you change everything - episode 73

- Hej, vi kommer från polisen och behöver prata med er.
- Jaha... Sa Justin och lät orolig.
- Jo det är såhär att.....
Jag kände hur Justin tog tag i min hand medans polisen berättade vad som hänt.

Sofia och Justin i sängen.


Jag tog ett djupt andetag och sedan ryckte jag till...
Jag öppnade ögonen och jag låg i hotelrummet och Justin höll i min hand och kollade på mig och log.
- Har jag någonsin sagt att du är fin när du sover?
Jag kollade på honom och log tillbaks.
- Ett antar gånger, sa jag och skrattade.
Han tog handen på min panna och kyssta mig på munnen.
- Gud vad varm du är gumman..
- Ja jag vet.. Jag tror jag drömde en mardröm... Hur hämnade jag här? sa jag och kollade runt i vårat hotelrum.
- Du råkade nog somna när vi fick massage så jag fick bära tillbaka dig hit efter ett litet tag, sa han och små skrattade lite lätt. Men berätta nu, vad drömde du? sa han sedan nyfiket.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag satt på golvet och kollade på henne medans jag kände att mina fötter höll på att somna så jag reste mig upp och la mig bredvid henne i den stora sängen.
Vi vände oss mot varandra och hon började berätta.
- Det hände massor av saker, men det jag minns är att vi var någonstans och sedan plingade det på dörren och det var Jasmine, du gick ut för att hon skulle berätta något som jag inte vet vad det var men när jag gick ut så såg jag att ni kramades och jag blev jätte upprörd och tog dina bilnycklar och drog. Men jag krockade och dog nästan och sen när vi var på sjukhuset så fick vi reda på att vi hade ett litet barn på 4 månader som låg i kuvös och sedan när vi kom hem från sjukhuset så kom polisen hem till dig och ville snacka med oss och det var då jag vaknade men det hände ju massor som jag verkligen inte minns... Men det var obehagligt! sa hon och suckade tungt.

Jag stäckte mig fram och kysste henne och hon log.
- Vem vet, Det kanske händer? Inte med att du är med om en bilolycka men vi kanske kommer skaffa en bebis nån dag.. Ett eget litet kärleksbarn! Fast nu är vi ju självklart för unga, jag vill vänta tills jag är minst 25 tror jag, sa jag till henne och jag såg hur hon sken upp lite.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag kollade på honom och han kollade på mig.
Vårt eget lilla kärleks barn, tänkte jag sedan.
Han kysste mig och sedan sjöng han lite tyst på favorite girl, och självklart rös jag i hela kroppen.
Jag sträckte på mig och sedan reste han på sig och gick ut på terassen.
- Sofia kom! skrek han efter några sekunder.
Jag gick upp från sängen och gick ut till honom.
- Får jag lov? sa han sedan och bockade.
Jag stäckte fram min hand och neg mot honom och sedan började han sjunga igen på favorite girl.
Jag kunde knappt dansa, jag var alldeles knäsvag.

Medans vi dansade och han sjöng svävade jag in i andra tankar.
"Jag är så glad att allt bara var ett dröm, jag krockade inte. Även om allt kändes så verkligt.
Vi fick inte barnet, vilket var tur .. Eller inte, det beror på hur man vill se det. Men vi är FÖR unga! Kanske om några år om vi fortfarande är tillsammans. Vårt eget lilla kärleksbarn!
Tänk att Justin och jag har känt varandra i flera månader nu, det var sen sommar när vi träffades och nu är det vinter. Nyår har varit och snart är det t.o.m slut på Januari! Så sjukt fort tiden har gått, men vad är det man brukar säga..? Tiden går fort när man har roligt!"
- Sofia? Sofia...? hallå är du där? JORDEN ANROPAR SOFIA, ÄR DU DÄR? hörde jag sedan Justin ropa.
- Eh va? oj förlåt.. Jag försvann i andra tankar, sa jag medans vi dansade och han fortsatte sjunga och skratta.
Han sjöng lika fint som vanligt och sedan blev vi avbryta av att det knackade på dörren.
- Vem kan det vara? sa jag och stannade i dansen.
- Jag har ingen aning! sa han och kollade på mig och sedan på dörren. Vi går väl och öppnar.
Vi gick mot dörren hand i hand och öppnade sedan....

Kommentarer
Postat av: Anna

ojoj! :D

2010-11-26 @ 06:46:03
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: bästa girl evern :)

Knackade det pådörren :o ojj hoppas det inte händer som sofia drömmde om:o eller jo fast nää :o <3 MEEEEERRR!!:P

2010-11-26 @ 06:46:24
Postat av: Anonym

omg super bra men lite kort;)

2010-11-26 @ 07:15:25
Postat av: Johanna

Mer! :)

2010-11-26 @ 07:35:54
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: Anonym

när ska ni ha frågestund ??

2010-11-26 @ 11:14:09
Postat av: Julia

aaasbra , mer :)

2010-11-26 @ 12:04:02
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh det var bara en dröm. Jag håller med, man vill ju så klart kanske ha barn liksom, men man kanske vill vara lite äldre :)



Älskar era noveller ;)

2010-11-26 @ 12:31:15
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: ///Moa

MMMMMMMMMMMeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!! Vill veta vem det är som står i dörr öppningen!!///Moa<33

2010-11-26 @ 12:59:40
Postat av: Amanda hedberg

shiieeet vad bra story!

har läst ALLA inlägg nu och hoppas du fortsätter med att skriva, seriöst så tycker jag att du/ni borde ge ut det här som bok! ♥ ♥

2010-11-26 @ 13:01:06
URL: http://amandagnes.blogg.se/
Postat av: tessan

va bra att det bara va en dröm :D

eller hur, tänk om det blir som drömmen? men det tror jag inte :)

skiiiiit bra iaf!<3

2010-11-26 @ 15:31:59
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Novell lover

Hej jag läste alla inlägg igår och jag ville bara säga att du är fantastisk! Skriv mer! SNÄLLA!!!

2010-11-26 @ 16:38:17
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

skiiitbra !!! :D

SKRIV MEEEEEEEEER!!

2010-11-26 @ 16:41:06
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: cajsa

först fatta jag inget. bah vah? men sen fatta jag att det va en dröm xD hahaha

2010-11-26 @ 17:43:59
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: vanessa

MERRRR TACK !!!

2010-11-26 @ 18:41:59
URL: http://justinsaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! Och skitbra att det var en dröm föresten,och snälla varför måste ni stanna där det är så SPÄNNANDEEE?!?!??! Skriv meeer:D Skitbra!

2010-11-26 @ 18:48:00
Postat av: Anonym

MEEEER!!

2010-11-26 @ 18:53:03
Postat av: felicia

åh, den var en dröm. TUUR!

men asso. NU VILL JAG VETA VEM DE ÄR I DÖRREN! :D

<3

2010-11-26 @ 19:06:54
URL: http://ffeliciarosenborg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

MEEER

2010-11-26 @ 19:37:51
Postat av: Anonym

MER :D

2010-11-26 @ 20:17:22
Postat av: Ida

meer! :D

2010-11-26 @ 20:37:48
URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEER NU! :O

2010-11-26 @ 20:38:01
Postat av: elle

OMB, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER IKVÄÄÄÄLL !!!!

2010-11-26 @ 20:44:57
Postat av: sally

Tur att det bara var en dröm... :D Men jag vill fortfarande att dem ska få ett barn!! De ska behålla det. Det skulle bli så himla många nya avsnitt, allt som händer och så.

Ni är duktiga!

2010-11-26 @ 20:54:57
URL: http://sallysdjurliv.blogg.se/
Postat av: Julia

vill bara läsa mer NU! <3

2010-11-26 @ 20:58:03
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer! :D

2010-11-26 @ 21:16:34
Postat av: Clara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER FÖR FAAAN !!!! :)

2010-11-26 @ 21:42:00
Postat av: Anonym

morrrrrreeeeeeeee

2010-11-26 @ 23:45:19
URL: http://ssandraaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HERRE MIN GUD!!!!!!!!!!!!!!!!

HÖRNI !!!

JUSTIN HAR KLIPPT HÅRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GÅ IN PÅ BIEBERLAND.BLOGG.SE ASSSOOOOO GUDDDDDDDDDD JAG DOOOG NÄR JAG SÅG HONOM (MEN ÖVERLEVDE:p)

HAN ÄR SÅÅÅ JÄVLA F*CKING SNYGG!!!!(SRY) DET ÄR SNYGGARE ÄN FÖRR TYCKER JAG! HAN BLIR BARA MER O MER OÄNDLIGT SNYGGG!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 00:11:08
URL: http://bieberland.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0