You changed everything - episode 30

- Har jag sagt att du är väldigt sexig i genomskinnlig och blöt t-shirt ? frågade jag.
- Nu pratar du nog om dej själv , svarade han och härmade min röst.
- Haha , väldigt kul Bieber , sa jag och armbågade honom lite lätt....


Han tog min hand och vi började gå längs sandkanten för att hämta våra skor. Då och då småpussades och retades genom att knuffa varandra i vattnet lite smålätt.
Vi tog våra skor och bär dom i handen ut till trottoaren för att slippa få sand i dom.
- Jag vill inte hem , sa jag och kollade bak mot vattnet.
- Inte jag heller , men vi måste. Jag vill inte att dina föräldrar ska bli sura på mej , sa han och började ta på sej skorna.
Jag gjorde detsamma och sedan började vi gå hemåt.

När vi var framme hjälpte han mej att klättra upp till mitt rum och sedan kom han efter mej.
- Vad ska vi göra nu då ? frågade jag. Jag vill inte sova.
- Vi kan ju bara ligga i sängen och ta det lugnt , men först borde vi nog byta om.
- Ja , det kanske vi borde , sa jag och började gå mot min garderob.
- Men hallå , jag har ju inga kläder här... sa Justin lite oroligt.
- Men låna nånting av mej bara.
- Av dej ? Du har ju hur småa kläder som helst. Tjejkläder.
- Men jag ett par badbyxor som är för både tjejer och killar , dom kan du väl ha ? sa jag.
- Aa visst , om dom inte är för småa.

Jag gick till min garderob och tog ut ett par hotpants och ett linne , sedan tog jag badbyxorna och kastade dom till honom.
- Du kan byta om här , jag går och byter om i badrummet , sa jag.
- Varför kan du inte byta om här ? frågade han och flinade.
- Det kan du glömma , sa jag och gick iväg.

Jag gick in i badrummet och tog av mej dom blöta kläderna , sedan tog jag linnet och hotpantsen på mej. Jag slängde dom blöta kläderna i tvättkorgen och sedan gick jag till mitt rum igen. Justin hade redan bytt om och låg redan i sängen.
Han stirrade på mej som ett fån när jag kom in och verkade ha tappat andan.
- Vad är det ? frågade jag oroligt. Har jag nånting i ansiktet ?
- Ska du sova sådär ?
- Eh.. asså jag kan ta på mej ett par byxor om du vill ?
- Nej , nej ! Det går bra sådär , sa han innan jag ens hunnit prata klart.

Jag gick mot datorn och slog på musik lite lågt. Sedan gick jag och la mej i sängen bredvid honom.
- Vad ska vi göra nu då ? frågade jag och suckade lite lågt.
- Berätta nånting om dej som jag inte vet.
- Hm... Var ska jag börja ? Jag hatar pizza , jag tycker att sockar är äckliga , jag måste sova med lampan tänd , jag missbrukar oboy , jag kan inte sova utan min nalle Curtis , min favoritfärg är rosa , jag hatar brunt , jag älskar romantiska filmer , jag brukar ha sexfantasier om Chris Br...
- Va ? frågade han chockat.
- Ahmen , säg inte att du inte brukar ha det om Beyonce ?
- Okejdå , fortsätt.
- Nej , du är det din tur , sa jag och log.
- Okej , jag brukar googla på mej själv , jag döper mina saker till olika namn , jag gillar inte twilight eller high school musical , jag är en kvällsmänniska , jag hatar småa uttrymmen , jag gillar inte riktigt choklad , jag älskar långa promenader , och så älskar jag när tjejer somnar i min famn.
- Hur kan du inte gilla Twilight eller High School Musical ? Taylor och Zac är hur snygga som helst !
- Vem är Taylor ? frågade han.
- Varulven i Twilight , svarade jag förvånat.
- Jaha han , honom har jag träffat flera gånger.
- Va ? När då ? frågade jag chockat.
- På Kids Choice Awards och sånna event.
- Åh , är han snyggare i riktiga livet ? Är han lång ? Är hans tänder lika vita som i filmen ? Är han lika snygg och biffig ? Har du fått se hans magrutor ?
- Jadu , du får väl se när du träffar honom nån gång.
- Som om det någonsin skulle kunna hända , svarade jag.....



Kommentera gärna vad ni tycker ! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaa, älskar dom! förlåt för att jag kommenterar hela tiden xd

2010-11-01 @ 22:12:09
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är skitbra! Älskar den skriv mer:D

2010-11-01 @ 22:26:46
Postat av: Jossann

Skitbra!



Haha, jag började as garva åt detta:



jag brukar ha sexfantasier om Chris Br...

- Va ? frågade han chockat.

- Ahmen , säg inte att du inte brukar ha det om Beyonce ?

- Okejdå , fortsätt , sa han och slappnade av igen.



Hahah.



MERA!

2010-11-01 @ 22:28:06
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: Emma

ÄLSKAAR ALLA !!!! drogar ju dom fan ! ;)

2010-11-01 @ 22:28:29
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: julia:DD

underbart bra, det går inte att sluta läsa, nu längtar jag till de andra episoderna ! :)

2010-11-01 @ 22:28:46
URL: http://juliajjohansson.bloggplatsen.se
Postat av: Karro :)

åååååh, vad bra det är :)<3

slutet <3 justin blir ju avensjuuk, så himla gulligt<3

2010-11-01 @ 22:33:53
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen <3 :D fyfan dethär är Bäst aso!

2010-11-01 @ 22:51:39
Postat av: marrem

As bra, åå jag vill vara hon ! ;) <333

2010-11-01 @ 23:01:14
URL: http://marrenilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

aaaaaaaw:) Jag är helt beroende!! Skriv meeeer (a)

2010-11-01 @ 23:02:27
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: patricia

aaaw haha det hon sa verkade lite osant !! xD

2010-11-01 @ 23:18:28
Postat av: Emma

Nu har jag en frågestund på min blogg så gå gärna in och fråga vad som helst !! ;D

2010-11-02 @ 09:20:22
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Man blir helt beroende... Meerrr!!!

2010-11-02 @ 10:54:04
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0