You changed everything - episode 63

Det tog ett tag innan han svarade , medans gick jag och borstade tänderna och tvättade bort maskaran och sedan gick jag och la mej i sängen igen och läste smset.
"Jag vill inte sova utan dej inatt älskling... Det känns ensamt utan dej vid min sida. Jag önskar att du låg här och sov vid min sida medans jag låg och lyssnade på dina hjärtslag och hörde hur du lågt sa mitt namn i sömnen... Godnatt gumman , sov gott. ♥"
Åh... Hur lyckades han iäntligen ? Till och med via sms fick han mej att totalt smälta....




SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag vaknade vid 10:00 tiden av att min telefon ringde.
- Hallå? Sa jag med en trött röst.
- HUR FAN KUNDE DU?! Skrek någon i andra änden av telefonen.
Jag som nu var klarvaken av skriket frågade,
- Ursäkta vem är det?
- BRY DIG INTE.
- Ursäkta?
*klick* samtalet avslutat.
Jag kollade på telefonen och såg att det var ett nummer jag inte alls kände igen. Konstigt tänkte jag för mig själv. Men var för trött för att orka bry mig just nu.
Jag gick till badrummet för att ta en dusch, efter som jag hade tänkt att umgås lite med Justin idag. Jag saknar honom så himla mycket..

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag hade precis gått ur sängen då min mobil pep till, jag tog upp den och det var ett mms från Caitlin. Jag öppnade mms och såg en bild på tidningen Sofia snackat om igår.
- Fan, sa jag högt för mig själv.
Jag öppnade min kontaktlista och ringde upp Caitlin.
- Ja hallå?
- Hej, har du sett tidningen? Sa jag och försökte låta så samlad som möjligt.
- Ja. Är det sant? Sa hon med en ledsen röst.
- Sant och sant.. Tidningarna överdriver så mycket. Vi hade inte sex. Men vi kankse.. Skulle, sa jag och svalde hårt.
Hon svarade inte. Hon snyftade bara.
- Caitlin, du måste komma över mig. Du är en jätte bra vän för mig. Men jag älskar Sofia, hon är det bästa jag har. Hon gör mig lycklig. Är du inte glad för min skull? Vi har faktikst förlovat oss.
- VA, VAD SA DU?! HUR FAN KAN DU GÖRA SÅ MOT MIG? Skrek hon.
FAN. Varför sa jag det för? Jag tänkte mig inte för. Shit, tänk om hon går ut med det i pressen.. Tankarna snurrade i mitt huvud.
- Förlåt Caitlin, jag vet inte varför jag sa det. Det var inte meningen att du skulle få veta det så. Fan. Berätta inte för någon än? Okej? Jag litar på dig gumman.
- Mm visst, sa hon och la på.
Vafan sa jag det för? Jag vill inte såra Caitlin. Jag måste prata med Sofia...

SOFIAS PERSPEKTIV:

Jag hade precis hunnit gjort mig i ordning och ätit frukost då Justin ringde. Jag blev helt hyper men samlade mig för att svara.
- Hej älskling, sa jag och smilade stort.
- Hej gumman! Har du lust och komma över? Jag saknar dig så!
- Javisst, jag kommer på en gång.
- Ska jag hämta dig förresten?
- Nej jag kan gå, det är härligt! Jag smsar när jag är utanför. Puss.
- Okej gör så, älskar dig puss, sa han och la på.
Jag stod framför spegeln och tittade på den vackra ringen jag fått av Justin, jag smilade stort för mig själv, jag är så lyckligt lottad, verkligen!
Efter ett tag så var jag äntligen framme, fast solen lös så det var faktikst ganska skönt ute.
*Jag är utanför nu, möt mig vid dörren. Puss*
*Kommer babe, puss*
Jag kollade mot dörren, och helt plötsligt stod han där, så vacker i solljuset. Jag sprang fram till honom och la armarna runt om hans hals.
- Jag har saknat dig, viskade jag i hans öra.
- Jag har saknat dig jätte mycket med, sa han och log.
Han kysste mig och jag ville inte släppa taget. Vi stod så, i hans dörröppning, ett ganska långt tag.
- Kom nu så går vi in, sa han till slut.
- Jaja, ville inte släppa taget ju! Sa jag och log.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Gud vad vacker hon är, tänkte jag när vi kom upp på mitt rum.
- Du? Jag måste berätta en sak, sa jag i en allvarlig ton.
Jag såg hur hennes ansiktsuttryck ändrades från lycklig till en mer ledsam min.
- Jaha... Berätta, sa hon och svalde hårt.
- Caitlin ringde mig, i morse. Hon vet, hon har sett tidningen.
- Fan, helvete. Sa hon och började gråta.
- Gråt inte snälla, jag har sagt att vi förlovat oss, det bara flög ur mig. Men jag älskar dig Sofia! Jag vill vara med dig. Föralltid.
- Tänk om hon berättar, för alla?
- Hon har lovat mig att inte göra det, förän vi vill gå ut med det officiellt.
Sofia sprang ut ur rummet och in på toan. Jag hörde att hon grät.
- Sofia snälla öppna dörren? Jag vill inte att du ska vara ledsen.
- TÄNK OM DIN MAMMA FÅR REDA PÅ DET? ELLER DIN PAPPA. ELLER HELA DIN SLÄKT! DOM KOMMER HATA MIG. DOM KOMMER TYCKA JAG FÖRSTÖRT DIN KARRIÄR!!! Skrek hon.
- Nej dom förstår ju att jag gör det för att jag älskar dig. Och för det första så hade vi inte ens sex då.
- Nej men tror du dom inte fattar att vi tänkte ha det då? Dom är väl inte dumma i huvudet..
- Öppna Sofia. Snälla. Jag vill ha dig i min famn. Det ordnar sig. Jag lovar, och jag bryr mig inte om min karriär, jag älskar dig, jag vill vara med dig älskling.
Det var helt tyst från toan nu, hon svarade inte. Tänk om hon...? Nej tänk inte så! Jag sprang ner till köket och hämtade en sax, sedan sprang jag upp igen och fick upp låset.
Hon låg på golvet med ansiktet i en handduk. Jag såg att hon låg och snyftade.
- Sofia älskling! Sa jag och kände att mina tårar också hade börjat rinna. Jag bar upp henne i min famn, hon låg mot mitt bröst och snyftade tyst.

SOFIAS PERSPEKTIV:

Han var så varm, jag hörde hans hjärta slå mot mitt öra. Det lugnade mig faktikst.
- Förlåt, det ordnar sig som du sa.
- Vi kommer klara det här, vi har hållt ihop efter allt som hänt. Så vi klarar det här gumman, sa han och kysste min panna.
- Vill du sova här i natt förresten? Sa han.
- Ja jätte gärna, vill bara ha dig nära.

Efter några timmar så hade halva dagen gått, vi hade hunnit äta, pratat och spelat lite xbox.
- Vi åker och äter middag tycker jag. Så sover vi när vi kommer hem! Sa Justin och log.
- Javisst! Men jag har ju mina jeans och ett linne? Hur snyggt är det att äta middag i...
- Du är snygg i allt gumman! Kom nu, sa han och drog mig i armen.
Vi gick ut till Justins bil och satte oss och åkte iväg, vi kom till en jätte mysig resturang med inte så mycket folk. 
- Jag vill ha kött idag! Sa jag och småskrattade.
- Hm, ja det skulle vara gott idag! 
Vi beställde vår mat och satt och prata lite. Efter kankse två timmar åkte vi tillbaka till Justin och la oss i sängen för att titta på film. 
- Vilken film sa vi se? Sa jag, när jag stod bland alla tusentals filmer. 
- Kankse.. Titanic?! Det var så länge sen, sa Justin och såg överlycklig ut.
- Men då kommer ju bara jag grina ihjäl mig förstår du väl! Det är ju världens sorligaste film. Men okej, lovar du att trösta mig? Sa jag och blickade till honom.
- Ja det lovar jag, sätt igång filmen nu och kom och lägg dig här! Sa han och klappade på täcket brevid honom.
Jag satte igång filmen och tog av mig jeansen och linnet. Jag märkte att Justin kollade på mig med stora ögon.
- Vad är det? Sa jag retsamt.
- Nej inget.. Inget alls! Sa han och svalde.
- Nehe okej, visst. Sa jag och gick in i hans garderob och hämtade en stor t-shirt och tog på mig.
- Är det okej om jag lånar den här? Sa jag och log.
- Hahahahaha, ja men det ser lite kul ut. Den hänger ju nästan till knäna på dig! Skrattade Justin fram.
- Men vems är det egentligen? Du är väl inte såhär stor? Sa jag och log retsamt.
- Nej det är min pappas. Jag lånade den nån gång när jag var där. Men den passar dig, sa Justin samtidigt som han försökte hålla sig för skratt.
Jag slog honom med en kudde och hoppade på honom,
- NU SKA DU FÅ.
- Aha, så du startar krig? Nu jäklar!
- NEJ JUSTIN LÄGG AV, INTE KITTLAS! DET ÄR JU FUSK!!!! Tjöt jag av garv.
- Vi sa väl ingenting om regler? Sa han och såg oskyldig ut.
Han var så söt när han gjorde så! Jag reste mig upp och kysste honom. Han bar över mig under honom. Han smekte min mage och jag höll handen på hans rygg. Vi låg och kysstes så ett tag tills jag avbröt.
- Jag orkar inte idag Justin, jag är så himla trött! Sa jag och log.
- Jag med haha! Nu sover vi. Godnatt älskling, sa han och kysste mig på pannan.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att mamma skrek på mig från undervåningen. Jag kollade åt Sofias håll och såg att hon inte hade vaknat. Så jag smög upp och gick ner till mamma.
- Vad är det? Sa jag och gäspade.
- Kolla på tvn så får du se.
När jag tittade på tvn så såg jag.. Det stod med stora bokstäver överallt:
" JUSTIN BIEBER FÖRLOVAD MED SOFIA! ÄR HON GRAVID? DOM BLEV PÅKOMMNA I EN BIL". Samtidigt som det stod över hela tvn så var det en gammal gubbe som prata också.
Sofia kom ner och såg också, hon stod med gapande mun och såg riktigt förbannad ut.
Hur fan kunde Caitlin göra så mot mig? Jag litade ju på henne....

Kommentarer
Postat av: tessan

nae va taskigt av henne! :o

2010-11-17 @ 20:04:37
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: jennie

asså den här får aldrig ta slut! den är så jävla bra :D

2010-11-17 @ 20:10:43
Postat av: Emma

OMG !!!!!! skiit bra meer !!!! :) <3

2010-11-17 @ 20:11:22
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VA BÄST, NI SKRIVER SÅ JÄVLA FUCKING BÄST. JAG DÖR SERIÖST. UPPDATERA MER IKVÄLL, TVÅ TILL IKVÄLL? SNÄÄÄÄLLLLAAAA :D SÅ JÄVLA BRA, KAN DOM INTE HA SEX SENARE OCKSÅ ;D

2010-11-17 @ 20:11:45
Postat av: Amanda

vi vill se sex sex sex, GUUUUD va bra :)

2010-11-17 @ 20:12:11
Postat av: lovisa

OMG SHIIIT VAD BRA:O:O

SKRIV MER MER MER MER MER MER<3<3<3<

2010-11-17 @ 20:13:45
Postat av: Louise

Längtar tills nästa del :)

2010-11-17 @ 20:15:44
URL: http://aanderssonlouisee.devote.se
Postat av: Clara

NEEEEJ! Fan dig Caitlin!! skriv meerr:D

2010-11-17 @ 20:18:45
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Ida

OMG! :O

2010-11-17 @ 20:19:02
Postat av: Nellie

VAD kommer hända jag!!! Meeer <3

2010-11-17 @ 20:20:47
Postat av: malin

vilka är det på bilden?

2010-11-17 @ 20:24:05
Postat av: cicca

OMG! du e ju grym på att skriva!

2010-11-17 @ 20:24:05
Postat av: Maja

Hur kunde caitlin!!?? Justin litade ju på henne!!!asså gud!säg bara att allting årdnar sig!en till idag? :D PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!! <3<3<3<3

2010-11-17 @ 20:27:13
Postat av: cajsa

SKIT BRA ! FORTSÄTT ! MER IDAG ? :D ♥♥

2010-11-17 @ 20:32:24
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Elle

MEEEEEEEEEER AWESOME !!!!

2010-11-17 @ 20:32:41
Postat av: :D

asså guuuud så extremt bra, snälla skriv mycketmycket mer ikväll! :D Ni är bäst! :)

2010-11-17 @ 20:51:55
Postat av: Anna

i totally hate that bitch... mer!!!

2010-11-17 @ 20:52:27
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

herreeeguuuud!!!

2010-11-17 @ 20:55:28
Postat av: Julia

Skitbra!! LOVE IT! ;)

2010-11-17 @ 21:01:57
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Siri

OMGOMGOMG!!! mer.. spännande!!! :D:D:D

2010-11-17 @ 21:05:15
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Liann

Hahahahhahahahhahahahhahahahahahahhah OMG!! Det alla vill se är typ sex? Jag vill se nått dramatiskt och roligt!! :) hihihih, förlåt om det är nån som inte gillar idéen....

2010-11-17 @ 21:07:35
Postat av: Jossann

Ni skaa alltid sluta när de är spännande :o



menmen, skirv mera nurå!!!:D

2010-11-17 @ 21:26:19
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-suuuuuuuuuuuuuuperbra (yyyy'

längtar sjukt mycket tills nästa del kommer :))

2010-11-17 @ 21:30:26
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: silje

ååååhhh!!! CAITLIN!:O vi vil ha mer sex! haha:p mermermermer

2010-11-17 @ 21:31:58
Postat av: Anonym

mer seriöst! D: sluta inte :'( haha älska deeen!

2010-11-17 @ 21:43:13
Postat av: Elizabeth

Är det Justin på bilden?



Iaf, mer, mer, mer.. Jag som alltid har älskat Caitilin..

2010-11-17 @ 21:43:31
URL: http://llilebetz.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Så sjukt bra :D

2010-11-17 @ 21:46:16
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :D

2010-11-17 @ 21:47:05
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

OHNEJ , HON FUCKADE ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oHHH JAG DÖDAR SERIÖST FÖR JUSTIN ORRH JAG ÄLSKAR DENNA BLOGGEN!!!!LOVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PÅ ER SOM SKRIVER NU ÄR JU GRYMMA PÅ ATT SKRIVA.

O JAG TYCKER DOM SKA HA SEX HAHAHAH:DDDD

pussssssssssssssssssss

2010-11-17 @ 22:03:02
Postat av: JDBStory - En blogg med Justin noveller!

JAG DIGGAR ERAN BLOGG! Besök gärna min för mer Justin noveller! :D Keep up the good work girls! :D<3

2010-11-17 @ 22:38:12
URL: http://jdbstory.blogg.se/
Postat av: julia

grym blogg!

kan verkligen inte sluta läsa, sluta aldrig skriv!

2010-11-17 @ 23:19:06
Postat av: Linnea Fällman

OMG JAG TAPPAR ANDAN, SHIT JAG DÖÖÖR! NI ÄR SÅ GRYMT JÄVLA DUKTIGA!! NI ÄR TALANGER, SNÄLLA JAG ÄR SÅ JÄVLA INNE I ERAN SERIE, SKIV SKRV SKRIV SKRIV SKRIV:D:D:D MEEERRR NI ÄR GRYMMAAA

2010-11-17 @ 23:35:20
URL: http://linneafallmans.blogg.se/
Postat av: allis

snälla uppdatera!!! Annars kommer jag börja gråta snart!!!! :O

2010-11-18 @ 12:09:19
Postat av: Maya

FORTSÄTT NU !!!!FATTAR DU ??? :O

2010-11-18 @ 17:27:02
Postat av: Anonym

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR BLOGGEN!

OMG NI FÅR MIG ATT MÅ BRA! HELT SERIÖST!

MERMERMEMRMERMEMRMERMERMERMERM!!

<3

2010-11-18 @ 17:37:51
Postat av: Karin

Snälla skriv mer!!

2010-11-18 @ 18:09:07
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Saga

MEEEEEEEEEEEEER! ÄLSKAR BLOGGEN!

2010-11-18 @ 18:36:01
Postat av: Linnea Fällman

SNÄLLA SKRIV INNAN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2010-11-18 @ 18:51:21
URL: http://linneafallmans.blogg.se/
Postat av: Louise

superbra skrivet som vanligt:D

2010-11-18 @ 19:25:54
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/
Postat av: cajsa

MEEEEEEEEEEER :DD

2010-11-18 @ 19:42:21
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Ida

kan ni lägga ut?! :)

2010-11-18 @ 19:45:17
Postat av: Anna

uppdatera!!!!

2010-11-18 @ 19:56:38
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ///Moa

Snälla mer det är så jävla bra sluta inte vill läsa mer!!///Moa<33

2010-11-18 @ 20:00:14
Postat av: moabiieber

SKRIV DÅ FÖRFAN. DET ÄR JU AWESOME!

2010-11-18 @ 20:05:48
URL: http://mouuas.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer :)

2010-11-18 @ 20:39:58
Postat av: Liann

Vet att det tar upp lite tid men ska ni inte skriva!? Aso gått men än ett dygn...!!! Vill haaaaaaaa

2010-11-18 @ 20:41:44
Postat av: C H A L L I E

Haha skit bra ju!

Meraaa!

2010-11-18 @ 20:58:50
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: kajsa

meeeer!

2010-11-18 @ 21:31:00
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Karin

SNÄLLA EN IKVÄLL!!! JAG DÖR OM JAG INTE FÅR LÄSA SNART, HAHAH :)

2010-11-18 @ 21:32:58
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: amanda

när kommer nästa del? im about to die here!

2010-11-18 @ 21:51:04
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0