You changed everything - episode 44

- Nå...? Vem ska snurra flaskan nu då? Frågade Caitlin stolt.
- Kan inte du göra det Sofia? sa Justin och log.
- Nej det är lugnt.. Ni kan köra lite, jag måste gå på toa, sa jag medans jag reste mig upp.
Jag gick ut ur hans rum och gick mot toaletten och då brast jag ut i gråt.....


Hur kunde han ? Rakt framför mina ögon ! Det var som att vi inte var tillsammans... Jag grät ännu mer vid tanken att det här kanske var slutet , slutet på allt... Jag gled nerför vägen och satte mej i golvet. Jag grät som en galning och tårarna verkade aldrig ta slut. Det kändes som att någon hade skjutit mej rakt i hjärtat. Jag måste ha varit där inne väldigt länge för till sist kom någon och knackade på dörren.
- Vem är det ? skrek jag irriterad.
- Justin... Mår du bra ? Du har varit där inne väldigt länge.
Vad fan är det för fel på killen iäntligen ? Mår jag bra ?! Hur fan skulle jag kunna må bra när jag just hade sett min kille kyssa någon annan , och dessutom så njöt han av det ! Jag bankade huvudet i väggen och började gråta ännu mer.
- Hallå ? Mår du bra ? frågade han igen.
- Ehm , ja , jag mår bra.
- Vad håller du på med där inne iäntligen ? Varför har du varit där så länge ? frågade han och försökte öppna dörren men kunde inte eftersom att det var låst.
- Ingenting , svarade jag och försökte låta normal.
- Men får jag komma in då ?
Jag ignorerade honom och la mej ner på golvet. Det var superkallt men jag kände mej för sårad för att bry mej. Jag skrev "J ♥ S" om och om igen med mitt pekfinger på golvet och kände hur tårarna bara rann.
Plötsligt kände jag att Justin öppnade dörren. Han måste ha öppnat med en kniv eller något. Så fort han såg mej stängde han dörren och rusade mot mej.
- Vad har hänt Sofia ?! frågade han oroligt.
Jag svarade inte utom försökte få bort honom från mej.
- Sofia svara , varför gråter du ?
Jag satte mej upp och lutade mej mot väggen.
- Lämna mej ifred... sa jag och torkade bort tårarna , men det verkade inte vara någon ide eftersom att det bara kom mer och mer hela tiden.
- Varför då ? Har jag gjort något ? frågade han oroligt och satte sej mittemot mej.
Han torkade bort en tår som föll nerför min kind med sin tumme och kollade mej rakt in i ögonen. Det gjorde det hela ännu värre... Varför var han tvungen att vara så perfekt ? Varför ?! Jag puttade bort hans hand och tittade bort.
- Älskling... Vad är det ?
- Kalla mej fan inte älskling ! Jag är inte din jävla älskling !
- Vad är det med dej ? frågade han och jag såg smärtan i hans ögon.
- Vad det är med mej ?! Vad fan tror du ?! Jag såg just min kille kyssa en annan tjej , nej förresten , mitt EX ! sa jag och ställde mej upp. Jag såg en glimt av mej själv i spegeln och insåg hur risig jag såg ut.
- Men det var ju sanning eller konka , och det betydde inget...
- Ah men snälla , jag hade inte kysst Chaz eller någon annan ! Även om det bara är en jävla lek !
- Sofia , snälla... Förstör inte kvällen nu , förlåt mej.
- Nej Justin , jag ska inte förstöra kvällen... Du har redan förstört den , sa jag och kollade honom i ögonen.
- Men... Vad kommer hända nu ? frågade han och jag såg en liten tår falla från hans öga.
- Jag bryr mej inte , du är historia för mej , sa jag och började gå ut ur badrummet men han tog tag i min arm och hejdade mej.
- Kom igen Sofia , du kan inte göra såhär mot mej , jag älskar dej...
Vi stod där , helt tysta , och kollade varandra i ögonen. Hans hasselbruna ögon såg så sorgsna ut , jag ville bara krama honom hårt och låtsas som att allt det där inte hade hänt. Men det hade hänt , och jag tänkte inte förlåta honom bara sådär.
Jag gick ut ur badrummet snabbt utan att säga något och gick till Justins rum för att ta min klänning.
- Var ska du ? frågade Chaz och ställde sej upp snabbt.
Jag svarade inte utom tog på mej klänningen snabbt och sedan sprang jag ner. Tur nog så var en av dom mörka killarna där.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Helvete också , vad höll jag på med ? Varför kysste jag henne ?! Sofia hade rätt , jag hade förstört kvällen. Jag hade förstört det vi hade...
Jag skyndade mej och gick ner , jag såg henne stå där i sin fina klänning och det gjorde ännu ondare i mej.

- Kan du skjutsa hem mej ? frågade hon Kenny.
- Visst ma'am.
- Nej Kenny , jag kan skjutsa hem henne , sa jag och gick och tog mina bilnycklar.
- Nej , det gör du inte alls. Jag vill att Kenny ska skjutsa mej ! sa Sofia och började gå ut.
Jag orkade inte bråka mer så jag lät Kenny köra hem henne. Jag gick till köket och sköjlde mitt ansikte snabbt så att de inte skulle synas så tydligt att jag hade gråtit och sedan gick jag upp igen.

- Vad hände ? frågade Chaz och verkade väldigt orolig.
- Inget... Jag orkar inte fortsätta med den där jävla leken. Kan vi kolla på en film eller något istället ?
- Jo visst , svarade Caitlin glatt och kollade på mej.
- Men borde vi inte byta om först ? frågade Christian.
- Jo det borde vi nog , svarade jag och gick mot min garderob.
Jag tog ut ett par kalsonger , mjukisbyxor och en t-shirt. Sedan gick jag till badrummet och bytte om.....

Kommentarer
Postat av: Louise

Fy fan vad bra! :D

2010-11-08 @ 23:19:37
URL: http://aanderssonlouisee.devote.se
Postat av: Emma

fyfan asså , så jävla bra ! :) <3



skynda med nästa ;)

2010-11-08 @ 23:21:30
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: C H A L L I E

loove it, så jävla bra fast..hatar caitlin! eller ja i berättelsen dårå x)

2010-11-08 @ 23:25:17
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: Bea

Emma? Dom skrev hela 3 delar på en dag och du förväntar dig mer??



Låt dom andas! Man kan inte på skynda bra noveller ;P



Ni tjejer gör ett bra jobb ;)

2010-11-09 @ 02:48:37
Postat av: Anonym

Vill ha nääästa! Så jävla grym!!! :)

2010-11-09 @ 07:16:36
Postat av: neejra<3

Så j*vla bra!;) När kommer nästa?:D

2010-11-09 @ 07:19:44
Postat av: josefine

fan va bra !!!!! :D

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! ^

massor av mer :D

love.

2010-11-09 @ 07:58:31
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRAA! :D

tycker att denna längd är perfekt på delarna, då läser man inte klart på 1 min typ :)

2010-11-09 @ 10:29:20
Postat av: Ida

Ni är sjuukt duktiga! :D



och novellen är sjuuukt bra, man vill bara ha mer och mer och aldrig vill man att den ska ta sluuut! :D :D



Tuur att ni skrivit en till så jag kunde läsa den idag! eftersoom jag är hemma o e sjuuk. :(

2010-11-09 @ 11:07:50
Postat av: Alice Drew EK @ fb

alltså dom här novellerna borde komma ut på bok!

Det är helt otroligt va bra det är! älskar det!

2010-11-09 @ 11:16:43
Postat av: Anna

åh, vad bra den var. :) fast jag typ hatar caitlin.. höhö, och.......... buhu, det är sorgligt att se honom ledsen även om han gjorde fel. xd längtar tills nästa del! :)

2010-11-09 @ 11:53:00
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

Meeeeeer!!!

2010-11-09 @ 13:07:17
Postat av: claran

OMG !! Tror jag inte kommer kunna leva utan den här bloggen :D !!! Justins hasselbruna ögon :D Skulle ha dött om det va jag :D !!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-09 @ 15:16:30
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Clara

neeeej jag började f*n gråta! den är ju skitbra! Stackars Sofia,jag kan inte fatta att Justin gjorde så där!! Är han sjuk i huvet eller?!? Skriv mer snälllaaaa:D

2010-11-09 @ 15:29:36
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: HannahBieber

Hej, älskar verkligen eran blogg och läser den varje dag. Den är skita bra! Men jag undrar om inte ni skulle typ försöka att göra ett tidsinställt inlägg så att det kom upp ett varje dag vid typ ett- två?

2010-11-09 @ 15:45:51
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: leila

mer! den äger!!

2010-11-09 @ 16:05:34
Postat av: Emma

När kommer Episode 45? Längtar!!!

2010-11-09 @ 16:10:14
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Patricia

:O

(jätte braaa !!!!!!!)

2010-11-09 @ 16:20:42
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Siri

sjuuukt bra! fast åååh, DET måste bli tillsammans igen? HALLÅ kan inte typ Caitlin bara fatta att det inte är något mellan hon och justin och säga till sofia att inte kyssen betydde något??? seriöst!!!! det verkar SÅ BRA tsm! kram, grym blogg!! :D

2010-11-09 @ 16:21:27
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Maja

Snälla en till ikväll jag måste läsa :D bäääääst! <3

2010-11-09 @ 16:32:21
Postat av: A.

mer mer mer mer !! ni e fan bäst!

2010-11-09 @ 16:33:49
Postat av: Memaa [FOTOBLOGG]

sv: Tack! Desamma! Helt grymt duktig du är på att skriva! :)

2010-11-10 @ 15:35:26
URL: http://memaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0