You changed everything - episode 29

- Jag ska lägga mej nu , jag är ganska trött , så kom inte upp och stör mej för jag kommer att sova.
- Okej , godnatt gumman ,  sa båda i kör.

Jag gick snabbt upp till mitt rum och sprang till fönstret. Justin höll redan på att klättra upp och var snart framme. Jag öppnade fönstret och efter några sekunder var han inne igen....



Han slängde sej i min säng direkt och andades tungt.
- Är du trött ? frågade jag och satte mej vid fotändan av sängen.
- Nä inte riktigt , men det var jobbigt att klättra upp.
Jag svarade inte utom log bara lite smått. Jag märkte att han kollade på mej och blev lite generad.
- Varför kollar du på mej sådär ? frågade jag och tittade bort.
- Har jag någonsin sagt att du har jättefina ögon ?
- Nu pratar du om dej själv , sa jag och rodnade.
- Kom hit , sa han och makade lite på sej så att jag skulle lägga mej bredvid honom.
Jag gjorde som han sa och la mitt huvud på hans bröstkorg. Jag hörde hans snabba hjärtslag.
- Justin ?
- Ja vad är det ? sa han och strök mitt hår.
- Kan vi inte gå ut ? Jag vill göra nåt kul.
- Va ? Klockan är ju snart halv elva , dina föräldrar skulle aldrig låta oss gå ut nu , svarade han förvånat.
- Vem har sagt att dom behöver veta ? Vi kan ju smyga ut genom fönstret , sa jag och småflinade.
- Vad har du tänkt att vi ska göra ute vid den här tiden då ? frågade han och kollade på mej.
- Vi kan gå till stranden ett tag , det är inte så långt härifrån.
- Stranden ? Du tänker väl inte bada såhär dags ?
- Nej det tänker jag inte , sa jag och skrattade. Men det är solnedgång snart och jag har alltid velat gå dit vid den här tiden med någon jag tycker om.
- Visst , om du vill det så , sa han och kysste mej på pannan.
Hans läppar var underbart mjuka som vanligt och jag kunde inte låta bli att ta tag i hans nacke och kyssa honom.
- Vad var det där för ? frågade han och flinade när jag släppte taget.
Jag svarade inte utom gick bara till min garderob och tog en munktröja , sedan gick jag till fönstret och öppnade det.
- Låt mej gå ner först så kan jag hjälpa dej sen , sa han och började klätta ner.
- Var försiktig , sa jag.

När han äntligen var nere så började jag klättra ner försiktigt. Justin stod där nere beredd på att fånga mej.
- Redo ? frågade jag beredd på att hoppa.
- Alltid , sa han och skrattade.
Han tog emot mej och sedan släppte han ner mej.
- Nu går vi , bäst att vi skyndar oss innan mamma och pappa märker något.

Jag tog hans hand och vi började gå mot stranden. På vägen dit passerade ganska många bilar oss , förvånansvärt många faktiskt med tanke på vad klockan var.
Efter ungefär en kvarts promenad var vi äntligen framme och solen höll redan på att gå ner.
Jag släppte hans han och började springa mot vattnet.
- Sofia vad håller du på med ? Du sa att du inte skulle bada ! skrek Justin efter mej och försökte springa ikapp mej.
Jag svarade inte. Jag tog av mej sockarna och munktröjan sedan hoppade jag i vattnet med kläderna på.
- Du är inte klok , sa Justin och stod och kollade på mej.
- Hoppa i , sa jag och plaskade runt i vattnet.
- Nej , det kan du glömma , sa han och skrattade hysteriskt.

Jag gick ut ur vattnet och gick fram till honom. Jag kramade honom så hårt jag kunde och sedan släppte jag honom och märkte att han var dyngsur.
- Ops , det var inte meningen , sa jag och flinade. Sedan sprang jag in i vattnet igen.
- Nä , nu ska du få ! sa han och tog av sej skorna. Sedan sprang han efter mej ut i vattnet.

Jag skvättade vatten på honom och sedan tog han tag i mina axlar och tröck ner mej i vattnet.
- Det där var dumt av dej , sa jag och skrattade.
Jag knuffade ner honom och sedan sprang jag iväg. Jag började springa genom den torra sanden och märkte efter en stund att han sprang bakom mej.
Jag blev väldigt anfådd och till sist snubblade jag. Han kom fram till mej och hjälpte mej upp.
- Hur gick det ? frågade han.
- Så...där... svarade jag och andades riktigt tungt.
Han tog tag i min nacke och kysste mej sakta och tröck mej närmare mot hans våta kropp. Det kändes magiskt att stå där och kyssa honom medans solen höll på att gå ner. Som i en film ungefär...
Sedan släppte vi båda taget och kollade in i varandras ögon. Sedan kollade jag ner mot hans mage.

- Har jag sagt att du är väldigt sexig i genomskinnlig och blöt t-shirt ? frågade jag.
- Nu pratar du nog om dej själv , svarade han och härmade min röst.
- Haha , väldigt kul Bieber , sa jag och armbågade honom lite lätt....

Kommentera gärna vad ni tycker ! :)

Kommentarer
Postat av: Daniella <3

Älskar den !

2010-11-01 @ 20:38:52
Postat av: Julia

Hahah, roligt i slutet. En till idag? :)

2010-11-01 @ 20:41:02
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiiiiitbra !

2010-11-01 @ 20:42:18
Postat av: Anna

haha, fan va jag garva i slutet xd en till idag? :D

2010-11-01 @ 20:51:02
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: tessan

älskar den! alltid lika bra. nån mer idag? :D

2010-11-01 @ 20:54:08
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Emma

haha as bra ju !! ;D

2010-11-01 @ 20:55:50
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: sanna

this story is my drug..

en till idag? :)

2010-11-01 @ 21:11:00
Postat av: JB<3

Super bra! Verkligen:D

2010-11-01 @ 21:16:10
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gillar verkligen de här, jag älskade speciellt 27 :)

2010-11-01 @ 21:19:25
URL: http://demilovatoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var skitbra ju! Skriv en till ikväll? Haha älskar slutet på den här :)

2010-11-01 @ 21:31:35
Postat av: Anna

okej, inte för att klaga , men det är lite roligt: ni skrev förut att det var jullov inom en vecka, sen när det skulle vara jullov var hon i skolan (då när justin kom) och det var ju jättekallt i en episod också, och sen helt plötsligt blir det så varmt så att dom kan bada? haha, ni behöver inte bry er, lite kul bara. FORTSÄTT SKRIVA! :D

2010-11-01 @ 21:35:35
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Patricia

en till idag den var kort men braa

2010-11-01 @ 21:43:20
Postat av: silje

elsker det! :D mer i dag?n:)):):):)

2010-11-01 @ 21:55:37
Postat av: Karro :)

skit bra!<3

men, skulle de nt komma 2 elr 3 idag? (A)

sry att jag frågar sånt alltid, men den är så himla bra!<3<3<3

2010-11-01 @ 22:01:00
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: aah, just det! :D

2010-11-01 @ 22:08:55
URL: http://theannalife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0