11-10 @ 19:36:30
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: erika

megaaaaaa bra!! :D

2010-11-10 @ 19:41:57
Postat av: leila

OMG MER! så braa skriv så fort du har tid, vill att du ska skriva mer episoder

2010-11-10 @ 19:42:20
Postat av: Liivan

MEER !

Dom här är bara så bäst :D

2010-11-10 @ 19:45:46
Postat av: Maja

En till snälla!!?? bäääääst! kan inte vänta! och dem måste bli tsm ! :D <3<3<3

2010-11-10 @ 19:47:32
Postat av: Siri

ååhhåhå, så bra! justin ska inte släppa taget.. det måste bli som förut! (Y)



vad tränar du? kramkram

2010-11-10 @ 19:52:13
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Clara

OMB SKRIV MEEEEEER! Men dom MÅSTE bli ihop igen okej??? Pleeeaaasss och Caitlin (stavning) måste säga förlåt till Justin och Sofia för att hon kysste honom okej snällaaaaa:D

2010-11-10 @ 19:52:18
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Jossann

Skriv mer nu!!! :D♥

2010-11-10 @ 20:25:17
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra!! Skriv mer ikväll! :)

2010-11-10 @ 20:27:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Patricia

Aaaaaaaww :') Gud vad gulligt !!!

Meeeeeeeeeeeeeeeer !! <3 :D

2010-11-10 @ 20:30:48
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJUKT BRAAAAA!!! snälla...försök att lägga in ett till inlägg ikväll...och helst innan tio!

Det gör inget om det är ett kort eller långt inlägg,bara lägg ut så fort som möjligt!!!



PS. eran blogg är ju bäst,jag är bokstavligt talat beroende av ern blogg:S

2010-11-10 @ 21:04:03
Postat av: Julia

s-s-s-superbraaaa (yyyy'

mer så fort du kan ;pp

längtar tills nästa del kommer ((:

2010-11-10 @ 21:38:16
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: maria

aww, vad gulligt, man blir ju som så jävla kär i han :´)

2010-11-10 @ 22:17:47
URL: http://marrenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEER :D kan inte sofia vara otrogen med Chaaz? jag vill ha mer Chaaz! Och typ att dom gå rpå något AWARDS tillsammans. Att dom syns mer i TV tillsammans. Att Sofia träffar Taylor Lautner så kanske hon blir lite förrvirrad och taylor kär i henne och hon kysser honom en gåbg eller så? Sedan älskar hon justin mer. Att hon träffar Lady Gaga och alla dom! Justin och Sofia måste gå på oprah och andra interjuver tillsammans! :D

2010-11-10 @ 22:24:08
Postat av: manal & Isabell- a blog about jb

kolla gärna in vår jb blogg www.thisisaboutjb.blogg.se <3 jag vill föresten se merrrrr av novellen!!!!!!!11

2010-11-10 @ 22:32:17
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer den e skit bra

2010-11-10 @ 22:36:10
Postat av: Liann

Jag är inte bokstavligt beroende av er blogg... JAG ÄR BEROENDE! Och dem måste bli ihop igen! O göra alla fina saker! De måste bara!!

2010-11-10 @ 22:37:23
Postat av: cajsa

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2010-11-10 @ 23:15:14
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeej snälla hon som skrev det där om otrogen med chaz det var bra att hon kom med förslag men snälla skrivi nte att hon blir förälskad i chaz o taylor det kmr bli så overkligt hela berättelse då ;((( för det dkulle nog aldrig hända in real lixom :(

2010-11-11 @ 01:07:51
Postat av: fanny järvå

sShit säger jag bara, hittade eran blogg för några timmar sedan, först tyckte jag det var tråkigt. Men nu har jag läst ALLA episoder, och jag kan INTE få nog av dom. Helt ortoligt hur en novell kan fånga en så hårt? Sen skriver ni båda jättebra, diggar er verkligen! :)

Nu när ja läste sista episodet kollade jag på klockan, wopsidesi... Skyller å er imon om jag kommer försent ;) haha

bieberloove <3

2010-11-11 @ 01:16:01
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: ella

de MÅSTE bli tsm igeeen!!



Meer, så 7kt bra!

2010-11-11 @ 06:36:18
Postat av: Anonym

bäst!!!!1

2010-11-11 @ 08:55:23
Postat av: Anonym

jo det blir mer drama om hon är lite otrogen :) Hon behöver inte vara otrogen! men det är inte rättvist att justin fick vara otrogen och inte hon. Men dom går på awards tillsammans och Taylor kan iaf flörta med henne? Dom borde synas mer i TV tilslammans iaf! Och leva livet glamoröst i LA :)

2010-11-11 @ 12:52:51
Postat av: sara

sv: Taack! :D Älskar verkligen eran novell, den är sjukt bra!<3

2010-11-11 @ 14:43:39
URL: http://bieberfever.se
Postat av: Anna

kommentaren över ang. att flörta och så, det borde bli så!!! :D

2010-11-11 @ 14:51:36
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Liann

SÅ HIMLA BRA!! Kan inte Justin och Sofia bli ihop igen sen ska dom på en grammy gala eller nåt. Så ska nån av Justins kompis följa me så måste Justin upp på scen, då glättat nån av den me Sofia. Så Sofia svarar o fattar inte att de är flört. Så kommer Justin, då börjar Justins kompis o han bråka så säger han till Sofia att inte va eller prata me han o sånt! :) HAHA BA EN IDE!

2010-11-11 @ 15:17:51
Postat av: Anonym

fattar inte det här? de händer väl inte på riktigt? :o

2010-11-11 @ 15:57:49
Postat av: Beliber

OMB! galet bra! mer mer meer :D

2010-11-11 @ 16:30:23
Postat av: Liann

Du efter min komentar- Neej det hände inte på riktigt?! De är berättelser om en tjej som heter Sofia och Justin bieber o dom blir kära, FAST= det är två tjejer som har hittat på!! Haha......

2010-11-11 @ 17:00:34
Postat av: Sofia

Omg vilket underbart kapitel, jag började nästan gråta juu !

2011-01-17 @ 22:22:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0