you change everything episode 64

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att mamma skrek på mig från undervåningen. Jag kollade åt Sofias håll och såg att hon inte hade vaknat. Så jag smög upp och gick ner till mamma.
- Vad är det? Sa jag och gäspade.
- Kolla på tvn så får du se.
När jag tittade på tvn så såg jag.. Det stod med stora bokstäver överallt:
" JUSTIN BIEBER FÖRLOVAD MED SOFIA! ÄR HON GRAVID? DOM BLEV PÅKOMMNA I EN BIL". Samtidigt som det stod över hela tvn så var det en gammal gubbe som prata också.
Sofia kom ner och såg också, hon stod med gapande mun och såg riktigt förbannad ut.
Hur fan kunde Caitlin göra så mot mig? Jag litade ju på henne....





Sofias ring.

JUSTINS PERSPEKTIV:

- Justin, jag åker till Usher och snackar med honom hur vi ska fixa det här. Jag är besviken på dig Justin, sa mamma.
När mamma gått ut ur dörren och startat bilen så såg hur Sofia vände sig om och sprang upp för trappan.
- Sofia vänta! Skrek jag efter henne.
När jag kom upp på rummet så hade hon klätt på sig och satt upp håret.
- Jag drar nu, sa hon.
- Nej men Sofia lägg av! Dra inte, jag älskar dig.
- Jag orkar inte Justin, du sa att ingenting skulle hända. Jag orkar inte med allt drama, du lovade mig att hon inte skulle säga nånting. Sist det var drama så var Caitlin också inblandad, jag var nära på och dö då Justin! Fattar du?! Jag orkar inte.
Jag såg hur hon började gråta och började springa mot trappan, men hon snubblade precis vid trappan. Hon satte sig på det tredje trappsteget och grät.
- Gumman, jag älskar dig. Jag vet att Caitlin har förstört det här. Men vi ska inte låta henne förstöra, det är ju det hon vill! Hon vill ju ha tillbaka mig. Älskling, låt inte henne vinna, sa jag och kramade om henne.
Hon kollade på mig och log.
- Okej, vi fixar det här, sa hon och kysste mig.
Jag besvarade kyssen och ställde mig upp och bar upp henne till mitt rum, jag la henne mjukt på sängen och vi kysstes mer och mer passionerat. Jag tog handen innanför hennes tröja och smekte hennes vackra kropp, jag tog upp handen mot bhn och knäppte upp. Hon satte sig upp och tog av sig tröjan. Jag som fortfarande bara hade kalsonger på mig, kände hennes varma bröst mot min kropp..

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag kände hans mjuka läppar mot min hals, jag tog tag i hans hår och drog det mellan fingrarna. Han drog av mina byxor och smekte mig lätt. Jag tog av hans kalsonger och börja runka av honom försiktigt, han stönade nu ganska högt och höll ett hårt grepp om mitt hår. Jag tog av mig mina trosor och han la sig på mig, han tog fram en kondom och satte på den,. sedan stoppa han in den försiktigt och började röra sig i en rytmisk mjuk takt. Jag stönade högt och kände Justins andetag i mitt öra. Jag tog ett grepp om hans rygg precis vid skuldebladen. Det började blev riktigt svettigt, vi båda var andfådda och det var inte försiktigt längre, utan vi båda gav allt verkligen. Vi båda stönade så högt så säkert hela världen hörde kändes det som, musklerna spändes och orgasmen kom. Justin tog försiktigt ut den och la sig brevid mig, helt andfådd och svettig.
- Wow. Jag är typ... död. Sa jag och börja skratta.
- Jag med! Sa Justin och andades högt.
Min panna var så svettig att håret var uppdelat precis som när man badat. Justin sträckte ut handen och tog bort håret som satt i min panna. Han log, han såg så mjuk och gosig ut.
- Kom nu, vi måste verkligen duscha! Sa han och skrattade.
- Håller med! Först den dit!! Skrek jag och hoppade upp ur sängen utan att tänka på att jag var helt naken. Jag flög ut ur Justins rum och bort till toaletten. Justin var precis tätt bakom mig.
- JAG VINNER!!!!!! Skrek jag.
- NEJ JAG VINNER! Skrek Justin och puttade till mig lite lätt. Han kom ikapp.
- YEEEEEEEEEEEES! JAG VANN! Vad är priset då? Sa han och blinkade till mig när jag kom in i badrummet.
- Jag vet inte? En kyss från din fästmö kanske? Sa jag och blinkade tillbaka.
- Ja, gärna! Sa han och putade med läpparna.
Jag gick emot honom och kysste honom. Han har helt underbara läppar.
- Så, nu duschar vi! Sa jag och slutade kyssa honom.
- Men jag ville ju ha en längre kyss ju..!
- Men vi måste duscha innan din mamma kommer hem, knäppo, sa jag och log.

När vi duschat klart och ätit frukost och så. Då kom Pattie och Usher in genom dörren.
- Hej Justin. Din mamma har berättat allting, hon är väldigt upprörd. Jag tycker du ska åka till Caitlin och snacka med henne, sa Usher och såg riktigt arg ut.
- Men jag åker inte utan Sofia. Jag tänker inte lämna henne här.
- Ja jag följer med! Skrek jag.
- Är det en så himla bra idé? Sa Pattie.
- Ja eller hur, instämde Usher.
- Hon ska med, annars åker inte jag, sa Justin och la armarna i kors.
- Jaja okej. Jag har fixat en bil som kommer och hämtar er om en halvtimma, sa Usher.
- Nej, vi åker min bil. Vi ska bara hämta en sak i rummet sen drar vi, sa Justin och tog min hand och gick upp för trappan.

JUSTINS PERSPEKTIV:

När vi kom upp på mitt rum så gick jag och satte på mig en finare tröja, den jag hade på mig var bara en myströja eftersom jag inte hade tänkt att vi skulle göra något speciellt idag. Sofia ställde sig framför spegeln och sminkade sig lite.
- Är du klar? Sa jag och ställde mig bakom henne framför spegeln och la armarna om henne.
- Ja jag är klar nu. Lova att ingeting händer Justin, jag vill inte förlora dig. Jag älskar dig.
- Älskling, det är bara dig jag vill vara med, sa jag och kysste henne.

När vi kört ett tag var vi äntligen framme, så gick vi ut ur bilen. Jag tog tag hårt i Sofias hand och vi båda tog ett djupt andetag. Vi gick fram till dörren och plingade på. Det var Caitlin som öppnade.
- Hej Caitlin, sa jag och Sofia i kör.
- Ehh... Hej, sa hon och såg nervös ut.
- Får vi komma in? Vi behöver prata med dig, sa jag.
- Ehm, jaha visst okej. Kom in, sa hon och höll upp dörren.
Vi kom in i deras hall och tog av oss skorna, sen fortsatte vi till Caitlins rum.
- Jaha, varför har ni åkt hit då? Sa hon och såg irriterad ut.
- Varför berättade du för? Du lovade mig! Jag litade på dig Caitlin! Skrek jag.
Jag tittade mot Sofia som stod tyst i dörröppningen.
- Det var inte jag. Jag lovar, sa hon och försökte le.
- Lägg av Caitlin, jag är väl inte dum heller?!
- Men det var inte jag!!
- Caitlin säg bara som det är! Jag vet att det var du.
- Jaja, okej det var jag! Men ni är så jävla dumma båda två. De andra hade rätt att få veta!
- Lägg av Caitlin, jag ville berätta det själv för mina fans. Du kommer bara och förstör allting! Det har du gjort enda sen jag och Sofia blev tillsammans officielt.
- Ni passar inte ens! Skrek hon.
- Jag vill inte ha nånting med dig att göra mer! Sa jag och slog näven i väggen. Jag var så jälva förbannad så skulle kunna slå ner henne just nu. Men jag skulle aldrig kunna slå Caitlin..

SOFIAS PERSPEKTIV:

Shit, jag har aldrig sett Justin så arg förut. Jag var också riktigt förbannad, på den där irriterande människan som stod och försökte skylla bort sig! Jag ville bara härifrån.
- Nu åker vi. Och räkna inte med att se mig igen, sa Justin tyst.
Caitlin nickade och började gråta. Justin kom emot mig och tog tag i min hand, han viskade:
"kom nu så åker vi, jag orkar inte med henne".
Jag klämde åt hans hand, för jag märkte att han var ledsen. Vi gick ut mot bilen och började köra hemåt.
- Har du lust att göra mig en tjänst? Sa Justin och lät lite gladare. Man såg på honom att han fått en idé.
- Vad som helst för dig, sa jag och log.
- Här ta min mobil och gå in på twitter och skriv "fans, kom till gallerian i staden jag bor i kväll klockan 20:00, jag har en del att förklara. Sofia är med mig och sjunger overboard!"
Jag skrev allt utan att tänka och tröck på "tweet". Efter jag gjort det så kom jag på vad jag faktikst skrivit.
- JUSTIN?! Jag kan inte sjunga! Skrek jag.
Han stannade bilen och tog min hand och log.
- Det kan du visst, jag har hört dig i duschen, du har en underbar röst. Du klarar lätt dom delarna du behöver sjunga. Dessutom så kommer fansen älska det, och dom kommer tro på oss och inte på tidningarna. Vi måste fixa det här. Det kommer gå super! Sa han och kysste mig.
Efter han sagt det så kändes det lite bättre, jag var faktikst stolt över vad han sa.
- Okejdå, jag försöker väl, sa jag och försökte se överlycklig ut.

När vi kom hem så förklarade vi allt för Usher Pattie och Kenny, dom gick med på att ha ett framträdande i gallerian och vi åkte till studion för att få öva. Eftersom jag skulle sjunga!
- Okej nu kör vi då. Glöm inte att du börjar nu Sofia, sa Usher och log emot mig.
- Eh, okej. Visst, sa jag och försökte samla tankarna.
Jag började sjunga och tittade mot Justin, han satt och log. Jag tittade mot Usher och såg att han stod med gapande mun. Jag avbröt mig själv,
- Vad är det Usher? Sa jag.
- Shit, vilken röst! Vilken power!
- Jag vet, hon är bäst, sa Justin och såg stolt ut.
Vi fortsatte och öva och till sist kändes det faktikst jätte bra, och jag längtade att få stå på scenen tillsammans med Justin.
Vi åkte till gallerian och gick in bakvägen, dom hade redan fixat upp en mini scen och vakter stod framför. Det kryllade av tjejer överallt! Även en himla massa papparazzis, fast nu brydde vi oss inte. Eftersom vi skulle förklara allt.
Justin tog min han och vi gick ut på scenen, alla tjejer började skrika och hoppa.
- Hej tjejer, har ni en fin kväll? Sa Justin i micken.
*AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH* Var det enda man hörde.
Justin gav micken till mig och log. Jag förstod vad han menade.
- Ehm... öh.. Eh.. Jag svalde och samlade tankarna.
- Vi har lite grejer och förklara. Jag antar att ni tjejer har läst mycket om mig och Justin från igår och idag. Och sett på tvn också.
- Ja och det är inte sant. Eller jo till en viss del, sa Justin som nu höll i en annan mickrofon.
- Vi vill förklara oss, tillade jag.
- Vi hade inte sex i bilen, vi kysstes för vi va så glada för jag hade bett Sofia att förlova sig med mig. Och Sofia är absolut inte gravid!
Det var en tjej som räckte upp handen i publiken.
- Ja du där i lila tröja, sa Justin och Kenny sprang ner med en mickrofon.
- Hej, jag heter Jenny. Jag tänkte bara säga att vi fans tror på er, och vi stöttar er till hundra procent! Jag älskar er båda och ni är jätte gulliga tillsammans!
Man hörde att alla andra tjejer skrek "vi håller med, vi håller med."
- Tack allihopa, ni är dom bästa fans man kan önska sig! Sa Justin och fick tårar.
- Nu kör vi en låt! Skrek jag helt plötsligt. Jag var taggad till hundra!
* är du säker?* Viskade Justin i mitt öra. Jag nickade till hans svar och låten sattes igång.
Jag började sjunga min del och det gick super. Sen sjöng vi tillsammans osv.. Allt gick jätte bra och tjejerna blev som galna. Helt plötsligt, i mitten av låten, så ser vi att Caitlin kommer in genom dörrarna.
Vad fan gör hon här tänkte jag.. Jag tittade på Justin som nu hade blivit helt blek i ansiktet...


Hej allihopa, jag heter Louise! (klicka på namnet för att komma till min blogg)
 Hoppas ni gillade episode 64! Jag  hjälper Li och Jinet lite eftersom dom har fullt upp! Jag har även skrivit episode 63 och 58. Det är jätte roligt att ni tycker om det jag skriver. Hoppas ni även gillade detta! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var jätte bra lovvee it!!! Kan INTE VÄNTA TILLS nästa :*

2010-11-18 @ 22:03:27
Postat av: Liann

Jättebra louise!! :)

2010-11-18 @ 22:05:24
Postat av: madde

ÄLSKAR DEN<3

2010-11-18 @ 22:06:57
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeer! :D

2010-11-18 @ 22:09:24
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: amanda

sååååååååååå bra!!!! mermermer :D

2010-11-18 @ 22:11:09
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEEEE BRA. MERA MERA MERA. SEEEEEEEXXX! HAHAH JÄTTE BRA! :D

2010-11-18 @ 22:13:21
Postat av: Emma

den var jättebra meer !!! :D

2010-11-18 @ 22:13:25
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Lisa

du äger, fan va bra du skriver, jätte bra. mer mer mer mer! :D

2010-11-18 @ 22:25:45
Postat av: Anonym

EN TILL NU NU NU MÅSTE PLUGGA NU MEN LÄGG UPP EN TILL NU :D

2010-11-18 @ 22:26:13
Postat av: Anonym

AS BRA!

2010-11-18 @ 22:26:32
Postat av: fanny

ååå! jag älskar novellen! skriv mer så snart så möjligt annars vet jag inte vad jag gör.. jag känner mig desperat xD

2010-11-18 @ 22:29:59
URL: http://fannii.blogg.se/
Postat av: kajsa

MER! annars...

2010-11-18 @ 22:34:17
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Linnea Fällman

SKRIV MER MER MER MER MEEER :D::D:D

2010-11-18 @ 22:38:06
URL: http://linneafallmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer snääla nälla sluta inte, snälla snälla xd

2010-11-18 @ 22:40:50
Postat av: silje

wow, du er kjempe flink til å skrive du og! :D mer mer mer, :)

2010-11-18 @ 22:41:17
Postat av: Anna

Omb omb omb omb!!!! MEEEER! Love :) haha your storys is my drug! Seriöst måste ha meeeeeeeeeeeeer!

2010-11-18 @ 22:41:26
URL: http://Annabergman.devote.se
Postat av: Tessan

Gaaah alltid lika bra!! :D<3

2010-11-18 @ 22:57:03
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Siri

asså ursäktaaa... men deras sex verkar så SJUKT nice och båda är verkligen försiktiga med varandra.. BRA SKRIVET!!!! och ah, skulle stöttat justin till hundra procent om nu detta hade hänt.. varit en aning avis men.. MEEEER :D as bra<3 kram

2010-11-18 @ 23:17:07
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: ELMA

herregud, verkligen MER! Louise du äger på att skriva helt seriösttt, mermermermer!

2010-11-19 @ 10:08:08
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyyyy'

längtar sjuuuuuuuukt mycket tills nästa del kommer ;pp <3

2010-11-19 @ 10:16:18
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet! :D

MER!

2010-11-19 @ 14:23:48
Postat av: Karin

As bra skrivet, Du måste skriva mer!!!!!!!

2010-11-19 @ 14:56:57
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra!!! MER (A)

2010-11-19 @ 14:59:25
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Maja

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer två till idag!!! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-11-19 @ 15:52:20
Postat av: Jossann

De var skitbra! Jag väntaar bara på mera...

2010-11-19 @ 16:02:43
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DEN. TRE STYCKEN IKVÄLL? :D <3

2010-11-19 @ 17:56:20
Postat av: allis

uppdatera!!!!! PLEASE orkar inte vänta!!!!!!!!

2010-11-19 @ 18:12:45
Postat av: Karin

SNÄLLA SKRIV MER!!!! JAG KAN INTE VÄNTA MER!!

2010-11-19 @ 18:35:34
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA, BBÄÄÄÄÄSSSTT :D

2010-11-19 @ 19:19:59
Postat av: Anonym

du är jävligt bra på att skriva!

2010-11-19 @ 19:25:21
Postat av: Maria

VI VILL HA MASSOR PÅ FREDAGS KVÄLLEN (NU) OCH DET SKA VARA MYCKET SEX I LICKSOM. hahhah lol :D

2010-11-19 @ 19:49:14
Postat av: Anonym

jätte bra, uppdatera :D

2010-11-19 @ 19:49:37
Postat av: Fredrik

KAN DU INTE SKRIVA MER IKVÄLL, ANNARS KOMMER JAG fan DÖ...<3

2010-11-19 @ 20:11:06
Postat av: L

SKRIV MER MER MER MER MER!!!!!!!!!

KAN NI INTE SKRIVA MASSA OCH PUBLICERA TIDSINSTÄLLDA I JÄMNDA MELLAN RUM IST FÖR RANDOM?:]<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<

2010-11-19 @ 20:48:29
Postat av: K

Snälla söta tjejer, kan ni inte skriva mer ikväll, jag kommer ju fan dö annars!!

2010-11-19 @ 21:11:19
Postat av: KARRO :)

varför har ni blivit så oaktiva?:O

Jag äger lxm 2 bloggar & skriver 3 inlägg per blogg/dag + att jag har hu mycket plugg som helst, ni är 3 på denna bloggen och skriver ens inte 1 inlägg varje dag:O

2010-11-19 @ 21:17:37
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha Siri "deras sex verkar så SJUKT nice", håller med :)

MEEER!! :D

2010-11-19 @ 21:29:06
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Anna

men uppdatera

2010-11-19 @ 21:34:28
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Clara

JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! Skriv mer den är skitbraaa:D

2010-11-19 @ 21:58:01
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla skriv mer ikväll tack

2010-11-19 @ 22:17:59
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NI MÅSTE SKRIVA MEEEEEEER!!!!! :D:D:D:D:D:D

2010-11-20 @ 00:42:46
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0