you change everything episode 66

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi körde upp på min infart och jag tittade på Sofia och log. Shit vad vacker hon är.
- Vi har huset för oss själva i två dagar! Mamma åkte till en kompis, sa han och log.
- Yes, gud vad skönt! Två dagar själv med dig. Och sedan 4 dagar med dig och din mamma! Shit, jag älskar dig! Sa Sofia och kysste mig så passionerat att jag höll på och dö. 
- Jag vill ha dig nu! Viskade jag i hennes öra.
- Jag vill ha dig nu! Vi går in i bastun, sa hon och blinkade.
Jag log och gick över till hennes sida och öppnade dörren åt henne. Vi gick in i huset hand i hand. 
Precis när jag stängt dörren så lägger jag armarna runt hennes hals och kysser henne. Vi går långsamt baklänges upp för trappan samtidigt som vi kysser varandra, jag tar av henne tröjan och hon tar av mig min. Vi går långsamt ut i ett stort rum på övervåningen, det är det rummet som har en balkong. Jag tar långsamt av mig mina byxor och kysser henne fortfarande. Jag trycker henne mot balkongdörren, som var gjorda av glas.
Helt plötsligt så hör vi båda skrik utifrån, det var någon neranför balkongen som skrek.
Vem är det? Shit dom har sett oss...




Tjejerna som var hos oss.


JUSTINS PERSPEKTIV:

- Vem är det som skriker?! Sa Sofia i en stressasd röst samtidigt som hon letar i full panik efter sin tröja.
- Jag vet inte! Dom eller den har iallafall sett oss tror jag, shit! Sa jag samtidigt som jag drog upp mina byxor.
Vi gick ut på balkongen och såg att det var några utav tjejerna som hjälp mig med Sofia.
- Oj hej... Sa jag och blev generad.
- LOOOVEBIRDS! Skrek dom och skrattade.
Både jag och Sofia rodnade.
- Vad gör ni här? Sa jag och log mot tjejerna.
- Du skulle ju gottgöra oss! Men vi kankse kommer olämpligt, sa dom och fnissade.
- Ehm, nej, eller jo.. Men gå till framsidan så kommer vi ut.
Vi såg hur tjejerna började gå runt huset. Jag tittade på Sofia och vi började asgarva!
- HAHHAAHAHHA, gud vad pinsamt! Sa Sofia samtidigt som hon låg på golvet och vred sig av skratt.
- Hahahahahha, skämta inte! Jag hade fan inga byxor på mig! Tur att jag inte hann ta av mig kalsongerna! Sa jag och började skratta enu mer.
- Vi kankse måste gå ner nu och möta dom, sa Sofia och knuffade mig lätt på armen.
- FÖRST DEN NER! Skrek jag och sprang iväg. Sofia var tätt bakom mig. Vi knuffade varandra hela vägen ner för trappan och höll på och dö av skratt. När vi öppnade dörren tillsammans så skrattade vi fortfrande.
- Eh, hej! HAHAHA, skrattade Sofia.
- Hej, hur mår du? Hur gick det på sjukhuset? Sa hälften av tjejerna i mun på varandra.
- Jag mår jätte bra! Tack för ni räddade mig, eller nått! Sa Sofia och gick ut och kramade tjejerna. 
Det gick inte så bra för det kankse var runt 20-30 tjejer så hon blev inträngd i mitten. 
- JUSTIN? HALLÅ JUSTIN?! JAG ÄR INSTÄNGD! HAHAHAHAHAHAHA, skrek Sofia samtidigt som hon och alla tjejer skrattade.
Jag kunde inte låta bli att skratta, jag skrattade så mycket att jag var tvungen att lägga mig på golvet och hålla för min mage! Jag fick knappt någon luft, så mycket skrattade jag. 
- JUSTIN HJÄLP!? Skrek Sofia.
- HAHAHAHHAHA, du ser jätte rolig ut där inne, det lilla som jag ser dig. HAHAHAHA. Nu vet du hur jag har det! Sa jag och vred mig av skratt.
- Nej men tjejer, kom in så tar vi något att äta, eller nånting, sa jag och reste mig upp. 
Tjejerna gick in och Sofia kom ut ur "ringen" med rufsigt hår och helt röd i ansiktet.
- Tack för du räddade mig! Hahahaa, sa sofia och kysste mig. 
Jag besvarade kyssen som blev mer än en vanlig kyss, jag kunde inte låta bli henne, hennes kropp, hennes läppar. Shit hon är så vacker. Vi kysstes mer och mer passionerat och jag la händerna omkring henne och plaserade dom på hennes rumpa. Hon la handen innanför min tröja och smekte min rygg, jag rös. På ett bra sätt såklart. Men bara av att hon rörde mig så kändes det som jag svävade på rosa moln. Helt plötsligt hör vi hur tjejerna står och visslar och fnissar. 
- Hörni lovebirds, vi är faktikst hungriga! Sa ena tjejen och skrattade. 
- Oj, eh, juste! Sa jag och log.
Sofia rodnade.  
Jag blev faktikst förvånad över hur lugna mina fans var, i vanliga fall brukar dom skrika och göra allt för att komma nära mig. Men dom var helt underbara nu! Jag kan inte ha bättre fans. Vi gick ut i köket och tog fram muffins och redbull. Jag menar, hur kan man inte ha redbull hemma?!
Vi gick ut i vardagsrummet och satte oss i soffan allihopa, fast vi var så många så vissa satt på golvet.
- Jag vet, vi kör singstar! Sa den ena tjejen.
- JA! Skrek dom andra tjejerna.
- Ehm, visst, sa både jag och Sofia och log. 

SOFIAS PERSPEKTIV:

Shit vilka underbara fans Justin har, man får se en helt annorlunda sida av dom. En lugn och trevlig, istället för den där skrikande sidan.
Efter vi kört singstar ett tag frågade en av tjejerna:
- Men hur gick det till när du svimmade Sofia?
- Jag blev nerslagen, av en viss person.
När jag sagt det såg jag hur det blixtrade till i Justin ögon. Han hatade verkligen henne nu..
- VA?! Vemdå? Sa tjejerna och flyttade sig närmre.
- Får jag säga Justin? Sa jag och tog tag i hans hand.
- Ja, gör det. Hela världen ska få veta vem hon egentligen är, sa han och såg både arg och ledsen ut.
- VA? HON?! Vem vem vem? Sa tjejerna i kör nästan.
- Caitlin... Sa jag och svalde hårt.
- Va? Ofta Caitlin.. vilken bitch! Sa en av tjejerna.
- Justin vill att vi ska polisanmäla henne, sa jag.
- Va? Gör det! Sa en av tjejerna.
- Vi vet inte än, svarade jag..


Det blev en jätte kort episode, men det är för jag måste fråga er läsare:
Ska dom polisanmäla Caitlin eller inte?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, men ändå inte. Jag menar, dom senaste gångerna som Caitlin har varit med i novellen så har det ju hänt något jätte spännande :) Btw älskar verkligen er blogg :D LOOOOOOOOOOOOOVE IT NI ÄR SJUKT DUKTIGA :D

2010-11-20 @ 14:18:28
Postat av: cajsa

skit bra ! mer c: ♥♥

2010-11-20 @ 14:21:03
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker ja. jag har inget emot henne men det blir mer drama då:) ni måste skriva lite tilll !! kom igen!!

2010-11-20 @ 14:22:05
Postat av: Anonym

nej =)

2010-11-20 @ 14:25:38
Postat av: josefine

jafan det borde dom!!!!

älskar dä!! meeeeeeeeeeer!

love.

2010-11-20 @ 14:26:32
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det borde dem:)

2010-11-20 @ 14:27:23
Postat av: Julia

Jag tycker dem ska anmäla Caitlin! men sen så fortsätter Caitlin förstöra för Justin & Sofia.



Meeeer, älskar er bloogg så himla mkt!!!

2010-11-20 @ 14:30:59
Postat av: Anonym

Ja det borde dom!

2010-11-20 @ 14:32:32
Postat av: HannahBieber

Ja:D<3

2010-11-20 @ 14:38:07
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/
Postat av: Anna

meeer!

2010-11-20 @ 14:38:31
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Sara

nä, jag tycker dem borde lösa det på ett annat sätt..

älskar er blogg! (:

2010-11-20 @ 14:38:47
URL: http://spersson.devote.se
Postat av: ELMA

JA!! men hon fortsätter ändå, och sen kommer jasmine också in i bilden??? :D MER IDAG!!!

2010-11-20 @ 14:38:59
Postat av: ida

POLISANMÄL HENNE

2010-11-20 @ 14:40:11
Postat av: Mickis

Hej jag tycker eran berättelse är JÄTTE bra, men om jag tycker något ska typ vara att dom tänker göra det men Caitlin får reda på det och typ gör inbrott på nåt sätt och slänger anmälan eller tar bort den från datorn för då kan man ha Caitlins perspektiv :D

2010-11-20 @ 14:43:27
Postat av: Anonym

Jepp självklart ska dom det! :D

2010-11-20 @ 14:44:59
Postat av: Anonym

ja det tycker jag att dom ska göra .

HA EN FRÅGESTUND OCKSÅ :)

2010-11-20 @ 14:50:54
Postat av: Anonym

mer!!

2010-11-20 @ 14:51:55
Postat av: Karin

Ja det tkr jag att dom ska göra!

HUR BRA SOM HELST!

2010-11-20 @ 14:57:09
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Sandra

aa gör de



älskar bloggen :*

2010-11-20 @ 16:07:46
URL: http://ssandraaas.blogg.se/
Postat av: silje

Neei, bare fortsett historien :p den er så braaaaaaaa :)))

2010-11-20 @ 16:14:33
Postat av: Anonym

håller med Mickis! :D skit bra idé tjejen ;)

2010-11-20 @ 16:41:38
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

JAA!! det borde dom göra, caitlin är ju dum i huvet..

SKRIV MEEEEEEEER!!!!!

SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA BRAAAAA!!!!!!!!!!! :D

2010-11-20 @ 16:46:18
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Clara

JA FÖR FÄN DOM MÅSTE POLISANMÄLA HENNE! Annars blire inge bra...

2010-11-20 @ 16:48:09
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej dom ska inte annmäla henne! det blir bara så komplicerat i novellen då

2010-11-20 @ 17:02:01
Postat av: //Moa

Snälla sluta inte!! Jag vill läsa mer snälla skriv mer//Moa<33

2010-11-20 @ 17:11:24
Postat av: Anonym

Hahah, är inte det självklart!? Klart dom ska anmäla henne!!! MEEER ikväll!!!!!!! =D NUUUU!!! Love your blog!

2010-11-20 @ 17:19:26
Postat av: Anonym

ja , jag tycker att doom ska ppolis anmölla hon

2010-11-20 @ 17:23:47
Postat av: Linnea Fällman

JA DET SKA DOM !!! :D:D

2010-11-20 @ 17:30:48
URL: http://linneafallmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, gör så här gör att de inte polisanmäler henne men sen så försöker catlin göra något om och då så polisanmäler men då så har inte catilin gjort något, ni fattar xD :P

2010-11-20 @ 17:31:18
Postat av: Anonym

JA!!! och sen blir det typ rättegång eller vad det nu heter ;)

2010-11-20 @ 17:35:12
Postat av: Zhila

ehh först vill jag säga JÄTTE BRA novell och jag vill inte att dom ska polisanmäla henne för jag gillar typ drama och att killen ska typ rädda sin ''kärlek'' och sånt ;) ahhahaha <333

2010-11-20 @ 17:40:35
URL: http://zhilli.blogg.se/
Postat av: Anonym

do it! :D

2010-11-20 @ 17:44:21
Postat av: Anonym

Gör det! Mer idag??? PLZ PLZ PLZ!

2010-11-20 @ 18:02:50
Postat av: Anonym

gör det!!

2010-11-20 @ 18:10:29
Postat av: lollo

JA!!:D

ni är jätte duktiga försten älskar er sida;)

2010-11-20 @ 18:23:21
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer !!!!!!!!!!!

2010-11-20 @ 19:20:43
Postat av: silje

påtide med oppdateringer! jeg er så nyskjerrig ! :D

2010-11-23 @ 15:06:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0