You changed everything - episode 61

- Okej, vad gjorde du och Sofia då? Jag tycker det är så kul att ni kan umgås utan att alla papparazzis ska hålla på! sa hon och log mot mig och jag gäspade åter igen. Gå och lägg dig, sa hon sedan och kramade om mig.
- mmm, sa jag och tänkte medans vad hon hade sagt "Jag tycker det är så kul att ni kan umgås utan att alla papparazzis ska hålla på" .. Hm, jo visst tjena.....

Jag gick upp för trappan och suckade högt.. Jag gick in i badrummet och gjorde mig i ordning och sedan gick jag och la mig.
Mobilen låg fortfarande på sängen och jag kollade på den. Ett sms.
"Jag saknar dig! Kan vi inte träffas snart? xx Caitlin"
Jag småskrattade lite för mig själv, vad var det egentligen som hon inte fattade? Jag gillade Sofia, inte henne. Jag var redan i så mycket trubbel både med förlovningen och att papparazzisarna hittade oss i bilen. Jag har inte ens sagt till mamma att jag har förlovat mig med henne.. Hon kommer bli galen! Men jag kan ju inte hålla det hemligt för henne, hon är ju min mamma och vi ska ju kunna snacka om allt.
Jag kollade på smset igen, och sedan tröck på delete.
Jag messade Sofia och log för mig själv, jag har världens finaste flickvän!

SOFIAS PERSPEKTIV:
*Pling*
"Jag älskar dig älskling, glöm inte det vad som än händer. Det är du och jag mot världen. Inget ska få skillja oss åt, du är min och jag är din babe.. Skulle vi ses imorgon? Godnatt xx din Justin"
Jag låg i sängen och läste smset fler och fler gånger och till sist kunde jag inte se längre. Allt var bara suddigt pga massa tårar. Jag älskar honom verkligen!
Han hade aldrig skickat ett sånt där sms till mig. Jag gick in i menyn och sparade det och sedan svarade jag.
"Jag älskar dig med, det är du och jag mot världen. Vi är oslagbara, ja om du ville träffas? Du kan komma till mig runt 11 om du kan xx Sofia"
Jag somnade med ett leende på läpparna den kvällen.

Jag vaknade nästa morgon att jag fick ett sms.
"Klockan är 11 nu, jag åker hemifrån nu. Vi ses om ungefär 20 mnuter xx Justin"
Jag hoppade upp ur sängen och fick panik.. Måste duscha, måste fixa mig, måste hitta kläder, måste äta AAH!
Jag sprang in i duschen och duschade snabbt och sedan sprang jag in i mitt rum och rev ut alla kläder ur min garderob. Det blev ett par ljusblåa jeans med en vanlig t-shirt. Jag drog snabbt på mig kläderna.
Jag tog på mig lite maskara och borstade igenom håret snabbt och sedan tog jag ett tuggummi.
*pling plong*
Jag sprang ned för övervåning med en rask takt.
- Jag kommer! skrek jag också.
Jag öppnade och där stod han, log sitt vanliga smile och gjorde sin vanliga hairflip.
- Hej babe , sa han och kysste mig.
- Hej, sa jag och kysste tillbaka.
- Nå.. vad vill du göra idag?
- Jag vet inte, vad vill du?
- Jag hade tänkt att vi kanske kunde bowla? Kom, sa han och tog min hand.
Jag låste dörren och vi satte oss i bilen och körde mot bowlinghallen.

Efter en lång dag så var vi fortfarande kvar i bowlinghallen och fjantade oss. Det var verkligen kul och det började bli väldigt mörkt ute.
- Jag ska bara kasta sista gången, ska jag skjutsa dig hem sen? sa Justin och kollade på mig medans han tog ett klot.
- Eh ja visst, sa jag och började knyta upp skorna.
Han kastade sista gången och sedan började vi packa ihop våra saker och gick ut i bilen och började åka hem till mig. 
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

Shit hon är verkligen snygg, tänkte jag och kollade på henne när hon satt i passagerarsätet.
Jag tag handen på hennes ben och jag såg hur hon log till.

När vi stannade framför hennes hus så lös det i hela huset.
- Nu är mamma och pappa hemma från jobbet, sa hon och små skrattade lite.
- Haha jo jag ser det, sa jag och kysste henne hejdå.
Hon gick ut ur bilen och stängde dörren om sig.. Jag knackade på rutan att hon skulle öppna igen och det gjorde hon också.
- Vad är det? sa hon och log.
- Du.. Har jag sagt att jag älskar dig?
Hon log och sträckte på sig och kysste mig.
- Jag älskar dig med, hejdå.
Jag såg hur hon gick in och jag började åkte hemmåt.

När jag kom hem så stod mamma och laga mat. Jag sprang upp på mitt rum och tog ett djupt andetag och gick ned igen.
- Hej älskling, har du haft det kul idag? frågade hon när hon stod vid spisen.
- Ja verkligen! Vi bowlade.
- Åh vad mysigt! Jag är så gld att du hittat henne, hon verkar så snäll!
- Jo du mamma.. på tal om det... sa jag och kollade på henne.
Hon kollade tillbaks med en orolig blick och frågade vad som stod på.
- Jag har förlovat mig med henne.... sa jag sedan och kollade ner i marken för att inte se hennes reaktion.
- VA!?!?!?
Vad kommer hända? Blir hans mamma arg eller glad?
Kommentera vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahahahha :'D

2010-11-16 @ 20:03:10
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: lovisa

HON MÅSTE JU BLI GLAD?;D;D;D;D

2010-11-16 @ 20:06:30
Postat av: cajsa

haha awww :D ♥♥

2010-11-16 @ 20:06:32
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Ellen

glad?

2010-11-16 @ 20:07:18
Postat av: Bella

hon kommer säkert bli glad men säga att det kanske är för tidigt osv xD men jättebra story!

2010-11-16 @ 20:09:16
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Elle

OMB MEEEEEEEEEEER IKVÄLL KAN INTE SLUTA LÄÄÄÄÄÄSA AWESOME !!!!!!!! :)

2010-11-16 @ 20:12:01
Postat av: Elle

OMB MEEEEEEEEEEER IKVÄLL KAN INTE SLUTA LÄÄÄÄÄÄSA AWESOME !!!!!!!! :)

2010-11-16 @ 20:12:53
Postat av: Julia

jag tror hon blir lite arg och förvirrad i början, men sen när hon ser att dem är kära och allt så kommer hon att bli glad! :D



MEEEEEEEER ! <3333333333

2010-11-16 @ 20:15:46
Postat av: Julia

Glad, men väldigt chockad? =)

2010-11-16 @ 20:16:12
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

SNÄLLA SKRIV MEEEEEEEEEER IKVÄLL!!!!! <333333

2010-11-16 @ 20:20:56
Postat av: Anna

snälla meeeeeeeeeeeer ikväll!! :D

2010-11-16 @ 20:21:44
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Erica

skriv meeeeer :D<3

2010-11-16 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

glaaaaaaad ! :D

2010-11-16 @ 20:29:19
Postat av: Anonym

JÄTTTEEE :O MEN JÄTTE GLAD. FUCKING BÄST. SKRIV MER IKVÄLL SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA. SÅ UNDERBAR :D

2010-11-16 @ 20:32:27
Postat av: Anonym

GLAAAAAAD! :')

2010-11-16 @ 20:32:40
Postat av: Johanna

Meeeer!ikväll, snälla,snälla,snälla,snälla!!!

2010-11-16 @ 20:43:28
URL: http://www.jojjos.wordpress.com
Postat av: tessan

jag tror att hon mest blir chokad men som sagt att hon blir nog glad sen efter när hon ser hur kär dom egentligen är :)

mer ikväll tycker jag med :D

2010-11-16 @ 20:46:28
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv merrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 20:46:40
Postat av: LIANN

FUCKING GLAD JUUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 20:47:08
Postat av: Jossann

Skitbra.:D



men komigen, jag väntar ju på mer!!! :p

2010-11-16 @ 20:47:22
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: :D

Snälla snälla snälla snälla mer ikväll, den är sjuuuuuukt bra :D

2010-11-16 @ 20:47:47
Postat av: Anonym

novellen är skit skit bra men jag stör mig på en sak ni eller du skriver tröck det heter tryckte

alltså te.x "jag kollade på smset igen sen tröck jag på delete" det ska igenligen vara "jag kollade på smset igen och sen tryckte jag på delete" :)

2010-11-16 @ 20:50:01
Postat av: Fanny

kommer ni skriva mer i kväll?

Snälla!

En justin bieber blogg tipsade denna novellen och idag satta jag och läste från början och sen läste jag om mina favorit episoder!

Jag är käääääär i novellen så snälla skriv mer!

2010-11-16 @ 20:51:37
URL: http://fanniis.blogg.se/
Postat av: Jasmine

OMG så¨himla bra!! Måste komma mer ikväll :D:D

2010-11-16 @ 21:23:33
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmer ikväll, kom igen nu nu nu nu, ni skriver så jävla bra. btw tryckte inte trök ;) nej men mer sex och detaljer på det tack hahahaha :D

2010-11-16 @ 21:24:08
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyy'

längtar sjuuuuukt mycket tills nästa del kommer ;pp

Jag tror hon kommer bli chockad men ändå glad , typ :)

2010-11-16 @ 21:30:14
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Ahahaha men hon ska tycka att det är tidigt men ändå så ska hon tycka att det e okeej :D <3<3<3<3 PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA

2010-11-16 @ 21:42:06
Postat av: madde

Hon måste bli glad, annars DÖR jag! Mer ikväll!<3 älskar den<3 mer sex ;)

2010-11-16 @ 21:55:23
Postat av: Emma

AS BRA hon är nog chockad och glad ;) <33

2010-11-17 @ 00:04:53
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: celina

novellen är jättebra men stör mig på att du skriver "tröck" istället för "tryckte" haha :P btw, ASGLAD! xd

2010-11-17 @ 00:16:47
Postat av: Lotta

Mjoo, jag håller helt med dig! jag vill bara bort från dehär äckliga sverige! :(

2010-11-17 @ 00:33:28
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber

Hi Sofia! It's Justin here... This story is creepy, I hope you let everyone know that this is not true. It's really freakin me out, I translated this and read it all and it's really creepy. So please let everyone know that this isn't true. Bye

2010-11-17 @ 01:26:43
URL: http://twitter.com/justinbieber
Postat av: Anonym

hon kommer tycka att det är för tidigt men kommer sen bara bli glad! :@

2010-11-17 @ 08:56:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0