you change everything episode 67

SOFIAS PERSPEKTIV:

Shit vilka underbara fans Justin har, man får se en helt annorlunda sida av dom. En lugn och trevlig, istället för den där skrikande sidan.
Efter vi kört singstar ett tag frågade en av tjejerna:
- Men hur gick det till när du svimmade Sofia?
- Jag blev nerslagen, av en viss person.
När jag sagt det såg jag hur det blixtrade till i Justin ögon. Han hatade verkligen henne nu..
- VA?! Vemdå? Sa tjejerna och flyttade sig närmre.
- Får jag säga Justin? Sa jag och tog tag i hans hand.
- Ja, gör det. Hela världen ska få veta vem hon egentligen är, sa han och såg både arg och ledsen ut.
- VA? HON?! Vem vem vem? Sa tjejerna i kör nästan.
- Caitlin... Sa jag och svalde hårt.
- Va? Ofta Caitlin.. vilken bitch! Sa en av tjejerna.
- Justin vill att vi ska polisanmäla henne, sa jag.
- Va? Gör det! Sa en av tjejerna.
- Vi vet inte än, svarade jag..


Vet att det inte ser ut som Justin, men ni får föreställa er med eran fantasi ;)

SOFIAS PERSPEKTIV:

- Snälla Sofia, kan vi inte polisanmäla henne? Jag vill inte att hon ska komma undan med det här, sa Justin med tårarna i ögonen.
- Ja Sofia, komigen. Anmäl henne, det är det enda rätta, sa en utav tjejerna.
- Jag vet inte, det blir så mycket drama då, sa jag fundersamt.
- Men vi alla stöttar dig ju! Sa tre utav tjejerna.
- Ja och speciellt jag, sa Justin och log emot mig.
- Okejdå... Vi polisanmäler henne, sa jag.
- Bra Sofia!! Vi gör det nu direkt! Sa en utav tjejerna.
- Bra idé faktikst! Sa Justin och sken upp.
- Nu? Sa jag förvånat.
- Ja, jag ringer min chafför så kan alla följa med! Sa Justin som nu helt plötsligt var helt hyper.
- Ja! Skrek alla tjejer.
Efter en stund kom en limousine och hämta alla oss. Vi åkte iväg mot polisstationen och alla var helt hyper utom jag. Jag undrade bara hur det här skulle gå..
Efter ett tag kom vi fram och alla hoppade ut. Jag satt kvar..
- Kom nu Sofia, det här är för ditt eget bästa! Sa Justin och sträckte fram sin hand emot mig.
- Justin, nånting kommer hända. Jag vet det, sa jag oroligt.
- Men älskade Sofia... Sa Justin och satte sig brevid mig.
- Allting kommer gå bra, jag lovar dig, sa Justin och tog min hand.
Jag vände huvudet åt hans håll och log, när jag såg hur lugn han såg ut så kände jag hur det orolig försvann. Jag blev lycklig istället, jag la armarna runt hans hals och mötte hans läppar med mina. Gud så underbart, jag ville bara pausa allt i världen och bara sitta här, och kyssa om min älskade älskade Justin.
Helt plötsligt kom tjejerna,
- Hallå lovebirds, kom nu! Vi har redan snackat med en polis och sagt att Justin Bieber snart kommer. Dom städar där inne nu! HAHAHAH. Bara för du ska komma Justin.
När dom sa det, så brast jag ut i skratt. Vad är så märkvärdigt med Justin? Han är precis som vem som helst ju!
- Kom nu, sa jag och log mot Justin.
Vi kom in i byggnaden och såg hur fyra stycken poliser stod och välkommnade oss. De ledde oss till ett litet rum och frågade vad vi ville ha hjälp med.
- Jo, det är såhär att min fästmö som sitter här brevid mig, Sofia alltså, hon har blivit nerslagen för 2 dagar sen. Hon svimmade och fick sy ett stort sår i huvudet. Och vi tänkte anmäla hon som gjorde det.
- Jaha okej, vad heter hon? Sa en polis medans han antecknade.
- Caitlin Beadles, sa jag tyst.
- Jaha okej. Och ni är säkra på er sak? Sa den kvinnliga polisen som satt brevid.
- Yes, sa Justin och tog tag i min hand.
- Okej, då skickar vi  hem papprerna som ni ska fylla i om senast 2 dagar, sa polisen som antecknat.
- Tack så mycket! Sa Justin och skakade hand med de båda poliserna, jag log emot dom. Sedan tog Justin min hand och vi gick ut till bilen där alla tjejer var.
- Så nu får vi papper om två dagar senast som vi ska fylla i! Sa Justin och lät lycklig.
- Gud så bra, sa alla tjejer.
- Är det någonstans ni ska nu? Jag och Sofia ska hem och sova nu, vill ni ha skjus någonstans? Sa Justin.
- Ehm, nej, vi kan gå härifrån! Men tack så jätte mycket för en rolig kväll. Vi ses snart, sa alla tjejer och vi fick en kram. Förutom av en tjej.. Som nästan varit tyst hela kvällen. Hon hade håret uppsatt tror jag, för hon hade en keps över. Så man såg knappt håret. Sedan hade hon blåa ögon tror jag, man såg dom inte så mycket, men dom såg så overkligt blåa ut. Ungefär som att hon hade linser.. Hon hade iallafall likadan mun som Caitlin. 

CAITLINS PERSPEKTIV:

När jag var påväg hem så tänkte jag på hur dumma dom var, som inte såg att det var jag! Jag tog bort den fula kepsen jag lånat av Christian och släppte ur håret. Jag tog ut dom hemska blåa linserna jag haft i ögonen hela kvällen, gud så ont det hade gjort.
- Inatt ska jag bryta mig in på polisstationen och ta papprena dom ska skicka till Justin och Sofia. Dom ska inte polisanmäla mig, sa jag högt för mig själv.
Min plan var brilliant. Dom skulle aldrig komma på att det var jag, och allt skulle bli som vanligt. Justin och jag igen! 
När jag kom hem så kom Christian springande, 
- Vart har du varit? Du sa att du inte skulle vara borta så länge. Jag måste ha min keps nu! Fattar inte att jag lånade ut min finaste keps till dig... Sa Christian och lät sur. 
- Det tog lite längre tid än vad jag trodde. Och här har du din fula keps, sa jag och kastade den på honom. 
Jag hade inte tid nu att hålla på och vara snäll, jag var tvungen att gå upp och planera hur jag skulle ta mig in i polishuset. Klockan 03:00 skulle jag dit, för det är då alla poliser åker hem och sover i två timmar. Då hade jag alltså två timmar på mig att hitta anteckningarna och radera polisanmälan i datan.. 
Efter att ha planerat i kankse en timme så la jag mig i sängen. Jag satte alarmet på 03:00 och somnade..

JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi kollat klart på film så var vi inte ett dugg trötta. Jag tittade på Sofia som satt med min macbook i knät.
- Ska vi fortsätta där vi slutade sist? Sa jag och log mot henne.
- Vad menar du? Sa hon och blinkade.
Jag gick emot henne och bar uppe henne, jag la henne mjukt på golvet eftersom vi har heltäckningsmatta. Jag kysste henne och hon tog av mig min tröja. Vi kysstes mer och mer passionerat och jag kände hur ståndet började växa. Jag tog av henne tröja och knäppte upp bhn. Jag kysste henne på halsen och tog ena bröstet i min hand, hon andades högt och jag fortsatte med att ta av hennes byxor. Hon reste sig upp och jag la mig ner i stället, hon tog av mina byxor och smekte mig lite utanpå kalsongerna. Jag bet mig i läppen. Hon drog av mig mina kalsonger helt och tog ett stadigt grepp, hon började försiktigt runka av mig och jag stönade ganska högt. Jag ville bara ha henne nu, jag kunde inte hålla mig utan jag reste mig upp och la henne ner igen, jag tog av henne byxorna och trosorna, innan jag stoppade in den så smekte jag henne lite lätt, hon blunade och bet sig i läppen, jag log för mig själv. Jag la mig mjukt på henne och stoppade in den, gud vilken känsla. Jag började röra mig i en mjukt takt och hon stönade, efter ett tag så körde jag snabbare, hon stönade och jag med, jag tog ett grepp om hennes mjuka bröst och smekte dom lite lätt. Hon njöt verkligen, det såg man. Efter vi kört i kankse en kvart så var vi båda svettiga, jag kände att jag höll på och komma. Jag tog ut den och väntade lite, känslan försvann. Jag stoppade in den igen och rörde mig i en rytmiskt takt. Jag började lära mig nu! Efter en stund så kände jag att jag var påväg att komma igen, jag kände hur Sofias kropp spändes till och orgasmen kom. Jag drog ut min och jag kom också. 
Jag hoppade av henne och la mig brevid henne på golvet, hon andades fortfarande högt och jag vad anfådd. 
- WOW! Utbrast jag. Jag börjar lära mig mig nu, tillade jag och kysste hennes huvud.
- Du, det där var bästa gången nånsin, sa hon och vände huvudet mot mig.
Efter att legat ett tag på golvet och samlat sig så gick vi in till duschen.
- Förresten, jag använde inte kondom! Shit, sa jag och kände mig dum.
- Gjorde du inte? Vart fasen kom du någonstans då? Sa hon och såg orolig ut.
- På mattan tror jag..... Sa jag och rodnade.
- HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH! PÅ MATTAN? HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
- Tänk om mamma ser, det är inte roligt Sofia.
- HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAH JOOOOOOO!
Sofia låg på toagolvet och vred sig av skratt.
- Nej, sa jag och försökte låta seriös fast jag var nära på och skratta. Sofia låg liksom naken på mitt badrums golv och skrattade.
- HAHAHAHAHA JO! DET VAR DET ROLIGASTE SOM HÄNT IDAG. AHHAAHAHAHAHAAHHA.
- Nej..... Jag kunde inte hålla mig mer, jag började också skratta.
- Du? Sa Sofia helt plötsligt.
- Vad? Sa jag oroligt.
- Du vet den där tjejen? Som var så tyst hela tiden..?
- Aa..
- Visst såg det lite ut som Caitlin, jag menar. Man såg ju defenitift att hon hade blåa linser.
- Vänta, måste tänka..
Tjejen som Sofia snackade om, hade skrattat en gång på hela kvällen. Och när jag tänkte på skrattet så kom jag på vem det var..
- FAN DET VAR CAITLIN!!! HON VET FÖRIHELVETE!

CAITLINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att klockan ringde, jag stängde av den så fort jag kunde så ingen annan vaknade. Jag smög upp och satte på mig mina svarta tigtha jeans och en svart långärmad. Jag satte upp håret i en hästsvans och tog på mig en svart keps. Nu såg jag ut som en inbrottstjuv.
Jag tog min moped för det skulle gå mycket snabbare då. Jag körde iväg mot polisstationen. 
När jag kom fram så ställde jag min moped i en gränd så ingen skulle se den. Jag klättrade upp på taket och gick in genom en vindslucka, för jag visste att deras larm där hade gått sönder sedan en vecka tillbaka, så larmet kunde inte gå där, jag kollade på klockan, jag hade en och en halvtimma på mig.
Jag kom in till kontoret och började rota i varenda låda jag kunde hitta..
Precis när jag hittat anteckningarna så hörde jag hur en nyckel vreds om i låset och hur någon öppnade dörren...

Kommentarer
Postat av: Anna

OMG, MEEEEEEEEEEER

2010-11-20 @ 19:59:38
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

skitbra!! Skriv mer! :D

2010-11-20 @ 20:02:58
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra, men asså om dem inte använde kondom, så borde ju Sofia vara gravid? ;) Eller asså bli gravid.. Men det var bra! :D

2010-11-20 @ 20:03:44
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh spännande :D

2010-11-20 @ 20:03:56
Postat av: //MOa

Snälla mer snälla!!//Moa<33

2010-11-20 @ 20:12:35
Postat av: Julia

omggggggggggggggggg vad braaaa! en till idag ? plzzz

2010-11-20 @ 20:13:34
Postat av: emma

det börjar bli för mkt sex..

annars är den jätte bra!

2010-11-20 @ 20:19:46
URL: http://emmathorslund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha sry nu börjar det bli ut tjatat med allt sex, och hon kan väl inte bli gravid för han drar ju ut den före utlösningen

hahahah super bra(Y):D

2010-11-20 @ 20:29:00
Postat av: Anonym

SHIT vad bra meeeer

2010-11-20 @ 20:36:18
Postat av: Feliciaaaas

Jag håller med Emma det börjar bli lite för mkt med sex...

2010-11-20 @ 20:50:32
Postat av: Sandra

det börjar inte alls bli för mycket sex! det är bra som det är :D meeeeeeeeraaaaaaaaaaa

2010-11-20 @ 21:00:31
URL: http://potatismos.blogg.se/
Postat av: josefine

fan va bra då :D haha, kommer caitlin upptäckas lr? ^o)

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!

love

2010-11-20 @ 21:06:07
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Liney

Ni blir bara bättre och bättre hela tiden! Dock lite tjetigt med allt sex, men annars toppen! (:

2010-11-20 @ 21:06:33
Postat av: Anonym

Hahha för mke sex och det gillar vi...

Men asså då måste hon ju vara gravid eller något, för han fick ju det dära;)<3

2010-11-20 @ 21:09:35
Postat av: Siri

blir hon graviD? asså det är så hett mellan dem.. men jag lever verkligen mig in i berättelsen så det blir lite jobbigt när han typ twittrar eller man se nya bilder på honom eftersom han verkligen är oskuld och inte gjort det och ah du vet! tänker typ att han är tsm med Sofia :o galetttt bra skriivit!

2010-11-20 @ 21:11:50
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Clara

Det måste vara en polis och Jusitn o Sofia som kommer in snälla! Annars blire inge bra..!!

2010-11-20 @ 21:20:00
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Maja

... och där står Justin och Sofia...

AHAHHAHAHA bästa!! <3<3<3<3<3<3<3 OMG nu måste hon va gravid ju :O iaf fett bra! <3<3<3

2010-11-20 @ 21:32:37
Postat av: Anonym

eller hur håller med dem andra!! asso alla ni/vi som tkr att det e bra att dem skriver om att dem har sex här o där e mogna för att sex e vanligt bland människor asso inte det ANDRA ni vet :)

2010-11-20 @ 21:45:32
Postat av: Anonym

Man kan inte bli gravid om killen inte kommer i tjejen. Det är ju bara roligt när dom har sex, eftersom det kan man skriva så mycket om. Det är bara hitta på lite grejer. Jag tycker att det är bra.

Men jag tycker sofia borde bli gravid lite senare, eller snart asså. Jag tycker också att det är sofia och justin som kommer. Med en polis såklart.

2010-11-20 @ 21:53:29
Postat av: Anonym

aaa jag håller med båda anonyma:) o när dem har sex berätta lite djupare det e kul o läsa hur ni tänker:) ni e skit bra!! hoppas det blir en till TUUDAAY pls!!

2010-11-20 @ 21:58:14
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! :D

2010-11-20 @ 22:01:07
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

en till så vi har ngt att läsa t imorn!!

2010-11-20 @ 22:04:29
Postat av: Anonym

Bra som alltid ;D Men sexet borde räcka för nu och jag tycker INTE Sofia borde bli gravid för då blir historian för lik "du förändrade mitt liv love story" Och förlåt men den historian VAR bra men har blivit så ÖVERDRIVEN(för er som läst den förstår mig nog) och denna historia är grym och borde kännas verklig :D <3

2010-11-20 @ 22:43:18
Postat av: natalie

jag tycker typ att sofia kan bli gravid...

eller så eftersom dom inte använde kondom..och han trodde han kom på mattan.. :p

men ni är GRYMT BRA asså!

2010-11-20 @ 22:44:23
Postat av: JDBStory - En blogg med Justin noveller!

Skit bra episode! Jag ääääälskar eran blogg!!!! :D:D:D:D

2010-11-20 @ 22:49:41
URL: http://jdbstory.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra :)

längtar tills nästa del kommer :)

2010-11-20 @ 22:54:28
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Sally

Ni är jätteduktiga!

För att det ska bli lite mer spännade, så tycker jag att Sofia ska bli gravid...

Det skulle vara jättekul!

Ni skulle fått till MASSOR av nya roliga avstitt, när hon ska ha barn. Hon får INTE göra abort!

Döp barnet till någon fint namn, som Bella eller något haha ;) Det ska vara en flicka tycker jag.

Kram!

2010-11-20 @ 23:05:57
URL: http://sa
Postat av: Johanna

Meer, men snälla gör henne inte gravid!Seriöst så blir det för överdrivet och för mkt drama!

Annars så är den jätte bra :D

2010-11-21 @ 00:35:01
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Bella

ja vet, alla har olika åsikter, men låt dom skriva som dom vill, och om ni inte gillar det så behöver ni ju inte läsa :) i'm just sayin'

2010-11-21 @ 01:00:55
Postat av: Anonym

Snälla skriv mer ni skriver nästan inget ni ska typ skriva tre avsnitt varje dag den har storyn är ju fan fett bra

2010-11-21 @ 11:26:38
Postat av: Anonym

MER! OMG SÅ JÄVLA BRA!

2010-11-21 @ 11:49:25
Postat av: anna

skitbra :D skriv mer, inte bara en gång om dagen. typ två eller tre :D

2010-11-21 @ 13:32:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0