You're my favorite song - episode 2

- Bor ni i New York? sa han sedan.
- Nej, vi flög hit för att se dig sen om några dagar åker vi hem igen.
- Okej trevligt! Så ni bor på hotell nu då? Jag är också här under ett par dagar sedan åker jag till nästa stad, sa han och log.
- Ja vi bor på New York Hotel, det ligger typ mitt i City.
- Ja jag vet vart det ligger, jag bor på det hotellet också, sa han och log.....



- Gör du ? Konstigt att det inte var bombfullt , svarade jag.
- Hahah ja , jag antar att ingen har fått reda på att jag stannar där. Vad är era namn förresten , det har ni ju inte sagt.
- Jag heter Nicole , hon med t-shirten i handen heter Taylor och den andra heter Caylie.
- Nicole... Vilket fint namn , sa han och flinade.

Caylie och Taylor stod och hyperventilerade över att Justin stannade på samma hotell som oss medas jag och Justin stod där och försökte låta bli att skratta.
- Men du , vad ska du göra sen ?
- Vi har inte planerat nånting , vi ska väl till hotellet och se bara ta det lugnt antar jag efter allt hoppande och skrikande.
Han drog mej lite till sidan bort från Caylie och Taylor och tittade lite nervöst på mej.
- Jag har inga planer för kvällen så jag tänkte om du vill gå ut och göra något ? frågade han.
Tusen tankar snurrade runt i mitt huvud denna stunden. Han ville gå ut med mej , av alla som var på meet & greet'n ville han gå ut med just mej.
- Nå ? Vill du...? Jag vet att klockan är ganska mycket men det gör väl inget ?
- Nejdå , det blir nog kul.
Han log sitt finaste leende och gjorde sedan sin hairflip. Jag försökte se lugn ut men inombords skrek jag som en galning och mitt hjärta bultade snabbt som bara den. Han var tusen gånger finare i riktiga livet än på mina affischer och videosar jag alltid sitter och kollar på hemma. Jag som trodde att han inte kunde bli mer perfekt...
- Bra , ska vi träffas vid receptionen klockan tio ?
- Det blir bra , men vad finns att göra vid den tiden ? Stänger inte alla ställen ganska tidigt ?
- Vi får väl se , vill du gå ut och äta eller kanske gå till någon ungdomsklubb ?
- Går det bra om vi äter någonstans ? svarade jag.
- Visst , det blir bra för min del.
- Bra , du har ingen aning om hur hungrig jag är !
Vi båda skrattade och sedan gick vi tillbaka till dom andra. Vi kramade Justin ännu än gång och sa hejdå , sedan började vi gå ut för att åka tillbaka hotellet.

- Oh my god , oh my god , oh my god , jag kan inte fatta det. Jag har just träffat Justin fucking Bieber ! sa Taylor och pussade sin nya t-shirt där Justin hade skrivit sin autograf.
- Inte jag heller , och han stannar på samma hotell som oss ! skrek Caylie och hoppade som en galning.
- Ta det lugnt , folk kommer tro att vi är ga..-
Plötsligt hörde jag att någon ropade mitt namn så jag vände mej om. Det var Justin , han kom springade mot oss. Hade han ångrat sej om att gå ut ikväll ? Jag blev orolig helt plötsligt.
- Jag glömde be om ditt nummer , sa han anfådd.
Jag log över att det inte var vad jag trodde och gav sedan honom mitt nummer. Vi kramades ännu än gång och sedan gick jag och tjejerna ut för att ta taxin till hotellet.
- Bad Justin Bieber just om ditt nummer eller drömmer jag ?!
- I så fall är vi två som drömmer , sa Caylie.
- Nej ni drömmer inte , sa jag och skrattade.
- Varför bad han om ditt nummer men inte mitt ?! sa Taylor och såg förkrossad ut.
Jag visste inte vad jag skulle säga så jag kom på något snabbt.
- Kan vi gå en runda på stan snabbt ? Det är ju inte så ofta man får åka till New York och shoppa !
- Jaa , vi går dit direkt. Jag vill ha ett par nya jeans , sa Taylor och såg lite gladare ut.
Sedan kom jag på att jag inte hade något att ha på mej ikväll eftersom att jag absolut inte hade föreställt mej att jag skulle bli bjuden på middag.
- Och jag behöver något fint , men inte för fint.
- Varför behöver du det ? frågade Caylie misstänksamt medans vi gick genom allt folk som trängdes på trottoaren.
- Lova att inte freaka ut om jag berättar ? Ni får inte börja skrika här bland allt folk...
- Vi lovar ! sa båda i kör och såg väldigt nyfikna ut.
- Okejdå , men jag ska ut ikväll... Med Justin...
Dom kollade på varandra sedan började dom skratta ihjäl sej , jag förstod inte riktigt.
- Vad skrattar ni åt ? frågade jag medans jag försökte tränga mej igenom allt folk. Det kändes som att jag var superliten när jag gick där. Eller egentligen ÄR jag liten. Justin var ju nästan två huvuden längre än mej.
- Seriöst ? Varför behöver du något fint ? frågadade Caylie igen när dom äntligen hade slutat skratta åt mej.
- Jag sa just att jag ska ut med Justin ! Varför tror ni mej inte ?
- Varför skulle h... Vänta , jag tror faktiskt att hon talar sanningen , varför skulle han annars ha bett om hennes nummer ? sa hon till Taylor.
Dom kollade på varandra ett tag. Jag visste precis vad som var så väg att hända så jag försvann snabbt in i folkmässan , några sekunder senare hör man skriken.
- OMG , OMG , OMG , OMG , OMG , OMG , AAAAAAAAAAHHHH !
Jag log åt mej själv när jag tänkte på hur galna mina vänner egentligen var , fast jag älskade dom ändå. Några trodde att någonting hade hänt så dom fick panik och började kolla runt. Det var väldigt kul.
Sedan ser jag att dom kom springandes bakom mej.
- Varför gick du ifrån oss ? frågade Caylie anfådd som bara den.
- Trodde ni verkligen att jag skulle stå där med er när ni skrek som galningar ? Alla stirrade ju på er !
- Oj... Nu går vi , jag lovar att vi inte ska skrika nåt mer.

Vi gick en bit till och sedan gick vi in i en stor galleria. Det fanns hur många affärer som helst där. Caylie och Taylor hade lugnat ner sej lite men dom var fortfarande chockade. Vi gick in på olika affärer och till slut hade alla hittat nånting. Jag lyckades hitta en enkel långärmad tröja , och så köpte jag även ett par jeans som var på rea.
- Faan , vad ska jag ha för skor ?! Jag har ju bara mina rosa converse med mej !
- Men vad är det för fel på dom ? frågade Caylie och kollade konstigt på mej.
- Jag har haft dom i åratal Caylie , jag kan inte ha dom med dom här fina jeansen och tröjan , det skulle förstöra hela outfiten.
- Men lägg av , det är dina älsklingskor. Du använder aldrig några andra så varför ska du byta just ikväll ?
- Okejdå... Jag har väl dom.
- Dom är ju jättegulliga Nicole , kom nu. Vi åker till hotellet , du måste ju fixa dej.
- Ja , nu går vi och försöker få tag i nån taxi.
KOMMENTERA, så kommer nästa episode upp fortare! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

asbra!!!! :D

2010-12-02 @ 19:04:11
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer!!!!!!!!! asbra

2010-12-02 @ 19:05:33
Postat av: LINA

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEEEE BRA! VERKLIGEN! :D

2010-12-02 @ 19:06:10
Postat av: Anonym

undeerbaaarrtt! ni skriver sjukt bra. Bra historia också. TOPPEN :'D

2010-12-02 @ 19:09:00
Postat av: Emma

Hur grymt som helst!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! <333333

2010-12-02 @ 19:09:24
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Alicia

as bra!! mer :D

2010-12-02 @ 20:03:04
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/
Postat av: Julia

I like it :)

2010-12-02 @ 20:05:59
URL: http://b
Postat av: Anonym

mer :D

2010-12-02 @ 20:14:50
Postat av: bieberbabefooooevva

Suppppppeeeer braaa... Mer Mer Mer

2010-12-02 @ 20:18:13
Postat av: Nicole Hamilton

Asbra!!

2010-12-02 @ 20:20:00
URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/
Postat av: Laura

Asbra! Meer :D

2010-12-02 @ 20:33:38
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Liney

Det var jättebra!!! kommer nästa kapitel ikväll?! :D

2010-12-02 @ 20:43:27
Postat av: Siri

ååååååååååh det verkar niceeee!!! men jag tycker ni ska tänka på sen (alltså typ tips) att det inte ska gå för hastat att det lixom redan typ kyssar varandra.. det får ta ett tag.. mycket roligare och spännande! PUSS PÅ EN GRYM BIEBERBLOGG :D

2010-12-02 @ 20:47:49
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEER!

2010-12-02 @ 20:59:10
Postat av: Anonym

mmmeeeeeeeeeeerrrr!! <3

2010-12-02 @ 21:08:36
Postat av: Anonym

MEEEERAAA!! asbraa juuh! <3

2010-12-02 @ 21:21:38
Postat av: JBieberlovaaa xD

ASGRYM !

MER MER MER OCH MER !!! :DD

Har följt bloggen ända sedans den skapades, älskar den ! :P <33

2010-12-02 @ 21:49:12
Postat av: Truska hannah

Mer den är ju asbra

2010-12-02 @ 22:03:30
URL: http://beliebersjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaaaaaaasbra! mer :)

2010-12-02 @ 22:03:49
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: julia

meramera!<3333

2010-12-02 @ 22:46:08
Postat av: Rebecca

Gryyymmt!! Håller med siri! :D

2010-12-02 @ 23:35:50
Postat av: Sofia

ASBRA! meer! :D

2010-12-03 @ 08:39:17
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: lawen & emilia

Hej, vi undrar om ni skulle kunna reklamera oss :) vi kan reklamera tillbaka om ni vill? :)

kram /OMJB.blogg.se

2010-12-03 @ 14:15:27
URL: http://omjb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0