you're my favorite song - episode 7

Vi avslutade kyssen och kollade nu varandra i ögonen. Jag kunde inte fatta vad som just hade hänt. Vi var helt tysta båda två , plötsligt avbröt han tystnaden.
- Wow... , var det enda han sa och flashade ett litet leende.
- Ehm , vi går upp ur poolen , var det enda som kom ur mej.

Han gick upp först. Jag kunde inte låta bli att stirra ut honom. Hans vita t-shirt var helt blöt och hade klibbat fast sej på hans fantastiskt sexiga kropp...



Efter några sekunder öppnades dörren till poolrummet och in kom en kille med svarta kläder och när han såg oss så blev han väldigt förvånad.
- Nemen, vad gör ni här? Vi stängde klockan tio och nu är klockan snart 02:00, i säng med er nu! sa han, han var tydligen nattpersonal på hotellet.
Vi blev rätt chockade men vi sprang ut i korridoren dyngblöta och kollade på honom när han gick ett varv runt poolen och sedan såg vi hur han skakade på huvudet och små log.
- Tonåringar...

Vi sprang en liten bit bort och började skratta och sedan blev det tyst och vi stod bara och kollade på varandra och det såg ut som om Justin var långt inne i andra tankar.
- Jag måste nog gå upp till rummet nu... sa jag efter ett tag. Både Taylor och Caylie sover och jag måste upp om några timmar tyvärr.
- Jag ska också upp tidigt, jag ska vara på en intervju halv nio imorgon bitti, sa han och log. Jag följer dig till rummet.
Vi gick och småpratade lite på vägen dit och det var jätte mysigt. Man såg fotavtryck när vi gick på helteckningsmattan bara för vi var så blöta vilket gjorde det ännu roligare...

När vi kom fram till dörren ställde jag mig med ryggen mot den och Justin stod framför. 
- Ja... Hejdå... Igen då, sa jag.
Han stod och kollade på mig och sedan närmade han sig lite och kysste mig försiktigt och sedan backade han lite.
- Hejdå, vi hörs.
När jag kom in så tändes en lampa i sovrummet.
- Är det du Nicole? sa Caylie.
- Ja det är jag.
Hon kom och kollade på mig med en trött blick från topp till tå.
- Men vad har hänt med dig? Du är ju alldeles blöt!
- Jag vet, bra att du är uppmärksam, sa jag och små skrattade lite.
- Nej men seriöst, vad har hänt?
- Jag träffade Justin en snabbis bara, inget mer med det.. Och han liksom... drog ner mig i poolen.
Efter att jag hade sagt det kollade jag på henne och hon log lite och skakade på huvudet.
- Du är inte riktigt klok. Berätta nu vad som hände, vi sätter oss i soffan så får du berätta.
- Okej då, om du så gärna vill det...

Vi satte oss i soffan mitt emot varandra.
- Berätta nu, sa hon med en nyfiken blick.
- Okej, jag satt och kollade på film när ni hade somnat och så messade han mig och sa att han tänkte på mig och att jag skulle komma ner till lobbyn och möta upp honom så skulle vi gå till bastuavdelningen med innepoolen och det. Så jag smög ut och sedan satte vi oss vid poolen och pratade lite och så sa han att jag hade fina ögon...
- VA!? omb!
- Men vänta, jag har inte ens berättat hälften! Och sen så satt vi typ och frågade varandra saker och han erkände att han kollade på min rumpa i hissen och sen så skulle han fråga mig, och då frågade han mig... Jag harklade mig och kollade på henne och rodnade.
- VAD FRÅGADE HAN!?!?!? SÄG NU NICOLE! sa hon och slog mig lite lätt.
- Okejokej, han frågade "Om jag skulle kyssa dig nu... Vad skulle du göra då?"
När jag sa de så tror jag Caylie hamnade i chock.. Hon bara blängde på mig med vidöppen mun.
- KYSSTES NI!??!?!?! SÄÄÄÄÄÄÄG!
- Tyst, du väcker Taylor! Nej jag kysste honom inte, jag blev så nervös så jag puttade i honom i poolen, sa jag sedan generat.
Hon började as garva och jag tog en kudde för hennes ansikte så inte Taylor skulle vakna och sedan blev det tyst och hon tog bort kudden och såg helt seriös ut.
- Vadå så ni kysstes inte.. ?
- Det har väl inte du med och göra, sa jag och flinade och sedan reste mig upp och gick in på toan och borstade tänderna...

När jag stod där med tandborsten i munnen och kollade mig i spegeln log jag verkligen och sedan kom Caylie och förstörde allt med att hon knackade på dörren.
- Nicole, säg nu! Jag vet att ni gjorde det nu, men säg hur det gick till!
Jag spottade ut tandkrämen och sköljde munnen och låste upp och stäckte ut huvudet.
- Varför är det så intressant att veta
Min bästa kompis har just kysst Justin Bieber, och du undrar varför jag tycker det är intressant? Berätta nu!
Jag orkade inte höra hennes tjat så jag gick ut och la mig i min säng och hon la sej bredvid mej , vi låg och pratade lite om det dära och jag berättade hur allt gick till, hur hans läppar var, hur han tröck upp mig mot poolväggen och massa.. När jag hade berättat klart allt så såg jag i mörkret att Caylie log lite smått.
- Åh vad gulligt, jag är glad för din skull även fast jag är avundsjuk! sa hon och små skrattade lite.

Kommentarer
Postat av: patricia

Jätte bra :D

2010-12-05 @ 15:46:05
URL: http://loveestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer i dag :D elsker storyen :)

2010-12-05 @ 15:50:36
Postat av: Anonym

asss bra

2010-12-05 @ 15:59:50
Postat av: Anonym

skit bra vill ha mer hälls idag

2010-12-05 @ 16:18:18
Postat av: Laura

SKIT bra :D mer!

2010-12-05 @ 16:22:59
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anna

jättebra!

2010-12-05 @ 16:24:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Lina

mer mer mer mer mer mer! :D

Mer idag :)

2010-12-05 @ 16:24:21
Postat av: Anonym

Skriv mer, snälla idag. :3

2010-12-05 @ 16:53:04
Postat av: Siis

Swweet :D

2010-12-05 @ 16:53:08
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

super bra skrivet mer idag nuuu :D

2010-12-05 @ 17:00:59
Postat av: Anonym

Jätte bra ! :D

2010-12-05 @ 17:03:22
Postat av: felicia

HEJ, MITT NAMN ÄR FELICIA! Jag älskar eran blogg, snälla kan ni uppdatera innan jag får spader :S

2010-12-05 @ 18:26:51
Postat av: Anonym

är omb = omg ?? :D<333333

2010-12-05 @ 18:27:15
Postat av: NicoleHamilton

Superbra !! Fortsätt , forstätt !!! :D

2010-12-05 @ 19:12:26
URL: http://justinbstorys.blogg.se/
Postat av: justinsjulija

skriv mera ;D

2010-12-05 @ 19:16:14
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: o

inte tröck, tryckte!

:)

2010-12-05 @ 19:30:34
Postat av: Siri

åååååååååååååh... andra delen vad också SKITNAJS! älskar när ni skriver om hans läppar.. för dom verkar verkligen vara riktigt heta (om man ser på bild) mjuka och kyssbara.. hihi! MER MER MER.. asbra skriver ni :)

2010-12-05 @ 21:26:29
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Becca

Awsome! :D skriv meeeer!! Haha <3333

2010-12-05 @ 21:53:15
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIIITBRA!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEER!!!! :D

2010-12-06 @ 00:01:34
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Till 'O' det heter faktiskt tröck ;)

2010-12-06 @ 00:06:11
Postat av: L

Uppdatera !!!

2010-12-06 @ 16:13:15
Postat av: Anonym

omg skriv nuuuu

2010-12-06 @ 17:45:07
Postat av: l

JAG BLIR GAALEN UPPDATERA !!!!!

2010-12-06 @ 17:55:29
Postat av: Siri

GE OSS MER!!!!! det är så bra!!! MER MER MER :D puss

2010-12-06 @ 19:09:06
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Helena

UPPDATERA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR

2010-12-06 @ 20:42:07
Postat av: Laura

Komigen! Snälla uppdatera :D<3

2010-12-06 @ 20:48:11
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Evelina

Asso inte för att verka efter men vad betyder omb? :P <3

2010-12-30 @ 12:41:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0