You're my favorite song - episode 28

Jag kollade på klockan och märkte att den redan var halv nio. Hur länge hade jag sovit egentligen...?
Jag ringde upp honom och han svarade direkt. Nästan som att han hade suttit med mobilen i handen och väntat på att jag skulle ringa.
- Äntligen är du vaken , sa han direkt och småskrattade.
- Gud så trött jag är , och ändå har jag sovit nästan hela dagen.
- Sömntuta , har du sovit gott ?
- Bättre än aldrig förr ! svarade jag.
- Till och med bättre än när du har sovit med mej ?
- Hm... sa jag retsamt. Kanske det !



- Det tror jag inte på , svarade han. Vad ska du göra imorgon ? frågade han sedan.
- Jag vet inte , vill du komma hit ? Vi kan hyra några filmer eller kolla på några av mina och bara ta det lugnt , sen kan du sova över.
- Är du säker på att jag kan sova över ? Jag menar liksom...-
- Justin , bara för att vi inte är tillsammans längre betyder det inte att du inte kan sova här okej ?
- Okej... Jag kommer någon gång vid två-tiden. Blir det bra ?
- Jo , men vi hörs imorgon då. Jag ska gå ner och äta nånting nu.
- Gör så , vi ses imorgon. Puss !
- Puss på dej med , godnatt.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Yes , yes , yes ! Jag skulle få sova med henne imorgon. Perfekta stunden för att försöka vinna tillbaka henne.
Jag sprang ner till mamma som satt i köket och läste någon tidning och drack te.
- Mamma kan du ringa Kenny och säga att han ska hämta mej kl 10 ? Jag ska till Nicole , sa jag och log stort.
- Hahah ja det kan jag. Ni måste vara väldigt kära , ni kan knappt vara ifrån varandra för en dag !
- Jadu , så är det , svarade jag och tänkte på om Nicole fortfarande var kär i mej.

Det måste hon väl ändå vara ? Jag menar liksom... Åh , tänk om hon hade börjat tappa känslorna ? Bara tanken vid att hon kanske inte ville ha mej längre fick mej att ångra mej över det där jäkla smset. Varför ljög jag ? Varför smsade jag ens med Jasmine ?
Samtidigt så fick det där mej att inse hur mycket jag verkligen behöver henne. Hennes närhet. Hur mycket hon betyder för mej.
Dom sista dagarna har varit väldigt svåra för mej. Att inte kunna hålla om henne när jag vill , eller pussa henne. Men det svåraste av allt har varit att inte kunna kalla henne för min...
- Förresten , jag sover över , sa jag efter ett tag.
- Vad kul. Kom , sätt dej här en liten stund.
Jag satte mej på en stol bredvid och kollade sedan på henne.
- Vad är det ?
- Har du och Nicole... Du vet...
- Vadå ?
- Du vet... Haft sex ?
- Mamma ! Varför frågar du det ?! sa jag och reste mej upp direkt.
- Jag är nyfiken , jag vill bara vara säker på att ni skyddar er.
- Lägg av , vi har inte haft det ! Jag väntar på det rätta tillfället...
Hon log och gav mej sedan en stor kram.
- Godnatt gubben , sa hon när jag var på väg upp till mitt rum igen.
- Godnatt ! ropade jag tillbaka.

Jag bytte om till ett par basketshorts , borstade tändera och la mej sedan i sängen. Den var bara kvart i nio men jag var tvungen att lägga mej tidigt annars skulle jag inte orka gå upp imorgon.

"Längtar till imorgon. Sov gott"
Det tog tre minuter innan hon svarade tillbaka.

"Längtar också. Sov gott du med sötnos :)"
Jag läste om smset och somnade sedan med ett leende på läpparna...

NÄSTA MORGON - NICOLES PERSPEKTIV:

Eftersom att jag hade sovit nästan hela dagen igår så vaknade jag väldigt tidigt. Klockan var bara runt elva när jag vaknade. Det var fortfarande tre timmar kvar tills Justin skulle komma så jag hade gott om tid för att fixa mej. Jag gick ner till köket där mamma och pappa satt och pratade om någonting.
- Godmorgon , när kommer Justin ? frågade pappa direkt när jag kom in.
- Om några timmar. Hur så ?
- Mamma och jag hade tänkt gå ut lite senare , vi hade även tänkt checka in på hotell och sova borta en natt. Går det bra för dej ?
- Jodå , Justin ska ändå sova här så jag slipper ju vara ensam.
-  Vad bra , vi åker vid fyra tiden.
- Okej , svarade jag och gick sedan till skåpet och tog ut Captain Crunch-flingorna.
Jag åt frukost lugnt och sakta och småpratade lite med mamma om vad dom skulle göra , och om vad jag och Justin skulle hitta på.
Efter att ha suttit där och pratat i kanske en halvtimme gick jag upp för att ta ett bad. Medans badkaret fylldes så kollade jag efter vad jag skulle ha på mej. Det slutade med att jag bara valde en grå tröja , svarta jeans och sedan skulle jag ta mina mörkbruna ballerinaskor.
Jag la kläderna på sängen och gick sedan till badrummet. Badkaret var fullt med skumm nästan upp till kanten så jag stängde kranen direkt , tog av mej kläderna och hoppade sedan i. Vattnet var varmt och skönt.
Efter kanske 40 minuter var vattnet rätt kallt så jag gick upp och lät sedan badkaret tömmas.
Jag tog en handuk och gick sedan till mitt rum och tog på mej kläderna. Jag lät håret vara lockigt eftersom att vi ändå inte skulle göra något särskilt och tog sedan på lite maskara...
GOTT NYTT ÅR ! KOMMENTERA

UPDATE: Såg att några hade kommenterat att det stod "Sofias perspektiv" , hahah ursäkta jag skrev fel. Det skulle stå Nicole ! :)

Kommentarer
Postat av: Maya

BRA !!!!:D

2010-12-31 @ 23:22:30
URL: http://jbieberstories.blogg.se/
Postat av: Amra

Gott nytt år på dig med!:*

Lööv yahh!♥

2010-12-31 @ 23:31:44
Postat av: jonna :D

WOOOW!! mer mer mer!. helt perfekt!



hoppas dom blir tsm.. annars gråter jag :( SERIÖST.. jag kmr gråta :(

haha..



men det borde sluta lyckligt tkr jag ;)

2010-12-31 @ 23:52:41
Postat av: Anonym

Meeeer!!! Jättebra!!

2011-01-01 @ 00:19:52
Postat av: Sofia

meeer :D :D :D

2011-01-01 @ 00:21:04
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR!:)



Skitbra mer/kramkram <3

2011-01-01 @ 00:26:31
Postat av: Anna

Gott nytt år!!

O din novell är den bästa!! :D

2011-01-01 @ 00:38:16
Postat av: Bieberstories.devote.se

Aaass bra!! Meer! Läs gärna mina noveller om Justin, bieberstories.devote.se

2011-01-01 @ 00:40:39
URL: http://Bieberstories.devote.se
Postat av: Anonym

Mer mer mer gott nytt år på alla!

2011-01-01 @ 00:44:28
Postat av: Laura

Gud va bra den är!! Mer :D

2011-01-01 @ 00:53:28
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome!!! meeeerrrr &gott nytt år :D:D

2011-01-01 @ 01:28:49
Postat av: lisa :)

Asbra :) meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-01-01 @ 02:13:25
Postat av: Anonym

jätte bra meeerr nuu :D

2011-01-01 @ 02:32:50
Postat av: Pamela

Gott nytt år :D :D :D

2011-01-01 @ 02:51:47
Postat av: Emma

skriv mer nu!!!

2011-01-01 @ 03:12:55
Postat av: B

Braa! :) haha meeer avsnitt!! :D hoppas de blir ihop igen! :)

2011-01-01 @ 03:38:26
Postat av: Anonym

Meeer!! Skulle inte ni lägga ut roliga videos? :P

2011-01-01 @ 03:40:28
Postat av: Anonym

ville bara säga att det står sofias perspektiv i ställett för nicoles perspektiv :)



och när kommer era roliga videos??

2011-01-01 @ 09:53:50
Postat av: Julia

Bääääst! men vem är Sofia? Hon heter ju Nicole?

2011-01-01 @ 10:27:43
Postat av: yoyo<33

Den här blir bara bättre och bättre för varje del som kommer ut, Good Job Girls!!! (gjg)

2011-01-01 @ 10:34:41
URL: http://bestyoyoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut videon !! vill se ..

2011-01-01 @ 11:55:38
Postat av: Anonym

Happy new year! And great novell u really get stucked cus it's so interesting you can really put yourself in to her seat :p

2011-01-01 @ 11:58:10
Postat av: Johanna/Moonlight

Grymt bra mer,mer!!!!

2011-01-01 @ 12:26:37
Postat av: nike

jag undrar varför det står '' sofias perspektiv '' xd haha meeeeeeeeeeer!!! ;DD

2011-01-01 @ 12:51:19
URL: http://nikesfoto.blogg.se/
Postat av: Jb lover

skit bra asså, !! ;D

hoppas dem blir tsm igen, hoppas hoppas !

Ps: gott nytt år <3

2011-01-01 @ 14:27:05
Postat av: maja

braa ;]

mermermer!

2011-01-01 @ 14:40:03
Postat av: Hanna

Den är såhimla bra!!

Men vem är Sofia? Tjejen heter väl Nicole? :O

Någon som kan svara? ;)

2011-01-01 @ 15:26:31
Postat av: Clara

Skitbra! Skriv meeeeeer!! :D

2011-01-01 @ 16:48:43
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Evelina

MER MER MER!!! Jag är beroende, kollar bloggen typ varje minut! :D <3

2011-01-01 @ 17:12:43
Postat av: Anonym

Awesome!!

2011-01-01 @ 18:22:33
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeer!!!!!

2011-01-01 @ 19:05:49
Postat av: Bieberstories.devote.se

Ni tjejer är bäst på att skriva!!! Roligt att det stod "Sofias perspektiv" eftersom huvudpersonen i mina bieber noveller heter så! Haha läs gärna, bieberstories.devote.se

2011-01-02 @ 02:16:56
URL: http://Bieberstories.devote.se
Postat av: juliia

Snälla ni kan ni inte skriva mer... kollar bloggen hela tiden kan inte få nog...!!!!!

2011-01-05 @ 21:33:52
Postat av: Ny lä+sare

kan ni inte skriva vart ni hittar alla klöäder snälla snälla snälla ?

2011-01-28 @ 23:21:05
Postat av: Mimmi

hello ska ni inte skriva mer :o <3

Jag har ju suttit o väntat men det kommer inte -.-

2011-03-07 @ 13:19:23
Postat av: Mimmi

Får jag bara fråga varför ni inte updaterar? :(

2011-03-08 @ 10:11:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0