You changed everything - episode 43

Dom avslutade kyssen och satte sej ner igen. Man märkte att Caitlin var ganska generad , men inte Sofia.
Jag tog flaskan och snurrade den , och typiskt nog så stannade den på mej. Jag såg att Ryan kollade på Caitlin och sedan Sofia. Jag undrade vad han nu skulle hitta på.....

Man såg att han tvekade lite och kollade tillbaks på Caitlin igen. Jag satt och kollade på Ryan och bara väntade på att han skulle välja så att det var överstökat.
Kändes som en evighet, men det spelade faktiskt ingen roll alls vem Ryan valde för kunde göra något med både Sofia och Caitlin.
Sofia var min flickvän liksom.. Men hon har ju hållt på med Chaz hela kvällen så då kan väl jag hålla på med Caitlin.

UR SOFIAS PERSPEKTIV:

Shit, vad fan ska hända nu!?
Jag såg verkligen hur Ryan försökte bestämma och sedan öppnade munnen.
- Justin.. Du ska hångla med... Hm, Caitlin..
Jag såg hur Caitlin sken upp som en liten sol, usch den bitchen!
- Okej, inga problem, sa Justin och sneglade lite på med.
Jag undrar verkligen vad han håller på med ikväll, trodde det skulle vara kul och trodde vi var tillsammans?
Han gav ju mig parfymen till mig, vi gick väldigt långt härom dagen när vi låg i min säng, vi hade nästan gjort allt man kan göra. Men han kanske har gjort exakt samma sak med Caitlin?
Jag tänkte efter och sedan kom jag på när Caitlin och jag hälsade på varandra, hon luktade precis som mig, Justins parfym...
Jag fick en klump i magen och såg sedan att Justin var på upp och Caitlin med. Justin slickade sig om läpparna och bet samtidigt i dom. Caitlin log och sedan hände det..
Jag ville inte kolla så jag kollade bort, men jag var tvungen att kolla och det verkade som om Justin gillade det för han höll om henne och hon höll vid hans hals, som jag vet att han verkligen älskar.
Jag harklade mig och sedan flyttade jag på mig lite för mina fötter hade börjat somna..
Efter kyssen gick dom båda och satte sig bredvid varandra och Justin satt emellan oss två, jag kollade på dom både och sedan såg jag att Caitlin hade hennes hand över hans, och han gjorde inget åt det!?

UR JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag satte mig på golvet igen, Jag bytte plats så jag kunde både sitta bredvid Sofia och Caitlin nu för jag ville verkligen sitta bredvid Caitlin, men jag ville inte att Sofia skulle misstänka något...
Under kyssen kände jag verkligen att jag hade saknat henne, och varje gång jag såg på henne pirrade det inom mig och hon hade sin hand på min, jag blev alldeles varm...
Pinsam tystnad...
- Nå...? Vem ska snurra flaskan nu då? Frågade Caitlin stolt.
- Kan inte du göra det Sofia? sa Justin och log.
- Nej det är lugnt.. Ni kan köra lite, jag måste gå på toa, sa jag medans jag reste mig upp.
Jag gick ut ur hans rum och gick mot toaletten och då brast jag ut i gråt.....
Kommentera gärna vad ni tycker! :)
OMB, vilka ska se på CSI ikväll? Klockan 21:00 på kanal5 är det ju våran älskling! ;)

Kommentarer
Postat av: cajsa

:DD det äger, jag ska se (: ska ni skriva mer ikväll (:

2010-11-08 @ 20:12:03
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Siri

men åååååh SÅååÅ BRA!!!! vad kommer hända lixom? SKRIV MER? eheh jag vill inte justin och sofia ska gå hela vägen.. långsamt lixom:) jag ska seeee baby!!!! fast har redan sätt det på datan ett x antal gånger<3

2010-11-08 @ 20:16:59
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

GAAAHH, så himmla bra! snälla skriv meer! :D

2010-11-08 @ 20:22:10
Postat av: Hanna

neeej Caitlin förstöööör allt!!! :( MER

2010-11-08 @ 20:23:25
URL: http://villutomlands.blogg.se/
Postat av: Leila

seriöst börjar gråta tycker synd om sofia..

2010-11-08 @ 20:28:56
Postat av: Anonym

Yeah! MEEER! Caitlin o Justin kan väll hålla på lite sen håller Sofia på o träffar chaz o Ryan! Men de blir inget så aaaaa fett kul!

2010-11-08 @ 20:30:24
Postat av: Emma

Håller med... Caitlin förstör allt! Vill läsa fortsättningen!

2010-11-08 @ 20:31:28
URL: http://jbstorys.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja skulle ha gett han en käftsmäll o gått hem vafan!? hur kan hon tåla de där?! :O shiiit, meeer!



Jaag skaa see han ofc!! :D<3

2010-11-08 @ 20:33:32
Postat av: C H A L L I E

gaah! you're killing me ;p haha meer :)

2010-11-08 @ 20:35:46
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: Anna

hatar caitlin. blicken meeeeeeeer!!!!

2010-11-08 @ 20:38:01
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer snälla, måste se vad som händer, jag fick reda på den hära bloggen idag och har läst ut alla på en timme, skriv mer, det är underbart! :D

2010-11-08 @ 20:43:48
Postat av: Emma

meeer så jävla bra jag kommer döö .... !

men catlin förstör och ahhh meer bara !!! <333

2010-11-08 @ 20:55:54
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Maja

GAAH! MERA MERA, är beronde!!

2010-11-08 @ 20:58:54
Postat av: Maja

Snälla en till och ett tips..

när hon kommer ut från toan kan ju ryan säga att han och Sofia kan göra något.. hehe ;)

2010-11-08 @ 21:03:07
Postat av: josefine

skriv mer :D snälla! älskar det ni skriver, jag läser ^^ skulle kunna läsa det här i evigheter :D och jag är seriös, jag läser fan aldrig annars! xo

haah. CSI NU :D:D whiiiiiiiiiiii. längtar tills man får se snyggingen min ^

love.

2010-11-08 @ 21:08:49
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Siri

MEEER! måste ha ett till innan jag ska sova :o <333

2010-11-08 @ 21:38:20
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst jag börja gråta och skaka höll på spy..

2010-11-08 @ 21:45:38
Postat av: Jasmine

Jag kollade på det :D Han är se snyyyyyyygg :DDD

2010-11-08 @ 22:12:27
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Ida

OMG! Jag sååg de o fyfan va han e snygg! :D bääst va han ju! :D

o blicken&leendet i slutet !! AAAH! :D hoottie!



SKRIV MEER!! SNÄLLA!

2010-11-08 @ 22:17:32
Postat av: Anna

MEEEEEEEEER!!! jag kollade också på det ;)

2010-11-08 @ 22:20:40
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Alice Drew EK @ fb

MER MER MASSA MASSA MER :D

2010-11-08 @ 22:31:19
Postat av: petra

snälla kan du inte lägga ut en till nu ikv? pleeeasss;D

2010-11-08 @ 22:47:25
Postat av: Bella

meeeeeer! :)

2010-11-08 @ 22:58:09
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sheet om jag var hon skulle säga typ:

Jaha men nu har jag väll sett allt jag behöver se och sen gå ut precis efter de kysste varandra !!!

Alltså jag fattar inte hur hon bara kollade på sådär!!

2010-11-08 @ 23:06:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0