You changed everything - episode 37

- Men jag tänker knappast vara här hemma på nyår om du trodde det mamma, ge dig.
- Aha.. Vart ska ni vara då?
- Jag vet inte, hemma hos henne kanske. Vi får se.
Sedan blev det inget mer snack om det oh jag gick upp på mitt rum och satte mig med en bok i knät.
Det suger att läsa.. Men vad skulle jag göra? Jag har varken datorn eller mobilen.. tänkte jag..


Jag försökte och försökte läsa men det enda jag kunde tänka på var Justin. På det som hände inatt. Varför lät jag inte bara allt hända ? Det kändes ju hur rätt som helst. Men jag måste vänta ett tag , jag måste vänta på det speciella tillfället. Jag la undan boken eftersom att det inte var någon ide att läsa när jag ändå inte fokuserade på det ens.

HEMMA HOS JUSTIN/UR JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag gick ut och tog min dator som jag hade lämnat i bilen och sedan gick jag in igen och satte mej i köket. Jag loggade in på twitter och följde några fans och sedan twittrade jag lite snabbt.
"chillin' with chuck nurris , whats up girls ? ;)"
Alla började bomba mej direkt , och skriva att jag skulle följa dom. Jag följde några till och sedan loggade jag ut och gick upp till mitt rum.
Jag ville så gärna vara med Sofia just denna stunden. Att vi skulle ligga i sängen som tidigare idag och hon ritade hjärtan på mitt bröstkorg medans jag lekte med hennes mörkbruna lockiga hår... Borde jag gå till henne ? Eller borde jag bara låta det vara och vänta tills hon fick gå ut igen...? Det var nog bäst så. Annars kanske hon inte fick komma hit på nyår och jag ville verkligen spendera det med henne och dom andra.

Jag tog upp mobilen ur fickan och smsade Ryan.
"Hej Butsy , hur är allt i Kanada ? Har det hänt något nytt ?"
Han svarade innan jag ens hann blinka kändes det som , Ryan var en sån som alltid svarade direkt när man ringde eller något. Ibland svarade han läskigt fort på sms.
"Nja , inte direkt... Det vanliga. Har umgåtts med Chaz för det mesta , själv Biebs ?"
"Sådär , har jobbat lite med några nya låtar och sånt. Och umgåtts lite med Sofia har jag också"
"Tillsammas ? ;)"
Jag log vid över tanken att Sofia faktiskt var min tjej. Min. Och jag var hennes kille , bara hennes...
"Jepp , jag sov hos henne inatt. Du skulle sett... Jag tappade hakan. Hon kom ut ur badrummet i endast hotpants och ett linne. Damn..."
"Ojdå Biebs , har någon förtrollat dej ?"

Sofia hade faktiskt förtrollat mej. Jag var galen i henne. Allting med henne var perfekt. Hennes perfekta leende , hennes mörkbruna ögon , hennes lockiga hår som småstudsade varje gång hon tog ett steg. Allt med henne var så speciellt...
"Det kan du ge dej på , nu ska jag sova. Känns som att jag inte har fått sova på elva år."
Jag satte mobilen på ljudlöst och la den på nattbordet , sedan tog jag av mej skorna och slängde mej i sängen. Efter inte så länge somnade jag....
Förlåt om den här episoden är lite konstig men klockan är snart 3 och jag sitter och halvsover men jag tänkte att jag skulle skriva en episode innan jag gick och la mej så att ni har någonting att läsa imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte bra , längtar tills nästa episod (y)

Kan knappt vänta ;pp

2010-11-06 @ 08:27:52
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag tyckte den va bra iaf :D

2010-11-06 @ 10:22:46
URL: http://teresehhelluist.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaa!!



bra att ni skriver i justin's perspektiv också :D

2010-11-06 @ 10:36:07
Postat av: julia:D

den här episoden var ju bra, men det är ju alla. :)

2010-11-06 @ 10:47:27
URL: http://juliajjohansson.bloggplatsen.se
Postat av: Maja

Men kan du lägga in en eller två idag för jag kan inte hålla mig den e så himla bra!!! bra del också!! ;) <3

2010-11-06 @ 10:50:24
Postat av: Anna

den va ju asbra! :D fyfan va jag älskar dom här!!!!

2010-11-06 @ 10:54:45
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

bäst bäst ändåå!! du borde skriva book!! :) skit bra !! mer mer mer !!

2010-11-06 @ 11:50:28
Postat av: cajsa

skit bra. !♥♥

fortsätt skriv (:

2010-11-06 @ 12:09:18
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Liann

Omg bääst asså!! O fett kul och se från Justins perspektiv! :D BIEBERLÖVE

2010-11-06 @ 12:33:06
Postat av: Astrid

Dom är jättebra !

Jag älskar dom ! =)

2010-11-06 @ 13:01:03
Postat av: Julia

ÄLSKAR DEN , SKIT BRA! ;')

Kommer det mer snart?! ;o

Svara gärna ;pp

2010-11-06 @ 14:03:19
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Clara

Åååh! Jag kan inte vänta tills nästa kommer :D Fortsätt med att man får höra från Justins perspektiv också, för det var jätte bra!! :D

2010-11-06 @ 14:47:40
Postat av: josefine

gud va duktiga ni är :D längtar tills nästa episode :D ^^

love.

2010-11-06 @ 15:46:39
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: leila

Åh! jag längtar tills nästa episode!1 :D

2010-11-06 @ 16:52:42
Postat av: cajsa

skriv mer nu ! vi klarar oss inte ! loveyouu <3

2010-11-06 @ 16:57:38
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: cajsa

SKRIV NU !! JG VET ATT NI INLOGGADE !! FÖR VARJE GÅNG SÅ BLIR DE MER OCH MER KOMMENTARER ! SKRIV NU ! <3

2010-11-06 @ 17:51:55
URL: http://snicks.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0