you change everything episode 65

Det var en tjej som räckte upp handen i publiken.
- Ja du där i lila tröja, sa Justin och Kenny sprang ner med en mickrofon.
- Hej, jag heter Jenny. Jag tänkte bara säga att vi fans tror på er, och vi stöttar er till hundra procent! Jag älskar er båda och ni är jätte gulliga tillsammans!
Man hörde att alla andra tjejer skrek "vi håller med, vi håller med."
- Tack allihopa, ni är dom bästa fans man kan önska sig! Sa Justin och fick tårar.
- Nu kör vi en låt! Skrek jag helt plötsligt. Jag var taggad till hundra!
* är du säker?* Viskade Justin i mitt öra. Jag nickade till hans svar och låten sattes igång.
Jag började sjunga min del och det gick super. Sen sjöng vi tillsammans osv.. Allt gick jätte bra och tjejerna blev som galna. Helt plötsligt, i mitten av låten, så ser vi att Caitlin kommer in genom dörrarna.
Vad fan gör hon här tänkte jag.. Jag tittade på Justin som nu hade blivit helt blek i ansiktet...



Justin precis när han fått veta vad som hänt med Sofia..


SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag tog hans hand, och såg på honom och log. Han blev lite lugnare det märkte jag och vi fortsatte att sjunga.
Jag tittade vart Caitlin var, och jag såg henne inte längre.
*Konstigt?* tänkte jag. Sen såg jag vart hon var, hon hade tryckt sig fram genom publiken och stod nu precis neranför scenen. Hon tog micken från tjejen Jenny som hade sagt att hon stöttade oss till hundra procent.
- SOFIA ÄR EN BITCH, HON OCH JUSTIN PASSAR INTE ALLS! Skrek hon i micken.
Det kankse inte var så smart gjort, för alla fans blev förbannade och började skrika till Caitlin och dra därifrån. Justin som nu stod med gapande mun, viftade med handen till Kenny att ta ut henne därifrån. Kenny gick ner och sa nånting åt Caitlin och hon gick ut.
- Ojdå... Sa jag tyst i micken.
- Förlåt för det som nyss hände, hoppas det inte gör nånting! Sa Justin som lät mycket förvirrad.
Fansen skrek och stöttade oss, det märkte man. Dom såg så snälla ut allihopa.
- Jag måste gå nu, måste gå på toa! Jag kommer snart tillbaka, sa jag och log.
Jag gick bakom scen och hörde att Justin stod och pratade och sjöng en accapella. Jag log för mig själv.
Jag åkte upp för en rulltrappa och gick mot toaletten. När jag kom in där så fick jag se Caitlin stå där.
*helvete, tänkte jag*
- DIN JÄVLA HORA! Skrek hon.
- Jag orkar inte bråka, jag kom bara för att gå på toa, sa jag lungt.
- NEJ! Vi ska snacka nu! Sa hon och närmade sig mig.
- Nej kom inte nära, sa jag som nu kände mig illa till mods. Fan att inte Justin är här.
Helt plötsligt svartnade allt till och jag somnade djupt...

JUSTINS PERSPEKTIV:
- Ja och sen var det helt underbart när vi förlova oss.. Förresten vart är Sofia, hon har varit borta ganska länge nu? Har någon lust att springa upp och kolla? Sa jag och log.
Det var fyra tjejer som erbjöd sig att springa upp. Dom gick iväg och jag fortsatte prata om saker som hänt under dom senaste veckorna.
Helt plötsligt kommer tjejerna ner helt bleka i ansiktet och skriker nånting.
- Vart är Sofia?!?! Ge dom en mick för i helvete! Skrek jag åt Kenny.
Kenny sprang ner och gav tjejerna en mick.
- SOFIA ÄR AVSVIMMAD PÅ TOAN! HON BLÖDER JÄTTE MYCKET I HUVUDET OCH ÄR HELT BLEK!!! HON BLÖDER NÄSBLOD OCH LÄPPEN ÄR SPRUCKEN, skrek dom tre tjejerna i kör.
- FAN! Skrek jag. Förlåt, men jag måste.. tillade jag och sprang iväg.
Jag skakade och grät. Jag märkte att fansen sprang efter och stöttade mig.
Jag kom in på toaletten och såg Sofia ligga där med blod runt huvudet.
- RING EN AMBULANS NÅGON! Skrek jag åt tjejerna som hade följt efter. En utav tjejerna som hade hittat Sofia tog upp sin mobil och ringde 112.
- Hej, vi behöver en ambulans till gallerian i stan, en tjej Sofia har ramlat eller nånting, hon är avsvimmad från kankse en halvtimme tillbaka. Ni måste komma fort! Det är Justin Biebers fästmö förihelvete! Skrek och och la på. Jag log till henne, vilka underbara fans jag har..
Jag satt med Sofia i min famn och kysste hennes panna.
- Kan någon ge mig en blöt handduk med vatten på? Sa jag.
Tre tjejer gick in och blötte ner deras tröja, sedan gav dom den till mig.
- Tack, jag står er alla i stor tjänst, sa jag och la tröjan mot Sofias panna.

Ambulansen kom femton minuter senare och bar upp Sofia på en bår och bar ut henne till ambulansen.
- Är det någon anhörig som ska med? Frågade ambulansföraren.
- Ja, jag! Skrek jag. Tack tjejer för ni har ställt upp. Jag lovar att gottgöra er alla! Tillade jag och gjorde ett hjärta mot alla tjejer. Dom log tillbaka.
Vi åkte iväg och ambulansföraren sa nånting som jag inte hörde.
- Ursäkta vad sa du?
- Vem var det som baddade hennes panna med vatten?
- Eh.. Det var jag. Var det dåligt? Kommer hon dö?!? Sa jag och kände klumpen i halsen.
- Nej absolut inte! Det ser jätte bra ut, du har gjort ett jätte bra jobb Justin, utan dig så hade hon inte överlevt. Det är ett ganska stort sår i huvudet. Och eftersom du baddade hennes panna och läppar så höll du henne vid liv. Jätte bra! Sa han och log mot mig.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag vaknade upp och hörde en pipande maskin, det luktade sjukhus. Vad hade hänt nudå?
Jag kollade åt vänster sida och såg att Justin låg lutad över sängen och grät. Jag stäckte mig efter hans hand. Det dunkade riktigt mycket i mitt huvud.
- Ää...l..skling.. Viskade jag fram, fick inte fram så mycket ljud. Jag var så torr i halsen.
Jag kände att Justin hoppade till och tittade upp mot mig. Han var helt röd i ögonen och såg helt förstörd ut.
- Du lever! Sa han och torkade bort tårarna med armen.
- Vad snackar du om? Sa jag. Helt plötsligt mindes jag.
- Det.. var Caitlin. Hon var uppe på toan och jag sa att jag inte ville bråka, men hon kom emot mig och skrek åt mig. Helt plötsligt var allt svart. Sa jag och började gråta.
Jag såg hur Justins ansikte ändrades från glad/ledsen till riktigt förbannad.
- Fan! Fan fan fan, mumlade han och tog upp telefonen.
- Hej Usher, jag måste snacka med dig. Kan du komma till sjukhuset, gå upp till tredje våningen och så rum 10. Sa Justin.
- Javisst, jag kommer så fort som möjligt.

Efter en halvtimma kom Usher in i rummet och han hade blommor med sig.
- Åh tack, sa jag trött.
- Så lite så! Hoppas du kryar på dig snart. Du skulle sett vad alla fans hjälpte dig! Dom var helt underbara.
Jag log emot honom. Orkade inte prata så mycket.
- Usher, det var Cailtlin som gjorde det här. Sofia berättade allt... Jo när Sofia kom upp på toan så...
Medans Justin berättade så stängde jag av mina öron. Orkade inte lyssna. Jag tittade ut genom fönstret och såg att solen lös. Varför ligger jag här för? Jag sa ju åt Caitlin att jag inte ville ha bråk. Jag avbröts när jag hörde att Justin och Usher sa mitt namn.
- Sofia, sofia, sofia, hallå hör du oss? Sa Usher.
- Ja, förlåt, jag fasnade i andra tankar..
- Vi tänker polisanmäla Caitlin. Sa Justin.
- Nej men lägg av, jag orkar inte det. Kan vi inte bara låta det va..?
- Jag vet inte.. Jag tycker att vi ska det.. Sa Usher.
- Men vad ska det tjäna till? Sa jag trött.
- Då låter ju hon oss äntligen vara! Jag orkar inte ha något med henne att göra längre, sa Justin tyst.
När Justin sagt det så kom det in en sjuksköterska och sa:
- Hej Sofia, du har legat här i snart 20 timmar, du får åka hem nu om du vill. Bara du lovar att ta det försiktigt och sedan kommer du tillbaka om två veckor igen och så tar vi bort stygnen i bakhuvudet! Sa hon och log.
- Tack tack tack! Sa Justin och såg överlycklig ut.
- Så lite så, Justin bieber! Sa sjuksköterskan och blinkade.
Justin hjälpte mig över till en rullstol och rullade ut mig till bilen. Han bar in mig i bilen och gick tillbaka med rullstolen.
Han kom tillbaka och satte sig i bilen.
- Vi åker hem till mig. För dina föräldrar är inte hemma, dom åkte på en resa. Dom är borta i 6 dagar, sa dom.
- Va? Precis när jag åkte in på sjukhus.. Fast det gör ingeting, jag vill umgås med dig iallafall. Sa jag och log.
- Haha, just därför betalade jag en resa åt dom till Italien, sa han och såg mallig ut.
- Haha aw! Du är för underbar, sa jag och kysste hans hand eftersom han körde bil.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi körde upp på min infart och jag tittade på Sofia och log. Shit vad vacker hon är.
- Vi har huset för oss själva i två dagar! Mamma åkte till en kompis, sa han och log.
- Yes, gud vad skönt! Två dagar själv med dig. Och sedan 4 dagar med dig och din mamma! Shit, jag älskar dig! Sa Sofia och kysste mig så passionerat att jag höll på och dö. 
- Jag vill ha dig nu! Viskade jag i hennes öra.
- Jag vill ha dig nu! Vi går in i bastun, sa hon och blinkade.
Jag log och gick över till hennes sida och öppnade dörren åt henne. Vi gick in i huset hand i hand. 
Precis när jag stängt dörren så lägger jag armarna runt hennes hals och kysser henne. Vi går långsamt baklänges upp för trappan samtidigt som vi kysser varandra, jag tar av henne tröjan och hon tar av mig min. Vi går långsamt ut i ett stort rum på övervåningen, det är det rummet som har en balkong. Jag tar långsamt av mig mina byxor och kysser henne fortfarande. Jag trycker henne mot balkongdörren, som var gjorda av glas.
Helt plötsligt så hör vi båda skrik utifrån, det var någon neranför balkongen som skrek.
Vem är det? Shit dom har sett oss...


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER! :D

2010-11-19 @ 22:49:34
Postat av: Anna

hhahahhaha, vafaaan :'D en till idag!!!

2010-11-19 @ 22:53:06
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: emma

OMG! Skit bra!

2010-11-19 @ 22:53:53
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: amanda

spännande!! mermermer :D

2010-11-19 @ 22:54:27
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anna

JÄTTEBRA! :D meer!

2010-11-19 @ 22:56:09
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: madde

omb! Help! Jag e så inne i den! Love it<3

2010-11-19 @ 22:58:41
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-superbra & spännande (yyyy'

längtar tills nästa del kommer , kommer den idag?! ;o <3

2010-11-19 @ 22:59:08
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla skriv en till idag! :D

2010-11-19 @ 22:59:21
Postat av: kajsa

MEEEEEEEER! ikväll! jag älskar den! den är BÄST.

2010-11-19 @ 22:59:40
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: jg

FUCKING FREAKING BÄST, MER MER MER:D:D:D

2010-11-19 @ 23:02:00
Postat av: Anonym

"Shit dom har sett oss..." haha klockrent!

2010-11-19 @ 23:03:34
Postat av: Liann

OMG MEEER MFB!! Döööööööör

2010-11-19 @ 23:03:51
Postat av: cajsa

MER! heheh busted c:

2010-11-19 @ 23:05:51
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAASSSSS BRA, OMG OMG OMB OMB ! JÄTTE BRA SKRIVER TJEJER :) MER IKVÄLL? :D

2010-11-19 @ 23:06:45
Postat av: Karin

Hur bra som helst!! En till ikväll?!!! (a)

2010-11-19 @ 23:09:15
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: matilda

Asså ni skriver så fucking bra!! Jag är helt fast, kollar bloggen typ var tredje minut för att se om ni har uppdaterat! Love it^^

skriv mer?;)<3

2010-11-19 @ 23:10:50
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKRIV EN TILL NU!? SNÄLLAAA GUUUD :D

2010-11-19 @ 23:12:13
Postat av: Johanna

Oh..My..BIEBER!! Mer snälla, snälla, snälla, snällaaa!! :D

2010-11-19 @ 23:12:42
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Desiree

mera mera mera mera mera!

2010-11-19 @ 23:13:55
Postat av: Anonym

snälla!! sista för ikvälll så vi har ngt att läsa imorn bitti!!!! plssss

2010-11-19 @ 23:16:30
Postat av: ELMA

en till ikväll? (y)

2010-11-19 @ 23:22:05
Postat av: anna

skivvvvvvvvvvvv meeeeeeeeer :D assbra juuuu :DDD

2010-11-19 @ 23:24:14
Postat av: Anonym

mer meR mER MER MERR MEERR MMEERR MMEERRR MMEEERRR MMMEERR MMMMEEERRRRRRR, JÄVLIGT BRA! MER SEX, BIEBERGAZM OCH EN TILL IKVÄLL, SNÄLLA!? :D

2010-11-19 @ 23:34:35
Postat av: Coolizzz

Ohhh så spännande snälla skriv oftare. MER IKVÄLL?:)

2010-11-19 @ 23:36:06
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

caitlin bitch!

2010-11-19 @ 23:37:37
Postat av: Julia

ÄÄÄÄLSKAAAAR! MEER NUUU! <3333

2010-11-19 @ 23:55:31
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer ikväll snälla

2010-11-20 @ 00:11:58
Postat av: Anonym

bääääääst ♥

2010-11-20 @ 00:35:04
URL: http://sjuktseriosa.blogg.se/
Postat av: Siri

ÅÅÅÅH gud att hon klara sig! vad händer? fettt nice n'är det kysser varandra sådärrrr :o

2010-11-20 @ 00:48:59
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

omb!! MEEEEER!!!! ♥

2010-11-20 @ 01:05:20
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: lena

M E R ! :)

shiet ni borde få göra böcker av denna novellen xd

2010-11-20 @ 11:12:58
Postat av: moabiieber

OMB. mer! snälla uppdatera fler ggr än bara 1 gång per dag! :(

2010-11-20 @ 12:15:47
URL: http://mouuas.blogg.se/
Postat av: Liney

Åh, suuuper bra!! Jättespännande!!!

2010-11-20 @ 14:01:36
Postat av: cajsa

MER ! :D

2010-11-20 @ 14:07:02
URL: http://snicks.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0