YOU CHANGE EVERYTHING EPISODE 69

- Vi har bokat spa åt er om 2 timmar efter middagen. Den är om 1. Ta god tid på er att fixa i ordning. 
Vi log och tackade. När vi stängde dörren så började vi as garva, 
- Hej, jag heter mrs Bieber, sa jag och tjöt av garv. 
- Hej, jag heter mr Bieber, sa Justin med en fånig mörk röst. 
Efter vi skrattat ett tag så tittade jag mig runt i rummet, 
- OMG vad fint!
- Gillar du det? Sa Justin och la händerna runt om mig. 
- Jag älskar det! Sa jag och kysste honom..

Justin på restaurangen

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag fortsatte kyssa honom och tog tag i hans hår med båda händerna. Han började kyssa mig mer intensivt och jag log lite för mig själv och drog mig försiktigt tillbaka. Han kollade förvånat på mig.
- Vi har två timmar på oss efter middagen, sa jag och flinade. Han log.
- Vad ska vi göra nu då, i en timme? svarade han och pussade mig snabbt.
- Duscha skadar ju aldrig! sa jag och började gå mot badrummet. Han kom ikapp mig och la armen runt min midja.
Långsamt började jag dra av mig tröjan, medan Justin började knäppa upp knapparna på sin skjorta. Jag hjälpte honom med dom sista knapparna och drog sedan handen över hans mage medan jag kysste honom. 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag drog av mig mina jeans och gick in i duschen och satte på vattnet under tiden Sofia drog av sig sina byxor.
Hon kom in till mig i duschen och vi stog ett tag och bara kollade på varandra.
- Shit va fin du e, sa jag och drog henne till mig. Hon log sitt finaste leende och kysste mig, ännu mer passionerat än tidigare. 
Vi stog i duschen ett bra tag, och kysstes till och från tills hon tillslut stängde av duschen.
- Jag måste ju hinna fixa mig! sa hon och gick ut och började torka sig. Jag följde hennes exempel och gick sen ut i sviten igen. Jag drog på mig en skjorta och ett par svarta jeans och väntade på att Sofia skulle bli klar.
När hon kom ut från badrummet hade hon en jätte söt, ljusblå tunika. Jag sa inget, utan log bara och tog hennes hand och gick ner mot restaurangen. I hissen påväg ner kollade jag på henne och sa:
- Jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar dig. Du e så himla fin. Hon rodnade och gav mig en puss på kinden.
- Då vet du hur jag känner för dig med, log hon och gick ut ifrån hissen.
Vi blev visade till ett bord, längst bort i restaurangen, där jag drog ut stolen åt henne och hon satte sig.
Middagen flöt på och vi skrattade och pratade om allt möjligt, men jag nämnde aldrig Caitlin. Det kändes onödigt att förstöra en mysig middag med hennes namn.
Bandet, som spelat lågt i bakgrunden hela tiden, tystnade. Sångaren harklade sig i micken.
- Vi har en väldigt speciell person här idag, som gärna ville komma upp och köra en låt, varsågod. Sa han och nickade mot mig.
Jag reste mig upp och gick upp på scenen. Jag såg Sofias förvånade min och log, sedan tog jag upp gitarren bredvid mig.
- Den här låten, är till den finaste tjejen jag någonsin träffat, sa jag och tog första ackordet på gitarren.
Hejhej!
Vi vet att det vart usel uppdatering tyvärr.
Men hoppas ni är förstående att vi också har skola och sköta som ni också har antar jag?
Men vi försöker så gott vi kan och det kommer några idag också!
Hoppas ni förlåter oss?! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh vad fint !!!! Men den va så kort :0

2010-11-23 @ 22:44:12
Postat av: Anonym

vrf så kort?:(

2010-11-23 @ 22:57:23
Postat av: cajsa

awww! ♥ fortsätt!

2010-11-23 @ 22:59:24
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad romantiskt med att få en låt <33 :)

2010-11-23 @ 23:10:06
URL: http://demilovatoforever.blogg.se/
Postat av: Petra

varför måste människan vara så jävla perfekt? gråter ju till varje episode:) hehe xD

2010-11-23 @ 23:11:52
Postat av: Julia

aaaaabra , mer :)

2010-11-24 @ 06:22:58
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

Den var ju jätte bra(Y):D

alla har ju typ börjat härma din blogg nu....

2010-11-24 @ 06:51:34
Postat av: madde

aaaw<3 jag älskar den<3 önskar att jag var sofia<3 :D mer snälla<3

2010-11-24 @ 07:16:53
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Sandra

awwwwwwwww mer

2010-11-24 @ 07:39:26
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: ELMA

omg varför så kort?! oh merrrrrr!!!

2010-11-24 @ 07:50:30
Postat av: Anna

aaaaaaww , ÄNTLIGEN uppdatering! :)

2010-11-24 @ 08:37:13
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! :D

2010-11-24 @ 13:14:12
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: ///Moa

Meeer!!!///Moa<33

2010-11-24 @ 15:21:27
Postat av: JB FAAAAAAN

va lite blogga mer sen :) <3333

2010-11-24 @ 15:25:21
Postat av: Isabelle

men å vilket kort avsnitt, :( / linnea www.linneafallmans.blogg.se

2010-11-24 @ 15:38:04
URL: http://issble.blogg.se/
Postat av: Anonym

dååååålig uppdatering , värsta korta nuuuu jue... !!!! vill ha mer !! :D:D

2010-11-24 @ 16:08:44
Postat av: Anonym

Neeej jag dööööööör!! Vad söt han är mot henneeeeee!!! Skitbra!

2010-11-24 @ 16:25:02
Postat av: Johanna

Slutet, omgg såå gullig han är!Meer snäälla!

2010-11-24 @ 17:49:27
URL: http://www.jojjos.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0