You changed everything - episode 39

- Jag måste klä på mej Justin , sa jag och började ta på mej mina jeans.
Han bet sej i läppen och satte sej i sängen och kollade på medans jag klädde på mej. Konstigt nog så blev jag inte direkt generad eller något.....

- Du gumman, jag måste gå.. Jag skulle bara säga God Jul och ge dig den här, sa han och sträckte fram ett litet paket.
- Till mig? Åh det behövde du inte.. sa jag och kollade på honom och kysste honom.
Jag la presenten på mitt bord i rummet och sedan följde med honom ner till dörren för att säga hejdå. Han skulle hem och sedan flyga till Kanada till hans mormor och morfar som dom gör varje julafton.
Han kysste mig igen och sedan åkte han iväg. Jag sprang upp till rummet igen och öppnade den lilla klappen direkt. Det var hans parfym jag hade fått.. Den hade inte ens kommit ut i butiken. Jag är den första som har den! Jag luktade på den och den doftade ljuvligt så jag sprayade på mig lite direkt.
Jag gick ned till mamma och pappa och dom sprang runt nere på nedervåningen och städa och gjorde sig fina tills släkten kom.
- Sofia kom, ropade pappa från förrådet.
- A vänta då!
Jag gick dit och där stod han och väntade.
- Alltså jag tänkte.. Det är ju julafton, så här får du, sa han och sträckte fram min macbook och mobil igen.
- Tack! Kommer jag få behålla den nu?
- Ja det kommer du, jag vill verkligen inte bråka med dig, sa han och kramade mig. Jag älskar dig och det vet du!
Jag sprang upp och lämnade sakerna och sedan gick jag ner och hjälpte till med städningen så mamma kunde fixa sig klar medans gästerna började droppa in. 

UR JUSTINS PERSPEKTIV - PÅ FLYGET TILL KANADA 

Undra vad hon tyckte om parfymen egentligen? Tänk om hon tycker den stinker.. Gud va pinsamt.
Jag älskar henne verkligen, det går inte att förklara. Jag har aldrig känt såhär för nån förut. Inte ens Beyoncé! tänkte jag och kollade ut ur det lilla fönstret när vi höll på att landa.
- Justin vad tänker du på? frågade mamma.
- Inget speciellt, bara att det kommer bli kul att komma hem till Kanada igen och att få träffa mormor och morfar!
- Okej, jag har också saknat dom, sa hon och pussade mig på pannan.
Sedan mötte vi upp dom på flygplatsen och sedan kunde julen börja på riktigt med mormors julskinka!

UR SOFIAS PERSPEKTIV

Julafton och mellandagarna gick väldigt fort och nu var det äntligen nyår och Justin hade inte hört av sig sen han var hemma här... Men jag kan förstå det för han tar det lugnt och är hemma i Kanada igen, jag får acceptera det..
Jag låg i sängen och tänkte kanske en kvart och sedan gick jag upp och då märkte jag att klockan redan var halv tolv på dagen! Jag skulle hem till Justin om 6½ timme!
Jag gick och duschade och gjorde mig i ordning och sedan messade jag honom.
"Hej, hur är det? När kommer du hem och skulle jag komma hem till dig klockan sex? xx Sofia"
Det tog inte lång tid innan han svarade, jag hann inte ens lägga ifrån mig mobilen.
"Hej baby, det är bra lite trött bara, dudå? Jag är hemma i ATL nu, planet landade för tjugo minuter sedan och nu letar jag efter min väska på rullbandet haha! Ja kom hem till mig klockan sex så kan vi fixa lite saker x Bieber"

Timmarna gick rätt fort för jag gjorde massor av andra saker och nu började klockan närma sig fem.
Jag gick upp på mitt rum och fixade håret och sminket och det jag skulle ha på mig. 
- MAMMA!!!!! ropade jag från mitt rum. 
- Ja vad är det gumman? hörde man svagt från köket. 
Jag gick ner till trappan och sa att hon skulle komma dit. 
- Ja vad är det då? 
- Har du sett min svarta klänning, du vet den jag hade på Leahs's fest? 
- Eh, jag tror den ligger bland dom rena kläderna inne i tvättstugan.. Kolla där, sa hon och sedan gick in i köket igen. 
Jag gick ner och gick in i tvättstugan. Där låg den, yes! 
När jag äntligen var klar gick jag till mamma och pappa igen och visade upp mig hur fin jag hade blivit. 
- Nu sticker jag, sa jag och började gå mot hallen. 
- Okej, ha det så kul hos Leah nu! sa både och log. 
Oups.. Juste, dom trodde att jag skulle dit men jag skulle ju till Justin.. Eh bäst att dom inte får reda på något! 
- ... Eh ja det ska jag, hejdå!

När jag kom fram till Justins stora hus, plingade jag på och den där killen öppnade igen.
- Hej Sofia, idag lovar jag att inte skicka vakterna på dig! sa han och log.
Jag log tillbaka och gick till Justins rum direkt och där stod han och gjorde sig i ordning.
- Hej, sa jag och gick fram till honom och han kysste mig.
- Hej älskling, vad fin du är.
Vi satte på musik och han gjorde sig klar. Sedan plingade nån på dörren och in kom Chaz, Ryan, Christian och Caitlin.
Vi gick och hälsade på alla och nu var alla här.
- Så Caitlin, vart är din kille Tyler? sa Justin och höll om henne. 
- Han blev sjuk, så han kunde tyvärr inte komma.. 
- Tråkigt, men det gör ingenting.. sa han till henne flirtade lite. 
Vafan höll han på med!? Vi var ju tillsammans..... 
Kommentera vad ni tycker! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄST <3 !!!!!

2010-11-06 @ 23:02:13
Postat av: bra! när kommer nästa hehe? :D det är synd att de är så korta...

bra! när kommer nästa hehe? :D det är synd att de är så korta...

2010-11-06 @ 23:02:31
Postat av: Erika

Skitbra! Snälla en episode till ikväll. :D

2010-11-06 @ 23:02:56
Postat av: Emma

AS BRAA JUU !!!!!

2010-11-06 @ 23:08:01
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: cajsa

fortsätt (: det e jätte bra (: ♥♥

2010-11-06 @ 23:08:02
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Emma

AS BRAA JUU !!!!!

2010-11-06 @ 23:08:33
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: LUCIA

OH MY GAAAWSH!! MER MER MER SISTA SISTA FÖR IDAG!! SNÄLLA!!

2010-11-06 @ 23:15:04
Postat av: Anna

:o - mera idag? :d

2010-11-06 @ 23:17:38
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: alejandra

faaan!! jag vet nästa episod!! jag kan tänka mej vad hon kommer skriva fan fan!! det e nte bra om hon skriver det jag tror hon kmr skriva

2010-11-06 @ 23:19:38
Postat av: Ida

skiit braa! Hennes pappa kommer säkert bli arg igen -.-

2010-11-06 @ 23:33:15
Postat av: leila

omg! mer.. :O

2010-11-06 @ 23:46:01
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeeeer (A)

2010-11-06 @ 23:48:08
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Patricia

Omg !!

Alltså om jag var Sofia skulle jag säga till Justin att komma in till köket lite sen skulle jag ge honom en örfil och springa hem ..... Haha xD

2010-11-07 @ 00:03:07
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: Tina Juwel

men åh.. så bra! :D

2010-11-07 @ 11:55:12
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: leila

Patricia: Jag skulle till toan och sedan rymma från fönstret XD

2010-11-07 @ 13:27:58
Postat av: Emma

SKIT BRA!!!

2010-11-07 @ 14:07:05
URL: http://jbstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

give more give me give me more! '(y)

2010-11-07 @ 15:59:55
Postat av: Anonym

ni godkänner kommentarerna men ni publicerar inga inlägg!! :(:(

2010-11-07 @ 16:20:26
Postat av: Louise

DRAMA! hon ska inte gå hem :o asbra iaf :D

2010-11-07 @ 16:24:53
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: Michelle P

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D

2010-11-07 @ 16:32:59
URL: http://ballahirs.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :)

2010-11-07 @ 16:48:36
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: sanna

minst 2 till idag!!



SKIIIIIIT BRA! ;D

2010-11-07 @ 17:16:37
Postat av: erika

älskar när det blir såhär!

2010-11-07 @ 17:18:54
Postat av: Siri

asså jag klickade er in mig på er blogg efter jag fick en länkning (på min blogg. JUSTIN ÄR BÄST!) men iaf. jag klickade in mig runt halv fyra nu är klockan halv sex och jag har ätit där i mellan men annarss abara läst!!! FETT bra skrivit, och det är sååå nice så jag dör! vill ha meeeeeeer <3 + att tänk ifall det skule hända.. inte för att vara s¨å, men det är lite kul att få "det dära heta" stunderna det har.. justin snackar ju inte så mycket sånt... mest tjejens personligthet! vill haaa mer. grym blogg! krammmm<3<3<3

2010-11-07 @ 17:39:46
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: ella

två episoder idag !? :D



dee är sjuukt braaaa!



Vill bara ha meeeeeeeeer meeeeeeeer meeeeer!

<3

2010-11-07 @ 18:18:22
Postat av: madde

ny episode nu snälla!<3

2010-11-07 @ 19:54:54
Postat av: cajsa

fortsätt.. ni har inte skrivit på hela dagen !! :''(

2010-11-07 @ 19:58:02
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Jossann

DEn är skitbra!

KOmmer de mer snart? :)

2010-11-07 @ 19:59:12
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: ida

När kommer det meeer?!

2010-11-07 @ 20:02:13
Postat av: cajsa

ni godkänner kommentarerna.. men skriver inte :(

2010-11-07 @ 20:21:05
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeerrr!!!!!!

2010-11-07 @ 20:29:51
Postat av: ida

håller me cajsa!! :(

2010-11-07 @ 20:32:09
Postat av: Julia

Kommer det mer ikväll eller kommer det inte förens img? ;pp

Svara gärna ;p

2010-11-07 @ 20:42:51
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Bra då längtar jag .. ;pp

2010-11-07 @ 20:46:56
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0