You're my favorite song - episode 3

- Men lägg av , det är dina älsklingskor. Du använder aldrig några andra så varför ska du byta just ikväll ?
- Okejdå... Jag har väl dom.
- Dom är ju jättegulliga Nicole , kom nu. Vi åker till hotellet , du måste ju fixa dej.
- Ja , nu går vi och försöker få tag i nån taxi.



Vi stod i några minuter och försökte få någon taxi men varje gång var det någon annan som satte sej i den , men sedan hade vi tur. När vi kom fram till hotellet åkte vi upp till rummet direkt. Jag lämnade grejerna i sängen och hoppade sedan in i duschen eftersom att jag hade hoppat och dansat så mycket på konserten.
Det kändes väldigt skönt att bara stå där i duschen och låta vattnet rinna nerför kroppen , så avslappnande. Jag stod där och dagdrömde om hur det skulle bli ikväll när någon plötsligt knackar på badrumsdörren.
- Vad är det ? frågade jag medans jag sköljde av balsamen.
- Du har varit där inne i evigheter ! När ska ni träffas ?
- Tio , vad är klockan nu ?
- Halv nio , herregud skynda dej Nicole ! Och dessutom behöver jag också duscha , sa Taylor.
- Ta det lugnt , jag är klar.
Jag gick ur duschen snabbt och tog en handduk. Sedan borstade jag tänderna. När jag kom ut ur duschen såg jag att Caylie och Taylor hade beställt mat och satt nu i soffan och åt.
Jag tog på mej underkläderna och sedan jeansen och tröjan jag hade köpt. När jag hade klätt på mej gick jag till badrummet och sminkade mej lite snabbt. Jag tog lite maskara och sedan duttade jag på lite jordgubbsläppglans på mina läppar. Jag gjorde inget med håret utom lät det bara torka och vara självlockigt. Jag hade inte tid med att stå och platta det.
När jag var klar gick jag ut till tjejerna och jag såg hur dom kollade på mej.
- Gud så fint ditt hår är sådär ! Du borde sluta platta håret så mycket , sa Caylie medans hon tog en klunk ur sin dricka.
- Tack , ser det bra ut eller tror ni att det blir för mycket ?
- Det blir perfekt , du ser jättesöt ut. Förresten du ska få låna en sak av mej , sa hon och reste sej upp.
Hon tog av sej sitt armband och räckte det till mej. Hon hade haft den hur länge som helst och kallade det för sitt turarmband. Jag blev väldigt förvånad eftersom att hon adrig brukade låna ut den till någon eller ens ta av sej det.
- Caylie , jag ka...-
- Ta den , jag vill att du har den ikväll. Den kanske ger dej tur och du får en puss ?
Jag log och tog på mej det , sedan kramade jag henne.
- Nu måste jag gå , den är redan tre över tio. Han står säkert och väntar.
Jag kramade dom och tog min mobil.
- Lycka till ! sa båda i kör när jag gick ut. Jag gick till hissen och åkte sedan ner. Det kändes som en evighet även fast det tog ungefär 7 sekunder.
När jag kom ut ur hissen satt han vid receptionen och väntade. Jag gick mot honom och märkte hur han kollade på mej. Han reste sej upp och kom sedan fram mot mej och gav mej en kram. Jag kunde fortfarande inte fatta att jag skulle ut och äta med honom.
- Vad fin du är , sa han och log.
- Tack , du ser väldigt bra ut du också , svarade jag generat. Nå , hittade du något ställe vi kunde äta på ?
- Jo , jag har bokat bord klockan tjugo över tio , alltså om ungefär en kvart. Ska vi åka nu ?
- Ja , visst.
Vi gick till hotellets baksida så att inga paparazzin skulle se oss ifall vi kom ut på framsidan och där stod en svart bil och väntade på oss. Sedan såg jag att det var Kenny som körde.
Justin öppnade dörren åt mej och jag hoppade in i baksätet , sedan satte han sej bredvid mej. Kenny körde iväg och vi började åka mot restaurangen. Bilresan var helt okej , vi småpratade lite och random saker och han var faktiskt väldigt gullig.
Efter ungefär tio minuter kom vi fram.
- Vi är framme nu , sa Kenny medans han gjorde någonting på sin mobil.
Justin klev av bilen och sedan gjorde jag detsamma. Vi gick in i restaurangen medans Kenny gick bakom oss. Restaurangen såg ut som en restaurang där inte ens presidenten skulle ha råd att äta. Det var fint fixat och det såg väldigt lyxigt ut.
Vi gick fram till kassan och Kenny stod och pratade lite med någon man som jobbade där , sedan ledde dom in oss till någon V.I.P avdelning. Förmodligen för att vi skulle få vara ifred från alla andra....


Kommentarer
Postat av: Emma

OMG MER! Den ääääger!

2010-12-03 @ 16:07:19
URL: http://emmawelins.blogg.se/
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-03 @ 16:20:07
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Melinda

så sjukt bra, strålande jobbat hihi ;)

2010-12-03 @ 16:34:28
Postat av: Anonym

Bra! :-D

2010-12-03 @ 16:34:39
Postat av: Karin

Fan-vad-bäst :-D iiiiii :)

2010-12-03 @ 16:35:05
Postat av: Anonym

MER, MER, MER SNÄLL MER. JÄTTE BRA. MER IKVÄLL? :)

2010-12-03 @ 16:35:23
Postat av: Anonym

MER, MER, MER SNÄLL MER. JÄTTE BRA. MER IKVÄLL? :)

2010-12-03 @ 16:35:23
Postat av: Siis

Gulligt:D Gillar den nya novellen mer än den gamla :D

2010-12-03 @ 17:08:20
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Julia

I Like :) Nej men seriöst den är ASBRA!!

2010-12-03 @ 17:08:44
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Anna

skitbraaaaaaaaaaaaa! :D

2010-12-03 @ 18:08:11
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: tessan

den nya är skit bra :D

2010-12-03 @ 18:26:42
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIIIIIITBRA!!!!!!!!!!!!!! :D

SKRIV MER MER MER MER MER MER MER MER MER!!!

2010-12-03 @ 18:27:02
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Amanda

omg minst två långa till ikväll :DD

2010-12-03 @ 19:21:14
Postat av: Clara

AAAAWWWEEEE!! Skriv mer meeeeeeer!!:D:D:D

2010-12-03 @ 19:49:14
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILL HA TBX DEN ANDRA :(

2010-12-03 @ 23:02:43
Postat av: Emelie

Jag tror att den här kommer att bli romantisk snart med så liksom ... ;)

2010-12-03 @ 23:20:38
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0