you're my favorite song - episode 12

- Så Justin, jag har sett bilder på att du kysser en tjej i stan.. Vad handlade det egentligen om? En ny flirt? sa repporten.
Han log lite och sedan gjorde sin hairflip.
- Nej det är ingen ny flirt, sa han och log. Några kanske tror att det var i Tyskland men det var för några dagar sedan när jag var i New York. Jag träffade en tjej där och vi träffades lite snabbt bara för att skriva autograf och ta fanbild som många fans gör. Så kysste hon mig helt plötsligt.
- Jaha, så du var med på kyssen?
- Nej det var jag inte, hon är vilket fan som helst men kom igen, det var bara en kyss.. Det gör ju inget.
När jag hörde han säga det så kryssade jag ner sidan och jag kunde inte tro det.. Han hade gjort det igen....


Jag stängde av TV;n och gick upp och la mig på sängen.
Efter några minuter ringde min mobil och jag kollade inte vem det var utan att svara.
- Hej det är Nicole?
- Hej Nicole, det är Justin.
- Mhm, hej.. sa jag kallt.
- Såg du på intervjun som var på TV nyss?
- m.
- Okej, bli inte sur nu.. Men som jag sa förut, jag är tvungen att säga som jag sa nyss. Jag står backstage och ska in snart, jag erkänner då.
- Erkänner vadå?
- Att vi är tillsammans, Nicole jag älskar dig. Jag vill att det ska vara offentligt. Jag vill inte gömma något mer längre.
När han sa det så blev jag helt varm i hela kroppen.
- Om du vill det så visst, gå ut med det offentligt. Det gör inget, huvudsaken är att du iallafall ringde till mig nu direkt och berättade hur det var, sa jag och log för mig själv när jag låg i sängen och kolldade upp i taket.
- Okej, jag ska in om några minuter igen, då säger jag det. Men jag tänkte på en sak.. Du har snart sommarlov va?
- Ja, om 1½ vecka, varför undrar du?
- Okej, men jag får semester då i ungefär 2 veckor så snälla, följ med mig till Bahamas?
- Jag vet inte Justin.. Eller jag vill ju, men jag vet inte om jag får alltså..
- Snälla, prata med dina föräldrar. Jag bjuder.
- Okej jag ska prata med dom.
- Men du älskling, jag ska in nu igen och då säger jag det. Puss.
- Puss.
- Och du Nicole? sa han sedan.
- Ja?
- Jag älskar dig, sa han och la på.
Jag kollade på mobilen och det var bakgrundsbilden som syntes. Det var på oss..
- Jag älskar dig med, sa jag lågt för mig själv.

Jag hade så tråkigt för att både mamma och pappa var borta någonstans och det fanns inget att göra så jag ringde Caylie och frågade om hon ville hitta på något en stund.
Hon kom över och vi gick ut, det var verkligen varmt ute och det kändes att det är sommar och sommarlovar börjar snart.
Det sista veckan i skolan är ju bara rolig. 
Vi gick ut och gick till stranden för att prata lite, och bada.
Vi hade ett speciellt ställde på stranden som ingen visste om och det var jätte mysigt där.
Gick dit och satte oss vid strandkanten och doppade fötterna i vattnet som kom in forsande. 
- Så jag hörde intervjun i morse, gjorde du? Han ljög ju igen, sa Caylie efter några minuter efter vi hade satt oss ned.
- Ja jag såg den, och jag bryr mig faktiskt inte för när han var backstage i pausen så berättade han allt och sedan sa han att han ska ta med mig till bahamas.
- När då? Missar du sista veckan i skolan?
- Nej, jag går veckan ut och sen sticker vi dagen efter skolavslutningen. För hans sista jobbsak innan hans semester är en intervju i New York på morgonen sen kommer han hit och hämtar mig på kvällen efter avslutningen.
- Okej, tror du jag kommer få träffa honom? frågade hon sedan och skrattade och gjorde sitt 'puppyface'
- Haha vet inte, kanske? Man vet aldrig med honom.. sa jag och knuffade lite på henne.
Hon log och sedan blev det tyst några sekunder..
- Men... sa jag och sedan tvekade jag lite.
- Vadå?
- Jag vet inte ens om jag får åka, mamma och pappa vet inte ens om att Justin vet att jag finns. Jag har inte sagt det, dom kommer tro att jag är dum i huvudet.
- Du är ju det haha!
Jag kollade på henne med min mördarblick och hon sträckte fram händerna och skyddade sig som om jag skulle slå till henne. 
- Alltså Nicole.. Jag skoja, eller nej.. Du är dum i huvudet på ett bra sätt.. sa hon och log. Men jag tror att du får, du är där med Justin, hans mamma och Kenny och några till kanske och du får åka gratis så jag tror du kommer få + att du inte har nån skola att sköta ju. 
- Nej jag vet, sa jag och tog upp mobilen ur fickan för jag kände att jag fick ett sms, det var från Justin.
- Jag har sagt det nu, inför flera tusen fans live och snart kommer alla få reda på det...... 


Sorry för att det inte har vart nån uppdatering idag, men vi slängde in en liten snabbis nu istället.
Men ingen av oss har tid idag tyvärr. Kommer mer i morgon såklart! :)


SVAR: Läs inte då? Vi tvingar er inte.
+ att vi hade skrivit 76 episoder på den gamla, vi har inte ens skrivit 20 på denna så ni får väl vänta eller inte läsa över huvudtaket.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jätte bra ändå (:

2010-12-10 @ 23:32:55
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Johanna

Shiit va bra fett spännande !!!:)<3

2010-12-10 @ 23:37:14
Postat av: Anonym

Förlåt.. men den förra var grymt mycket bettre

2010-12-10 @ 23:42:37
Postat av: ines

super!! Justin är tbx on the topp! :D

meer :D

jag tkr att den här är lika bra som den andra! vad ni en skriver så är de bra!

2010-12-10 @ 23:47:22
Postat av: Laura

Meer, så bra :D

2010-12-10 @ 23:48:26
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Stör mig på sånna kommentarer, tycker att "om man inte har något bra att säga ska man inte säga något alls" passar bra även på internet... Ni är gryma :D

2010-12-11 @ 00:00:27
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: amanda

Den här är grymt bra !

2010-12-11 @ 00:22:27
Postat av: Emma

LOVE IT!!!<3333

2010-12-11 @ 00:53:32
URL: http://twilighteralways.blogg.se/
Postat av: Maria

LOVE IT!! <33

2010-12-11 @ 02:37:32
Postat av: Anonym

den här är visst bra! SKITBRA!!! <33

2010-12-11 @ 08:20:41
Postat av: Erica

Tycker både denna novellen och den förra är sjukt bra!

Vill bara läsa mer hela tin :):)

2010-12-11 @ 09:37:48
URL: http://linneaoherica.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker denna är jättebra :) mer :D

2010-12-11 @ 10:31:16
Postat av: Julia

Jag tycker den gamla och denhär är lika bra. =) Jag kikar in här typ 10 gr om dagen, det är ju så spännande!

2010-12-11 @ 10:44:32
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Nicole / bieberbloggare

Fortsätt skriv !! :D

2010-12-11 @ 10:47:18
URL: http://justinbstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

superbra! :D

2010-12-11 @ 11:13:43
Postat av: Maya

Skjuuukt bra :) lite konstiga meningar ibland men ändå <3

2010-12-11 @ 11:27:57
Postat av: Malin

ååå guuud ni äger vill ha meerr nuuuuuuuuuuuu<33

2010-12-11 @ 12:18:32
Postat av: Nelly

Jag tycker den förra var jättebra men denna är grym!! älskar den:)

2010-12-11 @ 12:49:52
Postat av: JdbStory - En blogg med Justin Bieber novell

bry er inte om elaka komentarer!! dom behöver ju inte läsa, det är ju inte direkt nån som tvingar dom?! och den är skiiiiiiiitbra! den förra var oxå bra men jag älskar den här oxå :D

2010-12-11 @ 12:58:59
URL: http://jdbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som år anonym som har skrivit "Förlåt.. men den förra var grymt mycket bättre" Du hade ganska feel där för alla är lika bra älskar storyn !! :D

2010-12-11 @ 13:37:20
Postat av: nathalie

den här är grymt mkt bättre än den förra! den är mer verklig! :)

2010-12-11 @ 14:29:20
Postat av: Anonym

Asbra! :D

2010-12-11 @ 15:39:58
Postat av: Mimmi

hejj mer mer mer<3333

ni är grymma skriv meeeerre<3

2010-12-11 @ 16:12:43
Postat av: Anonym

men orka den där anonyma!



den här är lika bra som den andra, om inte bättre! :D

2010-12-11 @ 17:31:21
Postat av: Johanna/Moonlight

Din story är jätte,jätte,jättebra!!! Nästa måste komma snart snälla!!

2010-12-11 @ 17:37:07
Postat av: Jessica

Jag älskade den förra, ochjag älskar denna med! :D ni är grymt duktiga på att skriva, fortsätt så! Men jag hade velat att ni uppdaterade lite oftare :) asså jag förstår att ni har andra saker att göra precis som alla andra men när ni väl har tid att skriva så kan ni ju skriva 2 st å göra ett tidsinställt inlägg! ;D <3 ta inte detta negativt nu ville bara ge er ett tips :D

2010-12-11 @ 17:58:46
Postat av: josefine

jag tycker den här är skit grym !

vafan sluta klaga! sluta läs om ni inte gillar't ;o whats the problem? :s

2010-12-11 @ 18:19:41
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Missa

Det handlar ju om samma sak...

2010-12-11 @ 18:22:29
Postat av: Anonym

gillade inte den nya episoden från början men nu börjar jag gilla den. jag gav den en chans o nu börjar jag gillar den ^^



GE DEN NYA EN CHANS!

2010-12-11 @ 18:43:41
Postat av: Anonym

gillade inte den nya episoden från början men nu börjar jag gilla den. jag gav den en chans o nu börjar jag gillar den ^^



GE DEN NYA EN CHANS!

2010-12-11 @ 18:44:31
Postat av: Anna

orka klaga^!! det är asbra!!!!

2010-12-11 @ 18:58:42
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

nejmen gud! FORTSÄTT SKRIVA! MEEEER!!!!

2010-12-11 @ 19:36:52
Postat av: Anonym

jag läste den första varje dag, den här är så jävla tråkig att jag somnar när jag läser..

2010-12-11 @ 19:50:27
Postat av: Till "anonym"

Men sluta läs den då för i helve....!!! Asså seriöst sluta klaga!!

2010-12-11 @ 21:18:56
Postat av: Jossan

asså varför blir ni alltid så himla sura bara för att nån säger att dom gillade den förra mer? de första ni skriver är: men läs inte då!

jag gillade den förra mer, men jag gillar den här också. bara fatt jag säger de så behöver ni inte bli sura, ni måste ju kunna ta att nån säge att dom gillade den andra mer..

2010-12-11 @ 22:24:45
Postat av: ida

läser denna för andra gången nu & jag tycker denna är bättre än den andra (:

2011-04-07 @ 20:12:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0