You changed everything - episode 32

Kyssen började bli mer passionerad. Han tog min hand och ledde mej till sängen , han la sej på rygg och drog i mej så jag försiktigt landade på honom.
Jag kysste honom lätt vid halsen och hörde att han småstönade lite lågt....


Jag kysste honom ännu mer och var nu på väg mot hans mage. Plötsligt drog han upp mej och rullade över så nu låg jag under. Hans hand gled lätt över mitt högra ben och jag kände hur jag rös till.
Jag kände hans varma andedräkt mot min hals och stönade till. Jag hörde hur han småskrattade. Take You Down spelades fortfarande lågt ur högtalarna och plötsligt började Justin sjunga med , och viskade lågt mot mitt öra.
- We got all night to try , to get it right girl , i hope you're ready babe , cause here we go , you know how we do.
Jag log för mej själv , och blev väldigt upphetsad av hans ord.

Han drog av mej linnet och plötsligt låg jag där i bara mina hotpants. Jag såg hur han stirrade häpet på mina bröst och tog tag i hans ansikte mellan mina händer och stirrade in i hans ögon , sedan fortsatte vi att kyssas ännu mer passionerat.
Jag rullade över så att han låg under nu och viskade i hans öra.
- Jag gillar att ha kontrollen.
Han smekte min rumpa lätt och jag kände att han började få stånd. Det började bli lite för mycket tänkte jag.
Jag reste mej upp och tog snabbt på mej linnet.

- Är det nånting fel ? frågade Justin snabbt och oroligt.
- Nejdå , nej inte alls. Jag känner mej bara inte redo. Och vi har ju inte kännt varandra så länge heller.
Han reste sej upp ur sängen och tog mina händer.
- Förlåt , jag blev aldelles för upphetsad. Jag kan bara inte motstå dej.
- Förlåt för att jag gör dej besviken då , sa jag och la mej i sängen igen.
- Sofia , det gör inget. Du behöver inte känna någon press. Och som du sa , vi har inte kännt varandra så länge. Så jag förstår om du inte känner dej redo.
Han la sej bredvid mej och jag la mitt huvud på hans bröstkorg.
- Jag borde nog sova nu , jag ska ju på intervju imorgon bitti.
- Okej , godnatt , sa jag och suckade lite lågt.
Jag ville inte sova , men jag sa inget till honom. Jag såg att han var väldigt trött.
- Godnatt BabyGirl , sa han och kysste mej lätt på pannan.

Han somnade på nolltid och jag hann inte ens märka det. Jag låg kvar med huvudet på hans bröstkorg och det enda man hörde var hans lätta andetag och hjärtslag. Plötsligt kom jag på att det fortfarande var glass kvar i packet så jag reste mej försiktigt upp och sedan gick jag ner. Jag stoppade glasspacket i frysen och tog sedan ett glas vatten innan jag gick upp igen.

När jag kom upp stod jag vid dörröppningen ett tag och bara kollade på honom. Han såg ut som en ängel när han sov. Jag kunde fortfarande inte fatta att allt det här var på riktigt. Jag gick mot datorn och stängde av musiken , och sedan la jag mej i sängen igen. Jag låg och tittade upp i taket ett bra tag och tänkte på allt möjligt.
Skulle Justin åka tillbaka till sin tour igen ? Tänk om han gör nånting med Jasmine igen ? Bara tanken fick mej att må illa.
Jag vände mej om och låg nu med ryggen mot Justin , och sedan somnade jag.

Nästa morgon vaknade jag av att solen lyste igenom mina persienner. Jag gnuggade mina ögon och satte mej upp. Äntligen jullov tänkte jag. Skönt att slippa skolan. Speciellt efter allt det där med Justin.
Jag la mej ner igen och märkte genast att det var tomt på platsen där Justin hade legat. Jag tog min mobil som låg på nattbordet och såg att jag inte hade några sms eller missade samtal. Plötsligt såg jag en liten gul lapp som låg på kudden där Justin hade sovit och läste den....


Kommentera vad ni tyckte och ge oss gärna tips på vad som kan hända i nästa episode ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

OMG, JAG FÅR DAMP FÖR ATT DOM ÄR SÅ BRA!!!!!!!! har ingen aning, skriv vad ni vill! :D när kommer nästa'? D:

2010-11-02 @ 22:30:50
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: louise

jättebraaa! håller med, skriv som ni vill. Det blir ju bra då :)

2010-11-02 @ 22:46:22
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Patricia

jätte bra !!!

Eee alltså jag vet inte vad som kommer hända i nästa episode för jag menar det har inte hänt något speciellt just nu ............ :D

2010-11-02 @ 22:55:08
Postat av: Anonym

ni är jätteduktiga snälla skriv mer ikväll kommer inte kunna sova annars :(

skriv vad ni vill det kommer ändå bli bäst :$

2010-11-02 @ 22:56:34
Postat av: Anna

skriv meeeer :) Den är asbra!!!!!

2010-11-02 @ 23:00:52
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Hanna

ååååååååååååhh det är så bra!! Det spelar ingen roll vad ni skriver, bara det kommer mer :D

2010-11-02 @ 23:09:58
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hålelr med skriv mer älskar det cerköigen me en grej jag täbnkte på att hur kunde dom bada när det var typ jullov? Haha bprde va kallt i vattnet :)<3

2010-11-02 @ 23:15:10
Postat av: Anonym

7kt bra skriv mer spelar ingen roll vad ni skriver bara ni skriver mer

2010-11-02 @ 23:43:05
Postat av: dersim

bäst!!!!!!!!! liksom,..önska det där var jag,

2010-11-03 @ 09:38:17
URL: http://dersim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han kan komma tbx efter intervjun och stanna med henne hela jullovet =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2010-11-03 @ 10:06:52
Postat av: Julia

Nej! Hade han bara lämnat henne.. :(

2010-11-03 @ 11:46:11
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: cheyen

omg!!! fett bäst!! aa det blir bäst vad ni än skriver :D

2010-11-03 @ 11:47:20
Postat av: Ida

Deen är 7kt bra! spelar stortsätt ingen roll va ni skriver, de verkar ju som alla älskar den ändå!! så fooortsätt , jag vill aldrig att den här ska ta slut!

2010-11-03 @ 11:59:23
Postat av: Emma

AAASSBRAA JU !!

2010-11-03 @ 12:29:19
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Maja :)

Alltså ni ÄGER på att skriva! ni borde göra en bok av det! :D

2010-11-03 @ 14:25:58
Postat av: Maja

När kommer nästa del!?

älskar berättelsen ;) <3

2010-11-03 @ 14:41:52
Postat av: Emma

kolla gärna in min blogg ! :D

2010-11-03 @ 14:50:41
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: dersim

kan ni inte lägga in 1 inlägg till <3333

2010-11-03 @ 14:53:17
URL: http://dersim.blogg.se/
Postat av: cajsa

skriv mer ! snälla, jag klarar ig inte ! det e jätte bra ! <3

2010-11-03 @ 17:30:38
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad bra den äär! Skriv en till idag snälla??? :D

2010-11-03 @ 17:43:58
Postat av: Anonym

asså merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

annars dör vi;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,, merrrrrrrrrr

2010-11-03 @ 18:23:03
Postat av: Anonym

merrra nuuu

2010-11-03 @ 19:09:27
Postat av: Anonym

Alltså kan ni typ skriva 5 st per dag

2010-11-03 @ 19:46:39
Postat av: ella

ni kanske kan skriva lite mer om Cristian. Dom kanske kan va hemma hos justin o typ köra sanning eller konsikvens, o så kanske justin säger nått som gör sofia arg. Hehe för dåå bliir novellen ännu lääängre! :D



ooch deen är gryyyyyyymt, bra!!! måste få nästa idag ? SNÄLLAAAAAAAAAAAAAA!

2010-11-03 @ 19:46:39
Postat av: sophie

OMG!! fett bra ju, har en idé men det kanske e lite weird men typ att justin har lämnat henne och hon e så orolig över massor och sedan kommer han tilbaxs på sommarlovet, elr nånting, men fett braaaaa fortsätt:))

2011-06-02 @ 14:48:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0