You changed everything - episode 33

Jag la mej ner igen och märkte genast att det var tomt på platsen där Justin hade legat. Jag tog min mobil som låg på nattbordet och såg att jag inte hade några sms eller missade samtal. Plötsligt såg jag en liten gul lapp som låg på kudden där Justin hade sovit och läste den....




"Godmorgon BabyGirl , hoppas att du har sovit gott.
Jag tänkte väcka dej innan jag åkte till intervjun för att säga hejdå men jag tänkte att jag skulle låta dej sova vidare istället. Hoppas att det inte gör något. Jag ringer dej när jag är klar med intervjun.

Ps. Du sa mitt namn i sömnen. Drömde du kanske om mej ? Jag vet att jag drömde om dej i alla fall. ♥
xx BieberBabe"

Jag läste om det , och log vid tanken om att han hade drömt om mej. Jag undrar vad han hade drömt...
Jag gick upp och tog på mej shortsen som Justin hade haft inatt och sedan gick jag in i badrummet och tvättade ansiktet. Vad hade Justin på sej ? Hoppas han åkte hem och bytte om innan han åkte till intervjun.
Jag gick ner till köket och såg att mamma och pappa satt vid matbordet och kollade genast på mej när jag kom in.
- Godmorgon , sa jag glatt och gick mot kylskåpet för att ta ut mjölken.
- Vad gjorde du inatt ? frågade pappa och verkade sur.
- Eh , vad menar du ? Jag sov.
Crap , nu var jag orolig.
- Sofia , sätt dej ner. Vi måste prata.
Jag gjorde som pappa sa och det kändes som att mitt hjärta skulle poppa ut vilken sekund som helst.
- Exakt vad gjorde du inatt ? Ljug inte för mej , sa pappa igen.
- Jag har ju sagt att jag sov ! sa jag irriterad.
- Med Justin ?
- Va ? Varför tror du det ? Du såg ju när han gick hem !
- Ljug inte för oss Sofia , jag kom in i ditt rum på natten för att kolla om allt var bra och såg er ligga där tillsammans.
Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga , så jag satt där och väntade på att någon av dom skulle säga någonting.
- Gumman ? sa mamma lugnt.
- Mm ? svarade jag.
- Hur kom Justin in i huset ? Och varför frågade du inte om han fick sova här istället för att ljuga för oss ?
- Är du dum ?! Ni hade ju sagt nej direkt !
- Nej Sofia , jag är inte dum. Och anledningen till att vi hade sagt nej är för att du är för ung för att sova med killar. Du känner honom knappt.
- Mamma , jag är sexton snart ! Vadå för ung ?! Det är ju inte så att jag hade sex med honom eller nåt , vi sov bara !
Jag ställde mej upp och sprang upp till mitt rum. Fan också. Bra start på jullovet tänkte jag...
Jag satte mej vid datorn och twittrade lite snabbt.
"I hate my life..."
Jag loggade ut och slog på musik , sedan tog jag en tidning och la mej i sängen. Fan , fan , fan ! Jag borde ha låst dörren !
jag hann knappt börja läsa tidningen förräns min mobil ringde.
Det var Justin. Jag rusade mot datorn och sänkte volymen , sedan svarade jag snabbt.

- Hallå ?
- Hej , Sofia , vad menade du med det där på twitter ? frågade han.
- Åh , så du har sett det...
- Ja , vad menar du med det ? Har det hänt nånting ?
Jag berättade allt och suckade tungt.
- Nu pratar vi om något annat , jag vill helst glömma det. Hur gick intervjun ?
- Det gick väl bra men det var rätt tråkigt. Dom frågade massa saker som alla redan vet.
- Drygt... Hur står du ut iäntligen ?
- Man vänjer sej efter ett tag , svarade han och skrattade.

Jag hoppade till när jag märkte att pappa öppnade dörren.
- Har du inte lärt dej hur man knackar ?! skrek jag.
- Visst vet du att du har utegångsförbud ? sa han och ignorerade min fråga.
- Jag bryr mej inte , gå ut nu !
- Om det ska vara på det viset så kan jag ju lika gärna ta din mobil och datorn också , sa han och började gå mot datorn.
- Men så kan du ju inte göra , sa jag och reste mej upp.
- Säger vem ? frågade han och drog mobilen ur min hand och la på.
- Vad fan håller du på med ? Du såg väl att jag pratade med nån i telefonen !
- Dämpa rösten , jag tar dina saker när jag vill. Det är trotts allt jag som har betalat dom , sa han och tog datorn och gick ut igen......

Vad tyckte ni ? Kommentera gärna !

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeej vad ska hända ??<3 en till idag?? :)

2010-11-03 @ 20:37:11
Postat av: Anonym

jättebra!

dum hennes pappa är ! :O

2010-11-03 @ 20:38:51
Postat av: Eira<3

Nu gillar jag nt hennes pappa :(

Mer älskar den<333

2010-11-03 @ 20:46:46
Postat av: Emma

älskar den men hennes pappa är dum i huvudet ju!! .... <3

2010-11-03 @ 20:57:36
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer nu,annars dör vi

2010-11-03 @ 20:57:57
Postat av: cajsa

hahaha exkat det hände mig i våras, en kille sov över och jag fick utegångsförbud och mina föräldrar tog datan och mobilen.. kände mig naken jätte länge hahahah

2010-11-03 @ 21:02:02
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuckad pappa , hennes mamma vet ju att hon har sovit med justin tidigare så varför bli så jävla arg nu?

2010-11-03 @ 21:21:36
Postat av: Patricia

Oooh shit , fan vad bra !!!!

Snälla skriv en till idag !!!!

2010-11-03 @ 21:22:27
Postat av: Anonym

fyfan va jag hatar hennes pappa nu :@ :( :S :O neeeeeeee, meeeer!!!!

2010-11-03 @ 21:27:28
Postat av: Maja

Snälla mer idag eller två imorgon haaha <3<3 och vad hennes pappa e dum!!!! aja fortsätt så fort du kan :D<3

2010-11-03 @ 21:33:20
Postat av: Anonym

Snääla skriv mer?!? Och hennes pappa MÅSTE ge tillbaks datan o mobilen snälla annars dööör jag haha!

2010-11-03 @ 21:38:54
Postat av: madde

fan va bra, jag ville skrika "fuck you" när jag läste slutet :P, fortsätt att skriva<3

2010-11-03 @ 21:44:45
Postat av: Ida

Nää jaa tycker verkligen inte om hennes pappa just nu :O shhiit! Ett till idag snääääääälla mååste fååå ett till snääääääällaa!!!!!!!! :D

2010-11-03 @ 21:48:53
Postat av: cajsa

skriv mer !

2010-11-03 @ 21:57:32
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Julia

Lyxigt liv hon verkar ha, haha. Jag betalar mobil + andra saker själv. :( Men mer today please!! :)

2010-11-03 @ 22:04:33
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: sandra

NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA! :) Hur många besökare har ni per dag?

2010-11-03 @ 22:53:25
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: Anna

hatar hennes pappa -.-

2010-11-03 @ 23:34:07
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Ewii

Spännande! Ni skriver bättre och bättre för varje del! Fortsätt så!

2010-11-03 @ 23:38:33
URL: http://saphiras.blogg.se/
Postat av: Anna

hon borde rymma till justin....! :D

2010-11-04 @ 01:45:39
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: cajsa

skriv mer nu ! kan inte vänta !

2010-11-04 @ 12:50:19
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Patricia

En till nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-04 @ 13:44:58
Postat av: Anonym

omb omb!!

2010-11-04 @ 14:24:37
Postat av: Anonym

skriv mer nu !!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-04 @ 15:24:50
Postat av: Patricia

Kom igen du har inte skrivit en idag !! skriv en till nu

2010-11-04 @ 15:43:26
Postat av: Ida

Asso jag tyyp dööööööööör här! jag behöver en till nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! TVÅ TILL SNÄLLA! :D

2010-11-04 @ 17:25:18
Postat av: Anonym

jag behöver nästa nu

2010-11-04 @ 17:51:51
Postat av: Kajsa

jävla cp pappa...

2010-11-16 @ 22:02:58
URL: http://kajsafoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0