You changed everything - episode 36

Jag gick mot skåpet och tog ut flingorna och hällde i mer i min skål sedan tog jag ut mjölken och skulle just börja hälla i när någon kom in i köket.
- Vad gör du ? frågade någon och jag hoppade till och råkade spilla mjölk över halva köksbänken.....



- Faan ! mumlade jag och blev generad. Jag vände mej om och såg att det var Justin som stod där och skrattade tyst åt mej. Är du redan vaken ? frågade jag och stod där som ett fån.
- Ja , någon anonym ringde flera gånger och väckte mej , svarade han medans han kom emot mej.
- Helvete också , förlåt ! Jag ska torka upp det , sa jag medans jag försökte hindra mjölken från att rinna ner till golvet.
- Jag kan hjälpa dig, vänta, sa han och tog upp en disktrasa som låg i handfatet.
Vi torkade upp allting igen och sen satte vi oss vid bordet och han satt och kollade på mig när jag åt upp mina flingor.
- Vart ska jag lägga det här? sa jag och pekade på skålen och skeden efter ett tag när jag hade ätit upp det.
- Du kan lägga det där, sa han och pekade på diskmaskinen.
Jag svarade inte utan jag gjorde bara som han sa och sedan gick vi upp till hans rum igen och bara pratade och kysste varandra.

- Vad är klockan? frågade jag när jag låg bredvid honom i sängen.
- Snart halv fem.
- VA?!
- Ja, du kanske ska gå hem innan dina föräldrar märker att du har vart borta...
- Ja jag borde väl det, sa jag och resa mig upp.
Vi gick ner till hallen och jag tog mina saker och sedan fick jag en hejdåkyss och sedan började jag gå mot närmsta buss station.
Bussen stod redan inne så jag gick springa så jag inte missade den, chauffören såg väldigt grinig ut för att han fick vänta lite..

När jag kom hem klättrade jag in genom mitt fönster igen och sedan gck jag ner på nedervåningen där mamma och pappa satt och kollade på TV.
- Hej, sa jag och satte mig i en fotölj.
- Hej, sa mamma medans pappa bara satt där och ignorerade mig.
- Får jag fråga en sak? Kommer jag få utegångsförbud över julafton och nyår?
Mamma vände blicken mot pappa och väntade på ett svar.
- Om du beter dig bättre så kan du väl få gå ut, hurså? sa han sedan.
- Eh.. Men jag ska typ vara med några kompisar bara.
- Justin? Det hoppas jag inte, sa han surt.
- Nej ... Leah tänkte jag det var ju länge sen vi träffades, sa jag och bet i läppen. Hoppas dom inte märkte att jag ljög. Jag skulle ju vara med Justin och hans kompisar.. 
- Ja det blir kul! sa mamma sedan och log mot mig. Det var ju jättelänge sen jag träffade henne.
- Men jag tänker knappast vara här hemma på nyår om du trodde det mamma, ge dig.
- Aha.. Vart ska ni vara då?
- Jag vet inte, hemma hos henne kanske. Vi får se.
Sedan blev det inget mer snack om det oh jag gick upp på mitt rum och satte mig med en bok i knät.
Det suger att läsa.. Men vad skulle jag göra? Jag har varken datorn eller mobilen.. tänkte jag..


Vad tycker ni? Kommentera! :)
Kanske inte så lång och bra men hoppas det duger för ikväll för är verkligen inte skriv sugen idag.. Har suttit på ett flygplan rätt länge (n)


Kommentarer
Postat av: Anna

mer... liksom... spänning :D haha, asbra ändå. ;)

2010-11-05 @ 22:43:26
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Louise

Lika bra som vanligt!♥

2010-11-05 @ 22:45:36
URL: http://aanderssonlouisee.devote.se
Postat av: Anonym

håller med anna vi vill ha mer spänning,men den var skitbra

2010-11-05 @ 23:03:53
Postat av: Patricia

Jaa det behövs mer spänning !

Men den är super bra ändå!

2010-11-05 @ 23:06:16
Postat av: Anonym

MEEER, hoppas vi får många imrogon!!!!

2010-11-05 @ 23:32:57
Postat av: :D

MER SPÄNNING JU ! ;D

2010-11-06 @ 12:40:20
Postat av: Hemlig

kan inte sofia typ fylla år snart så hon kan få ha sex gö en sex episode där sofia knullar justin

2011-03-02 @ 17:26:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0