You changed everything - episode 51

Jag kunde inte fatta att han ville att jag skulle gå med honom på galan , tänk om Chris Brown var där. Tänk om Taylor Lautner var där !
- Ja , men du måste inte om du in...
- Justin , jag går gärna med dej. Men bara som kompisar okej ?
- Självklart , svarade han och log som aldrig förr.....

Dagarna efter jag hade vart med Justin och tills galan gick verkligen fort!
Jag träffade Leah några gånger, det var verkligen evigheter sedan. Eftersom jag inte gick till skolan förut och sedan har det ju vart lov och jag har bara umgåtts med Justin. Det var kul och vara med henne igen!
Några dagar var jag med Justin, Chaz och Ryan också. Chaz och Ryan sov hemma hos Justin sen nyår för dom skulle följa med på galan också så jag slapp vara ensam när Justin tex skulle uppträda.
Vi hade skit kul och vi gjorde allt från att gå på stan till att kolla på film och spela xbox och jag började bli bra på det där spelet Justin och jag spelade förut.
Chaz och jag har verkligen haft superkul! Vi har kommit närmare varandra och han skrattar nästan åt allt jag säger och han är jättesnäll, Ryan också såklart men Chaz och jag är mer kompisar.
Och nu förstår jag verkligen varför Justin älskar dom så mycket.

Om 2 timmar skulle Justin och dom andra komma och hämta mig och sedan skulle vi flyga till Los Angeles där VMA's var i år.
Jag hade redan packat väskan för vi skulle bara vara där i 2 dagar och två dagar efter galan åker vi hem till Atlanta igen och Ryan och Chaz åker hem direkt till Kanada, sorgligt.
Jag la klänningen som jag skulle ha på kvällen högst upp i väskan och sedan stängde jag den och gick ner och sa hejdå till mamma och pappa. Dom var så glada att jag skulle till L.A med Justin. Dom var väldigt tacksamma för att han hade räddat mitt liv på nyår.... Så jag fick göra vad jag ville med honom nu har dom sagt. 

JUSTINS PERSPEKTIV: 

Jag hade redan packat mina saker och Ryan och Chaz också, så nu väntade vi bara på att en timme skulle gå och sedan skulle vi hem till Sofia och sedan mot flygplatsen. 
*pling* 
"Hej Justin, jag har inget att göra så ni kan komma nu så kan vi börja åka sakta mot flygplatsen om ni vill, Sofia" 
- Ey grabbar! Är ni klara? För då kan vi börja åka mot Sofia nu, sa jag till dom och tog upp min resväska.
- Ja jag är klar, sa Ryan och log. 
- Jag med, sa sedan Chaz.
"Vi är klara så vi kommer om 20 minuter och hämtar upp dig, xx Justin"
Vi tog våra väskor och sedan gick vi ut i limousinen.
- Vart ska vi nu då Justin, sa chauffören.
Jag sträckte mig fram och slog in på GPS;en vilken gata och nummer Sofia bodde på.
- Dit ska vi, sa jag och log mot honom och sedan satte mig tillbaka lutad.
- Okej, då åker vi dit!
Han startade bilen och vi började rulla mot Sofia.

Efter 2 timmar satt vi äntligen på flyget till L.A, vi hade hämtat Sofia och jag blev verkligen trevligt bemött av hennes föräldrar!
Alla var tysta på planet förut Jag, Sofia och Chaz. Ryan sov den tråkmånsen...

SOFIAS PERSPEKTIV:

Det var verkligen kul på planet! Jag satt längst in, sedan bredvid mig satt Chaz och sedan Justin och sedan Ryan. Men han sov hela resan så han märkte man knappt av.
- Vilket nummer på rummet har vi? frågade jag Justin när vi gick i hotellkorridoren.
- 318, sa han och tog upp nyckelkortet. Här är det ju!
Vi gick in och lämnade våra väskor och sedan började vi göra oss i ordning för vi skulle vara galan om 1½ timma.
Jag gick in i badrummet och drog på mig min svarta klänning och fixade allt som behövdes fixa såsom hår och makeup. När jag kom ut satt alla 3 på sängen och kollade mot mitt håll.
- Justin.. Du har bra smak när det gäller tjejer, sa Chaz och kollade på mig med öppen mun.
- Herregud vad sakta du gör dig i ordning , vi måste åka snart, sa Justin och log mot mig.
- Okej, kom då så går vi.
Alla reste sig upp och öppnade dörren till korridoren.
- Damerna först, sa sedan Chaz när han öppnade dörren.
Jag gick ut först och sedan kom Justin, Ryan och sist Chaz.
- Vad fin du är i klänning, sa Justin som gick bredvid mig och log.. Lika sexigt som han alltid har gjort..

Jag, Chaz och Ryan stod i publiken och Justin var backstage och fixade lite saker..
Efter ett tag så var det äntligen dags för prisutdelningen..
- Och priset för "best new artist" går till...... sa tjejen som var host för VMA's iår.
Jag blundade hårt och tänkte "Justin Justin Justin Justin Justin".
Jag öppnade ögonen och först då såg jag att Chaz kollade på mig och log. Jag log tillbaks och sedan kollde jag mot scenen igen.
- JUSTIN BIEBER!!!! sa sedan kvinnan.
- OMB, JAAAA! skrek jag och hoppade på Chaz medans Justin gick fram och tog emot priset. 

JUSTINS PERSPEKTIV: 

Jag gick ut på scenen och tog emot mitt pris och höll mitt tacktal och sedan såg jag Sofia, Chaz och Ryan.
Dom såg väldigt glada ut för min skull. 
- Tack så jätte mycket, jag trodde aldrig att jag skulle komma såhär långt, jag är en kille från en liten stad i Kanada och det här betyder jät... Jag kunde inte fortsätta när jag såg att Sofia kysste Chaz....

Kommentarer
Postat av: a::)

OMFB!!! fan fan fan!!! nej nej nej nej nej!!! fan fan!!skiiit bra sista !! pls pls pls ni e såå bra

men en sak! vad menas med "xxx justin" :)tacksam för svar :)

2010-11-11 @ 20:24:29
Postat av: Maja

OMG varför kysstes dem!? Justin och Sofia ska ju bli tillsammans! nu kommer inte Justin förlåta henne! mehn dem måste ändå bli tsm igen!!!!!!! ni kommer typ sluta berättelsen om dom inte är vänner längre ju :O haha PS. bäääääääääääääst! <3

2010-11-11 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

meer mer ikvälll sista snällaaa:):)

2010-11-11 @ 20:27:31
Postat av: Oumie

omg vad najs, hahaha som alla andra vll jag att ni skriver en till. HAHAHA :D men yeah fan vad najs! :D ♥

2010-11-11 @ 20:30:33
Postat av: Maja

a ::) xxx Justin betyder från justin typ :) bara det jag tror :)

2010-11-11 @ 20:31:43
Postat av: Patricia

Omb omb omb!!!!

Snälla en till !!! sheeeeet :O :D <3<3

2010-11-11 @ 20:36:15
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: tessan

men neje!! :o egentligen så borde dom ju inte ta det så illa för nu är det ju typ kvitt eller va man säger :) blir det nån mer idag mpn tro? :D

2010-11-11 @ 20:38:26
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!! :D

2010-11-11 @ 20:38:32
Postat av: leila

0mg meeeer!

2010-11-11 @ 20:40:28
Postat av: Ida

NEEJ!? :O shiit , hon får ju inte , ja som tyckte han va en skiit för att han gjorde så mot henne, då kan ju inte hon göra lika :o då blir hon ju också en skiit.



sjukt bra skrivet är det iallafall! :))

Mer idag ?! Snällaaaaaaa!?

2010-11-11 @ 20:40:39
Postat av: Anna

hihi, ni skriver bra. ;) mer drama, haha, fattar ni inte, då kommer den ju fortsätta längre? :'D

2010-11-11 @ 20:48:20
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAAAALLLLLÅ EN TILL TACK !! :D

2010-11-11 @ 20:49:56
Postat av: Anonym

MEN NEEEEEEEJ!!!! inte chaz och sofia! det skall ju vara justin och sofia juu!

2010-11-11 @ 21:01:45
Postat av: Anonym

omb snälla mer idagggg

2010-11-11 @ 21:04:58
Postat av: ninn

ahhh! mer, mer och åter mer tack! :)

2010-11-11 @ 21:10:58
URL: http://imfreakingout.blogg.se/
Postat av: elle

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!!!!!!!!!!, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER NUUUUUUUUUUUU !!! ;)

2010-11-11 @ 21:13:26
Postat av: Isabell&Manal-bloggen om justin

oommmmmmmmmmmb så fucking grymma på att skriva!!!!!!!:OOO snälllla en tilllll NU!!!!!!!!111



ps , kolla in vår jb blogg , allt om han , snälla! följ den eftersom jag läser eran hiihi skojar:D

2010-11-11 @ 21:13:40
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Jossann

Asså den var skit bra... tills den tog slut :p

2010-11-11 @ 21:20:24
URL: http://lixxomjossann.blogg.se/
Postat av: Mathilda

:OOO SKRIV MER

2010-11-11 @ 21:24:09
URL: http://slowdownfanfic.blogg.se/
Postat av: C H A L L I E

Neeeeeeej inte chaz !! MERA !!!! haha omg kommer vara borta hela helgen, kommer inte kunna läsa någonting, kommer DÖÖÖ ! hahaha nämen seriöst ni äger på det hära !!"! :D :D ♥

2010-11-11 @ 21:40:09
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

2010-11-11 @ 21:42:33
Postat av: Anonym

GRRYYMT OMG! JAG ÄLSKADE DET! NI ÄR GRYMMA.



Kan inte vi få se en bild på sofia :D Precis som ni gör med justin i början kan ni visa en på sofia! Gå djupare in om hur dom träffar alla kändisar, posar för paparazzisarna, svarar på frågor journalister.



Ni skriver så jävla gryymt. Asso helt sjukt :O Varför blir ni inte författare? Ni borde lägga upp flera per dag :D Gör en massa epsioder till. En miljon till ? :D:D Hihi, ALLA ÄLSKAR DEN! Ni kommer få mer och mer läsare för varje dag. Ni ligger säkert på 200-300 idag. Men ni kan få över 5000 - 9000 om ni fortsätter såhär Tro mig!! :D

2010-11-11 @ 21:45:16
Postat av: Liann

OMGFB!!!! Skitgullih Justin o de va säkert inte Sofias fel att dem kysstes... Chaz va ju intresserad av henne :o haha de va väll min och några andra tjejers idéer som ni skrev? (à) omg känner mig hedrad nu!! Så fucking awcmon! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-11 @ 21:56:23
Postat av: Liann

Varför blir ni inte några jävla författare!? VILL HA PÅ BOK!!!! :D dööööör för denhär berättelsen så fucking grym....:0

2010-11-11 @ 21:57:36
Postat av: josefine

HAHAH OMB, JAG VISSTE DÄÄ :DD

men vafan , hon och justin ska ju vara tillsammans :o felfelfelfel >.< haha.

men snälla, en till ikväll :o pls <3

love.

2010-11-11 @ 22:02:58
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: fanny järvå

aah! jag blir galen! SKIRV MEERA! :D:D

haha :D:D

bieberloove <3

2010-11-11 @ 22:58:43
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: Elina

ååh vad bra asså!!!!!

mera mera mera <33

2010-11-12 @ 06:35:22
Postat av: Julia

ånej! ;pp

s-s-s-superbra (yyyyyyyyyyyyy'

längtar som f'n tills nästa del kommer ;pp

2010-11-12 @ 08:59:51
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Nea

Det är nu Justin ska säga till publiken:

"Jag måste gå. Mitt ex som krossade mitt hjärta för att jag krossade hennes hjärta håller på att hångla med min bästa vän så Caio!"

2010-11-12 @ 10:22:48
Postat av: Anonym

haha nea så klockgren!

2010-11-12 @ 11:02:33
Postat av: Anna

hahhahaha, nea. XD

2010-11-12 @ 14:04:16
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: leila

jätte bra! ni blir bättre varje dag haha och undra vad justin kommer göra? :o

2010-11-12 @ 14:44:05
Postat av: Anonym

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 15:45:34
Postat av: Anna

skriv mer!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-11-12 @ 15:48:56
Postat av: sanna

MER!

2010-11-12 @ 15:52:45
URL: http://ssannal.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOVE IT!! MORE PLEASE! :)

2010-11-12 @ 16:26:03
Postat av: alejandra till NEA

HAHAHAHAHAH nea!! bästa det du skrev HAHAHA ASGARVAR:D

2010-11-12 @ 16:37:06
Postat av: Anonym

fuckiiiiiiiing awesome... ohfyfan , nu blev jag hyppeppeerr_D

2010-11-12 @ 16:39:49
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0