You changed everything - episode 34

- Säger vem ? frågade han och drog mobilen ur min hand och la på.
- Vad fan håller du på med ? Du såg väl att jag pratade med nån i telefonen !
- Dämpa rösten , jag tar dina saker när jag vill. Det är trotts allt jag som har betalat dom , sa han och tog datorn och gick ut igen......


- Jag hatar dej ! skrek jag efter honom när han gick ut och gick och slängde mej i sängen.
Varför gjorde han såhär ? Jag hade ju sovit med Justin tidigare också. Fast då hade jag ju frågat mamma i alla fall... Men det spelar väl ändå ingen roll ? Ughh , mitt lov är förstört !
Jag måste träffa Justin , men hur ? Jag kunde ju varken ringa eller twittra honom. Och jag fick ju inte gå ut heller. Men det sket jag i.
Jag reste mej upp och gick mot badrummet. Jag tog en snabb dusch och gick sedan och klädde på mej snabbt. Det fick bli ett par svarta tighta jeans , ett vitt linne och en blå munktröja.
Sedan gick jag in i badrummet och borstade tänderna snabbt.
Sedan gick jag mot fönstret och satte på mig skorna som jag hade haft igår när jag var ute med Justin.
Jag klättrade ner för fönstret och sedan sprang jag till busshållsplatsen och satte mig och vänta på nästa buss.
Efter tretton långa minuter kom den och jag klev på och satte mig längst bak.

Det kändes som en evighet att sitta där och vänta på att jag skulle komma fram.
Men när jag väl kom till sista busshållplatsen hoppade av och sedan var man tvungen att gå en rätt lång bit för att Justin bodde ju på privat mark.
När jag kom fram till hans hus tog jag ett djupt andetag och plingade på den stora dörren.
En stor vit man som jag aldrig hade sett förut öppnade dörren och kollade ner på mig eftersom han var mycket längre än mig.
- Hej är Justin hemma? frågade jag försiktigt.
Han suckade och tog upp nån svart grej som liknade en mobil ur hans ficka och sa nånting. Efter ett tag kom det två andra män, båda var mörka. 
Den vita killen mummlade nånting till dom och sedan började dom föra bort mig. 
- Vad håller ni på med? frågade jag chockat.
- Vi har order att föra varje galet fan härifrån eftersom det här är privat mark, sa den ena mörka mannen. 
- Men jag är inget fan, jag är ju Justins.... jag tvekade innan jag sa det men sedan gjorde jag det för annars skulle dom ju inte tro mig. Jag är Justins flickvän.
Dom skrattade till och kollade på varandra.
- Så säger varje tjej nu för tiden, sa en av dom.
Plötsligt såg jag en bil som kom emot oss, jag märkte att Justin satt i bilen och så fort han såg mig rusade han ut ur bilen och kom fram till oss.
- Vad håller ni på med? sa han till dom och tog tag i min hand.
- Vi gör vårat jobb Justin.
- Så erat jobb är att föra bort min flickvän? sa han med en arg ton.....

Förlåt för att dålig uppdatering, men vi vill umgås så mycket som möjligt nu för att Li åker hem imorgon.
Men det kommer en till episod idag så var lugna! :)
Kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäääätte bra<333333333



och bra att det kommer en till idag<333333333

2010-11-04 @ 18:38:23
Postat av: Anna

jättebraaaaa! skriv mer :)

2010-11-04 @ 18:43:40
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Emma

YEEY den var jättebra !!

2010-11-04 @ 18:44:23
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: neejra biieber<3

Den var superbra precis som alla andra delar;)

2010-11-04 @ 18:47:12
Postat av: Anna

JAG SA JU ATT HON SKULLE RYMMA !!! :D haha, asbra!! :D

2010-11-04 @ 18:50:20
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vad bra!!!!

vilken tid kommer nästa del ut??

är den längre också? jättebra del också! <3

2010-11-04 @ 19:07:51
Postat av: Anonym

jättebra!!1

2010-11-04 @ 19:13:15
Postat av: Ida

Alltså den är så jäkla bra!!



& gryymt bra att de kommer en till idag :) !

2010-11-04 @ 19:44:23
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-11-04 @ 20:12:41
Postat av: Anonym

SKRIV MER! och skriv lite längre,för den här var ganska kort! :D:D

2010-11-04 @ 20:13:42
Postat av: Patricia

Fett grym !!

2010-11-04 @ 21:35:21
Postat av: Anonym

Säg ärligt, de kommer inte komma en till del va? Ärligt. Ingen blogg skriver noveller längre. Så jävla boring :3!

2010-11-04 @ 22:24:04
Postat av: Hanna

skit bra :) mer :D

2010-11-04 @ 22:34:29
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: Anonym

suberbra du sa att du skulle skríva mer idag

2010-11-04 @ 23:07:25
Postat av: Anna

när kommer nästa?! :D

2010-11-04 @ 23:13:39
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0