You changed everything - episode 38

"Det kan du ge dej på , nu ska jag sova. Känns som att jag inte har fått sova på elva år."
Jag satte mobilen på ljudlöst och la den på nattbordet , sedan tog jag av mej skorna och slängde mej i sängen. Efter inte så länge somnade jag....


UR SOFIAS PERSPEKTIV:

Dagarna gick och det enda jag gjorde var att vara hemma och kollade på filmer om och om igen. Då och då smög jag ut lite för att träffa Justin en snabbis men oftast var det bara "hej , *puss* , hejdå". Detta måste vara det tråkigaste lovet jag varit med om. Och allt bara på grund av att jag hade sovit med Justin. Ibland hade jag bara lust att rymma och aldrig komma tillbaka , jag förstod mej verkligen inte på mina föräldrar.

Klockan var nu 23.14. Bara 46 minuter kvar tills det var den 25e. Jag orkade inte vara uppe och vänta så jag gick och la mej. Det tog ett tag innan jag somnade eftersom att jag inte var trött alls.
Den natten drömde jag någonting väldigt konstigt.
Jag och Justin var på någon festival där det var proppfullt med folk. Han var inte dock inte känd så det var ingen som bad om autografer eller något. Vi åkte några karuseller och han vann även en stor ljusblå nallebjörn som han sedan gav till mej. Vi gick runt lite och hade allmänt kul när jag plötsligt kände att han släppte taget om min hand och gick iväg någonstans. Jag gick runt och ropade panikslaget på hans namn men hittade inte honom någonstans. När jag hade gått runt länge nog för att ge upp såg jag att han stod vid en biljettkassa och kysste någon tjej. Jag såg inte hur hon såg ut eftersom att det enda jag såg var hennes rygg. Jag stod fastfrusen och kollade på utan att göra någonting när Justin plötsligt såg mej. Han log och vinkade och sedan tog han tjejens hand och dom gick iväg...

Jag vaknade panikslagen och svettig från topp till tå. Klockan var redan 10.24. Jag gick in i badrummet och drack vatten för att lugna ner mej lite och sedan gick jag ner till köket där mamma och pappa satt glada som aldrig förr och åt frukost.
- Godmorgon gumman , det är julafton idag ! sa pappa glatt och kom fram och kramade mej.
- Lägg av pappa , det är julafton , so what ? Jag får ändå inte gå ut och göra nånting , sa jag irriterat och tog bort hans armar.
Han sa ingenting utom kollade bara på mamma och sedan gick han och satte sej igen.
- Sofia , det kan inte hålla på såhär hela livet. Någon gång måste du väl förstå att det pappa gjorde var för ditt eget bästa ? sa mamma och drack det sista kaffet ur sin kopp.
- För mitt eget bästa ? Vadå för mitt eget bästa ? Jag gjorde inget farligt mamma för guds skull ! Jag sov med Justin , sov ! Jag har ju sovit med honom tidigare också , jag förstår mej fan inte på er ! skrek jag och gick sedan mot kylskåpet för att ta ut nutellan.
- Men ni kunde ha gjort mer än så , man vet aldrig. Vad som helst kan hända.
Jag ignorerade henne och och sedan åt jag upp två bröd med nutella på och drack ett glas vatten sedan gick jag upp till mitt rum igen och tog en lång och skön dusch.
Jag tog handuken och sedan gick jag ut till mitt rum för att klä på mej , plötsligt märkte jag att Justin satt i min säng och gjorde någonting med sin mobil.
- Justin , vad gör du här ? Och hur kom du ens in ? frågade jag chockat och gick mot dörren för att låsa.
- Ta det lugnt , jag fick komma in för dina föräldrar , sa han och log.
- Seriöst Justin , hur kom du in ?
- Jag är seriös , din mamma sa någonting till honom och sedan sa dom att jag kunde komma in , men att jag inte kunde ta med dej någonstans.
Han reste sej upp och kom mot mej. Han höll mej lätt vid midjan och kysste mej lätt på läpparna.
- Du är så sexig när du nyss har kommit ut ur duschen med bara handuken på , viskade han i mitt öra och bet sej sedan i läppen.
Jag kände hur det började hetta till i mina kinder och visste inte vad jag skulle säga.
Jag gick mot garderoben och tog ut ett par ljuslila string och en svart bh.
- Jag kommer snart , jag ska bara gå och ta på mej det här , sa jag och började gå mot badrummet.
- Gör så , sa han och flinade.
Jag gick in och tog på mej underkläderna och sedan tog jag handuken igen. När jag kom ut så låg Justin i min säng och gjorde nånting med sin mobil. Det verkade som att han spelade.
Jag gick och tog ut ett par mörkblåa jeans och en söt rosa topp ur garderoben och började byta om.
Justin kollade häpet på mej och det verkade nästan som att hans ögon skulle poppa ut vilken sekund som helst.
- Vad är det ? frågade jag oroligt.
- Wow...
- Wow vad ?
Han kom emot mej och kollade sakta på mej från topp till tå.
- Jag trodde inte att du kunde bli sexigare , men jag hade visst fel , viskade han i mitt öra igen och jag kände hur det ryste i hela kroppen.
Jag sa ingenting utom kysste honom lite lätt och sedan backade jag lite.
- Jag måste klä på mej Justin , sa jag och började ta på mej mina jeans.
Han bet sej i läppen och satte sej i sängen och kollade på medans jag klädde på mej. Konstigt nog så blev jag inte direkt generad eller något.....
Kommentera vad ni tyckte :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan du lägga in en till ikväll så att jag inte har så tråkigt ikväll!!?? älskar din novell!!!!! <3<3

2010-11-06 @ 18:13:17
Postat av: leila

lägg ut en till episode! har så tråkigt och jag vill ha meer!

2010-11-06 @ 18:16:35
Postat av: a..

jag håller med maja:) man har typ ingeting o göra fram tills man lägger sig asso jo men typ inget kul.. bara läsa novellen... det e avslappande tkr jag :) fortsätt så:) snälla blire mer ikvääll??:)

2010-11-06 @ 18:17:23
Postat av: Anonym

jag har också tråkigt....lägg ut mer idag

2010-11-06 @ 18:22:44
Postat av: Siis

najjs^^

2010-11-06 @ 18:23:21
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger som dom andra har tråkigt en till idag<3333333

2010-11-06 @ 18:30:32
Postat av: cajsa

den var jätte bra ! fortsätt skriva ! <3

2010-11-06 @ 18:35:48
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer!!!

2010-11-06 @ 18:36:00
Postat av: Anonym

Nej men gud hahaha fett bra! hahaha skiiitbrs menar jag! SKRIV MER IDAG SNÄÄÄLLLLLLAAAAA:DDDDDDDDDD

2010-11-06 @ 18:39:25
Postat av: tessan

jag håller helt klart med dom andra!

blir det nån mer idag? :D

har med tråkigt.. :(

men jag älskar novellen!!<3

2010-11-06 @ 18:57:27
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anna

håller med dom andra. Har tråkigt och jag älskar novellen <33 Lägg ut meeeeer :)

2010-11-06 @ 19:00:52
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker samma. Ge oss en till episod ikv :DD Helst två ;) Jag kan bara inte sluta läsa!

2010-11-06 @ 19:06:56
Postat av: Anonym

Asså MEEER! Sen lite mer ur Justins perspekitv! Aasbraaa! Man typ ser fram emot att gå in på mobilen/datan och koll, eller på kvällen innan man lägger sig, så drömmer man bra drömmar om Justin. Hade en här om dan som va me mig och han.... Jag säger bara kyss.... xD

2010-11-06 @ 19:19:31
Postat av: Anonym

Asså MEEER! Sen lite mer ur Justins perspekitv! Aasbraaa! Man typ ser fram emot att gå in på mobilen/datan och koll, eller på kvällen innan man lägger sig, så drömmer man bra drömmar om Justin. Hade en här om dan som va me mig och han.... Jag säger bara en kyss kan verkligen leda till mycket!

2010-11-06 @ 19:20:29
Postat av: Ida

Håller me alla andra, en till idag?:D

Det finns inge o göra nu förtiden!

den är 7kt bra! (YY)

2010-11-06 @ 19:29:59
Postat av: Louise

2010-11-06 @ 19:31:09
Postat av: Louise

Lika bra som vanligt!Håller med har också tråkigt!♥

2010-11-06 @ 19:32:04
URL: http://aanderssonlouisee.devote.se
Postat av: Leila

Ett tips till nästa episode: Justin ska säga att sofia ska få följa med honom och turnera istället för Jasmine, och sedan så får Sofia träffa dem andra!

2010-11-06 @ 19:37:10
Postat av: Leila

och ett till tips.. tidningarna börjar skriva rykten om justin och sofia. SEn kommer paparazzin och följer efter dem.

2010-11-06 @ 19:41:09
Postat av: Patricia

Mer snäälllllaaaaa!!!!!

Älskar den !!

2010-11-06 @ 20:05:22
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra! :d

2010-11-06 @ 20:11:08
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: alltid lika bra!

alltid lika bra!

2010-11-06 @ 21:10:09
Postat av: issA

skit bra , när kommer 39??? när kmr nästa:OOO

2010-11-06 @ 21:50:11
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/
Postat av: Anna

uppdatera!!! :D vill ju veta vad som händer så att man kan drömma sött! ;)

2010-11-06 @ 21:53:51
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-super braa.. (yy)

fortsätt , längta tills nästa del kommer ;pp

2010-11-06 @ 22:16:02
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

looove! Mer! :D

2010-11-06 @ 22:19:54
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0