You're my favorite song - episode 18

- Jag vet att det här låter töntigt men... Jag är mörkrädd , jag vågar inte sova med lampan släckt.
- Aww , du behöver inte vara rädd , du har ju mej , svarade han.
Fjärilarna i min mage blev galna och jag kände att jag blev röd i ansiktet. Jag sa inget utom log och sedan pussade jag honom på bröstkorgen. Sedan somnade jag på nolltid....



NÄSTA MORGON:

- Gumman , vakna... hörde jag mamma viska försiktigt. Nicole du måste gå upp nu.
- Mm... gå ut , jag går upp snart.
Hon sa inget utom gick bara ut som jag sa och stängde dörren. Jag vände mej om och såg att Justin fortfarande sov. Han var så himla gullig när han låg där med munnen halvöppen och håret var åt alla håll.
Jag reste mej upp och gick till badrummet för att ta en lång och skön dusch. Jag låste dörren och klädde av mej sedan hoppade jag in i duschen. Vattnet var varmt , aldelles för varmt.
Efter kanske en halvtimme skyndade jag mej och tog min barbierosa handduk där det stod "top gun" på med stora bokstäver och virade den runt min kropp , sedan borstade jag tänderna.
Jag var så himla glad och peppad inför tävlingen så jag började mumla på våran ramsa.

- Godmorgon prinsessa , sa Justin när jag kom in och kollade på mej från topp till tå.
- Godmorgon sleepyhead , svarade jag.
- Hur länge har du varit vaken ?
- Ungefär en halvtimme , du då ? frågade jag och gick mot datorn för att slå på musik.
- Kanske tio minuter.
Jag bläddrade genom min spotify-lista och slog sedan på Raise Your Glass med P!nk och började sedan sjunga till den.
- Någon verkar hyper... sa Justin och reste sej upp.
- Skojar du eller ? Jag är så himla taggad !
Han kom fram till mej och höll mej lätt vid midjan och pussade mej.
- Jag går och tar en dusch , visst är det dörren till höger ?
- Aa , svarade jag medans jag rotade genom mina lådor och letade efter underkläder.

Medans han duschade så hann jag klä på mej. Jag tog på mej en vit bh och ett par vita trosor , sedan tog jag ett par jeansshorts en söt topp och en cardigan.

- Du har bara rosa handdukar i ditt badrum , sa Justin när han kom tillbaka och hade en rosa handduk virad runt midjan. Jag tappade nästan andan när jag såg honom stå där. Hans hår var blött och det rann några droppar nerför hans mage...
- Det ska finnas två ljusblå i skåpet.
- Äh , jag gillar rosa ! sa han och skrattade.
Jag kollade bort och försökte återhämta andan. Jag plattade håret medans Justin klädde på sej och fönade sitt hår och sedan packade jag ner lite smågrejer jag skulle behöva under bilresan. Han hade på sej ett par svarta jeans och en tight grå tröja som satt supersnyggt på honom.
- Ska vi åka ? frågade Justin.
- Ja , nu är jag klar. Kan du ta min bag så tar jag min handväska ?
- Visst.

PÅ FLYGPLATSEN:

Vi stod och väntade på Ryan och Chaz , man såg verkligen att Justin längtade efter att få träffa dom. Vi väntade ungefär tre minuter mer och sedan såg vi dom och Justin sken upp som en sol. Dom hälsade på varandra och småpratade lite sedan presenterade Justin mej.
- Det här är Nicole , min tjej , sa han och kollade på mej.
- Heej , sa båda två i kör.
Jag kramade båda två och sedan började vi gå ut ur bilen.
- Jag ska ringa Caylie och Taylor och fråga om dom är klara och säga att vi hämtar dom snart.
Jag gick lite längre fram än killarna och ringde sedan upp Caylie.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Nicole gick lite längre fram och tog upp sin mobil för att ringa upp Caylie och Taylor.
- Justin , jag vet att jag inte borde säga det här men din tjej har verkligen en fin rumpa...
- Sluta kolla på den , svarade jag och skrattade. Skynda er nu. Vi ska åka och hämta hennes två tjejkompisar som tävlar i samma lag som henne.
- Är dom snygga ?! frågade Chaz direkt.
- Det får ni väl se , sa jag och flinade. Kom nu.

Vi satte deras resväskor i bagaget och sedan åkte vi och hämtade Nicoles kompisar.
- Jag går och hämtar dom , sa Nicole och klev ut ur bilen.
Efter kanske fem minuters väntan kom dom äntligen ut. Dom skrek som galningar och såg hur glada som helst.
Killarna presenterade sej och sedan började jag köra iväg.

NICOLES PERSPEKTIV:

Jag rotade i min handväska och tog ut Caylies Trey Songz skiva.
- Kan vi lyssna på den här ? frågade jag Justin.
- Visst , svarade han och log.
Jag stoppade in skivan och frågade sedan tjejerna vilken låt vi skulle lyssna på.
- Neighbors knows my name ! skrek Taylor hyper.
Jag slog på den och sedan började vi tre sjunga högt i kör. Jag märkte att även Ryan hade börjat sjunga med oss. Det hade bara gått 20 minuter och vi hade redan haft jätteroligt. Vi sjöng som galningar och skrek även våran ramsa.
- Kan du bara stanna vid det där caféet ? Jag måste köpa nånting att äta , jag är verkligen hungrig.
- Jodå , jag vill också ha nånting , sa Justin och körde fram dit.
Jag sprang in och köpte två stora baguetter och två varmchoklader , sedan fortsatte vi bilresan.
- Du får mata mej , sa han och slog igång bilen.
- Aww , gärna för mej !
Vi åt upp våra baguetter och sedan satt vi alla och småpratade lite och lärde känna varandra.
- Tjejer tänk om vi inte skulle vinna i år ? Jag skulle bli hur deprimerad som helst...
- Snälla Nicole , vi har inte förlorat en enda tävling. Varför skulle vi förlora just i år ? sa Taylor och jag kände hur hon stirrade på mej men kollade ändå inte bak.
- Har ni aldrig förlorat ? frågade Ryan förvånad. Hur bra är ni egentligen ?
- Jadu , du får väl se på tävlingen.

Efter en timme och ungefär tjugo minuter var vi äntligen framme. Mitt hjärta bultade snabbt som satan. Alla andra i laget hade redan kommit och stod och väntade utanför tävlingshallen på oss. Jag undrar hur alla skulle reagera när dom såg att jag hade Justin med mej...
Han parkerade bilen och sedan klev vi alla ur och jag och tjejerna tog ut våra väskor som också låg i bagaget. Vi började gå mot dom andra i laget. Justin och jag höll varandra i handen och Chaz gick och pratade med Caylie och Taylor. Ryan gick längre fram och spanade in dom få tjejerna i laget.
- Varför är det så många killar ? Jag trodde att det bara var tjejer , hörde jag att Chaz frågade.
- Vi har ett mixat lag , sa jag och kollade på honom.
När vi närmade oss såg jag hur några alla stod chockade och stirrade på oss. Även killarna...
- Det är... Justin. Fucking. Bieber. , sa Mia chockat.

- Hej tjejer , sa jag när vi kom fram.
- Nicole... Är du och Justin Bieber tillsammans ? frågade Mia som nu stod och nästan grät.
- Mm , svarade jag och kollade på Justin sedan tillbaka på henne igen.
Till och med min tränare stod chockad och stirrade på honom som om han var en sorts gud. Justin hälsade på några av tjejerna och hälsade även på killarna.
- Jag åker in till stan med Ryan och Chaz , vi kommer när tävlingen börjar.
- Gör så , annars kommer inte tjejerna klara av att träna om du ska kolla på , sa jag och skrattade.
Vi småpussades lite och sedan kramade jag Ryan och Chaz. Sedan gick jag och hela laget in. Alla ställde hur många frågor som helst men jag orkade verkligen inte prata om honom , det enda jag var fokuserad på var tävlingen. Vi gick igenom en lång korridor och letade efter vårat omklädningsrum , till sist hittade vi det. Det var en skylt på dörren där det stod "TOP GUN - ALL STARS".
Vi gick in och alla började byta om till sina dräkter eftersom att vi skulle gå och träna direkt.
- Nicole , hur länge har du känt den där Justin ? frågade John. Han var en av dom duktigaste killarna i laget.
- Ett tag... svarade jag och knöt skorna.
När alla hade tagit på sej sina dräkter gick vi till en av träningshallen och värmde upp , stretchade och började sedan träna på programmet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Meeer! :) ni är verkligen underbart bra på att skriva!! :D

2010-12-15 @ 19:45:27
Postat av: Shawtyymane

hahah, chaz (L) mer! :D

2010-12-15 @ 19:45:38
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Julia

bääästa , hoppas de vinner!!!!

2010-12-15 @ 19:49:07
Postat av: Lena

M E R VAD BLIR DET MER!



F A N V A D N I Ä R B R A VAD BLIR DET FAN VAD NI ÄR BRA! :D



hahaha

2010-12-15 @ 19:50:32
Postat av: Anonym

jätte bra, merrrr nuuu :DD

2010-12-15 @ 19:51:46
Postat av: emelier

fan vad bra!! :D meerr

2010-12-15 @ 19:53:44
Postat av: Maya

SKRIV MER !! <33333

2010-12-15 @ 19:56:02
Postat av: Nicole/ bieberbloggare

Jättebra !! Fortsätt !! :D

2010-12-15 @ 20:03:33
URL: http://justinbstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer idag, PLS. annars kommer jag dööö ! :)

2010-12-15 @ 20:29:03
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer :D

2010-12-15 @ 20:30:19
Postat av: ines

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, galet

2010-12-15 @ 20:41:38
Postat av: sara

mer mer mer mer mer :D:D:D

2010-12-15 @ 20:44:06
URL: http://saraamariaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jätte bra MER MER MER MER MER MER MER SNÄLLA!!??<3

2010-12-15 @ 20:54:54
URL: http://saraasperheim.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var skitbra, måste ha mer:D

2010-12-15 @ 20:55:23
Postat av: Clara

Meeeeer!:D

2010-12-15 @ 21:14:39
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer as bra !!!!kan INTE VÄNTA:D

2010-12-15 @ 21:32:37
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-15 @ 22:09:39
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: I'm his favourite song! ;D

Asså kan ni inte tidsinställa inlägg så det blir 2-3 inlägg/dag??? :D ni är hur grymma som helst på att skriva! älskar när dom bara myser, så gulligt! :) <3 Imo,Nicole kan typ göra en tabbe på tävlingen så tröstar Justin henne ;)

2010-12-15 @ 22:30:02
Postat av: Laura

OMB! meer! :D

2010-12-15 @ 23:13:04
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg skit bra mer i kväll!!! BTW SKULLE DU KUNNA VISA HUR DRÄKTERNA SER UT??!!!:D

2010-12-16 @ 14:09:48
Postat av: Anonym

Meeer!! Skriv, skriv, skriv!!!!<3

2010-12-16 @ 16:24:59
Postat av: Anonym

mer idaGg, annars börjar jag typ gråta:(

2010-12-16 @ 18:16:12
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer :D :D :D

2010-12-16 @ 19:09:40
Postat av: Anonym

merrrr nuuuu :D

2010-12-16 @ 20:56:25
Postat av: Anonym

SKRIV SKRIV

2010-12-16 @ 20:58:38
Postat av: Anonym

OMG den här bloggen äger!!!!

Kolla gärna in min :P

http://www.karleksnovell.devote.se/

Den är nystartad :D

2010-12-16 @ 20:59:55
Postat av: johanna

Jättebra! det borde bli så att hon typ äger på tävlingen tills hon ramlar och justin typ springer ut på scenen och tröstar henne! :)

2010-12-16 @ 21:34:28
Postat av: Celine

Mera!!:D Har suttit uppe sen igår (har ju sovit och varit på skolan också) och läst HELA You Changed Everything OCH Your'e my favorite song! Snälla mera ?!:D

2010-12-16 @ 22:11:52
URL: http://lovetobieber.blogg.se/
Postat av: Belibieber

Hej, jätte bra blogg!!! Älskar den :D <3



Kolla våran också :D

2010-12-17 @ 10:17:54
URL: http://onetime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ni mååsste uppdatera idag !!

2010-12-17 @ 11:49:45
Postat av: Clara

Uppdateringen suger !! ÄLSKAR NOVELLEN SÅ UPPDATERA :D

2010-12-17 @ 16:29:30
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Shawtyymane

uppdatera! :D

2010-12-17 @ 17:04:21
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Anonym

IDAG, PLZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-12-17 @ 17:45:30
Postat av: Anonym

BRA, fortsätt så ;)

2010-12-17 @ 19:14:21
Postat av: Anonym

Hej, jättebra novell :D



Men vi bara undrar, kan ni/du göra en header/design till oss?! Vi verkligen AVSKYR våran, men vi är inte så bra på att göra egna.. Så, det skulle vara jättesnällt ifall ni/du ville :)



Kommentera våran blogg om ni/du har lust. Eller maila [email protected] , kram :)

2010-12-17 @ 21:28:13
Postat av: tess

skitbra :P mermermer

2010-12-17 @ 22:30:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0